Schumacher Mi 3

Novosti s področja avtomobilskega modelarstva, pravilniki ...

Moderator: JC Borcy

Schumacher Mi 3

OdgovorNapisal/-a TMC.racing » 19.12.2006, 18:35

Nije moja glava samo za šišanje!!![color=#4000FF][/color]
Uporabniški avatar
TMC.racing
Član
 
Prispevkov: 99
Pridružen: 01.11.2006, 18:19
Kraj: Kurja vas

OdgovorNapisal/-a Bad-Boy24/7 » 19.12.2006, 19:21

Lep kot vsi Schumacherji :wink:

Je pa opazna razlika poti mojemu staremu in dobremu Mi2 (seveda je veliko delov še vedno skladnih med sabo--kot je to praksa že s prejšnjimi schumacherji)


Kaj pa vem, mogoče bo pa denarnica zopet trpela...
Uporabniški avatar
Bad-Boy24/7
Naš človek :)
 
Prispevkov: 413
Pridružen: 25.05.2005, 12:43
Kraj: Kamnik

OdgovorNapisal/-a TMC.racing » 20.12.2006, 21:27

Tole bo pa bomba.LP Tomaž
Nije moja glava samo za šišanje!!![color=#4000FF][/color]
Uporabniški avatar
TMC.racing
Član
 
Prispevkov: 99
Pridružen: 01.11.2006, 18:19
Kraj: Kurja vas

OdgovorNapisal/-a BL123 » 20.12.2006, 21:29

Zelo lep avto :D :D .
Čeprav nimam izkušenj z schumacherji ampak zdi se mi da bo tale avto zelo dober.
LP :D :) :D :shock: :shock:
_________LP_________
Uporabniški avatar
BL123
Član
 
Prispevkov: 31
Pridružen: 18.11.2006, 14:41
Kraj: Mozirje-LJ

OdgovorNapisal/-a Bad-Boy24/7 » 25.12.2006, 23:18

Uporabniški avatar
Bad-Boy24/7
Naš človek :)
 
Prispevkov: 413
Pridružen: 25.05.2005, 12:43
Kraj: Kamnik

OdgovorNapisal/-a TMC.racing » 05.01.2007, 20:52

BL123 napisal/-a:Zelo lep avto :D :D .
Čeprav nimam izkušenj z schumacherji ampak zdi se mi da bo tale avto zelo dober.
LP :D :) :D :shock: :shock:


Kot bi poslušal g.Ališiča z POP TV OB formuli.LP Travca
Nije moja glava samo za šišanje!!![color=#4000FF][/color]
Uporabniški avatar
TMC.racing
Član
 
Prispevkov: 99
Pridružen: 01.11.2006, 18:19
Kraj: Kurja vas

OdgovorNapisal/-a Bad-Boy24/7 » 30.01.2007, 18:48

Najlepši 1:10 elektro do sedaj...

Slika

več slik

http://www.racing-cars.com/main.asp?sitepages=mi3

Drugo sezono je moj :D

LP
Uporabniški avatar
Bad-Boy24/7
Naš človek :)
 
Prispevkov: 413
Pridružen: 25.05.2005, 12:43
Kraj: Kamnik

OdgovorNapisal/-a Scythe » 30.01.2007, 18:56

Polno dobrih rešitev !
-na pogled zelo lep, veliko karbona in aluminija :wink:

-Moti me pa ena stvar ko sem takole na hitro pregledal slike, amortizer je na mostu vpet FIKSNO torej naklon spreminjaš z tremi luknami v roki, navoj v plastiki se hitro pretegne, vijak in matica skozi karbon pa nikoli :roll:

-Čisto vsak avto ki pride ven je zelo lep, je nekaj posebnega tako da tisti ki bomo, boste kupovali nov avto imate veliko izbiro, kaj kupiti je pa vprašaj :wink:
Xray T4, X12 RX8, REDS
www.Toprc.eu
Scythe
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 696
Pridružen: 19.10.2004, 20:58
Kraj: Fram

