Ajde, gremo se spljuvat!!! Mogoče bo potem mir...

Vse o avtomobilskem modelarstvu : nastavitve, barvanje, izkušnje, izboljšave, pomoč ...

Moderator: FASTLANE

Ajde, gremo se spljuvat!!! Mogoče bo potem mir...

OdgovorNapisal/-a DobnikarA » 23.03.2004, 14:54

Pozdrav!


Evo, zadnjič se oglašam, komur se da prebrati naj prebere. Po temle se na to temo ne vmešavam več! Gre se glede mešetarjenja pri organizaciji dirk in politiziranja okrog elektro/nitro, pri katerem imate nekateri toliko za povedat. IZPRSITE SE TU, V TEJ TEMI! Upam da boste prebrali in uvideli kaj sem želel razjasniti. Brez obrekovanja bomo morda še kam prišli in izpeljali to in še katero sezono DP kolikor toliko normalno, drugače pa nam ni več pomoči!

Sam imam po pravici povedano vsega vrh glave, ko poslušam nekatere »idiotizme« (pardon izrazu in še nekaterim, ki bodo sledili), ko se nekateri (vsi pametni) oglašate kako je in kako bi moralo bit in kako ne, po možnosti zraven tega širite še kake neresnice in pri vsakem koraku iščete priložnost za provokacijo.
Dejte mi povedat, a smo slučajno v parlamentu, morda pred volitvami, da se bomo takole zbadali kot pozicija in opozicija (še najbolj s tem mislim na nekatere osebke pri temah elektro/nitro, pa tudi pri drugih temah)??? Pa zgleda, da smo res. Nekateri že vidijo, da avtomodelarstvo v Sloveniji ni v »rožicah« in iščejo razloge za to. Razlog je pa po mojem pravzaprav v nas samih, ker »»znamo tako složno in produktivno sodelovati skupaj, saj se nikoli ne kregamo in nikoli nihče ne piha v svoj rog.««
Oprostite, ampak tole ni noben hobi! Meni gre na bruhanje, ko se moram takole udejstvovati, da posegam vmes v debate in mirim folk ter razčiščujem zadeve. To se mi kot povsem običajnemu človeku in modelarju ne bi smelo dogajati. Ne glejte zdaj name, češ: »Lejga pametnjakoviča, spet hoče bit glavni!« Že res da sem eden vodilnih, saj sem tukaj že od leta 1996, pa si kljub temu želim biti le povsem običajen tekmovalec, kateremu je užitek priti na tekmo, se sprostiti in pogovoriti o tem in onem… Kar pa je v zadnjih letih ratalo, pa zame ni nobena sprostitev več, temveč le še breme, ko takole pišem take zadeve, kar se še meni samemu zdi ena velika oslarija. Povejte mi, ALI JE POINT V TEM; ALI NEKATERI RES TO HOČEJO???
Jaz nočem več! Pred leti smo že udarili eno debato nitro priti elektro in sem sam prišel do zaključka, da poanta ni v tem, da bomo delali razlike in se »tepli« med sabo, kaj je pravo. Eni imajo ta kompleks še zdaj veselo »spodjebavajo«. Najbolj kritični so tisti, ki tega ne zadržijo zase!

Še najbolje opišem situacijo, če rečem, da se poistovetim z ELO-m, ki je v zadnjem letu izkusil raznorazne pritiske, ko je »bdel« nad avtomodelarstvom in bil deležen takih in drugačnih kritik. Je hotel letos odstopiti s funkcije vodilnega za sekcijo avtomodelarjev, pa ni šlo, saj so vsi njegovi potencialni nasledniki vedeli, v kaj bi se podali. Ja, res je lažje iz ozadja bit pameten in biti brez vsakršne odgovornosti. Takih je med nami cel kup. Rade volje tudi sam odstopim »svoj položaj«, saj me vsi vidijo kot tistega, ki mora skrbeti za elektro sceno in se ubadati z drekom kot so npr. Pravilniki, itd.

