F1 2009

Pogovori o vsem mogočem izven modelarstva ...

Moderator: nitro-s

F1 2009

OdgovorNapisal/-a cuoresportivo » 26.01.2009, 00:31

Počasi se bližamo začetku nove sezone F1. Motorji se bodo prvič zavrteli 29. marca na dikališču v Melbournu za veliko nagrado Australije.
Posamezna moštva so že predstavila dirkalnike za letošnjo sezono, drugi še čakajo. Pravtako se posamezne moštva še ubadajo z raznoraznimi težavami, med njimi je tudi Ferrari - več TUKAJ
Ter kako dirkalni narejen po pravilih FIA-e - več TUKAJ

Več novic, podatkov in statistike tukaj:

http://www.formula1.com/
ter
http://24ur.com/sport/f1/

Da pa ne bo ostalo samo pri pisanju, prilagam še nekaj slik novih dirkalnikov:
Ferrari
Slika

Williams
Slika

Renault
Slika

Mclaren

Slika

Toyota

Slika

Bmw
Slika
Lep pozdrav(best regards)
Aleš Berce


www.fotobanda.si
www.tehnox.si
Uporabniški avatar
cuoresportivo
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 821
Pridružen: 04.06.2003, 18:51
Kraj: Šentilj\Slovenia

Re: F1 2009

OdgovorNapisal/-a cuoresportivo » 17.02.2009, 20:40

Novice s testiranj:
http://24ur.com/sport/f1/raikkonen-najhitrejsi-kljub-tezavam-s-kers-om.html#comment

In še pojasnilo Raikonnenovih težav in sistem KERS:

Le v pojasnilo, kako pride do takih težav, ki jih je imel Raikkonen;

Osnova Kersa sta dva elementa, in sicer t.i. charging phase in boost phase. V prvi fazi se Kers polni tako da iskorišča kinetično energijo pri zavarinju preko zadnjih zavornih kolutov. To energijo "lovi" poseben električen alternator, ki se kontrolira preko CPU-ja, prav ta CPU preko elektronike potem polni baterijo, ki je potrebna pri "boost" fazi.

Pri boost fazi, ob pritisku na gumb "boost" s strani dirkača, CPU pošlje preko alternatorja shranjeno energijo nazaj v motor in mu tako doda okolu 80 konjev, ki jih bo dirkač lahko v vsakem krogu uporabljal 6.6.sekund. V tej fazi pridejo v poštev dodatni "radiatorji", ki ob vsaki sprostitvi energije, baterije ohladijo nazaj na prvotno temperaturo.

Raikkonen je imel probleme s CPU enoto, ki ni hladilnemu sistemu pošiljala ukazov za samodejno hlajenje baterije.
Lep pozdrav(best regards)
Aleš Berce


www.fotobanda.si
www.tehnox.si
Uporabniški avatar
cuoresportivo
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 821
Pridružen: 04.06.2003, 18:51
Kraj: Šentilj\Slovenia

Re: F1 2009

OdgovorNapisal/-a cuoresportivo » 17.02.2009, 20:41

Lep pozdrav(best regards)
Aleš Berce


www.fotobanda.si
www.tehnox.si
Uporabniški avatar
cuoresportivo
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 821
Pridružen: 04.06.2003, 18:51
Kraj: Šentilj\Slovenia


Vrni se na Malo za sprostitev

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov

cron