OdgovorNapisal/-a Bad-Boy24/7 » 30.01.2007, 19:01

Rok_pro napisal/-a:
-Moti me pa ena stvar ko sem takole na hitro pregledal slike, amortizer je na mostu vpet FIKSNO torej naklon spreminjaš z tremi luknami v roki, navoj v plastiki se hitro pretegne, vijak in matica skozi karbon pa nikoli :roll:



Če pa še malo bolje pogledaš, pa opaziš, da lahko nastavljaš tudi nakolon na mostu. Kar se pa tiče plastičnih rokic jih pa ta na "žalost" nima (bodi pozoren na CF oznako na njih) jih uporabljam tudi sam na svojem in nikoli ne eksperimentiram z cvirnom, kot marsikateri uporabnik TC3/4 :wink: šala, ko se navoj pretegne...

Pa lep dan
Uporabniški avatar
Bad-Boy24/7
Naš človek :)
 
Prispevkov: 413
Pridružen: 25.05.2005, 12:43
Kraj: Kamnik

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 30.01.2007, 21:06

Lep!

Antena sprejemnika gre mimo serva ali celo sprejemnik na servu? Ponavadi ni problem motnja, lahko pa! Sam imam najraje, da gre antena takoj mimo ničesar v tulec za anteno in ven.

Zato imajo vsi na mostu nosilec antene. Da se ga pa tukaj kupiti in ga naknadno gor montirati.

Vmesni most je zelo majhen. Mogoče se bo avt preveč upogibal. Najverjetneje pa je pravilno skonstruiran in je tako kot so ga nardili verjetno najboljše narejen.

Prav tako rokice spredaj (tja proti kolesom spredaj in zadaj - ko mi imamo RPM) in zadaj so fiksno vpete! To včasih ni ok, saj tako spreminjaš določene nastavitve odzivnosti.

Škoda za Teemo Leine da je šel vstran, prav tako za schumacherja samega.

Najboljša rešitev je luknje za selotejp da se določiš koliko celic boš vozil in kje in to pritrdiš.

Pa nosilec za amortizerje! Ponavadi sam spreminjam kote da bi dobil več ali manj oprijema, to se tukaj zgoraj na nosilcih ne da (zadaj se ne da, spredaj mislim da je ena dodatna luknja). Le ti so ponavadi vedno tako narejeni, da se ob nagibu ne spreminja višina, tweak, ... v tem primeru ko je na most vpet fiksno in se spreminja spodaj na roki, se s tem veča ali manjša amortizer in višina, ...

Glede cvirna pa me zanima kako to gre pa kaj si s tem mislil, mogoče se kaj naučim.

Me pa veseli, da si ga boš kupil, lep izdelek, če pa je v pravih rokah, pa je še bolj smrtno nevaren.

Če je tako narejen da ko se da baterija noter in se ne da nič spremeniti in je sam posebi izvrsten, potem je ok. Če pa je potrebno kaj narditi pa ima malo premalo odprtega prostora za nastavitve, saj ni lukenj, da bi kaj spreminjal.

Do sedaj vsi najbolj hvalijo X-raya 007 ali Cyclona od Moora, kjer so v primerjavi s tem avtom pripravljenih veliko različnih lukenj za spremembo setupa.

Poglejte si primerjave, pa boste razumeli kaj mislim.
Sicer pa kaj jaz vem.

Lep dan
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Bad-Boy24/7 » 30.01.2007, 21:37

Ja kolikor spremljam zgodovino šumaherjev, noben prav noben njihov avto ni imel posebej veliko možnosti spremembe same geometrije in natsavitve avtomobila (koti vzmeti...) pa so se vseeno peljali odlično. Že če pogledam Mi3, nima stabilizatorjev :roll: pritrditev antence-res ne vem zakaj je tam

Kaj in kako je pa z avtom, bomo pa videlo po večjih glavnih tekmovanjih je pa res škoda Leinota, saj bi bil on najboljši pokazatelj tega napredka (leta 2005 je zmagal na evropskem prvenstvu z Mi2EC).

Kar se pa tiče novega avtomobla, se bo pa treba še tega navadit in bomo kupovali bolj "nujno potrebne" stvari.

