Akuji se ne obnašajo tako, da bodo delovali do praznilnega toka 10 A, potem pa bo z njimi konec. Da se prazniti na kratke roke tudi 20 A, na čisto kratke 30 A, čisto čisto mečkene 50 A in cucimuci majčkene čase tudi 100 A, itd. Napetost se bo glede na notranjo upornost (ki je tudi funkcija temperature!) seveda na obremenitev ustrezno spreminjala. Ali ti bo tok ustrezno omejil krmilnik ali pa se bo prej akumulatorjem napetost tako sesedla, da bo krmilnik izklopil komutiranje.
Motor tudi ne bo porabil točno 11.5 A med letom ampak se bo poraba spreminjala glede na hitrost modela. Če ga boš vlekel nase bo jasno potegnil samo malo manj kot pri statični obremenitvi, če pa boš letel hitreje pa bo poraba manjša, vendar se zato model ne bo tako hitro vzpenjal.
http://www.motocalc.com + iskanje in branje na forumu = poskusi kaj razumeti in se naučiti.
Če ti še vedno ne bo nič jasno, nič preprostejšega. Pomeni, da moraš to sam sprobati in namesto da preždiš pred računalnikom, pojdi v delavnico in začni zadevšne meriti. Potem pa ti bo mogoče postalo bolj jasno. Če se bo pa kakšen magični dimček iz kje prikazal - hja to tudi spada zraven pri začetkih
Vsi bomo veseli, ko boš napisal potem svoje izkušnje iz prve roke in objavil kako slikco letečega modela.
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...