Dva lahko izpostavim, pa lahko bi še marsikoga iz prejšnjih debat (24 h Tomina, itd.), ki sta zopet začela najedati občutljivo temo elektro/nitro, ko smo nekateri mislili da se je stvar že polegla.
To sta TC3 (alias Dejan Šabeder). in Čur (alias Jože Murn). Sicer ni bilo tako hudo, je pa spet začetek…

@ČUR:

TC3 Tudi ti govoriš o nekakšni sramoti. Električarji ste hoteli tekme skupaj z nami - in kje ste. Nikjer, le za pluvat si dober.

@ TC3

Odgovor nazaj….(predolg da bi prilepil)

Pri obeh gre za tisto, kar sem zgoraj izpostavil. Kompleksi, provokacija = posledica kreganje.
Končajte tukaj, ali še bolje – ni potrebno nadaljevati. Samo to lahko rečem: »Pejte se solit!«

Čur in Dejan sta točno to, kar sem tudi napisal: Slabo obveščena in hkrati obadva ta najbolj pametna!
Naj razložim:
Da bomo elektro imeli dirke skupaj z nitro ni zraslo na zelniku nobenega od aktivnih električarjev. Novico mi je osebno na podelitvi pokalov za lansko sezono sporočil Marko Sajovic, ki je bil na sestanku klubov, kjer so se to domenili. Osebno sem bil vesel, da bomo spet skupaj, saj so bile naše dirke prav dolgočasne.
Zaključek: Spet je Dobnikar to skuhal, kdo pa drug, takorekoč samozvani vodja električarjev!

Javno povem, da Dejanu Šabederju ali komurkoli drugemu pri priči prepustim, da bo on poskrbel za elektro sceno in jo po svojem okusu uredil. Bom vsaj enkrat lahko jaz »mrhovinar«, ki bo pljuval vse povprek in se pritoževal nad vsem, kar mi ne bo prav. Oprosti Dejan, ampak jaz sem tvoje pisanje razumel kot provokacijo name. Svetujem vsem, da naj bodo raje tiho, če ne poznajo ozadja neke zgodbe do potankosti, da ne pride potem do nepotrebnih zamer (splošno koristen nasvet za vsakdanje življenje). Najbolj od vsega pa res zamerim govoricam, ki se razvijejo tu po forumu, pa nobena nima prave podlage.

Zraven tega me zanima (resda je tole ravno nasprotje tistega, kar sem v prejšnjem odstavku spisal, a konec koncev samo sprašujem, ne sklepam ali trdim) - Dejan, zdaj ko so te hrvati vzeli za svojega ko jim tako lepo vodiš dirke in pripravljaš pravilnike; kateri pravilnik si jim pripravil; kar našega lanskega, ali katerega drugega, ki si ga s svojimi rokami spisal? Če ugotovim, da je pravilnik, ki ga imajo pravzaprav kar naš lanski (po možnosti le preveden), se bodo lahko o tvojih sposobnostih pisanja pravilnikov prepričali iz prve roke (od mene). Jaz ne mislim pustiti, da se bi nekdo morebiti okoristil z mojim lastnim delom in si tako dvigoval lasten ugled. Če se motim in temu ni tako, se ti globoko opravičujem in ti pa iz vsega srca čestitam, da si tako ambiciozen in si celo našim sosedom priskočil na pomoč. Vem, da jim boš znal s svojimi izkušnjami zelo koristiti.


Da zaključim:

Državno prvenstvo avtomodelarjev bi moral biti nek spektakularen dogodek, a to v zadnjih letih ni bil. Spomnim se dirk pred sedmimi, šestimi leti – res krasne dirke, vsi smo uživali, čeprav smo vozili po parkiriščih. So se pa organizatorji vedno maksimalno potrudili in jim ni bilo kaj zameriti.
Zdaj imamo v Sloveniji celo prvo pravo progo in Tolminske organizatorje (res svetla točka). Vsa čast njim, ki tako aktivno sodelujejo pri organizaciji dirk.
Govorim za dirko 21.3. – očitki so upravičeno na mestu. Verjamem, da modelarjem ni v interesu le, da dirka poteka časovno odlično, pač pa mora biti zraven tudi nekaj »domačnosti«, morda kaka mala malica (vsaj odojek na žaru, he he), morda večji pokalčki, bolje pripravljena proga… Zmerom bolj se gre za profit (to je povsem res), kar pa ubija atmosfero na dirkah. Tolmin je v razcvetu – razlog je v eni najlepših prog, kar sem jih videl in v organizatorjih, ki to predvsem z veliko lastnega veselja in volje peljejo naprej. Profit (vsaj tako se mi zdi) ni njihova glavna prioriteta!!! To je Dejan omenil in se mi zdi resnično zelo važno.

