Nemiren štant gas

Vse o avtomobilskem modelarstvu : nastavitve, barvanje, izkušnje, izboljšave, pomoč ...

Moderator: FASTLANE

Nemiren štant gas

OdgovorNapisal/-a VW » 08.05.2004, 15:14

Živjo!

A bi mogoče kdo vedu povedat, zakaj se mi obrati motorja, ko spustim ročico za gas v nevtralno lego ne umirijo?!
Ko spustim ročico, padejo skoraj na normalen nivo za štant gas, nato pa se ples začne... Obrati se dvignejo, pol mal dol, pa spet gor...pa crkne.
Komando sem temeljito preveril ni problemov, silikonska cev za gorivo ni preveč zavita, motor je nov in utečen(4-tanke goriva).
Ko sem ga hotel kolikor toliko nastavit, mi je začel nagajat. Aja, motor je FORCE ECO SE.
V detajlih je hudič!
VW
Novinec
 
Prispevkov: 19
Pridružen: 11.03.2004, 20:04
Kraj: Sodražica

OdgovorNapisal/-a dušan » 08.05.2004, 16:18

A si mogoče preveril če imaš dobro zatesnjeno vse okrog vplinjača.Da ti ne vleče pri strani kakšnega zraka.

Dr.Ole
Uporabniški avatar
dušan
Naš človek :)
 
Prispevkov: 103
Pridružen: 14.11.2002, 23:56
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a MANTUA » 09.05.2004, 16:09

Če je motor prve štiri rezervoarje deloval normalno in je kar naenkrat začel nagajti je najbolj verjetno, da ima v uplinjaču kakšno smet, ki zapira dovod goriva, ali pa da se je odvil kakšen vijak, lahko pa da je le napačno nastavljen, saj je treba nastavitev uplinjača zaradi različnih zunanjih temperatur prestavljati.

Možni vzroki in popravki so torej tile:

1.) Napačna nastavitev motorja.

Motor najprej dobro segrej, potem pa ga poskusi nastaviti. Če pri polnih vrtljajih deluje v redu in je nemiren le pri prostem teku, nekoliko odvij (največ 1/4 vrtljaja) šobo za gorivo pri prostem teku (medeninast vijak na robu uplinjača). Če se motor na nastavljanje ne odziva je težava nekje drugje.

2.) Zamašen uplinajč.

Med točenjem goriva pogosto v rezervoar zaide kakšna drobna smet, ki se izmuzne skozi filter za gorivo in zamaši šobi vplinjača.

Najprej odviješ glavno iglo in medeninasto ohišje glavne igle iz uplinjača. Vse skupaj dobro očistiš.

Za tem odviješ šobo za prosti tek (medeninast vijak na robu uplinjača), pri čemer paziš, da iz ohišja uplinjača vzameš oba gumijasta tesnilna obročka, na šobi.

Šobo dobro očistiš in jo pazljivo priviješ nazaj v motor, pri čemer paziš, da ne poškoduješ gumijastih tesnil. Pri novih uplinjačih na motorjih Force ECO SE mora biti šoba za prosti tek približno poravnana z ohišjem.

Nazaj na uplinjač priviješ medeninasto ohišje glavne igle, pri čemer ne pozabi na pravilno namestitev obeh aluminijastih tesnilnih obročkov.

V ohišje priviješ glavno iglo. Glavna igla mora biti pri tem motorju poravnana z ohišjem.

Če si med čisščenjem v uplinjaču našel kakršnekoli smeti je težava z motorjem verjetno že rešena. Motor bo po čiščenju uplinjača potrebno znova nastaviti.

3.) Uplinjač ne tesni dobro, zato motor dobiva dodatni zrak.

Preverite kako je uplinjač privit na ohišje in kako je nameščen tesnilni obroček med uplinjačem in blokom motorja.

4.) Preverite svečko in jo po potrebi zamenjajte.

5.) Dobro očistite rezervoar za gorivo in filter.

Po vseh teh posegih bi motor moral brezhibno delovati. Če še vedno ne deluje, pokličite v trgovino MANTUA MODEL, kjer ste model kupili po telefonu 01/512-0320 in poskusili vam bomo dati še kakšen nasvet, če še to ne bo dovolj pa boste avto z motorjem prinesli k nam, kjer bomo poskrbeli, da bo spet deloval brezhibno.

Janez Nebec
Uporabniški avatar
MANTUA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 411
Pridružen: 06.01.2003, 12:33
Kraj: Ljubljana


Vrni se na Splošno.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov

cron