se kregate kot taki mali otroci!
nekateri ste užaljeni,.....
efrin pravilnik,katerega prevod z izjemo motorja je bil predlagan kot pravilnik za 200mm pri nas je bil plod dolgoletnih efrinih izkušenj ter velike debate pred samim sprejetjem le-tega!
sam sem spremljal diskusijo glede pravilnika, kaj sprejeti in kaj ne in moram reči da so na koncu sprejeli res dober pravilnik!
za vse tiste junior privržence, povejte mi, kje v sloveniji se vozi rally-junior???? vsi nekaj zamenjujete mantua junior in nekaj na državnem prvenstvu junior!
tudi klasa nacional, če gledamo, ni dosti cenejša od kategorije rally, je pa dosti dražja od kategorije 1:10 200mm, in je "kao" namenjena podmladku....
torej????
jaz mislim, da je državno prvenstvo nekaj, česar se udeležujejo vozniki, ki vedo kako in kaj! uvedene so tudi nacionalne licenece, s čimer klub nekako jamči, da tisti, ki to licenco ima pozna določena pravila!!!
kot je hitri in hrupni povedal, tudi s carsonom (~40.000 SIT) je moč doseči dobre rezultate! se morate zavedati da je dober avto 20%, tehnika 20%, 60% pa je znanja v vozniku, tisto, kar pripelje do dobrih uvrstitev!
vsi se sklicujete na ceno avtov!
naj vam hiter/hrupen pove koliko ga je prišla sezona tekmovanja v mantua junior!!!
pa da vam povem še moj preračun (upošteval pa bom avto brez opcijskih delov, ki so zgolj optične narave)!
andrejček, tudi tebe prosim za specifikacijo po navedenih postavkah:
1. avto serpent impulse pro, motor novamega sx 12 z resonanco, startbox, pribor za vžiganje: 130.000 SIT
2.rezervni deli, gume, gorivo na eno tekmo: max. 4000 SIT!!!! +štartnina seveda
torej, kar pa se primerjavo z rally klaso tiče, gume v 1:10 stanejo 5000SIT/komplet, poraba goriva je 40%manjša, .... Že v samem štartu pa te 1:10 200 pride ca. 100.000 SITmanj kot rally! zakaj? naj omenim da je 1:10 avto lažji, lahko zato kupite servomotorje ki so 2 cenovna razreda nižje od tistih za rally pa bodo še vedno delovali!!!
vi ki rally vozte ste sigurno bogataši!!!
dejansko drži tudi nekaj, vi iz maribora nimate izkušenj v 1:10, pravzaprav vas v atkem številu kot ga navajate sploh še ni bilo na nobeni dp tekmi!
nihče vas noče dati na stranski tir, ravno nasprotno, želimo si boja na pistah z vami....
pa še nekaj, tudi glede f1 in f2 ter 1:10 junior ali nacional, kakorkoli že bomo to imenovali, tega ne moremo določiti sedaj! o tem se bomo lahko pogovarjali za leto 2004, če bo takrat toliko tekmovalcev da bomo lahko še 1:10 kategorijo razdelili na dva dela (tako kot sta sedaj 1:8 (IC izvzeta)
kot veste je 1:10 kategorija zaživela šele sedaj, ko sta dva navušenca nad njo presedlala z rallyja in pokazala kaj ti avti dejansko zmorejo! prej je kategorija zamrla zaradi tega, ker je bila to kategorija nezanesljivih in nezmogljivih avtov, pri katerih je bila sreča že to, če jih je od 10 sploh 5 vžgalo in da sta od teh petih vsaj dva brez da bi totalno crknila delovala vsaj 10minut!
torej, težimo za kvaliteto, dp je tekmovanje v tem, kdo naredi najhitrejši krog, največ krogov v določenem času, ne pa kdo ima bolj razmigan avto!
sicer pa, kolikor vem, noben od vas se ni pretirano repenčil nad tehničnim delom pravilnika, v nos vam je šel edinole 5port motor, ampak to smo upam razčistili, kaj je ceneje, a ne???
skratka, če po 1:10 postala zopet kategorija nezmogljivih, počasnih in po pisti opletajočih vozil jo bo doletela enaka usoda, je ne bo več!
in tega si po moje ne smemo dopustiti!!!!!!! ne moremo zatreti celotne kategorije samo zato, ker si 5 ljudi noče kupiti avtov v rangu nad 50.000 SIT!
mislim da je naloga kluba in našega druženja na pistah mladim tekmovalcem z našimi izkušnjami pomagati pri nastavljanju njihovih avtov in motorjev tako, da bodo ob pridobitvi določenih izkušenj uspešno parirali nam upokojencem, ne pa jih s tehničnim delom pravilnika umetno siliti v zabušavanje kar se modelarskega znanja tiče!
pojdite na pisto, in začetnike opozorite na kaj morajo paziti!
jaz sem vsakemu, ki je počel kaj narobe povedal kaj naj naredi, kako pravilno nastaviti motor, kaj spremeniti na podvozju da mu riti ne bo odnašalo,.....
Če pa mislite, da je pravilnik v pizdi ter da sem organizacijsko gledano nesposoben sodelovati pri državnem prvenstvu mi to povejte direktno in takoj odstopim ter preneham z vsem naštetim!
adijo!