Dioda deluje v prevodni smeri kot stikalo, in obvezno moreš na njo zaporedno vezat upor,drugače jo skuriš ker ko začne prevajat se njena upornost zelo zmanjša tok pa ful naraste.
Obrneš jo pa tak da na motor zalotaš KATODO.Če še bodo kake nejasnosti ti kuj vprašaj.
Čakaj....vsaka dioda je v eno stran zaprta in v eno stran odprta...
Zakaj je potrebno čez pola na motorju diodo sploh prilotat?
Vem samo to da je to nekakšna zaščita za regulator el nekaj takega.....
Vodafone McLaren Mercedes ____________________ Modelarji vseh dežel...združite se!
Prvič slišim za to, ker dioda pri določeni napetosti začne prevajat in bi to kratko sklenlo motor.Sploh pa ta dioda ker deluje kot stikalo ko se odpre popolnoma prevaja.
Kak pa bi jo naj obrno?(kam anodo in kam katodo)
Dioda na motorju predstavlja zaščito krmilnega transistorja. Dioda je vezana z anodo na plus pol.
Motor je induktivni porabnik. Ko ti takšnemu porabniku prekineš napajanje, induktivnost sproži nekajkratni negativni napetostni impulz, ki je lahko za transistor usoden. Ta dioda, pa ga odreže.