Mugen, Mugen MTX, MTX 4!

Novosti s področja avtomobilskega modelarstva, pravilniki ...

Moderator: JC Borcy

Mugen, Mugen MTX, MTX 4!

OdgovorNapisal/-a ELO » 28.09.2006, 10:04

Slika

tu vam bom predstavil mojo novo pridobitev, mugena MTX-4, model radijsko vodenega avtomobila v merilu 1/10, kateri je trenutno IFMARjev WORLD zmagovalni model. svetovni prvak torej ;)

■Tehnične informacije
+ štirikolesni pogon, jermenski tip
+ sklopka z dvema paroma lamel
+ dvostopenjski menjalnik z nastavljivim območjem prestavljanja
+ nastavljiv sprednji stabilizator
+ obojestransko nastavljivi omejevalci hodov sprednjih obes
+ enostransko nastavljiv hod zadnjih obes
+ nosilec baterij za nizko težišče
+ zgornja plošča kopmlet iz karbona
+ sprednji in zadnji nosilci amortizerjev iz karbona
+ 3mm (A70-75) šasija
+ rezervoar za gorivo z nizkim težiščem ter vgrajenim filtrom goriva
+ nastavljivo varovalo servomotrja (smer)
+ možnost nastavitve napetosti vseh jermenov
+ sprednji enosmerni pogon ali opcijsko zobniški diferencial ali toga os
+ zadnji zobniški diferencial

Možnosti nastavitev:
+ vse komponente podvozja
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a ELO » 28.09.2006, 10:11

karoserija; paintjob by A.D.P.
Slika

dokaj drzne kombinacije za avto neepskih oglaševalskih prijemov, kajne?
Zadnjič spremenil ELO, dne 28.09.2006, 15:07, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a ELO » 28.09.2006, 15:07

notranje prestavno razmerje (rear-->front) spremenljivo po jermenicah v osnovnem kitu gre od multiplikatorskega i=0,961156278 do reduktorskega i=1,001204456


pri struženju gum si lahko pomagate s tabelico:
http://www.elo.si/minerva/uporabno/mtx-4-drive.xls

kot je dobavljeno v osnovnem kitu lahko izbirate med Z=24 in Z=25 na zunanji strani srednje gredi (v tabeli: srednja gred zunaj (opcije))

Pod Dre vnesete osnovno izhodišče za premer zadnjih gum, tabelica pa se sama preračuna na par dodatnih vrednosti za sprednje (fr) in zadnje (re) gume.
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a ELO » 30.09.2006, 17:49

sestavljanje tega avta je res pravi užitek, saj vsi deli perfektno sovpadajo.

navodila so preprosta, črnobela, pregledna in enostavno razumljiva!

Slika




najprej se sestavijo diferenciali, ki so zelo pomemben del transmisije.

spodnja slika prikazuje zadnji diferencial, ko je le-ta že nalit z oljem ustrezne trdote oz. viskoznosti.
na sliki je dobro vidno tudi tesnilo med enim in drugim delom ohišja diferenciala.
Slika

in še slika sestavljenega zadnjega diferenciala:
Slika
*na diferencial si lahko napišete kakšno olje ste vlili noter. številko lahko izperete poljubno, saj vsem konkurentom pač ni treba vedeti vseh detajlov, kajne ;)

tudi pri sprednjem diferencialu je zgodba enaka. klasični hvaležen zobniški diferencial, katerega je po "revolucionarnih krogličnih diferencialih" pročel uporabljati tudi konkurent s holandije.
Slika

pri sprednjem diferencialu je jermenica nameščena posamično, tako da za menjavanje jermenic ni potrebno razdirati ohišja in skrbeti o izteku olja.
Slika
Zadnjič spremenil ELO, dne 30.09.2006, 18:06, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a ELO » 30.09.2006, 17:51

pri sprednjem pogonu lahko izbirate med enosmernim pogonom in diferencialom, katerega trdote gredo lahko do neskončnosti (togi sprednji pogon aka difflock)
Slika


takole zgleda sprednji opcijski diferencial nameščen v avtu;
Slika
Zadnjič spremenil ELO, dne 30.09.2006, 18:06, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a ELO » 30.09.2006, 17:55

naslednja za vožnjo pomembna zadeva so amortizerji, do katerih pri tem avtu nimam nobenih zamer.

enostavni za sestavljanje, kvalitetni, serijsko kovinski, tesnijo za 5+!

