Ob veliki pomoči vseh članov MSM kluba (vsem najlepša hvala ) sem nabavil avto in vso pripadajočo opremo in včeraj pokuril prvega pol litra.
Avto je Mantua Model Rally Race Gold 3 z motorjem OPS. Mimogrede lahko omenim na najcenejši start box Carson več kot odlično opravlja svojo nalogo (priporočam...)
Vse je bilo v duhu spoznavanja avta in motorja. Trditve, da je OPS-a težko nastaviti, držijo.
Ne daje informacij, ali greš z nastavitvami v pravo smer, ali narobe. Na začetku mi je motor odlično štartal iz prostega teka na polne obrate, vendar ga je po treh sekundah popolnoma zamorilo, če sem imel plin do konca in sem ga moral voziti z polovico plina, čeprav je vseeno dosegel polne obrate. Vrtenje vijaka v katerokoli smer (postopoma za en krog) je situacijo samo poslabšal. Po skurjenem celem tanku ob avtu na start boksu in vrtenju vijaka v vse mogoče strani mi je uspelo bolj po sreči, kot pameti najdt približno pravo nastavitev (za več kot dva kroga v nasprotno smer od urinega kazalca od prejšnjega stanja). Avto je potem odlično pospeševal, plin je bil lahko vseskozi do konca, motor ni več ugašal.
Da bi popolnoma naštudiral nastavitev mi je preprečila nesreča . Spektakularno je odletelo zadnje kolo pri polni brzini. Sem se pošteno namučil, da sem ga dobil. Seveda o matici ne duha, ne sluha (mimogrede, kje jih prodajajo?).
Šele takrat sem se spomnil na vijake in opazil, da jih že kar nekaj do polovice gleda iz šasije. V navdušenju sem popolnoma pozabil na njih.
Skratka, če odštejem matico, se je prva vožnja zame končala optimistično. Zvečer sem porabil malo več lepila in prilepil viljake, ki so silili na svobodo.
Sedaj pa še eno vprašanje? Avto mi pod polnim plinom sili iz ovinka. A se da to z kakšnimi nastavitvami popraviti - izbolšati. Vzmetenje je zadaj mehko, spredaj trdo, vzadaj je naklon koles 2 stopinji, spredaj 1.5 stopinje. Vspredaj imam kolesa odprta za približno 2 stopinji. Kakšen predlog?