Pri elektru sam vem, da je kriza, saj ima večina modele, ki niso primerni za na tekmo ali pa kak drug izgovor (denar, čas), eni so se “predali”. Tudi slabe proge, ki niso najbolj prijazne do modelov odvrnejo tekmovalce od udeležbe. Pač ni več tekmovalcev, pa tudi nekatere druge kategorije imajo enak problem (glejte temo Upadanje ali propad slovenskega avtomodelarstva?) Je že vse tam notri. Ne vem, kako se še lahko čudite in očitate, da ni tekmovalcev??? Je pa tudi že bilo drugače – v sezoni 1998 npr. je bilo uvrščenih 28 tekmovalcev v elektro kategoriji 2WD. Kam so vsi šli, da se nas sedaj ne more zbrati niti 5 ??? Aleluja!!!
Sem pa optimist in upam, da je to samo prehodna faza…

Zgoraj sem napisal skoraj vse, kar mi je ležalo na duši. Upam, da se bo še kdo našel vsaj v večini mojega pisanja, saj sem na široko želel opisati situacijo in biti čimbolj objektiven (ponekod se pač ni dalo). Naj mi oprostijo tisti, na katere sem pokazal s prstom, a za efekt sem moral uporabiti tudi to.
(če ste prebrali do konca, pa tudi HVALA!!! :lol: )

lep pozdrav
Aleš
šit, spet imam prav...
Uporabniški avatar
DobnikarA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 330
Pridružen: 12.11.2002, 18:11
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a Kalimero » 23.03.2004, 19:59

Ja mislim da potem mir ne bo kvečjemu ne-mir!

I svi budemo med sobom skregani i to sve u propad modelarstva o tema koja je več odprta!

Najbolje da se sve to izbriše, pa da se ljubimo i da gre vse naprej in gor umesto nazaj i dol!

Pozdrav!
kalimero
Ovcu bez gospodara i zimi strižu!
http://www.sintal.si/
Kalimero
Član
 
Prispevkov: 89
Pridružen: 04.01.2004, 23:09
Kraj: Ljubljana - Nove Jarše

OdgovorNapisal/-a LukaL » 23.03.2004, 20:22

ja jaz sem tudi mnenja da tiste sporocila kjer se kregajo naj zbrisejo in koga ki se krega napodijo stran
LukaL
Naš človek :)
 
Prispevkov: 109
Pridružen: 07.02.2004, 22:06
Kraj: Dol pri Ljubljani

OdgovorNapisal/-a DobnikarA » 23.03.2004, 21:00

No, mogoče le še to pojasnilo:
Prosim, post naj ne bo nikakršno izhodišče za kreganje in če preberete samo naslov (ki je napisan le v duhu provokacije) si ne boste ustvarili nobene slike o tem, kaj sem želel povedati;
kdor pozorno prebere bo lahko razbral, da je pravi namen ravno nasproten!
V tej temi si želim le konstruktivnih komentarjev in dialogov na kulturni ravni. Če pa komentarjev in dialogov v zvezi z mojim pisanjem sploh ne bo, bom pa še najbolj zadovoljen.

lp Aleš
šit, spet imam prav...
Uporabniški avatar
DobnikarA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 330
Pridružen: 12.11.2002, 18:11
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a MaNe » 23.03.2004, 21:59

Se mi tega ne da brat, samo sklepam iz naslova,da bi blo dobro, da se take stvari zmenite kje drugje na na forumu. :evil:
LP
Nejc
Uporabniški avatar
MaNe
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1351
Pridružen: 11.11.2002, 10:29
Kraj: Slivnica pri Mariboru

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 24.03.2004, 09:28

Še zadnji odziv od mene!

