Hot Hatch Deathmach

Pogovori o vsem mogočem izven modelarstva ...

Moderator: nitro-s

Hot Hatch Deathmach

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 25.05.2007, 22:28

Kdo je najbolši "allrouneder", NEW Civic Type-R, NEW Megan Sport, ... ? Nop.. :D
http://www.youtube.com/watch?v=kKxCT1UK_sE
Uporabniški avatar
TomyBoy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 16.05.2003, 22:39
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a XMach » 26.05.2007, 11:38

Jah kj čmo!

Še en subjektiven test v prid Golfa!

Sicer pa honda ACCORD z manj kubikaže in brez turbine doseže 244KM.

Pa da ne omenjamo kakega LEGENDA ki velja za tehnološko limuzino :P


LP
Gregor
Uporabniški avatar
XMach
Naš človek :)
 
Prispevkov: 170
Pridružen: 01.02.2006, 16:32
Kraj: Koper

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 26.05.2007, 16:58

XMach napisal/-a:Jah kj čmo!
Še en subjektiven test v prid Golfa!
Sicer pa honda ACCORD z manj kubikaže in brez turbine doseže 244KM.

O turbinah ali brez, kdo stisne več konjev iz koliko kubikov, ne bi raje razpravljali. Če si se kdaj pelajal z današnjim prisilno polnjenim bencinskim avtomobilom, bi lahko vedel, kakšna je razlika v navoru in kaj ti ta ogromen navor dejansko na cesti tudi pomeni. Tak avto ima največji navor in začne izjemno vleči že pri 1.800 obratih, to pa so že številke, ki so primerljive z diezelskim motorjem, kjer ima max navor pri 1750 rpm. (primer Golf)
Tak je pač test in ocene ostalih avto-moto revij že izpred dveh let. :!: Kljub hudi konkurenci, je še danes naj allround hot hatch... :)
Še cel posnetek, kateri avtomobili so bili izločeni.
http://www.autoclips.net/video/play/6186
Zadnjič spremenil TomyBoy, dne 26.05.2007, 18:21, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
TomyBoy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 16.05.2003, 22:39
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a TMC.racing » 26.05.2007, 17:11

vsekakor bi rajši mel forda. če že druga lepša barva
Nije moja glava samo za šišanje!!![color=#4000FF][/color]
Uporabniški avatar
TMC.racing
Član
 
Prispevkov: 99
Pridružen: 01.11.2006, 18:19
Kraj: Kurja vas

OdgovorNapisal/-a ELO » 26.05.2007, 17:34

golf, zakon!!
Zadnjič spremenil ELO, dne 27.05.2007, 19:17, skupaj popravljeno 1 krat.
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 26.05.2007, 18:20

ELO napisal/-a:kakorkoli obrneš, športniki se začnejo šele pri zadnjem pogonu...

Itak.
Uporabniški avatar
TomyBoy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 16.05.2003, 22:39
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a XMach » 27.05.2007, 10:35

TomyBoy napisal/-a:O turbinah ali brez, kdo stisne več konjev iz koliko kubikov, ne bi raje razpravljali. Če si se kdaj pelajal z današnjim prisilno polnjenim bencinskim avtomobilom, bi lahko vedel, kakšna je razlika v navoru in kaj ti ta ogromen navor dejansko na cesti tudi pomeni. Tak avto ima največji navor in začne izjemno vleči že pri 1.800 obratih, to pa so že številke, ki so primerljive z diezelskim motorjem, kjer ima max navor pri 1750 rpm. (primer Golf)
Tak je pač test in ocene ostalih avto-moto revij že izpred dveh let. :!: Kljub hudi konkurenci, je še danes naj allround hot hatch... :)
Še cel posnetek, kateri avtomobili so bili izločeni.
http://www.autoclips.net/video/play/6186



Napisal sem podatek katerega ljudje največ gledajo(KW/KM).

In ja, vem ja, kako se obnašajo turbo bencinski motorji!

In spet iz tvojega pisanja lahko razberemo, da z prisilno polnjenim bencinskim motorjem ne moremo delati primerjav z normalnimi bencinskimi motorji!
In to je povsem res, zato sem jaz napisal, da je bil to subjektiven test!




