Ti grelci so vsi OK! Z njihovo uporabo lahko precej podaljšate življensko dobo motorja, predvsem, ko vozite v hladnejšem vremenu in bi zagon mrzlega motorja pomenil večjo obrabo/obremenitev...
Pomankljivost, ki jo jaz vidim je v tem, da segrejejo samo glavo motorja in delno ohišje motorja ... ker pa je motor pritrjen na spodnjo ploščo šasije, ki je iz aluminija, se precej toplote odvaja tudi preko le-te!
Torej, ko štartate segret motor s hladno spodnjo ploščo traja še kar nekaj časa preden se vzpostavi neko ''toplotno ravnovesje'' na avtomobilu! Šele takrat, ko je temperatura konstantna lahko začnemo z nastavitvami motorja
Ko vozite tako za hobi se s temi stvarmi ni potrebno obremenjevati. Segrejete motor in vozite dokler se cel avto ne segreje.
Jaz sem imel problem, ker smo lahko avto na dirki zagnali samo tri minute pred štartom! To je pomenilo, da ni bilo dovolj časa, da bi se avto (spodnja plošča) segrel na delovno temperaturo. Posledica tega je bila preredka mešanica proti koncu vožnje saj je temperatura motorja začela še dodatno naraščati, ko se je spodnja plošča dokončno segrela in ni mogla več dodatno odvajati toplote motorja ...
Zato uporabljam raje toplozračno pištolo s katero segrejem motor, spodnjo poščo šasije in vse aluminijaste dele povezane z njo