Lojz napisal/-a:Kaj, če bi ti tule napisal kak stavek ali dva o teh motorjih oz. primerjal z standardnimi, ki jih trenutno vsi vozimo
Jaz sem tole že videl pa pojma nimam kakšno prednost predstavljajo ... me pa zelo zanima.
Hvala!
LP, Lojz
Ja, nekaj sem napisal komentarjev k slikam na FB, ampak na flickr nisem nič pisal.
4-polni motorji se že dlje časa uporabljajo v Short Course 1:10 in 1:8 modelih. Tam ceneni 2-polni motorji nimajo kaj iskati (sem že vse to dal osebno skozi) saj imajo preslab izkoristek in premalo navora. Malo boljše je pri boljših 2-polnih motorjih kot recimo Kontronik/Lehner, vendar so proti boljšim (senzorskimi) 4/6 polnim motorjem predragi.
V 1:10 touring imajo običajni 2 polni motorji velikosti 540 imajo magnete premerov od 12 do 13mm. No, tale X211 ima (merjeno s kevlarsko vrvico) premer 15 mm. Dolžina magnetov je 20 mm. Statorski material in izdelava je zelo kvalitetna na pogled, prav tako navitje. Se vidi, da ima Tenshock pri tem izkušnje. Glede navora ni problema, mene zanima kako se bodo motorji obnesli pri velikih obratih, tam so izgube v statorju večje kot pri 2-polnih motorjih.
Prvo testno delovanje na HW Xerun V2.1 60A brez obremenitve - res lep zvezen odziv na plin, rotor lepo centriran (48000 / 57000 obr/min). Se je čutilo, da se je 4.5T motor bolj segrel kot 5.5T motor (samo nekaj sekund pod polnim plinom!) Bom pa sicer uporabljal HW Xerun V3.1 za 1:10 mod.
Po prvih odzivih uporabnikov motorji dajejo zelo zvezen odziv na plin, dober izkoristek se kaže v nizkih temperaturah po vožnji.
Video:http://www.youtube.com/watch?v=x6QJyFe8b3w
Plusi:
- veliki ležaji
- kvalitetna izdelava
Minusi:
- ležaji se bodo verjetno težko odstranili iz sprednjega in zadnjega dela
- nič loctita na vijakih
- ni (trenutno) rezervnega materiala - rotor, senzorska ploščica, ....
Več pa ko pride model in regler in se vse skupaj sestavi. Poročam.
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...