naj naredi kdo primerjavo, recimo število 1:10 na prvih dveh tekmah v lanskemu letu in prvih tekmah letošnjega leta.....
potem naj se naredi enako še za 1:8 Rally in 1:8Cestni.
pa bomo videli da imata 1:10 in 1:8 cestni več kot 100% prirastek, medtem ko je bil 1:8 rally v upadanju!
Kar pa se razlike med 705 in impulse pro tiče pa tkole, impulse je za naše proge primernejši, predvem zaradi prestavnih razmerij.
tudi najkrajša 1. prestava na 705-ki je za nekatere naše proge predolga!!! edina razlika je torej v centaxII menjalniku, ostalo je skoraj nespremenjeno, razen nekaterih pozicij ala servo, baterije, rezervoar..... ampak teh razlik v vožnji vsaj pri meni ni za opazit. ni in ni da bi bil hitrejši
še vedno pa so užitki vožnje z 1:10 neprimerno boljši kot pri rallyju, avto je hitrejši, dve prestavi, nora pospeševanja, tog, nima zračnosti v vpetjih, obvladljiv, odziven,.....
edina napaka, ki so jo nekateri naredili je ta, da so si za sam štart v 1:10 kupili prezmogljiv motor. sam sem začel lani s projem in 3p motorjem, pa še ta motor bi bil premočan. prvih nekaj ur je definitivno bolje voziti kak manj zmogljiv motor, da se sploh privadite na te male zverinice....
kar pa se cen 1:10 tiče, poglejte na
http://www.serpent.at in se zamislite, komplet z vsem razen elektronike po res ugodni ceni! pa imate hud zmogljiv avto, ki je osvojil številna prvenstva, recimo svetovno! lahko pa ceni tega serpent kompleta dodate še recimo 80.000 SIT in si pri nas kupite crono/mantua rally komplet. zračnost v rokah všteta!!!
aja, pa za vse tiste, ki mi govorite kako sranje je serpent, dajte si enkrat na mizo mojega serpenta pa vašega cronota/mantuo, pa poglejte kakovost izdelave in tehnične rešitve pri enemu ali drugemu!
ali pa v googlu vpišite "serpent" in "crono" ali "mantua" pa povejte kaj boste videli!!!!
se bojim da na svetovnih prvenstvih asfalta še niso slišali za rs01 ali pa gold evo 1-3.
ajde šraufat, v ponedeljek je tekma!!!!