turbina..

Razprave o raznih projektih, ki jih imamo še v glavah ali celo že na papirju...

Moderator: frank11

turbina..

OdgovorNapisal/-a snow » 17.07.2004, 14:27

sem gruntal da bi lahko z eno posebej gnano turbino povečal moč mojega mopeda (80ccm).

zdej to bi rabu eno turbino... pa gnal bi jo pa z kakim malim 2T motorjem, kot se uporabljajo za modele.

ve kdo kaj o kakih takih malih turbinah, pa kake povezave s tlakom, pretokom, hitrostjo zraka, hitrostjo turbine itd itd?
snow
 
Prispevkov: 7
Pridružen: 15.07.2004, 13:48
Kraj: Velenje / Žalec

OdgovorNapisal/-a frcac » 28.09.2004, 22:09

Po moje najcnej in najboljš da si kupiš 125tko... :D

Lp, Sašo
Uporabniški avatar
frcac
Naš človek :)
 
Prispevkov: 248
Pridružen: 15.12.2003, 16:49
Kraj: Godovič

OdgovorNapisal/-a brejker » 21.01.2006, 17:37

jest sm to že probavu....(da bi dau el.motor)
pol sm ga povezu z genratorjem...sm mislil pač da bi dobiu več toka
ko bi dadal gas in obratno! zadeva je delovala vendar brez kakršnih
koli rezultatov.!
najprej moraš poznati princip turbine...ni le fora da potiska zrak v fergazer ampak da utvari tlak.
potrebuješ dve turbini(vsaka za svoj namen) eno poganjajo izpušni plini ki prihajajo iz avspuha(najbolje takoj iz glave)
nato pa na isto OS povežeš še turbino ki polni fergazer...
ko gas oddvzameš se turbina še kar vrti...zato imajo turbine vgrajene
ventile ko se odprejo in odvečen zrak ker bi potem turbino razneslo(zaradi visokega tlaka)
usak dan usaj eno skledo čokolina :)
Uporabniški avatar
brejker
Član
 
Prispevkov: 41
Pridružen: 05.07.2005, 19:03
Kraj: Kamnik

OdgovorNapisal/-a dogy_ » 21.01.2006, 23:08

je pa se ena lazja varjanta imas turbino ki jo predelas da dela kot kompresor to pa ti da moc ze na zacetko ko motor zacne se vrteti je pa tako da trubina ima dva propelerja na eni strni kjer poganjajo izpusni plini na drugi pa lopatice potiskajo zrak v karburator oz. inecjone je pa tako da na turbini odvzames lopatice ki jih poganjajo izpusni plini in das jermenico gor in potem das se jermenico pri ventilatorju motorja in da ti poganja use skupaj sam te pa opozorim prej da kakrsno koli turbino bos dal gor moras najprej vedeti da moras imeti mocnejsi bat in ne smes imeti nizano glavo ker ne smes imeti veliko kompresije kajti tlak ti poveca kompresijo in se zgodi da ti preluknja bat kar se pa kar hitro zgodi tako da mislim da moras upostevati marsikatere dejavnike pri teli predelavi
dogy_
Novinec
 
Prispevkov: 18
Pridružen: 02.12.2005, 20:39
Kraj: Tolmin

OdgovorNapisal/-a jannyy » 16.04.2007, 20:56

TURBINA na 2T motorju da tako minimalen uspeh da se ne splača!

če že delaš dej ventilatorček u filter da piha hitreje benzin v mašino..
in še bi hotu še več daš isto na auspuh in to je to!!!
Uporabniški avatar
jannyy
Forumski veteran
 
Prispevkov: 614
Pridružen: 19.07.2006, 13:39
Kraj: Koper / Škofije

OdgovorNapisal/-a nejc » 16.04.2007, 21:03

Si pogledam malo, koliko je to stara tema? :wink:
http://www.delko.si/
Mugen MBX-6R EU
Uporabniški avatar
nejc
Naš človek :)
 
Prispevkov: 165
Pridružen: 21.11.2002, 19:13
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Elanko » 03.06.2007, 09:32

Čeprav je tema že stara, bi pomoje bilo najbolj produktivno, da bi naredil na prtlažniku stojalo za kompresor in speljal v fergazer in kupil dovolj dolg kabel za delovanje kompresorja.
Uporabniški avatar
Elanko
Novinec
 
