Po posvetu z nekaterimi člani, sem sestavil, kako bi potekala prva interna dirka kluba MSM, nitro 1:10 200mm Touring.
Upam, da se bo dalo zmeniti, da nam domačini vklopijo merilni sistem. Po dogovoru, je v ceni 10 EUR po vozniku, itak zadeva že vključena v ceno. Kot pa vem, jo niste še do sedaj nikoli izkoristili, tako da bo treba na to šefa upozoriti
V skrajnem primeru bomo šteli in merili, ročno.
Glavna sodnika:Nejc in moja malenkost. Izmenično eden od naju tudi pobiralec. Komplet tekma naj bi bazirala na F1.
KVALIFIKACIJE
Tekmovalec motor ogreje v boksih. Ko pride na pisto, avto počaka pri sodniku, da je proga pred njim prosta. Nato ima pravico do enega ogrevalnega kroga, naslednji krog je kvalifikacijski, ki se bo tudi meril. Štartna mesta v finalu, so potem določena po najboljšem krogu, ki ga je vsak opravil v tem enem poizkusu..
Pobiralcev tukaj ni !
V primeru izleta iz proge, mora voznik sam do avta in nadaljevati z vožnjo šele, ko pride nazaj na odru.
FINALE
Teh bo 10. Za vsako finale so nove kvalifikacije. Ker mehanikov ne bo, bo tempirano eno finale, na en rezervar goriva, nekje 6 minut.
Zmagovalec je tisti, ki prvi prevozi 15 krogov, za njim nato vsi zaključijo z krogom.
Če delaš nekje 22 sec na krog, bi moral en rezervar zadostovati za 15 krogov, če ne, bomo zmanjšali število krogov v finalu.
Tako da časovne omejitve v finalu ne bo, prav tako je prepovedano dolivanje goriva.
Štart se odvija na naslednji način. Ogrevalni krog se začne iz boksov, po zaključku kroga, se vsak postavi na svoje štartno mesto, brez da bi kdorkoli vzdigoval model.
Sodnik, da znak za štart, ko se zadnji avtomobil ustavi na svojem štartnem mestu. Tako, da bo v interesu vodilnih, da so vsi v skupini v prvem ogrevalnem krogu, ker v nasprotnem primeru, bo moral prvi kar nekaj časa čakati na štartu.
Točkovanje posameznih final po sistemu kakeršen je v F1
1.mesto 10
2.mesto 8
3.mesto 6
4.mesto 5
5.mesto 4
6.mesto 3
......
Lahko bi se tudi zmenili, na uporabo samo dveh kompletov gum. In sicer bi bila prva menjava gum dovoljena, po 5 finalni vožnji. Lahko pa bi šli v extrem in vozili samo z enim kompletom.
To bi bilo v grobem vse. Za kakšne manjše spremembe se še lahko dogovorimo.
Upam, da se bo dalo zmeniti tudi za pokale, prva tri mesta. Zadnji, pa kot je že v navadi, plača za RUNDO.
Predlagam, da bi se dirka izpeljala tudi v primeru dežja, da malo nekateri ki še niste, izkusite čar dežja. Tako da bi pripravili avtomobile za dež, čeprav bi jih itak že morali imeti.
LP