MAIR-CUP Slovenija 2012 - mnenja in predlogi

Vse o avtomobilskem modelarstvu : nastavitve, barvanje, izkušnje, izboljšave, pomoč ...

Moderator: FASTLANE

MAIR-CUP Slovenija 2012 - mnenja in predlogi

OdgovorNapisal/-a Tim_P. » 12.07.2011, 11:49

Zdravo!!!

Letošnja sezona našega Mair cupa gre počasi h koncu, zato sem naredil temo, v kateri lahko pokomentirate letošnjo sezono, in predvsem podate svoje predloge za sezono 2012.
Tukaj mislim predvsem za stvari, ki se tičejo organizacije in pravilnika, in ne vaših tekmovalnih vtisov (Npr. Všeč mi je da sem zmagal.) x_x

V naslednji sezoni bodo spremembe pri pravilniku (očitne....Spisan bo bolj podrobno...), pri štartu v kvalifikacijah(gledali bomo skupno lestvico in ne več hitrosti prijavljanja), pa še kaj bi se našlo...


Sedaj pa vsi, ki imate kakršnekoli ideje, kako naj naredimo naša tekmovanja v elektro 1:10 kategorijah boljša na dan z idejami...


LP Tim_P.
Uporabniški avatar
Tim_P.
Član
 
Prispevkov: 96
Pridružen: 14.03.2009, 18:05
Kraj: Zagorje

Re: MAIR-CUP Slovenija 2012-Mnenja in predlogi

OdgovorNapisal/-a rc schumacher » 12.07.2011, 14:24

Pozdravljeni!!!

Moje mnenje glede vsega je, da so za našo sceno kjer, če je res sreča na tekmi 20 tekmovalcev, 3 katgorije preveč. Saj se tako še ti tekmovalci, ki jih je že tako malo porazgobijo v 3. kategorijah. Letos je od tretje tekme naprej samo stock dokaj močan v classicu in modifedu jih je pa ponavadi po 5 tekmovalcev na tekmi.

Koliko še sploh je resnih kandidatov, da bi drugo leto vozili še classic? Pri classicu vidim še en problem. Na začetku je bila classic kategorija mišlena kot začetniška cenješa klasa, kar pa sedaj sigurno ni več!!!

Pri stock pa je nastal nasledji problem. Motorji so omejeni na 13.5 ovojev. Kar je samo po sebi vse ok vendar v današjem času motorji samo po sebi niso odločilnega pomena kako hiter boš na ravnini ampak so za to pomembni predvsem regulatorji. Če pa hočemo top regulator za stock je cena takoj nekja več kot 160 eur, kar pa je za nekatere veliko preveč. Tako nastajajo kar očitne razlike na ravnini. Tako vidim za stock samo 2. rešitvi. Prva rešitev je da bi imeli vsi enake ruglatorje in motorje, ki pa nesmejo biti predragi. Ali pa, da so motorji open na regulatorjih pa mora biti taiming nastvljena na 0.
Ozirma ena rešiev kot so nekateri že predlgali je tudi, da stock in open združimo. Nastala bo ena močna klasa. Kjer nebo ključnega pomena regulator saj tekmujeo predvsem na malih progah lahko nekdo, ki ima zelo dober regulator vozi recimo 9.5 motor in bo imel zadosti moči ali pa nekdo s slabšim regulatorju vozi recimo 8.5 motor in bo prav tako dovlj hiter. Motorji so pa sedaj že tako kar poceni sigurno je pa tudi veliko ceneje menjati motor kot regulator. Vendar, če bi storili to bi postali avtomobili veliko hitrejši kar pa nevem če bi vsem udgorvarjalo. Meni bi bilo vsejeno vsem pa dvomim da.

