Tenshock X-211 motor

Novosti s področja avtomobilskega modelarstva, pravilniki ...

Moderator: JC Borcy

Tenshock X-211 motor

OdgovorNapisal/-a mihah » 04.12.2013, 19:57

Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2706
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

Re: Tenshock X-211 motor

OdgovorNapisal/-a Lojz » 04.12.2013, 22:30



Kaj, če bi ti tule napisal kak stavek ali dva o teh motorjih oz. primerjal z standardnimi, ki jih trenutno vsi vozimo ;)

Jaz sem tole že videl pa pojma nimam kakšno prednost predstavljajo ... me pa zelo zanima.

Hvala!

LP, Lojz
Xray-REDS-Sanwa
Uporabniški avatar
Lojz
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1151
Pridružen: 04.01.2007, 09:17
Kraj: Maribor

Re: Tenshock X-211 motor

OdgovorNapisal/-a nitro-s » 04.12.2013, 23:31

Tukaj je slike, kako zgleda 4 polni (N-S-N-S) BK motor in princip delovanja brez-krtačnega motorja in reglerja. ;)

BK motor (osnova) z HALL senzorji
Slika

Animacija 2 pola - 2 navitja
Slika

Animacija 4 poli - 4 navitja (notri)
Slika

4 poli - 6 navitij (zunaj)
Slika

večja slika B-)
Slika


:-h Animacija: :arrow: http://educypedia.karadimov.info/librar ... 031102.swf (glej po korakih - step)


3 navitja (6 faz za en obrat)
Slika

Driverji - MOSFET-i (v reglerju)
Slika

Dve vezavi navitij.
Slika

Slika

diagram poteka impulzov
Slika

Smer toka skozi tranzistorje (drivers) in navitja
Slika

Osnovni BK krmilnik (vezje) - regler
Slika

Link: :arrow: http://www.tenshock.com/product/show_product.php?id=119
LP Stanko

GSM: 070 688-446 ___ E-MAIL: stanislav.kokol@triera.net

XRAY T4 2017 Stock - XRAY X12 2018 - BURI 2.1
HW Xerum XR10 PRO - HW Xerum V10 V3 13.5T
SANWA M17
Uporabniški avatar
nitro-s
____________________
____________________
 
Prispevkov: 3342
Pridružen: 15.11.2002, 01:30
Kraj: Maribor

Re: Tenshock X-211 motor

OdgovorNapisal/-a mihah » 05.12.2013, 12:45

Lojz napisal/-a:


Kaj, če bi ti tule napisal kak stavek ali dva o teh motorjih oz. primerjal z standardnimi, ki jih trenutno vsi vozimo ;)

Jaz sem tole že videl pa pojma nimam kakšno prednost predstavljajo ... me pa zelo zanima.

Hvala!

LP, Lojz


Ja, nekaj sem napisal komentarjev k slikam na FB, ampak na flickr nisem nič pisal.

4-polni motorji se že dlje časa uporabljajo v Short Course 1:10 in 1:8 modelih. Tam ceneni 2-polni motorji nimajo kaj iskati (sem že vse to dal osebno skozi) saj imajo preslab izkoristek in premalo navora. Malo boljše je pri boljših 2-polnih motorjih kot recimo Kontronik/Lehner, vendar so proti boljšim (senzorskimi) 4/6 polnim motorjem predragi.

V 1:10 touring imajo običajni 2 polni motorji velikosti 540 imajo magnete premerov od 12 do 13mm. No, tale X211 ima (merjeno s kevlarsko vrvico) premer 15 mm. Dolžina magnetov je 20 mm. Statorski material in izdelava je zelo kvalitetna na pogled, prav tako navitje. Se vidi, da ima Tenshock pri tem izkušnje. Glede navora ni problema, mene zanima kako se bodo motorji obnesli pri velikih obratih, tam so izgube v statorju večje kot pri 2-polnih motorjih.

Prvo testno delovanje na HW Xerun V2.1 60A brez obremenitve - res lep zvezen odziv na plin, rotor lepo centriran (48000 / 57000 obr/min). Se je čutilo, da se je 4.5T motor bolj segrel kot 5.5T motor (samo nekaj sekund pod polnim plinom!) Bom pa sicer uporabljal HW Xerun V3.1 za 1:10 mod.

Po prvih odzivih uporabnikov motorji dajejo zelo zvezen odziv na plin, dober izkoristek se kaže v nizkih temperaturah po vožnji.

:arrow: Video:http://www.youtube.com/watch?v=x6QJyFe8b3w

:-bd Plusi:
- veliki ležaji
- kvalitetna izdelava

:-q Minusi:
- ležaji se bodo verjetno težko odstranili iz sprednjega in zadnjega dela
- nič loctita na vijakih
- ni (trenutno) rezervnega materiala - rotor, senzorska ploščica, ....

Več pa ko pride model in regler in se vse skupaj sestavi. Poročam.
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2706
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš


Vrni se na Novosti.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov

cron