TomyBoy napisal/-a:Danes je tako kot pri modelčkih, samo karbon in še enkrat karbon.
Če imaš kakšen kilogram preveč, se vsak gram pozna. (hec)
sicer offtopic, pa tokrat vsaj nisem jaz začel...
moje cestno kolo je iz aluminijeve legure in mi ga ni problem voziti.
za po ravnem voziti je teža kolesa itak (skoraj) nepomembna.
bolj kot doplačati 4000 eur razlike zaradi materialov, da se na teži kolesa pridobi 1kg, je bolje vsak dan treninga preveriti tlak v pnevmatikah. z 0,5bara premalo napumpani pnevmatiki voziti se je enako kot če bi si namontiral zračne zavore.
teža samega kolesa se še najbolj pozna pri gorskem kolesarstvu, kjer si v kakšen 20+% klanec res ne želiš poganjati nobene dodatne teže. tudi vode v bidonu ne in si le-tega raje napolniš v kakem tolmunu na vrhu klanca
sicer pa je (skupna) teža pomembna le takrat, ko grami odločajo o uvrstitvah in zaslužku. pri rekreativnem kolesarstvu so karbon, karbon/kevlar in podobni eksoti predvsem razmetavanje z denarjem in preseravanje. čeprav se gre nekaterim predvsem za dober občutek, ko vozijo kolo, ki stane eno ali več letno plačo slovenskega povprečneža...
p.s.: sam sem na vrhuncu svojega "kolesarstva" imel pri 182cm višine 59kg telesne mase. ter ca 13kilogramsko gorsko kolo. jebeš lahko kolo, če imaš lasten rešilni pas okoli trebuha...