Že iskal, vendar našel večino samo moja sporočila;
-Zanima me domet mojega sprejemnika
-Zanima me pa tudi, če blage vibracije(na avtu brez vzmetenja) lahko uničijo sprejemnik, ali poškodujejo kakšen element v njem.
Moje mnenje je da je v avtu sprejemnik zelo izpostavljen vibracijam, tresljajem in seveda prahu. Zato jaz taksnega sprejemnika, ki je ze bil v avtu vec verjetno ne bi dajal v leteci model. Mogoce se v kaksno letece krilo ali podobno. V kaksen boljsi avion pa sigurno ne. Zaradi tresljajev se lahko verjetno poskoduje tudi kvartz.
No to je moje mnenje. Lakho pa se kdo drug pove kaj vec o tem.
Že predhodnik je napisal in tako tudi je. Sprejemnik ki je v avtu ni za nikamor sploh pa ne za v leteč model. V sprejemniku je ob občutljivem kvarcu tudi keramični filter ter še nekaj elementov, ki se nastavljajo zaradi, vibracij v avtu pa se "razštela" ,Sčemer mu pada selektivnost.
Termin domete pri sprejemniku ne vzdrži Domet ima oddajnik pri sprejemnikih pa je radijus kjer so še zadostno selektivni .
Sprejemnik še ni bil v avtu pri tapravi vožnji, le enkrat se je zapeljal okoli 100 m, je še dober za v jadralni model, Harlekin? Ker je ta sprejemnik izmed boljših, res ne bi kupoval novega.
Hvala za opozorilo, ne gre več v model avtomobila!
TECHNiC napisal/-a:Kako se pa zazna to padanje selektivnosti?
LP!
Prižgano komandio z zloženo anteno odložiš na tla in se z prižganim modelom oddaljuješ če na 50m še nič ne "trza" je kar solidna komanda če imaš pa na 100m dober sprejem se pa res ni česa bati
pod "trza" se razume vsako potrzavanje in brenčanje servotov
Najbolje pa je da imaš pomočnika ki na vsakih prehojenih 10m pomiga z dogovorjeno ročico da se vidi če samo ne trza ali tudi dela
Evo, to sem hotel slišat! Hvala MC GAYVER!
Sicer sem že nekaj probaval( z zloženo antenosem se oddaljil od oddajnika ca. 20 m, vmes je bilo veliko sten, v hiši pa je delal)