Lp
Slika S411ERYX
Uporabniški avatar
rc schumacher
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 257
Pridružen: 28.07.2010, 23:17
Kraj: Mozirje

Re: MAIR-CUP Slovenija 2012-Mnenja in predlogi

OdgovorNapisal/-a Lojz » 12.07.2011, 16:25

DVE KATEGORIJI

1. Touring
2. Classic??? Beginner???

TOURING: osnovna pravila EFRA z nekaj korekcijami, ker že tako sedaj praktično vsi pademo v te ''okvire''. Skoraj vsak, ki ima doma elektro opremo lahko pelje po tem pravilniku. Na progah kjer vozimo lahko s Stock regulatorjem (Boost in Turbo funkcije) konkuriraš Modifide motorjem! To pomeni, da smo s tem odprli možnost udeležbe praktično vsem z elektro opremo. Glavna stvar je, da imamo eno 1/10 elektro touring kategorijo z čim manj omejitvami, ki preprečujejo ljudem udeležbo z opremo, ki jo imajo doma!!!

CLASSIC: po mojem osebnem mnenju je izgubil na svojem pomenu (enotna šasija, regulator, motor???) Ostale so samo še gume in karoserija, ki pa so dva krat dražje od standardne opreme. Torej, če se nekdo odloči kupiti opremo ga to stane načeloma več kot, če bi vozil Touring!? Moj osnovni predlog okrog pomožne kategorije je ta, da mora biti narejena za začetnike, poceni, čim bolj izenačeni materiali (regulatorji brez boost funkcije) in predpisani motorji 17.5T oz. 21.5T (tako kot se vozijo Beginner kategorije drugod po svetu)!

LP, Lojz
Xray-REDS-Sanwa
Uporabniški avatar
Lojz
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1151
Pridružen: 04.01.2007, 09:17
Kraj: Maribor

Re: MAIR-CUP Slovenija 2012-Mnenja in predlogi

OdgovorNapisal/-a nitro-s » 12.07.2011, 21:00

Jaz bi pustil pravilnik taki kot je. Spremenil bi samo težo (1500g) za Classic kategorijo. :-h

Zakaj vedno, nekaj na veliko spreminjamo (razne klase in pravilnike). :--?

Komaj se eno leto na nekaj navadim (kupim novo robo), že drugo leto spreminjamo. ~x(

Zato pa elektro scena NE zaživi. :-q

Classic kategorijo vozim zato, ker so mi všeč karoserije (Muscle Car) in felne, ker spominjajo na prave avtomobile (druge klase ne). B-)

Kategorijo Classic naj ostane taka kot je, za ljubitelje starih športnih avtomobilov. ;)

Letošnji pravilnik je super, potrebno bi ga samo malo popraviti - dodelati. :-bd

Raje nekaj naredite na nivoju DP-ja Slovenije. MAIP-CUP pa naj ostanejo pokalne dirke. :-!

PS: zakaj bi omejevali (zavirali napredek) tehniko. Mlajši vozniki (Jan, Matic) so v Classic-u dokazali, da je večimoma vse v roki. ;)
LP Stanko

GSM: 051 345-915 ___ E-MAIL: stanislav.kokol@triera.net

XRAY T4 2017 Stock - XRAY T4 2016 Modified - XRAY X1 2015
SANWA Vortex Gen2 - MM 13.5T Sting - LRP
SANWA M12S
Uporabniški avatar
nitro-s
____________________
____________________
 
Prispevkov: 3284
Pridružen: 15.11.2002, 01:30
Kraj: Maribor

Re: MAIR-CUP Slovenija 2012-Mnenja in predlogi

OdgovorNapisal/-a GHOST » 12.07.2011, 21:10

Tudi jaz se popolnoma strinjam z Stanetom.
Vedno se nekaj spreminja, potem pa ni čudno da je elektro scena tam kot je !!!!
Npr.: nekateri so letos nabavili opremo za določeno kategorijo, katero pa bi morali spet menjati če bi se pravila "SPET" spremenila !!!!!!
Lp Dean
040/239-554
ghost.013@gmail.com
Kolendar - Avstrijsko DP Elektro 2014
Uporabniški avatar
GHOST
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 796
Pridružen: 30.10.2002, 22:10
Kraj: Maribor

Re: MAIR-CUP Slovenija 2012-Mnenja in predlogi

OdgovorNapisal/-a Lojz » 12.07.2011, 22:15

Ta tema je bila odprta, da ljudje izrazimo svoja mnenja in argumente in ne da Stane provocira z nekimi pajaci na koncu vsakega svojega komentarja ...

