Virtual RC Racing

Pogovori o vsem mogočem izven modelarstva ...

Moderator: nitro-s

OdgovorNapisal/-a DobnikarA » 04.12.2004, 01:06

Ok, pa nej bo še javno, da ne bomo vsakemu posebaj pisali - zaenkrat samo za 1:10 Touring Sedan, ker ostalega še nisem takole pretipkal...
Avto je torej S710 (tiste gume, gorivo,itd pa itak ne igra vloge - ali pač??? :) )

Amortizerji:
spredaj: hard spring, olje 35, 2 luknji odprti, kot stabilizatorja 15 stopinj
zadaj: med-hard spring, olje 40, 3 luknje odprte, kot stabilizatorja 40 stopinj

Suspension:
Spredaj:
Adjustment screws: upper 1,6; lower 1,9
Downstop: -1 mm
Spring tension 2,4 mm

Zadaj:
Adjustment screws: upper 1,6mm; lower 1,6mm
Downstop: 3mm
Spring tension: 1,6 mm

Transmission:
spredaj fiksna os, zadaj diferencial (preload je 25%), max breaking torque je 65%, vse ostalo pustiš kot je pri "default" nastavitvi

Aerodinamika:
body premakneš na +2mm, krilce zadaj nastaviš na 6mm

Gume: spredaj in zadaj 35sh (STD), velikost sprednjih 58mm, zadnjih 59mm

Steering, Toe Angle, Size&Weight:
Spredaj: Toe-Out (0,5), Caster 3mm
Zadaj: Toe-In (2,0)
Steering lock 32 stopinj, Weight distribution (zadaj 52%, spredaj 48%), wheelbase 264mm (max.)


Zdaj samo še adapter čakam, tale nastavitev je za tipkovnico kar v redu. Samo problem pa je pri vseh klasah, da ob tiščanju za zadnji krog zmanjka bencina (se mi je cisto pri vsaki klasi to zgodilo), ker pač ni pol gasa, ga sam tipkaš na polno...To se najbrz ne da rešit, ali pač? :roll:

lp Ales
šit, spet imam prav...
Uporabniški avatar
DobnikarA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 330
Pridružen: 12.11.2002, 18:11
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 04.12.2004, 01:24

Če želiš prišparat malo bencina, poizkusi:
- motor z manjšo močjo, daljši izpuh in koleno, prenosi...

Nekaj se sigurno da pridobiti :lol:

lp
Jernej
http://www.toprc.eu
...feel special !!!
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 798
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a TITan » 04.12.2004, 01:50

Super setup (mogoče mal prevračalski če si navajen malenkost na bankino peljat). Za bencin pa probaj kak večji zobnik na drugi prestavi, ker se motor mal prevrti na ravnini).

L.P. Tit
Uporabniški avatar
TITan
Naš človek :)
 
Prispevkov: 116
Pridružen: 12.11.2002, 21:12
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a LukaL » 04.12.2004, 14:12

Fantje a je že kdo kupil kako progo??Kako to kupiš in prevzameš??

Glih se mi loada
LukaL
Naš človek :)
 
Prispevkov: 109
Pridružen: 07.02.2004, 22:06
Kraj: Dol pri Ljubljani

OdgovorNapisal/-a Bor » 04.12.2004, 15:50

sam sem ravnokar igar igrico preko porta in s komando v rokah!

port: serpentov VRC-1 in ena low budget sanwa komanda na volan!


A lahko poveš mal več o tem vmesniku? Kam ga priklopiš na računalniku in kam na komandi?

Hvala in LP, Damjan
Včasih je bolje imeti mir, kot pa imeti prav!
Uporabniški avatar
Bor
Naš človek :)
 
Prispevkov: 216
Pridružen: 02.09.2003, 14:03
Kraj: Ljubljana / Velenje

OdgovorNapisal/-a TITan » 04.12.2004, 16:33

Bor napisal/-a:
sam sem ravnokar igar igrico preko porta in s komando v rokah!

port: serpentov VRC-1 in ena low budget sanwa komanda na volan!


A lahko poveš mal več o tem vmesniku? Kam ga priklopiš na računalniku in kam na komandi?