LP
Gregor
Uporabniški avatar
XMach
Naš človek :)
 
Prispevkov: 170
Pridružen: 01.02.2006, 16:32
Kraj: Koper

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 27.05.2007, 10:57

XMach napisal/-a:In to je povsem res, zato sem jaz napisal, da je bil to subjektiven test!

Tu ni kaj subjektivnega. Bolj pozorno si poglej kompleten prispevek
http://www.autoclips.net/video/play/6186, tukaj je govora o kompletnem avtomobilu, ne o neki primerjavi motorjev :!:

Časi se spreminjajo in trg je v zadnjem letu doživel kar velik porast, kar se tiče turbinskih motorjev, tudi pri ostalih znamkah.
-BMW 335 (3.0 Twin Turbo) 300 KM motor leta 2007
-Peugeot 207 RC (1.6 Turbo) 175 KM
-Opel Corsa OPS (1.6 Turbo) 192 KM
-NOV VW 1.4 TSI (1.4 Turbo) 120 KM
itd
Uporabniški avatar
TomyBoy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 16.05.2003, 22:39
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Čur » 27.05.2007, 17:14

Zadnjič spremenil Čur, dne 28.05.2007, 20:40, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Čur
Stara sablja
 
Prispevkov: 1062
Pridružen: 11.11.2002, 21:39
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a ELO » 27.05.2007, 18:37

golf, zakon!!
Zadnjič spremenil ELO, dne 27.05.2007, 19:16, skupaj popravljeno 1 krat.
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a Scythe » 27.05.2007, 19:09

:wink:
Priponke
ferrari_f430_black_miracle_show.jpg
Evo ga športnika z GQ pencami ;)
ferrari_f430_black_miracle_show.jpg (8.74 KiB) Videno 6546 krat
Xray T4, X12 RX8, REDS
www.Toprc.eu
Scythe
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 696
Pridružen: 19.10.2004, 20:58
Kraj: Fram

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 06.06.2007, 17:54

Naš g. Čur in njegova nova "igračka". :)
http://www.freeweb.siol.net/ssvajger/Edition.3GP
Uporabniški avatar
TomyBoy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 16.05.2003, 22:39
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Elanko » 06.06.2007, 20:13

Mislim da gre tale "igračka" kar u redu ampak mislim da se sedaj prebujajo turbo-dizelski motorji npr. in VW 1.9 TDI (115KM) Lahko iztisneš brez problema 200KM le z čipom in hitrejšimi pumpicami če pa bi hotel še več bi pa prišlo malo več €(brusit cilindre, glavo motorja zbrusit, lažje bate, močnejši turbo polnilnik [ali dva], športni filter za motor, še eno črpalko za diesel gorivo v tanku...)
Ampak potem je motor po nekaj tisoč kilometrih fuč.
In tudi navor je pri diesel-skih motorjih večji npr. naš passat sprva 115KM in 300Nm navora pozneje s čipom 140KM in 364Nm navora.
Ampak so pa VW diesel motorji poden. Pri 60.000 nam je šla glava (brez čipa).
Uporabniški avatar
Elanko
Novinec
 
Prispevkov: 26
Pridružen: 08.04.2007, 19:16
Kraj: Medvode

OdgovorNapisal/-a Bad-Boy24/7 » 06.06.2007, 21:00

TomyBoy napisal/-a:Naš g. Čur in njegova nova "igračka". :)
http://www.freeweb.siol.net/ssvajger/Edition.3GP



Sej vas bojo milicajci :twisted:
Uporabniški avatar
Bad-Boy24/7
Naš človek :)
 
Prispevkov: 413
Pridružen: 25.05.2005, 12:43
Kraj: Kamnik

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 06.06.2007, 21:01

Ta TDi (115) je že dobra stara mašina.
Diezel se sploh ne prebuja, ampak je stanje bolj obratno. Bencinarji z veliko močjo, malo kubikov in vse manjšo porabo, pridno dohitevajo diezelske agregate.
Čipan 2.0 TFSI ima racimo navora kar 380Nm in ta je navoljo že pri 1850 rpm, enako kot pri TDI motorju, kjer je največji navor pri 1.800. Tu je moč potem 245 KM-300 KM in več, z zamenjavo Turbine seveda..
Uporabniški avatar
TomyBoy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 16.05.2003, 22:39
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 06.06.2007, 21:08

Elanko napisal/-a:Ampak so pa VW diesel motorji poden. Pri 60.000 nam je šla glava (brez čipa).