V glavnem moj osnovni predlog je, da imamo DVE kategoriji in ne TRI kot letos! Ker nas je premalo ... zveni logično ne. Ena Touring in ena pomožna, recimo Classic.

Glede Classica se boste že zmenli tisti, ki boste naslednje leto vozli (min 5 na dirko vas mora bit, tako kot je veljalo letos). Samo se mi zdi smešno, da se v tej kategoriji vozijo tekmovalni avti ranga Xray T3 2011, najboljši regulatorji SpeedPassion/Nosram/LRP z Boost in Turbo funkcijami, najboljši 13.5T stock motorji, najhujši servoti ... avti postavljeni na cesto vredni 1000eur in več.

LP, Lojz
Xray-REDS-Sanwa
Uporabniški avatar
Lojz
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1151
Pridružen: 04.01.2007, 09:17
Kraj: Maribor

Re: MAIR-CUP Slovenija 2012-Mnenja in predlogi

OdgovorNapisal/-a nitro-s » 12.07.2011, 22:30

Saj Classic kategorija ni več klasa za začetnike, ampak za ljubitelje klasičnih avtomobilov (to je moje mnenje).

Vsi, ki vozimo sedaj Classic vozimo 3x Xray , 2x Tamiya in 1x Cyclone.

Res je, da vozimo dražje modele, je pa res, da lažje preidemo v drugo kategorijo (Stock). ;)

Saj se pravilniki vsako leto menjajo.

PS: če delaš preveč napak, ti tudi dober motor in regler ne pomaga.
LP Stanko

GSM: 051 345-915 ___ E-MAIL: stanislav.kokol@triera.net

XRAY T4 2017 Stock - XRAY T4 2016 Modified - XRAY X1 2015
SANWA Vortex Gen2 - MM 13.5T Sting - LRP
SANWA M12S
Uporabniški avatar
nitro-s
____________________
____________________
 
Prispevkov: 3284
Pridružen: 15.11.2002, 01:30
Kraj: Maribor

Re: MAIR-CUP Slovenija 2012-Mnenja in predlogi

OdgovorNapisal/-a ROBERT LESI » 12.07.2011, 22:53

Prvo MAIR-CUP je letos kajti to ime je naslovljeno sponzorju naslednje leto se naj imenuje drugače ker naslednje leto tega sponzorja ne bo heh :)) :))

Imel sem vsaj nekaj upanaja da bi šla sezona bres pametnih ljudi ampak to so le sanje x( x( x(

Tkole j jst dam predlog naj se skupina najboljših v sloveniji sestane in oblikuje pravila in naj določi tako da bo šlo vse kot po maslu v kar močno dvomim :)) :)) .


Tkole mal resnosti 2011 naj bo v duhu tekmovanj ampak res tekmovanj da se vsi enakopravno borimo za najboljša mesta :!! :!! :thumbup: :thumbup:

V naslednji sezoni bom snemau dirke iz zraka vozu pa verjetno nam ali si bom priskrbeu osebnega voznika B-) B-) .
Lep pozdrav.
Zdaj vem kdo so pravi modelarji.



Lp.lesi
Uporabniški avatar
ROBERT LESI
Član
 
Prispevkov: 95
Pridružen: 03.02.2007, 19:59
Kraj: Kisovec

Re: MAIR-CUP Slovenija 2012-Mnenja in predlogi

OdgovorNapisal/-a ROBERT LESI » 12.07.2011, 23:06

Aha še to men je tut zakon kategorija klasic zaradi karose :-bd :-bd

Sam bi pa vse voznike prosu da bi v sezoni 2012 skupaj vozili vsi enak motor ker s tem bi vsaj malo zbližali dirkanje tako bi vsi zaklučl v enakem krogu bolj bi blo napeto kot je bila classic prva dirka nasploh k smo jest,jan ,stanko in bojan skupaj vozil v razmaku nekaj sekund ne pa sedaj k je po 4 kroge razlike x( x( x(

Kaj mente vozniki classic ?????
Zdaj vem kdo so pravi modelarji.