Hvala in LP, Damjan


Sprejemnik (izhodi za servote) na USB.
Uporabniški avatar
TITan
Naš človek :)
 
Prispevkov: 116
Pridružen: 12.11.2002, 21:12
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a rcman » 04.12.2004, 23:09

Hojla,

Igrca zgleda zelo dobro.Jo bom cez teden dol potegnu (v sluzbi je internet precej hitrejsi) in probu.

Mi lahko poveste na kasnih racunalnikih spilate to.
Sam imam laptopa z RADEON 9000 graficno kartico 512 MB ram in 1.4 G centrino procesor. Upam da bo delal zadovoljivo (bom sporocu)

LP,
Uporabniški avatar
rcman
Naš človek :)
 
Prispevkov: 101
Pridružen: 11.11.2002, 13:40
Kraj: Litija

OdgovorNapisal/-a TITan » 04.12.2004, 23:48

Čim ma grafična podporo za T&L bo skor sigurno že delal. Jaz špilam na Nforce2 integrerani MX440 grafični s trenutno samo 16MB sharanega rama (rabim pač čimveč rama in ne grafike). S tem in AMD 1900+, 256 MB sharanega rama dela BP.
Uporabniški avatar
TITan
Naš človek :)
 
Prispevkov: 116
Pridružen: 12.11.2002, 21:12
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a rcman » 07.12.2004, 10:43

Hojla,

Igrica dela super. Sem se cel vecer igral sam. Na koncu je blo ze kar zanimivo. Časi so bolj slabi še najbolj pa me matra konsinstenca. Saj čas krogov zelo varira.

Zanima me ali ima kdo v sloveniji ze USB adapter. Sam bi ga kupil sam bi ga pa prej rad stestiral. Ce se kdo ponudi pridem do njega z komando in laptopom ter vse skupi porbam (15 min) ce je uporabno.


LP.
Uporabniški avatar
rcman
Naš človek :)
 
Prispevkov: 101
Pridružen: 11.11.2002, 13:40
Kraj: Litija

OdgovorNapisal/-a DobnikarA » 11.12.2004, 22:15

No, še dodelana nastavitev za 1:8 klaso na progi "Oslo"- ravno frišno sprobano, sedaj imava obadva z bratom naj krog 12,4. S tako nastavitvijo sem tudi vozil čas 24 krogov 5:06,2...
Še namig-če sevam zdi da malo preveč zavije in da ga je tezko vozit, premaknite karoserijo za 1-2mm nazaj!

Amortizerji:
spredaj: hard spring, olje 35, 1 luknja odprta, kot stabilizatorja 35 stopinj
zadaj: med-hard spring, olje 40, 2 luknji odprti, kot stabilizatorja 50 stopinj

Suspension:
Spredaj:
Adjustment screws: upper 2,3; lower 3,0
Downstop: -1 mm
Spring tension 2,2 mm

Zadaj:
Adjustment screws: upper 2,9mm; lower 2,2mm
Downstop: 8mm
Spring tension: 2,0 mm

Transmission:
spredaj fiksna os, zadaj diferencial (preload je 100%), max breaking torque je 70%,
1. prestava (pinion 16,gear 49)
2.prestava (pinion 19, gear 44)
Prestavi pri 12500 obratih, clutch preload je 1,4mm, clutch gap je 0,8mm)

Aerodinamika:
body premakneš na +2mm, krilce zadaj nastaviš na 7mm

Gume: spredaj in zadaj 35sh (STD), velikost sprednjih 71mm, zadnjih 74mm

Steering, Toe Angle, Size&Weight:
Spredaj: Toe-Out (1,0), Caster 3mm
Zadaj: Toe-In (2,0)
Steering lock 32 stopinj, Weight distribution (zadaj 50%, spredaj 50%), wheelbase 304mm (max.)

Motor:
Collari .21 mid-range
izpuh: Type C top
krivina: Type C top
dolzina: 3mm



Upam, da sem kaj pomagal in da bo šlo tudi vam zdaj še bolje...

lp Ales
šit, spet imam prav...
Uporabniški avatar
DobnikarA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 330
Pridružen: 12.11.2002, 18:11
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a vuCa » 14.12.2004, 16:40

Pozdravljeni!

Sedaj imam od petka že doma VRC2 port in stvar deluje odlično, sprobali smo na 2eh komandah SANWA M8 in stvar na volan deluje odlično, in na komandi SANWA Super EXZES in je tudi zanimivo(mogoče malo majn za mene ker nisem navajen vozit na palčke). Poštar je nosil zadevo 10 dni in sedaj je tu, ter vredna čakanja :D.