Kar se pa cvirna tiče je pa ideja domiselna in se ne spomnim pri komu sem že to videl...ampak pomaga, da rokca zdrži (če je nimaš na zalogi) še kakšen krog. Drugače je pa to šala!

Lep dan
Uporabniški avatar
Bad-Boy24/7
Naš človek :)
 
Prispevkov: 413
Pridružen: 25.05.2005, 12:43
Kraj: Kamnik

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 30.01.2007, 21:59

Ja kolikor spremljam zgodovino šumaherjev, noben prav noben njihov avto ni imel posebej veliko možnosti spremembe same geometrije in natsavitve avtomobila (koti vzmeti...) pa so se vseeno peljali odlično. Že če pogledam Mi3, nima stabilizatorjev :roll:


to je res!

pritrditev antence-res ne vem zakaj je tam


jaz bi si kupil nosilec za anteno in jo montiral na plato.

Kaj in kako je pa z avtom, bomo pa videlo po večjih glavnih tekmovanjih je pa res škoda Leinota, saj bi bil on najboljši pokazatelj tega napredka (leta 2005 je zmagal na evropskem prvenstvu z Mi2EC).


škoda.

Kar se pa cvirna tiče je pa ideja domiselna in se ne spomnim pri komu sem že to videl...ampak pomaga, da rokca zdrži (če je nimaš na zalogi) še kakšen krog. Drugače je pa to šala!


Škoda, sem mislil, da je kakšna revolucionarna ideja.

Lep dan
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Lojz » 31.01.2007, 08:58

Na sprednjem in zadnjem nosilcu za amortizerje sta po ena dodatna luknja za spreminjanje kota! Mogoče za ta avto dovolj!? Za tiste, ki se spoznate na set-up avtomobila veste, da so proge zelo različne in zahtevajo zelo različne nastavitve, da je avto resnično hiter in lahko vodljiv. npr. na petih progah nekako najdeš pravi set-up na odločilni dirki šesti tekmi pa zaradi premalo opcij ne moreš najti prave rešitve in zgubiš. Če je to za nas amaterje pomembno?? Jaz pravim more is better, človek lahko na dirki vsaj o čem razmišlja :idea:
Xray-REDS-Sanwa
Uporabniški avatar
Lojz
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1120
Pridružen: 04.01.2007, 09:17
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a DobnikarA » 31.01.2007, 10:10

Ah nostalgija... :roll: Tako lepi so vsi ti avti da te kar prime...

Lahko pa po lastnih izkušnjah povem vsaj kolikor jaz Schumacherje poznam, da naj vas ne skrbijo 1 ali 2 luknji manj na teh mostovih,pa še kaksna opcija manj za setup. Vedno je bilo interesantno gledat še posebno x-raye , ki je avto neskočnih možnosti kar se setupa tiče, pa je bila vedno prava umetnost "ne zgubiti se" v teh variantah...In preden se je x-ray začel peljat tako kot se mora, se je recimo Schumacher že precej prej...
Vsak si mora pa seveda najti en svoj izhodiščni setup ki mu v splosnem najbolj pase in potem finese malenkostno spreminjati od proge do proge, je pa seveda po svoje tudi to veselje, da veš da imaš možnost postoriti še mnogo stvari. Sam se pa nisem rad s tem ubadal, avto se more peljat, predvsem mora pa "rokca" peljat, tko kot je vedno bilo... :wink:

lp Ales
šit, spet imam prav...
Uporabniški avatar
DobnikarA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 330
Pridružen: 12.11.2002, 18:11
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a DMX » 31.01.2007, 15:02

dobr zgleda ni kej,... :D nekaj vprasanj o samem modelu, vec o tem na http://www.schumacherpitspace.com/sitev ... &Itemid=30
Zadnjič spremenil DMX, dne 31.01.2007, 20:39, skupaj popravljeno 1 krat.
1/12th scale on CARPET some of the BEST racing in the WORLD to watch.

JOIN US!