Pač odvisno kako tudi voziš avto. Čipan motor obvezno pred izklopom ohladiti ali z počasno vožnjo ali na mestu. Pravilno ogreti, itd.
Bivši avto TDI (100), čipan na 130, je po 90.000 km še vedno delal kot ura. Treba to strokovno tudi opraviti, največji strokovnjak v SLo sigurno RSR.
Uporabniški avatar
TomyBoy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 16.05.2003, 22:39
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Čur » 06.06.2007, 22:23

TomyBoy napisal/-a:Naš g. Čur in njegova nova "igračka". :)
http://www.freeweb.siol.net/ssvajger/Edition.3GP



Za posnetek se zahvaljujem pogumni sovoznici z mobilnim telefonom.
Zadnjič spremenil Čur, dne 06.06.2007, 22:28, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Čur
Stara sablja
 
Prispevkov: 1062
Pridružen: 11.11.2002, 21:39
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a Čur » 06.06.2007, 22:27

Elanko napisal/-a:Mislim da gre tale "igračka" kar u redu ampak mislim da se sedaj prebujajo turbo-dizelski motorji npr. in VW 1.9 TDI (115KM) Lahko iztisneš brez problema 200KM le z čipom in hitrejšimi pumpicami če pa bi hotel še več bi pa prišlo malo več €(brusit cilindre, glavo motorja zbrusit, lažje bate, močnejši turbo polnilnik [ali dva], športni filter za motor, še eno črpalko za diesel gorivo v tanku...)
Ampak potem je motor po nekaj tisoč kilometrih fuč.
In tudi navor je pri diesel-skih motorjih večji npr. naš passat sprva 115KM in 300Nm navora pozneje s čipom 140KM in 364Nm navora.
Ampak so pa VW diesel motorji poden. Pri 60.000 nam je šla glava (brez čipa).


ja, full strokovna razlaga.
Polovico mašine zamenjat zato, da boš kurilca tankal.
Kaj pa zavore, lega, stabilizatorji, ...
Tukaj si pa poglej navor tega motorja (2,0 TFSI, benzin, BYD)
http://www.oettinger.de/index2_e.htm
Uporabniški avatar
Čur
Stara sablja
 
Prispevkov: 1062
Pridružen: 11.11.2002, 21:39
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 07.06.2007, 20:15

Zadnji STAGE 4 z 310 ali 330 KM, pride kar zajetnih 10.000 EUR. Kot sem predvideval, je potrebno zamenjati kar nekaj komponent. Samo tu nastopi še en problem, to je predelava z ročnim menjalnikom, DSG tega navora in moči ne bi prenesel.
Tako imajo nekateri tunerji tudi predelavo DSG menjalnika. Z 245KM in 380 Nm je za 30Nm že presežena meja, ki naj bi bila za ta menjalnik v tem avtomobilu. Samo zaenkrat še stvar dela in pri RSR-ju pravijo da ni panike. :)
Uporabniški avatar
TomyBoy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 16.05.2003, 22:39
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Elanko » 08.06.2007, 15:43

Nevem ali ste narobe razumeli: Glava nam je šla pri 60.000 potem smo pa imeli avto pri nekem mojstru in ga je malo karamboliral ampak nam je šele potem dal čip noter ko smo glavo že zamenjali.

p.s.: Avto je bil lepo vožen prvih 1000km z mjhnimi obrati potem pa tudi na velke. Ampak zaenkrat z novo glavo, čipom, črpalko v rezervarju delo kot urca.
Vem pa da bencinarji veliko bolj gredo ampak dobijo pospešek šele pri visokih obratih (kM) dizli pa ga imajo tudi pri nizkih (Nm).
Ko bom imel svoj avto bo to BMW 3 1976 i bom gor dav dvojne frgazerje.
Uporabniški avatar
Elanko
Novinec
 
Prispevkov: 26
Pridružen: 08.04.2007, 19:16
Kraj: Medvode

Naslednja

Vrni se na Malo za sprostitev

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov

cron