1. Dobnikar, žal mi je če je prišlo do tega, da sem tebe kaj krivil, toda vprašaj sebe, kako bi se ti počutil, če bi za tvojim hrbtom organizirali plane in organizacijo elektro scene in bi ti bil kot zadnji drek, katerega se nič ne vpraša, le tako bo kot so se drugi dogovorili. Na podelitvi sem od tebe dobil odgovor:"za letošnjo sezono je že vse določeno. 1 kategorija in vozimo z bencinarji!". Torej mene spet ni nihče nič vprašal. Tudi mnenja drugih nismo dobili. (na Hrvaškem sem bil na modelarski seji, kjer se jih je zbralo 56!). Glede organizacije dirk in pravilnika za Hrvate, sprejmem tvojo opravičilo, kee smo pravilnik delali sami, saj je pravilnik in organizacija prirejena EFRI, določena pravila pa so čisto nova ideja. Seveda so nekatera pravila enaka kot jih imaš ti opisana, samo se ta pravila nahajajo v EFRI, tako da ne boš mislil, da sem od tebe kaj kopiral, ker potem sem dosti. (5 minut dirke, določene kazni, 3 finale, 3 kvalifikacije, vrstni red, .... tudi ti si moral kopirati od EFRE.) Kot tudi sam veš se s teboj v tem pravilniku z marsikaterimi zadevami nisem strinjal , pa me spet ni nihče poslušal. Primer: motor 10 ovojev, katerega ne vozi noben v Avstriji, hrvaški, Italiji, ..... Ali 12 ali no-limit! Pa pustimo to. Pravilnik je narejen, vsi se ga na Hrvaškem držimo, Prijavljenih je ogromno in še več jih bo, Avstrijci bodo prihajali na dirke, štartnina je poceni, hrana je super, pokali so POKALI!, .... Glede prevzema elektro scene v SLO: Hvala NE! Bi me bilo sram voditi organizacijo na tako nepripravljenih progah. Mi bomo v Krapini, ko bo proga organizirali marsikaj, pokalen dirke, Hrvaška državna prvesntva, mednarodne dirke, SLOVENSKO DRŽAVNO? kdo ve, nitro dirke, .... Jaz imam 45 minut do tja. Kdo rabi Slovenske proge. Sorry ampak Tolmin je predaleč, po parkiriščih pa ne vozim. Ni vredno stroškov.

Torej epilog: še vedno ste vi tisti, ki ste elektro sceno v sloveniji krojili, samo sedaj tudi drugi vlagajo tako energijo kot denar v ta šport. Ti si tisti, ki me je navdušil na ta šport in to sem ti hvaležen. Res o nekaterih stvari nisem bil informiran, samo kot praviš, ti je Sajovic rekel tako bo in pika. te tudi tebe niso nič vprašali? Pa koga pa naj pol vprašajo če ne Tebe in tvojega brata? Pa vidva sta če 30-50% tekmovalcev. Pa še jaz pa smo če 40-75% tekmovalcev. Glej, rekel bi samo rad, da če se bomo malo več pogovarjali in se družili in glave skupaj dali, bomo nekaj dobrega stuhtali in razvoj bo šel naprej. Hrvati so pripravljeni dirkat tudi pri nas, samo dokler ne bomo imeli nekaterih pravil in zadev urejenih, potem iz tega ne bo nič. Verjetno so tudi Avstrijci v igri za obisk naših tekem. Prosim dajte me za naslednjo sezono kaj vprašat. Letos pa tako verjetno ne bo nobene dirke.

Ste pa vsi iz Slovenije (morda 5? tekmovalcev) vabljeni na dirko v Zagrebu v nedeljo! Udeležba bo tokrat spet malo slabša. Pride jih 32.
Dirka je na Sejmišču, kjer je avto sejem. Do četrtka je prijava, letna članarina je 120 kun = 3600 sit, LICENCO PA ČASTIJO ONI!!!! Ja, neprofitno totalno !!! Naučite se Slovenci še vi kaj.