Lp.lesi
Uporabniški avatar
ROBERT LESI
Član
 
Prispevkov: 95
Pridružen: 03.02.2007, 19:59
Kraj: Kisovec

Re: MAIR-CUP Slovenija 2012-Mnenja in predlogi

OdgovorNapisal/-a nitro-s » 12.07.2011, 23:41

Za Classic motor za leto 2012 predlagam motor od Speed Passion-a - Competition 3.0 13.5T

Zakaj, ker je to zelo dober motor za ugodno ceno (63 €). Tudi na ETS-u ga vozijo (imajo ga v pravilniku). ;)

Slika

Link: :arrow: http://www.fast-webshop.com/tonisport/e ... -3-0-13-5T

To je moj predlog za motor za Classic.

V pravilnik za leto 2012 bi še dodal, da morejo biti Lipo celice v trdem ohišju (Hard Case) ali primerno zaščitene (trdo plastiko) proti trkom in poškodbam (vžigu). S tem se ni zaigrat :-!

PS: ETS pravilnk: :arrow: http://ets.redrc.net/rules/
LP Stanko

GSM: 051 345-915 ___ E-MAIL: stanislav.kokol@triera.net

XRAY T4 2017 Stock - XRAY T4 2016 Modified - XRAY X1 2015
SANWA Vortex Gen2 - MM 13.5T Sting - LRP
SANWA M12S
Uporabniški avatar
nitro-s
____________________
____________________
 
Prispevkov: 3284
Pridružen: 15.11.2002, 01:30
Kraj: Maribor

Re: MAIR-CUP Slovenija 2012-Mnenja in predlogi

OdgovorNapisal/-a nitro-s » 13.07.2011, 00:40

Vsi se menite o pravilnikih in modelih, mene pa zanima, kdo bo dirke organizilal in kakšne (pokalne in DP).

Ste pripravljeni organizirat dirke po vaših pravilih in prevzeti vse, kar spada zraven. :-\

Kdo bo organizator elektro dirk v letu 2012. :--?

Poiščite raje kakšnega sponzorja dirk. ;)
LP Stanko

GSM: 051 345-915 ___ E-MAIL: stanislav.kokol@triera.net

XRAY T4 2017 Stock - XRAY T4 2016 Modified - XRAY X1 2015
SANWA Vortex Gen2 - MM 13.5T Sting - LRP
SANWA M12S
Uporabniški avatar
nitro-s
____________________
____________________
 
Prispevkov: 3284
Pridružen: 15.11.2002, 01:30
Kraj: Maribor

Re: MAIR-CUP Slovenija 2012-Mnenja in predlogi

OdgovorNapisal/-a Lojz » 13.07.2011, 07:38

ROBERT LESI napisal/-a:Sam bi pa vse voznike prosu da bi v sezoni 2012 skupaj vozili vsi enak motor ker s tem bi vsaj malo zbližali dirkanje tako bi vsi zaklučl v enakem krogu bolj bi blo napeto kot je bila classic prva dirka nasploh k smo jest,jan ,stanko in bojan skupaj vozil v razmaku nekaj sekund ne pa sedaj k je po 4 kroge razlike x( x( x(

Kaj mente vozniki classic ?????


Da ne boš negativno presenečen ob tem pravilu! Tudi ob enotnem motorju boš štiri kroge zadaj, če ne boš imel pravega regulatorja ... motorji ne naredijo razlike, regulator z Boost/Turbo funkcijo pač.

Če meni ne verjameš prosi Gregeja, da ti razloži, on zelo dobro pozna zadeve...

LP, Lojz
Zadnjič spremenil Lojz, dne 13.07.2011, 08:34, skupaj popravljeno 1 krat.
Xray-REDS-Sanwa
Uporabniški avatar
Lojz
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1151
Pridružen: 04.01.2007, 09:17
Kraj: Maribor

Re: MAIR-CUP Slovenija 2012-Mnenja in predlogi

OdgovorNapisal/-a Lojz » 13.07.2011, 07:46

nitro-s napisal/-a:Vsi se menite o pravilnikih in modelih, mene pa zanima, kdo bo dirke organizilal in kakšne (pokalne in DP).


Če želiš tekmovati na državnem nivoju imaš super dirke v kategoriji 1/8 Off-road, lepo število tekmovalcev in organizatorjev, ki se zelo trudijo!
Za Slovenijo je dovolj ena kategorija na državnem nivoju in kdor hoče tekmovat naj se jim pridruži, bo še bolje!

