MAIR-CUP Slovenija 2012 - mnenja in predlogi

Vse o avtomobilskem modelarstvu : nastavitve, barvanje, izkušnje, izboljšave, pomoč ...

Moderator: FASTLANE

Re: MAIR-CUP Slovenija 2012 - mnenja in predlogi

OdgovorNapisal/-a AndrejG » 13.07.2011, 19:47

Lepo debatirate. Tudi sam se nagibam na dve klasi.

Stock:
motor: 10.5T ali 9.5T

regulator: open (tisti boost tudi ni tako jaki) - meni osebno ne pomaga prav veliko. Je še vedno dosti v rokah
kontrola boosta je čisto enostavno. Če je izklopljen, lučka na regulatorju utripa. Vse se da lepo preverit......
Sicer pa za te naše slo dirke ne mislim kupovati nek drug regulator, da bi lahko vozil po teh pistah - takšne omejitve vodijo elektro sceno v propad.
Pri meni je na dirki še vedno v ospredju - DRUŽENJE, ZABAVA, NOVE INFORMACIJE,......

šasija: open

gume: 2kompleta na dirko (proizvajalec ni določen) - se označijo ob prijavi na dirko

Classic:
Ostane kot je. Bi pa dal še slabše motorje, ker to ni več užitek gledat, ko tako leti....
Boost: OFF

To je moje osebno mnenje ;)
LP, Andrej
Uporabniški avatar
AndrejG
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 322
Pridružen: 06.06.2003, 12:52
Kraj: Maribor

Re: MAIR-CUP Slovenija 2012 - mnenja in predlogi

OdgovorNapisal/-a Stocker » 14.07.2011, 07:50

Kot vidim ste nekateri že pošteno notr padli :-j

Jast sem tudi za združitev Stocka ter Modifieda se pravi Touring kategorija - motorji bi pustil open zaradi prevelikih razlik med regulatoji (ni varijante da bi 4.0T vozil po naših pistah ,že sam ko sem v Jesenicah vozil 6.5T je bilo zelo brutalno ,za 13.5T z boostem se je pa tako videlo kaj zmore) ,šasije touring se pravi 190mm širina ,karoserije po EFRI -merjenje karoserij(da se približamo pravem tekmovanju) ,gume pa bi pustil tako kot zdaj open (kvalifikacije - menjava gum -sprobaš kar najbolje drži) ,finale - 1 komplet označenih pred finalih . Ter seveda bolj obširen ter dodelan pravilnik .

Glede Classica - to se naj pa med sabo zmenijo tekmovalci classica kakšna pravila bodo. Meni osebni ni več tako všeč kategorija ,ker so očitne razlike v hitrostih glede tekmovalcev . Se pa tako ve zakaj . Vse je stvar dogovora .

Da nebo kakih pomot to je tudi moje osebno mnenje ,kajti vsi smo željni po vse več tekmovalcih ter prijetnem tekmovanju.

lp Gregor
2 Fast 4 U and Still Smokin 2
Slika
Tamiya 417X
LRP SXX TC
Uporabniški avatar
Stocker
Naš človek :)
 
Prispevkov: 254
Pridružen: 09.01.2003, 01:01
Kraj: Rečica ob Savinji /Maribor

Re: MAIR-CUP Slovenija 2012 - mnenja in predlogi

OdgovorNapisal/-a Lojz » 14.07.2011, 10:01

Glede LiPo, zaradi varnosti bi predlagal dvoje:

1. obvezno trdo ohišje http://www.youtube.com/watch?v=W0tE_ohi ... re=related
2. obvezno polnjenje v varnostni vreči http://www.youtube.com/watch?v=ixIOEPns ... re=related

Na HR so že imeli letos primer, ko je nek fant skuril celo mizo in skoraj soseda zroštiljal ... pomotoma je polnil na funkciji NiCd!