Prijavnina je 50 kun = 1500 sit. V četrtek mi morate javiti kdo bi šel in če gre še kdo z njim. Ker bodo tisti , ki gredo z voznikom dobili brezplačne vstopnice za na sejem!!! (pa ja ne še to? JA!)

Kaj naj še rečem. Tako Dobnikarji kot jaz, slovenskih dirk ne rabimo. Oni imajo Avstrijo, jaz imam hrvaško in avstrijo. Samo, če nas treh (sedaj bo mogoče vozil celo še tretji član dobnikarjev), torej štirih, potem mislim, da se lahko elektro scena ukine.

Torej Aleš in co. upam, da se bomo kdaj dobili na pijači in iz teh debat naredili pravi zaključek. P abrez zamere, že tako nas je premalo, da bi se kregali. Kreganje okrog Evropskega je bilo dovolj in ne mislim tega spet ponoviti.

ČUR in ostali:

Ne mislim se kregati na temo elektro /nitro. glede tekmovalcev v Sloveniji ste nitro cari. Od kar je 1:10 nitro, bi še jaz vozil, če ne bi bilo toliko tekem v tujini. Res, 1:10 nitro je super.

Ni mi več za pisat. Skratka sorry vsem, ne bom več, sedaj piham v pojočo travico da se kesam.


Če me kdo išče sem v Krapini!!!!!
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 24.03.2004, 09:58

Pravilnik 1:10 elektro Hrvaška:
RULES
KLASE:
* 1/10 PRO

TEHNIČKI PRAVILNIK 1/10 PRO:
MODELI:
* Šasije:
a) max. širina bez karoserije 200 mm,
b) max. širina sa karoserijom 200 mm,
c) mini šasije dozvoljene,
* Kotači unutar karoserije,
* Pogon 4x4, prednji ili zadnji,
* Najmanja dozvoljena težina s baterijom, bez transpondera 1500 g,
* Najveća dozvoljena širina kotača 30 mm,
* Najveći dozvoljeni promjer kotača 68 mm,
* Dozvoljene sve vrste guma,
* Spojler mora biti u širini karoserije i izrezan po uputama proizvođača,
* Zabranjeno izrezivanje prednjih, bočnih ili zadnjih stakala i drugih otvora,
* Zabranjen mijenjač brzina,
* Zabranjen klizni kuplung.
MOTORI:
* Svi motori bez obzira na broj namotaja, osim brushless,

BATERIJE:

* max. 3300 mah, 7.2 v, Nicd i Nimh,
* zabranjeno mijenjanje baterija u toku utrke,

OSTALO:
* Obavezna je spužva za prednji bumper min. 3 cm debljine,
* Prozori na karoseriji mogu biti; prozirni ili crne boje ako karoserija nije crna,
* Zabranjene karoserije oblika: kamioni, buggy, F1 i sam svoj majstor,
* Startni brojevi: na boku i na prednjoj haubi ili staklu.

SUSTAV NATJECANJA

TEHNIČKI PREGLED:
* Počinje 60 min prije prve kvalifikacije,
* Organizator može u bilo koje vrijeme pozvati model na tehnički pregled,
* Na kraju natjecanja prva tri plasirana moraju na tehnički pregled.

KVALIFIKACIJE:
* Voze se tri kvalifikacije za svaku grupu,
* Svaka grupa može imati najviše 10 vozača,
* Svaka kvalifikacija taje 5 min.,
* Najbolja kvalifikacija je plasman vozača za start svih finala,
* Start modela je ispred bine vozača, jedan po jedan,
* Start slijedeće kvalifikacije je prema rezultatu prethodne, odnosno najbolje.

FINALE:
* Voze se tri finala za svaku grupu,
* Svaka grupa može imati najviše 10 vozača,
* Svako finale traje 5 min,
* Dva bolja finala uzimaju se za konačan poredak,
* Starta se na mjestu koje odredi organizator,
* Razmak između startnih mjesta je min 2 m,

KIŠNA UTRKA:

* Ukoliko počne padati kiša za vrijeme natjecanja trka se nastavlja i proglašava kišnom utrkom,
a tada vrijede pravila EFRA-e,
* Trka se može prekinuti ili otkazati u izvanrednim okolnostima (tuča, voda na stazi, grmljavina...)
i u dogovoru s vozačima ( 51% glasova ).

