Seznam EFRA lipotov 2012

Novosti s področja avtomobilskega modelarstva, pravilniki ...

Moderator: JC Borcy

Seznam EFRA lipotov 2012

OdgovorNapisal/-a rc schumacher » 29.01.2012, 20:34

Končno je tu Efrin seznam lipotov za sezono 2012. http://news.efra.ws/fileadmin/documents/2012/01/2012%20EFRA%202S%20Stick%20LiPo%20List%20V1%20pdf.pdf Na njem je kar nekaj novosti. Nekateri pretiravajo že z 7000+mah =)) =)) =)) Jaz sem najbolj vesel, da so gor gens ace lipoti. Res je da na njih ne piše, da so 100C itd. vendar vsaj tist kar piše za razliko od večine ostalih drži B-) Pa še cenovno so zelo ugodne. Sam že ima doma en pack gens ace lipotov in po notranji upornosti krepko prekašajo vse lipote, ki sem jih do sedaj meril :-bd

Lp Domen
Slika S411ERYX
Uporabniški avatar
rc schumacher
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 257
Pridružen: 28.07.2010, 23:17
Kraj: Mozirje

Re: Seznam EFRA lipotov 2012

OdgovorNapisal/-a Lojz » 30.01.2012, 15:05

''Baterija'' 5000 mAh popolnoma zadostuje za modifide kategorijo, kaj nebi za stock ...

To nabijanje kapacitete ima samo komercialno ozadje! Tudi, če trenirate in vozite dlje časa kot običajno na dirki morete paziti a ne na ''baterijo'' ampak motor, ki se vam lahko pregreva. Seveda pod pogojem, da uporabljate prestavno razmerje kot na dirki, ko gre zares ;)

Marc Rheinard je lani na Evropskem prvenstvu zmagal z ''baterijo'' 5300 mAh 65C Thunder Power in to ne neko posebno tovarniško narejeno zanj ampak eno obično iz trgovine! To vem zato, ker mu jo je dal kolega iz Avstrije, ki trži Thunder Power (videl na lastne oči), pravi, da mu sveža baterija prinese nekaj stotink v primerjavi z njegovimi ''iztrošenimi''.

Ampak takšna ''baterija'' stane 92 eur, ker bi naj bila dobre kvalitete (posledica končne kontrole) ...

LP, Lojz
Xray-REDS-Sanwa
Uporabniški avatar
Lojz
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1151
Pridružen: 04.01.2007, 09:17
Kraj: Maribor

Re: Seznam EFRA lipotov 2012

OdgovorNapisal/-a mihah » 30.01.2012, 16:25

Se pridružujem mnenju Lojza in Domna, kapaciteta in C-ji so totalno "marketinško pobezljali". Kar je pri akumulatorjih res važno je notranja upornost - Ri. Nekateri polnilniki jo merijo in nam lahko služi kot primerjava med različnimi tipi akumulatorjev, spremljamo lahko kako se upornost povečuje oz zmanjšuje s staranjem, temperaturo, ...

Prednost LiPo akumulatorjev pred NiMH je to, da se lahko vzame "kar ene" iz trgovine. Niso mi poznana točna pravila, ali se sme akumulatorje ogrevat (verjetno ne) zato ima nov akumulator s ca. 10 cikli malo bolj ugodno odvisnost Ri(T). Ko je vse zoptimizirano do kraja šteje vsak mV. :-)

Bi pa tole priložnost izkoristil za vabilo na predavanje: http://forum.modelarji.com/viewtopic.ph ... 17#p449217 kjer se bo izvedelo še mnogo več :-)
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2706
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš


Vrni se na Novosti.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov

cron