Cestne dirke pa pri nas trenutno niso popularne zato sem se tudi jaz odločil zaključiti po tej sezoni ...

LP, Lojz
Xray-REDS-Sanwa
Uporabniški avatar
Lojz
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1151
Pridružen: 04.01.2007, 09:17
Kraj: Maribor

Re: MAIR-CUP Slovenija 2012 - mnenja in predlogi

OdgovorNapisal/-a FASTLANE » 13.07.2011, 09:52

Fantje zdaj pa že malo komplicirate. x_x
Naredite zadevo enostavno.
- samo dve kategorije Classic in Stock 13.5T
- regulatorji brez timinga ali boosta ( na novih regulatorjih se takoj vidi če je boost izklopljen, ker ledica utripa )
- motori 13.5T vsi
- prenosi open
- šasije open
- gume open ( razen pri classicu )
- minimalna teža Classic 1400g in Stock 1300g

Po mojem mišlenju bi dirke brez timinga bile bol zanimive in primerne našim malim stezam. In tudi večina voznikov ima regulatorje brez timinga.
Res pa je da na LRP SPX izvedba 1. se ne vidi če je timing izklopljen.
Zakaj ne naredite anketo ??? Vsakemu 1/10 vozniku jo pošlete in jo naj v enem poločenem roku izpolni.
Mogoče boste tako naj lažje našli eno naj bol primerno in idejalno rešitem. Večina voznikov ne bere in ne piše na forum, ker se jim enaostavno ne da.

To so moji predlogi in ideje. Mogoče vam bodo kaj pomagale. Provajte 1/10 elektro gategorijo v Sloveniji na živlenju obdrža in jo ne komaj je malo zadihal zadrgnit.

Lp. Dali Pompe
Uporabniški avatar
FASTLANE
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 628
Pridružen: 26.12.2005, 02:09
Kraj: Maribor

Re: MAIR-CUP Slovenija 2012 - mnenja in predlogi

OdgovorNapisal/-a Lojz » 13.07.2011, 10:09

FASTLANE napisal/-a:Fantje zdaj pa že malo komplicirate. x_x
Naredite zadevo enostavno.
- samo dve kategorije Classic in Stock 13.5T
- regulatorji brez timinga ali boosta ( na novih regulatorjih se takoj vidi če je boost izklopljen, ker ledica utripa )
- motori 13.5T vsi
- prenosi open
- šasije open
- gume open ( razen pri classicu )
- minimalna teža Classic 1400g in Stock 1300g

Po mojem mišlenju bi dirke brez timinga bile bol zanimive in primerne našim malim stezam. In tudi večina voznikov ima regulatorje brez timinga.
Res pa je da na LRP SPX izvedba 1. se ne vidi če je timing izklopljen.
Zakaj ne naredite anketo ??? Vsakemu 1/10 vozniku jo pošlete in jo naj v enem poločenem roku izpolni.
Mogoče boste tako naj lažje našli eno naj bol primerno in idejalno rešitem. Večina voznikov ne bere in ne piše na forum, ker se jim enaostavno ne da.

To so moji predlogi in ideje. Mogoče vam bodo kaj pomagale. Provajte 1/10 elektro gategorijo v Sloveniji na živlenju obdrža in jo ne komaj je malo zadihal zadrgnit.

Lp. Dali Pompe


Dali, to je čist OK predlog.

Edino kontrola reglerjev v praksi je vprašljiva, ker ponavadi tehnično osebje ni toliko usposobljeno. Pregledi pa bi se morali izvajati po vsaki vožnji pri vseh voznikih s Stock regulatorji, katerih pa je tudi zmerom več.

No zato sem jaz predlagal pravilo brez omejitve motorjev, če imaš ''navadni'' regulator uporabiš malo močnejši motor (60eur) in tako kompenziraš slabosti regulatorja (200eur).