Slika


vsi veste da brez zraka ni življenja. že res, ampak drži dudi to, da zrak v amortizerju ne pomeni nič dobrega.
zato morate počakati da vsi mehurčki priplavajo na vrh ter da v cilindru amortizerja res ne ostane ujetega nič zraka.
Slika

ko ni več zraka v njih jih lahko zaprete.
Slika
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a ELO » 30.09.2006, 18:00

še nekaj perfekcionizma japosnkih dizajnerjev.

minimalni odmiki med jermenom in stranskimi nosilci;
Slika


še en detajl zunanje jermenice na glavni gredi
Slika


pol milimetra tudi med zunanjo jermenico srednje gredi in izphom
Slika


zobniki, z vrisanim številom zob za enostaven pregled nad inštaliranim prenosom
Slika


še en, meni najljubši, detajl zračnosti med servoarmom in rezervoarjem. ravno toliko zračnosti da zadeva deluje brez panike da bi kaj drgnilo med seboj;
Slika
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a ELO » 30.09.2006, 18:04

še nekaj naked (pa vseeno childfriendly non XXX) slikic mugena mtx-4

Slika


Slika


pogled v zadnji del avta
Slika


pogled v levi bok
Slika


pogled v desni bok
Slika


ker blue is better?
Slika
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a ELO » 30.09.2006, 18:05

za skorajšnji konec pa še par slikic avta, pripravljenega na vožnjo, ko so šipe in odprtine za hlajenje že izrezane...

Slika


Slika


Slika


Slika
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a ELO » 02.10.2006, 09:37

prvi vtisi

po včerajšnji preizkusni vožnji lahko zapišem nekaj sklepov:

-menjalnik morate od nastavitve po navodilih odtegniti za cca 3 vrtljaje, da bo vsaj na približno prestavil. tune-up naredite kasneje.
-z osnovnimi nastavitvami amortizerjev in kotov ter uporabljenim prednjim diferencialom je avto na prašni podlagi pometal z zadnjim delom. potrebno je povečati zadnji toe-in in zadaj uporabiti mehkejše vzmeti. turn-in je fantastičen!
-odprtine v zavornem disku morate povečati tako, da disk prosto lebdi (ohlapen ujem) in se giblje na notranjem pulleyu. ko sestavite iz škatle se disk giblje bolj na trdo (prehodni ujem) in lahko ob površnih nastavitvah zračnosti med zavornimi ploščicami postavlja poševno in povzroča neprijetnosti!

p.s.: futaba 2.4GHz je zakon!
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a ELO » 15.11.2006, 11:13

novi del, ki čaka na vgradnjo...
Priponke
resize of resize of img_2802.jpg
resize of resize of img_2802.jpg (62.42 KiB) Videno 4234 krat
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a Čur » 15.11.2006, 20:29

Kaj pa to je?
Uporabniški avatar
Čur
Stara sablja
 
Prispevkov: 1062
Pridružen: 11.11.2002, 21:39
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a .:RC:. » 15.11.2006, 20:34

Čur napisal/-a:Kaj pa to je?


Če mene vprašaš, disk (lohk se motim).
Zadnjič spremenil .:RC:., dne 15.11.2006, 20:35, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
.:RC:.
Naš človek :)
 
Prispevkov: 140
Pridružen: 19.08.2006, 00:00
Kraj: Kranj

OdgovorNapisal/-a svizolino » 15.11.2006, 20:34

Mi ne zgleda kot modelarski del :D :P :D
LP
Uporabniški avatar
svizolino
Član
 
Prispevkov: 57
Pridružen: 21.09.2006, 13:44
Kraj: Mozirje

OdgovorNapisal/-a ŠKALEC » 15.11.2006, 22:13

Brake Disk z večjo ventilacijo, ki se montira ne Brake Pulley, ki pa zgleda nekako tako ...
Priponke
30_1_b.jpg
30_1_b.jpg (10.47 KiB) Videno 4122 krat
Uporabniški avatar
ŠKALEC
Forumski veteran
 
