Pirc napisal/-a:Z.E.R.O napisal/-a:Glede N2O kita, že sama vgraditev in nastavitve so veliko več kot minimalno delo, da ne govorimo koliko sekund bi zdržala moped mašina, od ojnice, do ležajev in svečke,... cena kita je pa 675€.
Po 3 letih si vrejtno že našel kako rešitev ampak vseeno...
raje si omisli kakšen tuning cilindra, večanje pretočnih kanalov, nižanje glave, večji fergazer, resonanca,...
Kiti so zelo ugodni glede na ostale predelave . Problem je ker je izgorevanje veliko boljše - ce ne pretiravas nimas kej uničit ...
Pa svecke je treba bolj pogosto menjat ker jih dobesedno poje
Italjani to prakticirajo na skuterjih ze vsaj 5 let
Če temu lahko rečeš ugodno, če smo že pri skuterih, kiti (cilinder,bat,gred) TCR, 2fast,.. 80ccm 900€, fergazer 100€, izpuh 480€, elektronika 330€, in še ostalo se dobi ven okrog 20hp. Tu je smiselno še dodati N2O, če primerjaš z vsem tem je kit "ugoden" ampak samo nepravilna nastavitev te lahko stane več kot pol te vrednosti delov. Seveda je to nesmiselno za različne uporabe še najmanj pa za cesto, brez temeljitega vzdrževanja se hitro kaj zgodi.
Svečko je treba dat predelavi primerno toplotno vrednost in je pogosto ne poje.
V skuter tuningu pa se mi zdi da kar že preveladujejo nizozemci ali pa nemci.
Za tako ekstremno predelavo se že dobi enake vrednosti motor z veliko več ccm.