OPĆA PRAVILA NATJECANJA

LICENCE:
* Svaki vozač mora biti član nekog kluba i posjedovati odgovarajuču licencu,
* Klubovi su obavezni svog člana upoznati s pravilima ponašanja i pravilima natjecanja.

STARTNINA:
* Startnina iznosi 50,00 kn, ili 7 eur - .,
* Startnina se plaća kod obavljanja tehničkog pregleda,
NAGRADE:
* Prva tri vozača nagrađuju se pokalima,
* U svakoj sljedećoj grupi prva trojica ( npr 10. 11. i 12. ) nagrađuju se medaljama,

!!!!! A FINALE 3 POKALI, B FINALI 3 POKALI ALI MEDALJE, C FINALE 3 POKLAI ALI MEDALJE

* Organizator je dužan osigurati simboličnu nagradu za svakog vozača.

!!! NAGRADE ? !!!!!

KAZNE:
a) KRAĆENJE STAZE
* Ako se vozača opomene više od tri puta u jednoj utrci biti će diskvalificiran,
* Nakon druge opomene dodaje mu se 10 sec,
b) SUDARANJE
* Namjerna sudaranja biti će kažnjena sa kaznama od 5 odnosno 10 sec koje će se dodati vremenu
na kraju utrke
c) SAKUPLJANJE
* Ako vozač nije na mjestu sakupljača poslije odvožene utrke briše mu se rezultat
najbolje vožnje.

OSTALA PRAVILA:

* Prijave vozača moraju biti predane organizatoru do četvrtka 20:00 h,
* Svaki vozač je obavezan biti sudac ( sakupljač ) sljedećoj grupi ili prijaviti zamjenu,
* Svaki je vozač obavezan prisustvovati sastanku vozača,
* Nakon vožnje stanice obavezno ostaju na bini vozača,
* Bodovi će biti dodjeljeni prvoj 50-torici.Tabela bodova biti će izrađena naknadno.
* Strani vozači koji nisu članovi HAMS-a dobiće pehare, ali se neće bodovati za PH.

SATNICA:
Trke se voze nedjeljom i to:


09:00 - 10:00 tehnički pregled
10:00 - 12:00 kvalifikacije
12:00 - 13:00 pauza za ručak
13:00 - 15:00 finale
15:00 - proglašenje rezultata, dodjela nagrada.



Torej, če smo koga kopirali se opravičujem. Opravičilo gre EFRI, ker smo od tam res nekaj kopirali.

Ostalo pa kar je pomembno:
- poceni štartnina
- prvi trije v vsakem finalu dobijo pokale ali medalje
- vse je open
- !!!!! če si v C finalu in tam odpelješ tako hitro da bi po času skupno bil 5, potem si 5 !!!! Le da je težje doseči najboljše čase v C finalu, ker so pač tam malo slabši vozniki, da pa se. Dosti jih je na dirki napredovalo, nekaj pa celo poslabšalo rezultat. Torej 1 kvalifikacija dobra, še ni tako nujna, važna sta 2 dobra finala. !!!


Lep pozdrav vsem

Pa nekdo bi me le lahko malo pohvalil, da se resnično žrtvujem za ta šport. Ne pa samo prepiranje. MAKE LOVE NOT WAR.
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Kalimero » 01.04.2004, 20:13

Ajme TC3, baš si ti sposoban!

Tebe Slovenija treba, zakaj si onda išao u Krapinu, koja je inače baš lijepa i dobri su ljudi tamo!

Daj još kod nas u Ljubljani neku pistu da napraviš, jer ovi šefovi sada koji su na sceni ništa ne naprave!

Poštovanje!
Kalim
Ovcu bez gospodara i zimi strižu!
http://www.sintal.si/
Kalimero
Član
 
Prispevkov: 89
Pridružen: 04.01.2004, 23:09
Kraj: Ljubljana - Nove Jarše


Vrni se na Splošno.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov

cron