Prispevkov: 778
Pridružen: 11.08.2004, 09:39
Kraj: Ptuj

OdgovorNapisal/-a RB Team » 17.11.2006, 20:19

Huda zadeva no kaj :lol: Glade zavornega diska pa no ,nekaterih veteranov , kot so Čur in še nekaj se nas bi našlo, ki smo že celo desetletje v modelarskih vodah , pa res ni potrebno , da nas učijo ......hehe , pa brez zamere!!
RB Team
Lp: R.Blazina BAJA SS Čunga/Lunga Power
Uporabniški avatar
RB Team
Naš človek :)
 
Prispevkov: 142
Pridružen: 15.02.2003, 17:40
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a .:RC:. » 17.11.2006, 20:43

Čur napisal/-a:Kaj pa to je?


HARM Team napisal/-a:Huda zadeva no kaj :lol: Glade zavornega diska pa no ,nekaterih veteranov , kot so Čur in še nekaj se nas bi našlo, ki smo že celo desetletje v modelarskih vodah , pa res ni potrebno , da nas učijo ......hehe , pa brez zamere!!


Kaj pa naj mu odgovorim? Kuko naj vem, da se že toliko časa ukvarja s tem hobijem in se samo heca? Nismo vsi na forumu taki kot vi, profiji in zato sem mu pač odgovoril.. lahko bi bil to kdo, ki se stem ne ukvarja in dejansko ne vé, kaj tisti del predstavlja. Misliš, da vsi na forumu vejo, da je to disk?
Njegovih postov pa ne analiziram, da bi lahko ugotovil, ali se že nekaj časa ukvarja, ali pa je začetnik.

Pa brez zamere
8)
Uporabniški avatar
.:RC:.
Naš človek :)
 
Prispevkov: 140
Pridružen: 19.08.2006, 00:00
Kraj: Kranj

OdgovorNapisal/-a ELO » 30.12.2006, 09:42

mougen mtx-4 z nekaj malega opcijami...

sprednji CVD (constant velocity drive??)
Slika

titan krmilni drogovi
Slika

titan vijaki in titan uniballi
Slika

zavorni disk, namontiran!! (vsem mtx-4 lastnikom sporočam, da jih imam še na zalogi, za prodajo! cena 5 EUR)
Slika


nekaj titana na zadnjem delu
Slika


Slika


Slika


light clutchbell by 3k

Slika







Slika



pa naj kdo reče da to ni lep izdelek!!
Slika
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a vuCa » 18.01.2007, 12:43

Zelo lepo. Mi daš to ? :)
-----------------------------
KO SI 1x NOTER SI
ZA VEDNO NOTER
-----------------------------
Sanwa BLAZER
Mantua Rally ECO

Slika

LP, Matej
Uporabniški avatar
vuCa
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 181
Pridružen: 22.06.2003, 23:19
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Jetforce » 30.03.2007, 16:22

In pa da še predstavim mojo novo zverinco za letošnje leto :

Mugen Seiki MTX-4 (dobavljivo pri R/C GRIL )
Novarossi 12-3SC (dobavljivo pri R/C GRIL )
2x Servo Futaba 9451 (dobavljivo pri Mantua Model)
2.4 GHZ sistem (dobavljivo pri Mantua Model)

Drugi motor Picco EVO-2 Solaroli Edition 2007 (dobavljivo R/C GRIL)

Karoserija Protoform Stratus 3.1 designed and painted by A.D.P.
Priponke
front.jpg
front.jpg (94.11 KiB) Videno 3587 krat
jf_znak.jpg
jf_znak.jpg (91.17 KiB) Videno 3592 krat
naked_1.jpg
naked_1.jpg (114.45 KiB) Videno 3589 krat
Zadnjič spremenil Jetforce, dne 30.03.2007, 16:26, skupaj popravljeno 2 krat.
Jetforce
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 943
Pridružen: 01.06.2005, 21:46
Kraj: Maribor

Naslednja

Vrni se na Novosti.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov

cron