Napisal/-a Lojz » 24.01.2009, 12:21
Po domače, ''količina'' oz. odklon gibanja servo motorja v odvisnosti od zasuka volana ali pritiska na ''gas''. Ko začneš sukati volan se servo motor odziva manj, bolj ko sučeš volan bolj močno se začne premikati, odklanjati servo. To velja za negativno exponanto, ki se uporablja predvsem na volanu. Nekateri vozniki z negativno exponanto na volanu korigirajo tudi prekrmarjenje avtomobila (večja negativna exponanta namreč nekoliko omili prekrmarjenje pri vstopu v zavoj). Negativna exponanta na gasu se uporablja na pistah z manj oprijema, ko je težko kontrolirati gas, torej kolesa se pri pospeševanju zavrtijo v prazno, ker po domače povedano moč pride prehitro. Pri uporabi negativne eksponante pospeševanje zato ni tako nenadno in kolesa lahko lažje prenesejo moč na tla. Pozitivno exponanto v avtomobilističnem športu ne vem, da bi kdo uporadljal?? Mogoče na gasu v kaki kategoriji s šibkimi motorji (elektro stock kategorije).
Prva slika je primer negativne in druga pozitivne exponante!
upam, da je v osnovi razumljivo.
LP, Lojz
- Priponke
-
- Negativna.JPG (13.25 KiB) Videno 2774 krat
-
- Pozitivna.PNG (16.94 KiB) Videno 2774 krat
Xray-REDS-Sanwa