P.S. ČE KOGA ZANIMAJO ŠE OSTALE PROGE V VIRTUAL RC SE LAHKO ZMENIMO DA MU JIH LAHKO NABAVIM.


LP
Priponke
img_0558.jpg
img_0558.jpg (79.6 KiB) Videno 10381 krat
-----------------------------
KO SI 1x NOTER SI
ZA VEDNO NOTER
-----------------------------
Sanwa BLAZER
Mantua Rally ECO

Slika

LP, Matej
Uporabniški avatar
vuCa
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 181
Pridružen: 22.06.2003, 23:19
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a DobnikarA » 14.12.2004, 22:34

Ja sej, upam da bo tudi do nas tale adapter čimprej prišel, da to sprobamo.
Glede prog sva pa z bratom tudi interesenta, se bomo zmenili! :)

lp Ales
šit, spet imam prav...
Uporabniški avatar
DobnikarA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 330
Pridružen: 12.11.2002, 18:11
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a Tratnik » 14.12.2004, 23:03

Jest sem tud zainteresiran za nove proge ker sem se osla že kr malo naveličal.

Lp
Izidor Tratnik
Uporabniški avatar
Tratnik
Član
 
Prispevkov: 65
Pridružen: 03.11.2004, 15:15
Kraj: Zgornje Gorje

OdgovorNapisal/-a Bor » 26.12.2004, 22:27

Da malo osvežim temo:

Kako je zdaj s temi vmesniki? A se obeta kako skupinsko naročilo? Če stvar deluje, bi bil interesent.

LP, Damjan
Včasih je bolje imeti mir, kot pa imeti prav!
Uporabniški avatar
Bor
Naš človek :)
 
Prispevkov: 216
Pridružen: 02.09.2003, 14:03
Kraj: Ljubljana / Velenje

OdgovorNapisal/-a DobnikarA » 19.01.2005, 13:00

Da spet malo osvežimo - kako se vam pa zdi z adapterjem (tisti ki ste ga dobili)? Stvar vsaj pri meni deluje še nad pričakovanji...
Matej - se bo še dalo zmeniti za nakup dodatnih prog?

lp Ales
šit, spet imam prav...
Uporabniški avatar
DobnikarA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 330
Pridružen: 12.11.2002, 18:11
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a grilnet » 27.01.2005, 21:40

Ne morem mimo tega da pohvalim A. Dobnikarja ki drži najboljši rezultat na svetu v DAILY CHALLENGE na progi OSLO. Njegov brat pa je drugi. Čestitam moram reči da sta zelo zagnana.




LP
Uporabniški avatar
grilnet
Forumski veteran
 
Prispevkov: 716
Pridružen: 22.11.2002, 17:06
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a vuCa » 27.01.2005, 22:02

Morem tudi jaz pohvalit in res cara sta res svaka vam čast :D .


Za proge se lahko zmenimo ni problem če rabita kaj, jaz sem vse proge stestiral in ti priporočam LUXEMBURG ker tu fajn avto stisneš na gas in potem hitri ovinek res cool.

Ajde, Matej
-----------------------------
KO SI 1x NOTER SI
ZA VEDNO NOTER
-----------------------------
Sanwa BLAZER
Mantua Rally ECO

Slika

LP, Matej
Uporabniški avatar
vuCa
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 181
Pridružen: 22.06.2003, 23:19
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a DobnikarA » 28.01.2005, 15:16

Hvala, hvala! Je res kar dober občutek takole, ko veš da ni nobenega pred tabo, za tabo pa en ki ga tudi poznaš :D
Samo moram pa še nekaj dodat.
Obadva z bratom sva se strinjala, da več kot 1 uro naenkrat ne moreš sedeti za računalnikom in spremljati tiste pike vsak krog posebej enako skoncentrirano skozi cel čas. Tudi v praksi se je pokazalo, da tole tiščanje da rezultate predvsem v prvih poskusih vsak naslednji dan. Meni je recimo ta najboljsi čas uspel v 9. poskusu (bratu v prvem!), potem pa se seveda sploh nisem več trudil, ampak tudi če bi se, ne bi zneslo. Tako da ne bo kdo od vas mislil, da nama gre samo ta VRC po glavi... :lol:
Mi je bilo pa prav smešno, ko se je tisti tajček (Aekasak Trayrananon) tako trudil in trudil, pa mu je vedno zmanjkalo za dlako do Holzerja. Prav spremljal sem njegove poskuse in se mu čudil, kako lahko po več ur naenkrat sedi za računalnikom (tudi po 3 ure naenkrat in po večkrat na dan!!!). V enem dnevu je tako nabral mislim da 130 poskusov - svašta.
Pol ga pa tkole kar naenkrat prehitita kar dva, mislim...Potem se pa še čudimo, da tam v Aziji folk kar po tekočem traku samomore dela zarad računalniških špilov :D