LP
Xray-REDS-Sanwa
Uporabniški avatar
Lojz
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1120
Pridružen: 04.01.2007, 09:17
Kraj: Maribor

Re: MAIR-CUP Slovenija 2012 - mnenja in predlogi

OdgovorNapisal/-a miha25 » 15.07.2011, 00:47

Prvo in edino pravilo, ki bi ga mogli že vsi poznat in predvsem kapirat ... da je FORUM za take stvari en drek. Eh pa ni vredno zapravljat cajta ...

Zakaj je scena pred leti zaživela ker je Danilo potegnu konje naprej, zakaj je elektro scena zaživela pred 4 leti ker so se (smo) se 4 dobil pri Dejanu. Zakjaj je letos zaživela, ker so (smo) se 4 dobil in ker je največji breme odpadel saj je uskočilo podjetje Mair in Robi z svojim društvom in zadeva je zasživela. ((( foruma nikoli nismo uporabljal - za štart))) ((( za sesutje scene pa je vedno bil prisoten)))


Tko k tekme laufajo letos je optimum za naše razmere... ! Zakaj elektro scena ne zaživi ni kriv pravilnik ampak čas v katerem smo. (na forumu ni žive duše - nove ki bi jo zanimal to ali ono) Skratka vse gre gor in dol za zdej, hvala bogu da je k je in da se dirka...


Glede pravilnika sprememb sm pa že Lojzu osebno povedal (in z marsi katerim drugim sm se pogovarjal) tako da pripisujem še enkrat zgornji odstavek.

Kisovec se prebližuje gremo šraufat... :)
Janez
Janez MEDJA,
TOPSPEED racing team
041 723 824 po 13 uri
Janez_medja@yahoo.com
http://topspeed.si
miha25
Forumski veteran
 
Prispevkov: 723
Pridružen: 21.09.2004, 02:13
Kraj: nč več Jesenice, BOHINJ je moj domek!

Re: MAIR-CUP Slovenija 2012 - mnenja in predlogi

OdgovorNapisal/-a Lojz » 15.07.2011, 07:57

miha25 napisal/-a:Prvo in edino pravilo, ki bi ga mogli že vsi poznat in predvsem kapirat ... da je FORUM za take stvari en drek. Eh pa ni vredno zapravljat cajta ...

Zakaj je scena pred leti zaživela ker je Danilo potegnu konje naprej, zakaj je elektro scena zaživela pred 4 leti ker so se (smo) se 4 dobil pri Dejanu. Zakjaj je letos zaživela, ker so (smo) se 4 dobil in ker je največji breme odpadel saj je uskočilo podjetje Mair in Robi z svojim društvom in zadeva je zasživela. ((( foruma nikoli nismo uporabljal - za štart))) ((( za sesutje scene pa je vedno bil prisoten)))


Tko k tekme laufajo letos je optimum za naše razmere... ! Zakaj elektro scena ne zaživi ni kriv pravilnik ampak čas v katerem smo. (na forumu ni žive duše - nove ki bi jo zanimal to ali ono) Skratka vse gre gor in dol za zdej, hvala bogu da je k je in da se dirka...


Glede pravilnika sprememb sm pa že Lojzu osebno povedal (in z marsi katerim drugim sm se pogovarjal) tako da pripisujem še enkrat zgornji odstavek.

Kisovec se prebližuje gremo šraufat... :)
Janez


Janez na žalost se morem strinjat s tabo.

Slovenci med sabo ne moremo vodit normalnega dialoga ... balkanci pač! In zakaj bi bilo na modelarski sceni kaj drugače kot na ostalih področjih (gospodarstvo in politika) imamo tudi isti trend kot omenjena dva.

Jaz rad slišim mnenje vseh tekmovalcev in tudi odkrito povem svoje ker pa na žalost ne morem govorit z vsakim iz oči v oči se mi je forum zdel dober pripomoček.

Naša scena več kot očitno potrebuje pastirja, ki bo vodil slepe ovce čez vodo in to zagotovo nisem jaz!

PS: zelo rad bi prišel v Kisovec na dirko a sem ravno v tem terminu na dopustu. Fantje, da si slučajno ne bi kdo mislil, da nisem prišel zaradi kakšne zamere ;)

Se vidimo v Bohinju!