LP, Lojz
Xray-REDS-Sanwa
Uporabniški avatar
Lojz
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1151
Pridružen: 04.01.2007, 09:17
Kraj: Maribor

Re: MAIR-CUP Slovenija 2012 - mnenja in predlogi

OdgovorNapisal/-a rc schumacher » 13.07.2011, 10:40

Lojz napisal/-a:
FASTLANE napisal/-a:Fantje zdaj pa že malo komplicirate. x_x
Naredite zadevo enostavno.
- samo dve kategorije Classic in Stock 13.5T
- regulatorji brez timinga ali boosta ( na novih regulatorjih se takoj vidi če je boost izklopljen, ker ledica utripa )
- motori 13.5T vsi
- prenosi open
- šasije open
- gume open ( razen pri classicu )
- minimalna teža Classic 1400g in Stock 1300g

Po mojem mišlenju bi dirke brez timinga bile bol zanimive in primerne našim malim stezam. In tudi večina voznikov ima regulatorje brez timinga.
Res pa je da na LRP SPX izvedba 1. se ne vidi če je timing izklopljen.
Zakaj ne naredite anketo ??? Vsakemu 1/10 vozniku jo pošlete in jo naj v enem poločenem roku izpolni.
Mogoče boste tako naj lažje našli eno naj bol primerno in idejalno rešitem. Večina voznikov ne bere in ne piše na forum, ker se jim enaostavno ne da.

To so moji predlogi in ideje. Mogoče vam bodo kaj pomagale. Provajte 1/10 elektro gategorijo v Sloveniji na živlenju obdrža in jo ne komaj je malo zadihal zadrgnit.

Lp. Dali Pompe


Dali, to je čist OK predlog.

Edino kontrola reglerjev v praksi je vprašljiva, ker ponavadi tehnično osebje ni toliko usposobljeno. Pregledi pa bi se morali izvajati po vsaki vožnji pri vseh voznikih s Stock regulatorji, katerih pa je tudi zmerom več.

No zato sem jaz predlagal pravilo brez omejitve motorjev, če imaš ''navadni'' regulator uporabiš malo močnejši motor (60eur) in tako kompenziraš slabosti regulatorja (200eur).

LP, Lojz


Jaz se za turing kategorijo strinjam tako kot je Lojz napisal. Samo kot primerjava na dirki v Jesenicah je imel Lojz v openu regler z boosto in 13.5 motor s tem kompletu je bil kunkorenčen Gregu, ki je vozil navaden regulator in 6.5 motor.

Za classic pa mislim, da če hočemo narediti vse kunkorenčne bi bilo potrebno predpisati regulator in motor recim kaj takega http://www.lrp.cc/en/products/electronic-speed-controls/speed-controls-motor-combos/produkt/bl-combo-spx-zero-80705-x12-stockspec-135t-50842/details/ cena 130eur. Aja pa pomoje bi v calssicu morale biti tudi tako kot je bilo nazačetku mišljenu dovoljeno sam plastične šasije kar pa je sedaj težko prepisati saj bi po tem takem morali vsi vozniki zamenjati šasije.

Lp
Slika S411ERYX
Uporabniški avatar
rc schumacher
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 257
Pridružen: 28.07.2010, 23:17
Kraj: Mozirje

Re: MAIR-CUP Slovenija 2012 - mnenja in predlogi

OdgovorNapisal/-a Lojz » 13.07.2011, 14:32

http://www.youtube.com/watch?v=psUz0P5KeDk

Buggy 2WD
LRP SXX Stock Spec
Murffdog 13.5T motor
celica TeamOrion 4600 45C

samo za predstavo poglejte video, kaj dela ''pravi'' regulator ...
Xray-REDS-Sanwa
Uporabniški avatar
Lojz
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1151
Pridružen: 04.01.2007, 09:17
Kraj: Maribor

Re: MAIR-CUP Slovenija 2012 - mnenja in predlogi

OdgovorNapisal/-a FASTLANE » 13.07.2011, 16:32

Zelo lepi videjo Lojz. In kam bo to peljalo ??? Kaj bo iz tega nastalo ???
Lojz spomini se naše 1/18 kategorije.
Želeli so dosežti da bi bili motorji čim bol izenačeni in z tem vozniki. In kaj so dosegli ???
Razlika je postala med vozniki še večja, nekateri so nehali vozit dirke, deli so se začeli uničevat dosti bol kod prej, .. , ..
In kaj bo to leto ???
Še bol bomo voznike enakovredne naredili. Ne več 5 celic 6V ampak Lipo 7,4V. Avto bo še lažji postal in še več powerja imel.
Kaj misliš kaj se bo zgodilo ???
Ne naredite enakih napak. Ne pozabite da te naše steze na katerih vozite elektro ni so ravno primerne za takšne hitrosti. Logično nekaterim
se to fajn zdi ampak je vprašanje če je to smiselno ???

