XRAY NT1 construction

Novosti s področja avtomobilskega modelarstva, pravilniki ...

Moderator: JC Borcy

XRAY NT1 construction

OdgovorNapisal/-a JC Borcy » 10.05.2007, 12:26

:lol: končno mi je uspelo tudi urediti slike:

glavne sestavine modela (embalaža):
Slika

vse kaj se skriva pod embalažo:
Slika

prvi koraki - diferencijali:
Slika
Slika
sestavljena:
Slika

drugi korak - zadnji del modela:
Slika

zavora:
Slika

šasija:
Slika
reže za hlajenje motorja:
Slika

Slika

Slika

Slika

končan zadni del:
Slika

menjalnik:
Slika

Slika

sprednje vzmetenje:
Slika

Slika

prednji menjalnik:
Slika

Slika

Slika
napenjalec jermena:
Slika

zavijanje - servosaver:
Slika

Slika

Slika

rezervar in elektronika:
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

motor in sklopka:
Slika

Slika

Slika

Slika

pa še finalni del sestavljanja:

Slika

Slika

Slika

sestavljen model:
Slika

Slika


zahvalil bi se še g. Binderju in trgovini ACTION LINE
ter g. Nebec Janezu (Mantua Model)
za sponzoriranje model in podporo na dirkah.


Model kot je od XRAYa za pričakovat vrhunski. Vse se izredno lepo prilega in sestavljanje modela je pravi užitek. Zelo kvalitetna plastika. Ponovno je g. Hudy udejanil nekaj njegovih idej in seveda končni rezultat NT1. Več pa bom lahko napisal po prvi dirki.
LP, Borut
Uporabniški avatar
JC Borcy
____________________
____________________
 
Prispevkov: 1201
Pridružen: 10.07.2004, 04:08
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a JC Borcy » 14.05.2007, 12:24

Prva dirka odvožena.

model je izredno vodljiv. dopušča napake, katerih si pri prejšnjem modelu nisem smel privoščit.
tovarniški setup modela je dovolj dober za povprečnega voznika, ki bi naj bil vedno osnova za kasnejše spreminjane nastavitev modela. z majhnimi spremembami je model še lažje voziti in tudi hitreje :lol:
sedaj ko sem očistil model sem ugotivil, da je to zelo preprosto. odviješ par vijakov in imaš povsod dostop do nečistoče. torej za vzdrževanje zelo enostaven.

seveda je to bila prva dirka z modelom, zato bom z časo ugotovil šibke strani model zaenkrat pa same pohvale. tudi drugi lastniki s katerimi sem se pogovarjal niso imeli še nobenih težav z modelom.

ugotovil sem pa eno stvar zakaj so nekateri motorji toliko dražji - ne zastonj :wink:
motor je dosti lažje nastavit. ima moč :twisted: . nižjo temperaturo delovanja 8) in precej večjo odzivnost. posledice so dosti lažja vožnja modela - bolj kontrolirana.
LP, Borut
Uporabniški avatar
JC Borcy
____________________
____________________
 
Prispevkov: 1201
Pridružen: 10.07.2004, 04:08
Kraj: Maribor


Vrni se na Novosti.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov

cron