LP, Lojz
Xray-REDS-Sanwa
Uporabniški avatar
Lojz
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1120
Pridružen: 04.01.2007, 09:17
Kraj: Maribor

Re: MAIR-CUP Slovenija 2012 - mnenja in predlogi

OdgovorNapisal/-a miha25 » 16.07.2011, 23:02

Ja res je, ...

Vem, da si želel mnenja vseh modelarjev slišat in tudi vsem želiš ustreči... Za to te cenim, saj sebičnost pri tebi ni na prvi ravnini,.... za to pa si tudi dober vodja... Le malo izkušenj, oz kaljenja, kakor vsak, sposoben si peljati zadevo po pravi poti. Je pa res da smo modelarji svoje vrste magnati... :) Srečno.

Lojz, lep dopust!
Janez MEDJA,
TOPSPEED racing team
041 723 824 po 13 uri
Janez_medja@yahoo.com
http://topspeed.si
miha25
Forumski veteran
 
Prispevkov: 723
Pridružen: 21.09.2004, 02:13
Kraj: nč več Jesenice, BOHINJ je moj domek!

Re: MAIR-CUP Slovenija 2012 - mnenja in predlogi

OdgovorNapisal/-a ROZKO » 20.07.2011, 15:13

Zdravo!

Moje mnenje: 1 kategorija, merilo 1:10, ostalo VSE open, razen li-po mora bit hard case.
Motorji stanejo isto če je 3.0 al pa 13.5.,reglerji pa tudi skoraj vsi ki jih imate podpirajo vsaj 5.5 ovojne motorje kar je za naše steze čez in čez.
Verjemte, kdor bo mel prehud motor ne bo mogel vozit, bo pač moral dat gas na 70%, če ga bo un z boostom in slabšim motorjem na ravnini nesel, bo dal pač gas na 75% pa bosta hiter enaka.
Kakor sem prebral, je Lojz na zadnji tekmi vozil stock, Gregor pa 6.5 ovojnega in evo dokaz da pretiravat z motorjem se ne da!( lahko pa odpravi frustirajoče prehitevanje po ravnini zaradi boosta)
Meni se zdijo kakršnekoli kontrole po končanih vožnjah brezvezne.Eni pišete, da se boost na reglerju enostavno vidi po končani vožnji, ko lučka utripa.
Pa kaj mislite da obstajajo samo LRP reglerji?
Na mojemu živ bog ne more videt kaj mam vklopljeno in kaj ne!
"Vse open" se je izvrstno obnesel že na DP elektro ter tudi dve sezoni na zimskih 1:18 v Tolminu- nobenih kreganj, nobenih sumničenj da je kaj "zgoljufano".
Ko prideš z motorjem in reglerjem na mejo svojih ter avtomobilovih sposobnosti, čez to mejo itak ne moreš;

l.p.,

Borut
Nihče ne ve vsega!
ROZKO
Član
 
Prispevkov: 70
Pridružen: 18.02.2006, 22:13
Kraj: Tacen

Re: MAIR-CUP Slovenija 2012 - mnenja in predlogi

OdgovorNapisal/-a Lojz » 10.08.2011, 14:16

Pozdrav,

pred nedavnim je bila razposlana anketa aktualnim elektro tekmovalcem in nekaterim bivšim voznikom, da se pridobi neko splošno sliko!
Če kdo ni dobil ankete in jo ima željo izpolnit, ker bi rad naslednje leto vozil, naj se obrne na Gregorja Banka: getfriky@gmail.com, anketo izpolni in mu jo vrne. Anketo je možno posredovati do 31.08.2011!

Rezultati bodo predstavljeni na zadnji dirki v Bohinju, ki bo 11.09.2011. To priložnost bomo izkoristili tudi za sestanek glede tekmovanj 2012 (prizorišča in izvedbe dirk, pravilnik, datumi, ...) Dnevni red bomo še sestavili in ga posredovali predstavnikom klubov.

LP, Lojz
Xray-REDS-Sanwa
Uporabniški avatar
Lojz
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1120
Pridružen: 04.01.2007, 09:17
Kraj: Maribor

Prejšnja

Vrni se na Splošno.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov

cron