Ain't no sunshine
Uporabniški avatar
DMX
Forumski veteran
 
Prispevkov: 708
Pridružen: 29.03.2004, 12:08
Kraj: Rečica ob Savinji

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 31.01.2007, 16:19

DMX napisal/-a:http://www.schumacherpitspace.com/sitev2/index.php?option=com_content&task=view&id=37&Itemid=30


ti pa res vse najdeš! drugače pa se razbere iz vprašanj, da se vsi čudijo kako to da je tak! Sicer on odgovarja da so testirali in da je tako najbolje.

Moje mnjenje pa je, da je bolje da je več možnosti za nastavitev kot manj. Saj na začetku voziš tako kot je, oda čez čas bi želel kaj popraviti, pa ne moreš. Torej prerasteš avto! Razen če kupuješ avto za nekaj voženj in potem ko želiš kaj več kupiš drugega, ...

Lep dan
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Bad-Boy24/7 » 31.01.2007, 16:51

TC4 napisal/-a:Moje mnjenje pa je, da je bolje da je več možnosti za nastavitev kot manj. Saj na začetku voziš tako kot je, toda čez čas bi želel kaj popraviti, pa ne moreš. Torej prerasteš avto! Razen če kupuješ avto za nekaj voženj in potem ko želiš kaj več kupiš drugega, ...

Lep dan


Ne vem kje piše, da ni možnosti nastavitve avtomobila? Brez skrbi, da v poplavi high preformance 1:10 avtov šumaher naredi totalen kiks. Sploh pa sedaj ko je Leino odšel...

Veliko sem spremljal tekmovanja Leinota in seveda so na Šumaherjevi strani redno objavljali nejegove nastavitve ali bolje rečeno datasheete. In ker smo že toliko v teh pozicijah amortizerjev... v 9ih nastavitvah je 2x spremenjena pozicija na mostu, največja zmeda je pa bila kat se trdote olj tiče, potem pistoni, vzmeti, droop...tako da me za Missiona3 ne skrbi. Te stvari mene bolj begajo in jih še ne zastopim povsem

Šumaher se mi dopade, že zato ker je zelo dober suport z deli, sploh pa ker se odlično pelje (ampak spet nimam reference)


Pa lep dan vam želim
Zadnjič spremenil Bad-Boy24/7, dne 31.01.2007, 16:57, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Bad-Boy24/7
Naš človek :)
 
Prispevkov: 413
Pridružen: 25.05.2005, 12:43
Kraj: Kamnik

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 31.01.2007, 16:57

Bad-Boy24/7 napisal/-a:Šumaher se mi dopade, že zato ker je zelo dober suport z deli (in to iz Anglije) sploh pa ker se odlično pelje "iz škatle".


In to je najbolj pomembno! Vsi smo mi amaterji, kjer lahko z vsakim "profesionalnim" avtom enako vozimo. Torej je važno, da se odločimo za tistega ki je nam samom všeč.

Lep dan
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Bad-Boy24/7 » 31.01.2007, 16:58

Točno :D

Komaj čakam na začetek sezone!

Se vidimo
Uporabniški avatar
Bad-Boy24/7
Naš človek :)
 
Prispevkov: 413
Pridružen: 25.05.2005, 12:43
Kraj: Kamnik

OdgovorNapisal/-a Bad-Boy24/7 » 11.02.2007, 16:06

Avto se kaže v zmeraj boljši luči z zmeraj več prednosti:
-kljub majhni zgornji plošči se je izkazal za izredno togega
-vpetje osrednje osi samo na enem koncu
-"avto" je vpet na šasijo samo z 10 vijiaki, vključno z devma za servo motor :wink:
-diferencijali dostopni in snemljivi samo z dvema vijakoma
-krmilni sistem se je izkazal za izjemnega
-nastavitve avtomobila so neomejen, z opcijami, ki pridejo pa neskončne :D

Je pa zanimivo na spletu spremljati končne verzije avta in na eni izmed zadnjih je bil avto, kar je bilo alu in titan delov anodizian v purple barvi in kot pravi Adrian Martinez, še sami ne vejo, v kakšni obliki ga bodo izdali.


Slika

Slika
Uporabniški avatar
Bad-Boy24/7
Naš človek :)
 
Prispevkov: 413
Pridružen: 25.05.2005, 12:43
Kraj: Kamnik


Vrni se na Novosti.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov

cron