Vsi tisti kateri so se zdaj mogoče od mene počutili užaljenega ali mislijo da sem z zgoraj napisanim kaj slabega hotel se naj raje pomirijo
in pogledajo gola dejstva. Sorry, brez zamere.

Lp. Dali Pompe
Uporabniški avatar
FASTLANE
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 628
Pridružen: 26.12.2005, 02:09
Kraj: Maribor

Re: MAIR-CUP Slovenija 2012 - mnenja in predlogi

OdgovorNapisal/-a ROBERT LESI » 13.07.2011, 17:46

Ma tkole bom reku stvari gredo spet v tisto stanje k se bomo vsi skup skregal x( x( x( x( x( x( x( x( .

Še mal pa mi bo scena avtkov dokurcila in se bom raje začeu ukvarjat bolj z letali ki mi še vedno pomenijo več kot avtki.

Jau jau sam res fantje preveč se komplicira Če bo šlo tku naprej bom res oder ki smo ga z veseljem zgradili za začetnike moje člane podru !!!!.

Še mal in bom resno razmišljal o podrtju le tega odra kontejner bom pa pelu na morje in tam užival bres kompliciranja.

Zdaj pa tko če se ne mislimo zment ali prenehat na tak način oblikovat sezono 2012 bom odstopil od avtomodelarstva teško ampak se dovolj trmast.

x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x(
Zdaj vem kdo so pravi modelarji.



Lp.lesi
Uporabniški avatar
ROBERT LESI
Član
 
Prispevkov: 95
Pridružen: 03.02.2007, 19:59
Kraj: Kisovec

Re: MAIR-CUP Slovenija 2012 - mnenja in predlogi

OdgovorNapisal/-a Lojz » 13.07.2011, 18:22

ROBERT LESI napisal/-a:Ma tkole bom reku stvari gredo spet v tisto stanje k se bomo vsi skup skregal x( x( x( x( x( x( x( x( .

Še mal pa mi bo scena avtkov dokurcila in se bom raje začeu ukvarjat bolj z letali ki mi še vedno pomenijo več kot avtki.

Jau jau sam res fantje preveč se komplicira Če bo šlo tku naprej bom res oder ki smo ga z veseljem zgradili za začetnike moje člane podru !!!!.

Še mal in bom resno razmišljal o podrtju le tega odra kontejner bom pa pelu na morje in tam užival bres kompliciranja.

Zdaj pa tko če se ne mislimo zment ali prenehat na tak način oblikovat sezono 2012 bom odstopil od avtomodelarstva teško ampak se dovolj trmast.

x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x(


No no Robi ni tako kritično, verjetno te je samo vročina malo zdelala.

To so samo debate in določeni ljudje jemljete te stvari preveč resno. Je pa prav, da se o tem pogovarjamo in delimo mnenja ker najlažje je naredit pravilnik in ga objavit brez, da bi vprašali tekmovalce.

Jaz nikoli ne trdim, da imam vse prav. Mogoče ima kdo boljšo idejo, ki pa jo naj ustrezno argumentira in podkrepi ne pa, da samo napiše neko dejstvo in tako velja ker je on tako rekel ...

Jaz bom prišel peljat, tudi če ni po moje napisan pravilnik ker se lahko prilagodim.

Poskušajmo pač razmišljati v smer, da bi omogočili dirkanje čim večjemu številu tekmovalcev, torej pravila ne smejo biti ''preozko zategnjena''.

Pa prosim malo več optimizma ;)

LP, Lojz
Xray-REDS-Sanwa
Uporabniški avatar
Lojz
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1151
Pridružen: 04.01.2007, 09:17
Kraj: Maribor

Naslednja

Vrni se na Splošno.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron