pravilnik 1:10 200m (predlog)

Vse o avtomobilskem modelarstvu : nastavitve, barvanje, izkušnje, izboljšave, pomoč ...

Moderator: FASTLANE

pravilnik 1:10 200m (predlog)

OdgovorNapisal/-a ELO » 05.12.2002, 19:29

spodaj je pripet neuradni pravilnik za kategorijo 1:10 200mm touring.

sam toliko, da malce pazite na to, kaj boste kupovali!

l.p.
de elo




PRAVILNIK ZA 1/10 I.C. 200mm Touring Car

1. TEHNIČNE SPECIFIKACIJE

1.1 IME RAZREDA
Ime razreda je “1:10 200mm TOURING CAR”. Dovoljen je pogon na 2 ali 4 kolesa (2WD ali 4WD). Dovoljena je samo ena zavora, ki deluje na vsa gnana kolesa.

1.2 MENJALNIK
Dovoljen je menjalnik z maksimalno dvema prestavama.

1.3 VARNOSTNI DODATKI
Vsi avtomobili morajo biti opremljeni s sklopko in zavoro, ki mora biti sposobna zadržati avto medtem ko motor deluje.

1.4 OMEJITVE MOTORJA
Maksimalna delovna prostornina motorja je lahko 2.11ccm. Motorji morajo biti dvotaktni in zračno hlajeni.
Število kanalov motorja ni omejeno (EFRA predpisuje 4 kanale vključno z izpuhom). Ni dovoljeno prosilno poljenje motorja z zrakom ali naprave za časovno odvisno delovanje!
Delovanje motorja mora biti pogojeno z žarilno svečko.

Bat in srajčka ne smeta imeti dodatnih izvrtin.

Maksimalni premer v uplinjaču je lahko 6mm. Dovoljene so klasične in "turbo" žarilne svečke.



1.5 PROSTORNINA MOTORJA
Največja delovna prostornina - .12 (2.11 cc).

1.6 PREDELAVE
Dovoljeni so posegi in preureditve (TUNING) motorja in sicer do te mere, da motor ustreza pogojem pod točkami 1.4 in 1.5.

1.7 IZPUH
Obvezna je uporaba dvoprekatnega izpuha, ki mora ustrezati naslednjim dimenzijam:
Maksimalni premer izpušne cevke je lahko 5.2mm (*)
Izpušna cevka mora biti dolžine vsaj 10.0mm. (merjeno od lonca)

(Drawing to be fitted)

Izhodna cevka mora biti usmerjena vodoravno ali navzdol.

(*) Vključuje toleranco proizvodnje!.

Uporaba INS box (zmanjševanje sesalnega šuma na vplinjaču) ni obvezna. Največja dovoljena glasnost delujočega modela je 82dB(A).

1.8 TEŽA MODELA
Minimalna teža brez goriva in transponderja: 1700 gramov; 1715 gramov z vgrajenim lastnim transponderjem.

1.9 REZERVOAR
Kapaciteta rezervoarja 75.0ccm vključno s cevkami, filtri,….

1.10 OBLIKE KAROSERIJ
Dovoljene oblike karoserij: Touring car (Sedan) karoserije, dovoljene 2- in 4–vratne verzije, s kakršnimi se tekmuje v International 2 litre Touring series.

1.11 ODBIJAČ
Sprednji odbijač se mora čimbolje prilegati karoseriji in mora biti skonstruiran tako, da ne poškoduje drugih modelov ali tekmovalcev! Odbijač mora biti iz pene ali gume ali iz drugega elastičnega materiala.

1.12 KAROSERIJA
Karoserija mora biti narejena iz fleksibilnega materiala in pravilno pobarvana. Deli karoserije kot so sprednje, zadnje ali bočne luči, rešetke in zajemalci zraka morajo biti kontrastno nakazani! Vsa okna morajo biti prozorna ali delno transparentna (zatemnjena).

1.13 KAROSERIJA-I
Karoserija ne sme biti izrezana nad spodnjo linijo odbijača spredaj in zadaj ter nad linijo spodnjega roba vrat na straneh. Zadnji del karoserije ne sme biti odrezan višje od 45mm, merjeno z 10mm kladico podloženo pod ploščo šasije.

1.14 KAROSERIJA -II
1.14 V karoseriji so dovoljene naslednje dodatne izvrtine oz. odprtine:

V vetrobranskem steklu je lahko samo ena izvrtina, katere maksimalna mera lahko meri 50.0mm.
V strehi je lahko luknja s premerom max 20mm, namenjena za užarjenje žarilne svečke.
Sprednja bočna stekla se lahko odstranijo v celoti, zadnja bočna stekla morajo ostrati nedotaknjena.
Luknja maksimalnega premera 30mm za dolivanje goriva.
Dovoljene so izvrtine do maksimalnega premera 10mm za potrebe transponderja, antene in nastavitve vplinjača.
Oprtina izpušne cevke mora biti razumne velikosti.

Ostale izvrtine niso dovoljene.

1.15 KAROSERIJA -III
Roll-bars (roll-over bars) morajo biti pod karoserijo.

1.16 KAROSERIJA -IV
Noben del avtomobila razen izpušne cevke ne sme gledati izven karoserije, kadar gledamo avto odzgoraj (ptičja perspektiva).

1.17 KAROSERIJA -V
Dovoljeni so kakršnikoli aerodinamični dodatki pod karoserijo/šasijo.

1.18 DIMENZIJE
MIN / MAX (mm)
Medosna razdalja 230.0 / 270.0
Širina brez karoserije 170.0 / 200.0
Širina s karoserijo 175.0 / 205.0
Dolžina vključno s karoserijo in spojlerjem 360.0 / 460.0
Višina do vrha strehe, merjeno z 10mm kladico pod šasijo 120.0 / 175.0
Dolžina spojlerja 125.0 / 200.0
Stranske ovire (winglets, side dams) 25.0 x 40.0
Wing overhand (at rear) 10.0
Premer platišč. (excluding tyre bead) 46.0 / 50.0
Maksimalna širina koles: spredaj 26.0mm, zadaj 30.0mm

1.19 AERODINAMIČNI DODATKI
1.19 Na avto je lahko nameščeno eno krilo ali en spojler. Če ima originalen avto le teh več, je enako dovoljeno tudi na modelu. Krilo ali spojler morata biti iz elastičnega materiala ter morata biti pobarvana. Krilo in spojler ne smeta biti pritrjena z vezico! Na karoserijo morata biti pritrjena direkntno in z vezjo, ki ne omogoča elastičnega vpetja spojlerja. Krilo in spojler ne smeta štrleti izven maksimalne širine ali višine karoserije. Zadnja krilca morajo biti nameščena točno na poziciji, katero je predvidel proizvajalec avtomobila. Previs krila ali spojlerja ne sme presegati 10.00mm od skrajne točke pokrova prtljažnika.
Stranske ovire na spojlerju so lahko nameščene vendar morajo biti velikosti primerljive (razmerje) s tistimi na originalnem avtu in ne smejo segati izven linije strehe.
Maksimalna globina krila ali spojlerja je 45.0mm.

1.20 KOLESA
Dovoljena je uporaba penastih ali gumijastih gum.
Dodatki za povečevanje oprijema gum niso dovoljeni.
Pritrjevanje koles se lahko izvrši ali z matico ali z vijakom.
Sistemi hitrega ali avtomatskega vpenjanja koles niso dovoljeni.


1.21 GORIVO
Gorivo lahko vsebuje samo metanol (methyl alcohol) , olje za mazanje ter maksimalno 16% volumskega deleža nitrometana.

Specifična teža mešanice ne sme biti več kot 0.87kg/l Za kontrolo mešanice se uporablja napravo Nitromax 16.

1.22 ANTENA
Antena mora biti fleksibilna. Karbon, kovine, ali ostali materiali so prepovedani.

1.23 SERVOMOTORJI
Dovoljena sta samo 2 servomotorja (plin/zavora in smer).

1.24 TELEMETRIJA
Ne sme se uporabljati dodatnih elektronskih naprav z izjemo:
- dvokanalni sprejemnik in oddajnik za upravljanje plina in smeri
- pasivnih data-logging sistemov
- Data-logging s posredovanjem podatkov se lahko uporabi samo med treningi!
- Dovoljen je dodatni elektronski Fail safe modul


1.25 SPLOŠNO
Vse mere v tem pravilniku so ali maksimalne ali minimalne.
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a rokec » 06.12.2002, 08:08

Dober pravilnik. Vseeno pa me zanima tole:

- Zavora je centralna, ki deluje na vsa štiri kolesa. Kaj je v primeru enosmernega ležaja spredaj (ni zavore na sprednja kolesa)? Pomeni to, da enosmerni ležaj ni dovoljen?

- Luknja v strehi je lahko največ 20 mm. Kako bomo merili temperaturo motorja z IR termometri?

- Gorivo lahko vsebuje samo metanol, nitrometan in olje. Vsa tovarniška goriva imajo še razne dodatke: za boljše izgorevanje, after run ipd...
Bomo v bodoče mešali goriva sami?

- Kdo in kako (če sploh) bo pravilnik na tekmah kontroliral in kašne bodo sankcije?

Lep pozdrav

Srečko Bizjak
Uporabniški avatar
rokec
Naš človek :)
 
Prispevkov: 263
Pridružen: 09.11.2002, 20:39
Kraj: Gorica pri Slivnici

OdgovorNapisal/-a ELO » 06.12.2002, 08:25

Dobro jutro g. Bizjak!

Zanimiva vprašanja, ni kaj!

ZAVORE:
Glede zavore, bom pregledal kako ima to rešeno in definirano EFRA v kategoriji 1:8 IC. Bom javil naknadno! Ampak glede na to, da je Impulse Pro "class deffiner" in da ima v kitu zgolj enosmerni prednji pogon bo po moje le-ta dovoljen!

IZVRTINE:
Kar se luknje v in sploh vseh izvrtin zadeva je pravilnik povsem enak efrinemu. Sem pa prepričan da se skozi fi20mm izvrtino da izmeriti temperaturo z IR termometrom... Karoserijo pač pritisneš na glavo motorja in izmeriš.

GORIVO:
Kar se goriva tiče, predvsem nitrometan je tisti, ki je omejen. Ostale zadeve v gorivu kot so barvila in protikorozivna sredstva pa so v zanemarljivih količinah in ne vplivajo na rezultate merjene z NitroMaxom.
In tako bomo lahko še naprej uporabljali Daytono, Tornada, .........

KONTROLA IN SANKCIJE:
Ustreznost avtomobilov bodo preverjali tehnični delegati!
Sankcija za kršitev tehničnega pravilnika mislim da je lahko samo ena, diskvalifikacija.


Tako, upam da smo vsaj nekaj razčistili!

Imej se lepo ter se slišimo/vidimo!

l.p.
de elo
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a blisk » 06.12.2002, 10:44

Pozdravljeni,

Ali lahko ta predlog pravilnika kaj pokomentiramo in ali lahko sem posljemo kaksne predloge in pripombe?

L.P.
Zdenko.
Uporabniški avatar
blisk
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 123
Pridružen: 08.11.2002, 11:42
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a ELO » 06.12.2002, 14:12

Zdenko, seveda lahko pokomentirate, tudi predlagate lahko kaj.

Tako kot je S. Bizjak povedu, le to pazite da bo pametno!
:P

l.p.
deelo
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a Fuelboy » 06.12.2002, 14:40

Elo živijo!

..vceraj smo se v MB malo dobili skupaj in preleteli predloge, ki si jih poslal.

-predlog o številu dirk za DP - 5
...mislimo da nebi smeli zaradi tekem v tujini zmanjšati št. tekem za DP, konec koncev je to le DP Slovenije, število naj ostane 7

-predlog o minimalni širini proge 3.5m
...minimalna širina proge naj bo 3m, ker se marsikje zaradi prostorske stiske ne more zagotoviti več

-predlog o minimalnem št. tekmovalcev na kategorijo - 5
...se strinjamo

lp
Tomaž

...naj se oglasi še kdo drug, če sem mogoče kaj pozabil omeniti
Uporabniški avatar
Fuelboy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 260
Pridružen: 30.10.2002, 16:47
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a 2Fast&2Furious » 06.12.2002, 15:33

ŽIVJO !!!

Men se pravilnik zdi čist OK! 8)

Lp HABY :twisted:
2001-Državni prvak v kat 1:8 Rally Junior
2001-Podprvak v kat. 1:8 Junior Off-Road
2002-Podprvak v kat. nacional
2002-Mantua prvak v kat. 1:8 junior rally in 1:8 junior off-road
2003-Državni prvak v kat. 1:10 200mm
2003-Podprvak v kat. 1:8 Off-Road
2Fast&2Furious
Naš človek :)
 
Prispevkov: 407
Pridružen: 09.11.2002, 22:00
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a blisk » 06.12.2002, 15:54

Zdravo vsem,

Pravilnik se mi zdi zelo dober, imam pa dve majhni pripombi.
- Dovoljena bi morala biti dogovorjeno velika odprtina na zadnjem steklu za potrebe hlajenja.

- Vidim da ste se že kar odlocili da bo dovoljen več kanalen motor. Osebno nisem za to in zagovarjam samo 3+1 kanalen motor kot je v EFRA pravilniku. Mislim da boljsi motorji dvigajo ceno le-teh na enormno raven. Skratka boljsi motor - mnogo dražji motor. In s tem mislim da si glede na stanje v Sloveniji marsikdo ne bo mogel privoščiti taksnega motorja in s tem ne bo konkurenčen.
Pa to mišlenje nimam zaradi tega ker imam jaz (zaenkrat) samo 3 kanalen motor, nekateri pa že prave zverine.

To je samo moje mnenje, drugače pa se z pravilnikom povsem strinjam in je zelo pohvalno da ste nekaj storili na tem področju.

Lep pozdrav vsem skupaj,
Zdenko Gacar.
Uporabniški avatar
blisk
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 123
Pridružen: 08.11.2002, 11:42
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Papak » 06.12.2002, 18:36

Dan!

Kar se odprtine za hlajenje tiče se popolnoma strinjam! čeprav tudi ni nekaj kar bi moralo biti pod obvezno!

Se pa ne strinjam z omejitvijo motorja!

Mnogi (SPLOH) relijisti imajo kategorijo 1:10 za nekaj slabšalnega. In zato je prav, da se kategoriji dovoli uporabljati zmogljive motorje! Naj se izkaže, katera kategorija je hitra in katera ni!
Zadnjič spremenil Papak, dne 06.12.2002, 19:00, skupaj popravljeno 1 krat.
PapaK is BACK!!!
Uporabniški avatar
Papak
Član
 
Prispevkov: 30
Pridružen: 06.12.2002, 18:21
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a Papak » 06.12.2002, 18:59

pa še cenovna primerjava, če koga zanima!

gledal sem pa na http://www.serpent.at !

nova mega 3p race ms stane 65.000 SIT !!!! PAZI TO !!!!

navaden 5p turbo stane 55.000 SIT (to je pomoje zverina ki jo omenjaš)

Torej, kaj boš kupil če bo v pravilniku 3 kanalni motor? vsaj 75% uporabnikov nova mega bo šelo na najzmogljivejšo 3p race ms varianto!

Zanimiva je tudi primerjava cen izpuhov. Najdražji izpuh pride kar solidnih 23.000 SIT. Eeee???? bomo omejili tudi to????

najdra<žji pa je videti motor od r&b, rody rome stane skoraj 80.000. No, to je res kar neki denarja , ampak pomoje ga pri nas še ni junaka (bedaka) ki bi ga imel!

No no, upam da v pravilnik ne bodo sprejeli kakega pravila v smislu:

pogonski sklop, ki ga sestavlja motor in izpuh ne sme stati več kot 78.000 SIT, z vključenim DDV :?: :?: :?: :?: :shock: :shock: :shock: :shock:


pravilnik, ki ga je dal gor elo je čisto v redu!!!


PAPA-k MA VAS RAD!


:P
PapaK is BACK!!!
Uporabniški avatar
Papak
Član
 
Prispevkov: 30
Pridružen: 06.12.2002, 18:21
Kraj: Novo mesto

Pravilnik 2003

OdgovorNapisal/-a Cimer » 06.12.2002, 22:52

Mislim, da je pravilnik dober, v nekaterih točkah celo preveč natančen.
Po moje bi bilo potrebno popraviti točko o telemetriji, ker po mojem razumevanju dovoljuje samo dvokanalni sprejemnik, kar prav gotovo ni bil namen.

Bravo ELO!

Lep pozdrav vsem, Marko
Uporabniški avatar
Cimer
Član
 
Prispevkov: 99
Pridružen: 11.11.2002, 13:20
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Fuelboy » 06.12.2002, 22:55

sam nimam izkušenj z motorji za modele 1:10, vendar mislim da je med nekim povprecnim motorjem in zgoraj omenjenim motorjem ''RB zverino'' :D precejšnja razlika in sta resnično malo težje primerljiva, mogoče bi tako kot je pri elektro lahko naredili dve kategoriji, ENO, ki je omejena s št. kanalov motorja (mogoče še s čim) in DRUGA, ki je ODPRTA

..samo predlog!

lp

Tomaž

(tudi sam se zanimam za to kategorijo, ...morda že naslednjo sezono... :wink: )
Zadnjič spremenil Fuelboy, dne 07.12.2002, 11:35, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Fuelboy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 260
Pridružen: 30.10.2002, 16:47
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a ELO » 07.12.2002, 09:22

juhu!

no, pa naj vam še bedak odgovori;

se pridružujem mnenju papka!

Mislim da tudi delitev znotraj kategorije ne pride v poštev! Sicer pa motor na naših pistah ne pomeni kaj veliko, če sploh kaj! Motor pride do izraza na odprtih pistah ala zagreb in gaio!

Marko, bom pregledal glede sprejemnika ter popravil!

l.p.
de elo
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a rokec » 07.12.2002, 09:48

No, dragi Papak. Bedak ki že ima najhujši RB motor sliši na ime Elo. Imel sem ga v rokah in lahko trdim da gre za vrhunski izdelek. Samo toliko v informacijo. Verjetno bi ga kupil še kdo, pa ga trenutno ni mogoče dobiti.

Sicer sem pa proti omejitvam pri motorjih.

Lep pozdrav

S. Bizjak
Uporabniški avatar
rokec
Naš človek :)
 
Prispevkov: 263
Pridružen: 09.11.2002, 20:39
Kraj: Gorica pri Slivnici

OdgovorNapisal/-a Papak » 07.12.2002, 10:21

aaaa!!!

Saj elo je pomoje že videl to, ja, da je napiso da b.... odgovarja!

Sam sem tusi proti omejitvam motorja! Strogo!

R&B- je res vrhunski izdelek (ga še nisem imo v rokah), je pa tudi drag!!!

elo, si ga že pelo???
PapaK is BACK!!!
Uporabniški avatar
Papak
Član
 
Prispevkov: 30
Pridružen: 06.12.2002, 18:21
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a Fuelboy » 07.12.2002, 11:39

...tisto o naših pistah pa je cisto res :mrgreen: ..na žalost :(

lp
tomaž
Uporabniški avatar
Fuelboy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 260
Pridružen: 30.10.2002, 16:47
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a ELO » 07.12.2002, 12:58

evo vam eno lepo slikco!

sicer je kvaliteta bolj slaba (slikano z gsm-om), je pa vsebina zato toliko bolj vzburjajoča!

to je veleopevana "zverina-kao" od R&B-ja!
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a Papak » 07.12.2002, 13:21

No, ni ravno lep, upam da deluje boljše kot pa zgleda!
PapaK is BACK!!!
Uporabniški avatar
Papak
Član
 
Prispevkov: 30
Pridružen: 06.12.2002, 18:21
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a nitro-s » 10.12.2002, 01:52

Pozdravjeni !
V pravilnik bi morali vnesti dve kategoriji za avtomobile - modele 1:10 (180 - 200mm).
Ne misliti samo na svoje "RITI", ampak tudi na mlade (osnovnošolce in dijake) in na tiste, ki nimajo toliko denarja (>150.000 Sit) in bi tudi radi tekmovali in dosegali prva mesta. Hobi ni poceni in ga moramo starši financirati. Lahko bi uvedli junior kategorijo, kjer avto 1:10 z motorjem 2,5 ccm dobiš v tujini (A) že za 185 E (cca 43.000 Sit) z davkom (primer: Carson 4 WD CS-4, Mantua Z Rally in drugi).
Kaj je z motorji .15 (2,5 ccm), katere dobiš z boljšimi avti HPI RS4 NITRO 3 za 415 E ? Kaj niso za vas interesantni ? Zanima me, če pišete pravilnik po tistem, kar imata doma. Upoštevajta sve dajavnike, ki so na trgu - v SLO.

Ta šport moramo narediti za vse, ki bi radi tekmovali (naj denar ne bo omejitev) !!!
Uporabniški avatar
nitro-s
____________________
____________________
 
Prispevkov: 3301
Pridružen: 15.11.2002, 01:30
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a ELO » 10.12.2002, 08:32

torej, kategorije v 1:10 nitro so:
200mm
230mm

vsi mi v sloveniji vozimo tisto osnovno klaso 200mm! In tudi avti niso tako dragi, osnovni 1:10 model seprenta z motorjem, resonanco vključno s start boksom in celotnim priborom dobiš za 100.000 SIT. Je pa to avto, ki mu lahko rečeš avto!

kategorije 190mm v 1:10 nitro ni na tem planetu!

Motorji 0.15 oziroma 2,5ccm so dovoljeni v 230mm klasi!!!!

Pravilnik pišemo ne na tisto kar imam jaz doma ampak na tisto kar je možno pod ugodno kupit in kar že ima trenutno vsaj 10 voznikov 1:10 doma!

Če bo dovolj tekmovalcev se bomo mogoče razvrstili v kategorije F1 in F2, kakšne junior klase pa v 1:10 ne bomo uvasjali!

Sicer pa je po moje kategorija 1:10 malce prezahtevna za začetnike, je tudi preveč stroškov zaradi napak ki izvirajo iz neznanja/neizkušenosti! Avto vozit začet in se naučit osnov štelanja motorja in podvozja; za to je še najbolj primerna kategorija mantua junior!

Kategorija 230mm (je tista dražja) se bo vozila tudi pri nas, takoj ko (če) bo za to dovolj tekmovalcev (vsaj 5)

Bo pa kategorija omejena po EFRI, torej samo zadnji pogon in ostalo.....



Sicer pa carsona ali mantuinega Z-ja ne moreš primerjati, prvi ima 2 diferenciala in 4wd je popolnoma vzmeten in amortiziran, mantua pa ima pogon samo zadaj, brez diferenciala, nobenih vzmeti,.......


l.p.
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

Naslednja

Vrni se na Splošno.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov

cron