Kaksno progo si bova še omislila, samo ko takole vsak teden dajo ven še kaksno novo pa začneš računat, da je tole kar drago, če bi hotel vse. Če praviš da je Luxemburg zanimiva, bova verjetno kar to. Tudi Fort Myers bi bila kul po mojem...
Bom dal pa gor tole nastavitev, s katero sem vozil, če bo komu pomagala. V bistvu je samo dodelava tiste, ki sem jo ze dal gor. Je bilo treba malo spremenit zaradi adapterja. Povem pa še to glede nastavitev -recimo Matej je delal tele čase z eno nastavitvijo, ki se meni sploh ni zdela hitra, čeprav se je avto lepo peljal. On pa z mojo sploh ni mogel peljat bolje kot 12.4... Tako da zavisi dosti od tega, kako sam sebi nastaviš avto (kakor ti ustreza), osnova pa je vseeno pri obeh nastavitvah dobra. Tudi na komandah moraš marsikaj nastavit po svojem okusu...
Še tole: pri moji nastavitvi sem že po postavitvi naj časa sprobal še "top-end power" motor (sicer imam mid-range). Bil sem še 0.1 sek hitrejši na krog (veliko jih je bilo 12.1, 12.2, eden celo 12.0!), a kaj ko zadeva ne zdrzi 5 minut pa še par sekund tiščanja :(

lp Ales
šit, spet imam prav...
Uporabniški avatar
DobnikarA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 330
Pridružen: 12.11.2002, 18:11
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a DobnikarA » 28.01.2005, 15:29

Amortizerji:
spredaj: hard spring, olje 40, 2 luknja odprti, kot stabilizatorja 35 stopinj
zadaj: med-hard spring, olje 35, 3 luknje odprte, kot stabilizatorja 55 stopinj

Suspension:
Spredaj:
Adjustment screws: upper 2,3; lower 3,0
Downstop: 0 mm
Spring tension: 1,7 mm

Zadaj:
Adjustment screws: upper 2,9mm; lower 2,2mm
Downstop: 9mm
Spring tension: 1,9 mm

Transmission:
spredaj fiksna os, zadaj diferencial (preload je 100%), max breaking torque je 80%,
1. prestava (pinion 16,gear 50)
2.prestava (pinion 19, gear 44)
Prestavi pri 12920obratih, clutch preload je 1,5mm, clutch gap je 1,2mm)

Aerodinamika:
body premakneš na +1mm, krilce zadaj nastaviš na 7mm

Gume: Enneti spredaj in zadaj 35sh (STD), velikost sprednjih 70mm, zadnjih 75mm

Steering, Toe Angle, Size&Weight:
Spredaj: Toe-Out (1,0), Caster 3mm
Zadaj: Toe-In (1,0)
Steering lock 32 stopinj, Weight distribution (zadaj 50%, spredaj 50%), wheelbase 304mm (max.)

Motor:
Collari .21 mid-range
izpuh: Type C top
krivina: Type C top
dolzina: 3mm


Evo to je to. Če pa hočete da res piska, pa "top end power" motor, pa bo!
šit, spet imam prav...
Uporabniški avatar
DobnikarA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 330
Pridružen: 12.11.2002, 18:11
Kraj: Domžale

Virtual Rc Racing

OdgovorNapisal/-a Tratnik » 29.01.2005, 11:47

Aleš bi te vprašal kako se kej adapter obnese, jest tud mal
premišljujem da bi si ga nabavu. Pa res čestitke tebi in Mateju
za res dobre vožnje!
Uporabniški avatar
Tratnik
Član
 
Prispevkov: 65
Pridružen: 03.11.2004, 15:15
Kraj: Zgornje Gorje

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Malo za sprostitev

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov

cron