Prispevkov: 26
Pridružen: 08.04.2007, 19:16
Kraj: Medvode

OdgovorNapisal/-a Pirc » 20.07.2007, 12:50

Se bolj enostavno je (ne pa tudi poceni) da lepo kupis N2O kit za motorno kolo :lol:

Tukaj bos z minimalnim delom pridobil veliko moci
Pirc
Član
 
Prispevkov: 83
Pridružen: 08.03.2003, 13:49
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Z.E.R.O » 24.07.2007, 01:48

Glede N2O kita, že sama vgraditev in nastavitve so veliko več kot minimalno delo, da ne govorimo koliko sekund bi zdržala moped mašina, od ojnice, do ležajev in svečke,... cena kita je pa 675€.

Po 3 letih si vrejtno že našel kako rešitev ampak vseeno... :D
raje si omisli kakšen tuning cilindra, večanje pretočnih kanalov, nižanje glave, večji fergazer, resonanca,...
Uporabniški avatar
Z.E.R.O
Novinec
 
Prispevkov: 25
Pridružen: 14.01.2007, 22:15
Kraj: Ormož

OdgovorNapisal/-a Pirc » 24.07.2007, 11:43

Z.E.R.O napisal/-a:Glede N2O kita, že sama vgraditev in nastavitve so veliko več kot minimalno delo, da ne govorimo koliko sekund bi zdržala moped mašina, od ojnice, do ležajev in svečke,... cena kita je pa 675€.

Po 3 letih si vrejtno že našel kako rešitev ampak vseeno... :D
raje si omisli kakšen tuning cilindra, večanje pretočnih kanalov, nižanje glave, večji fergazer, resonanca,...


Kiti so zelo ugodni glede na ostale predelave . Problem je ker je izgorevanje veliko boljše - ce ne pretiravas nimas kej uničit ...

Pa svecke je treba bolj pogosto menjat ker jih dobesedno poje :lol:

Italjani to prakticirajo na skuterjih ze vsaj 5 let :lol:
Pirc
Član
 
Prispevkov: 83
Pridružen: 08.03.2003, 13:49
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a jannyy » 24.07.2007, 12:57

najbolj enostavno če hočeš več moči da kupiš močnejši motor :wink:
Uporabniški avatar
jannyy
Forumski veteran
 
Prispevkov: 614
Pridružen: 19.07.2006, 13:39
Kraj: Koper / Škofije

OdgovorNapisal/-a Z.E.R.O » 24.07.2007, 14:48

Pirc napisal/-a:
Z.E.R.O napisal/-a:Glede N2O kita, že sama vgraditev in nastavitve so veliko več kot minimalno delo, da ne govorimo koliko sekund bi zdržala moped mašina, od ojnice, do ležajev in svečke,... cena kita je pa 675€.

Po 3 letih si vrejtno že našel kako rešitev ampak vseeno... :D
raje si omisli kakšen tuning cilindra, večanje pretočnih kanalov, nižanje glave, večji fergazer, resonanca,...


Kiti so zelo ugodni glede na ostale predelave . Problem je ker je izgorevanje veliko boljše - ce ne pretiravas nimas kej uničit ...

Pa svecke je treba bolj pogosto menjat ker jih dobesedno poje :lol:

Italjani to prakticirajo na skuterjih ze vsaj 5 let :lol:


Če temu lahko rečeš ugodno, če smo že pri skuterih, kiti (cilinder,bat,gred) TCR, 2fast,.. 80ccm 900€, fergazer 100€, izpuh 480€, elektronika 330€, in še ostalo se dobi ven okrog 20hp. Tu je smiselno še dodati N2O, če primerjaš z vsem tem je kit "ugoden" ampak samo nepravilna nastavitev te lahko stane več kot pol te vrednosti delov. Seveda je to nesmiselno za različne uporabe še najmanj pa za cesto, brez temeljitega vzdrževanja se hitro kaj zgodi.

Svečko je treba dat predelavi primerno toplotno vrednost in je pogosto ne poje.

V skuter tuningu pa se mi zdi da kar že preveladujejo nizozemci ali pa nemci.

Za tako ekstremno predelavo se že dobi enake vrednosti motor z veliko več ccm.
Uporabniški avatar
Z.E.R.O
Novinec
 
Prispevkov: 25
Pridružen: 14.01.2007, 22:15
Kraj: Ormož


Vrni se na Projekti

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron