Me je že včeraj imelo, da bi kaj rekel...
Takole mislim: HPI fajfica je za en drek! Baje se topijo in lomijo.
Pa slabše težišče in zaščitenost ima od x-cana.
Da ne govorimo o konjih...
Dyno:
serijski 23 čunga lunga
STOCK EXHAUST W/O STINGER EXTENSION
peak HP @ 10484 rpms 2.08
peak torque @ 9649 rpms 1.10 ft lbs
NEW HPI EXHAUST
peak HP @ 12708 rpms 2.46
peak torque @ 8117 1.28 ft lbs
JP2 W/SILENCER
peak HP @ 13042 rpms 2.34
peak torque @ 8545 rpms 1.25 ft lbs
JP3 W/O SILENCER
peak HP @ 12838 rpms 2.25
peak torque @ 8925 rpms 1.32 ft lbs
X-CAN W/LONG X-PORT
peak HP @ 9864 rpms 2.64
peak torque @ 9198 rpms 1.47 ft lbs
WERKS PIPE
peak HP @ 8855 rpms 1.77
peak torque @ 8276 rpms 1.10
TGN RACE PIPE
peak HP @ 10329 rpms 3.18
peak torque @ 9644 rpms 1.72 ft lbs (tractor!)
DDM DOMINATOR
peak HP @ 10997 rpms 3.15
peak torque @ 10291 rpms 1.59 ft lbs
Vrti se sicer res 3000 rpm manj kot s pipico, ima pa več navora.
http://www.hpibajaforum.com/forum/showt ... light=dyno
Za open bo verjetno priročen kakšen 30,5 ESP Modified & Race ported 30.5cc Big-Bore Kit z novo side mount ddm fajfo (poglej si dyno na zgornjem naslovu: iz 23 čunga lunge naredi kar 3,86 konjske sile, s tem da ima stock motor s stock izpuhom BREZ lulčka samo 2,18 konja...
Če bi vzel podoben faktor za zgornji motor, bi moral na sklopki imeti vsaj dobrih 6 konjev!!!
Bo treba nabavit tiste trtl akse in alu dife...