Napisal/-a GODFATHER » 20.02.2006, 11:08
Da še jaz nekaj povem! Škoda, da sem na toliko dirkah, da se ne morem prej javit in kakšem post zmanjšat.
Sam sem imel protecha 13 turns. Zdržal je 13 ovojen, toda le 3 minute. Na srečo se je preglel in ustavil (tak ima program) in zgubil sem dobro uvrstitev. Imel sem ga zgolj za dežne dirke, ki sem ga celega zaščitil.
Uporabljal sem stare reglerje LRP Indy 500, ... velie kvadratne reglerje, ki so resnično bili super reglerji starih generacij in so zdržali vse kar si gor prilotal.
Imel sem tudi Robitronica Modified za 59 eur, ki je no limit. Zdržal je 9 ovojni motr na buggyju vendar se je pregreval in ugašal. Tako da ga ne bi ravno priporočal. Toda buggy je eno on road pa drugo. Ima pa ga vintar in smo rekli da ga bomo stestirali na eni dirki ali bo zdržal HARO 8x1!
Imel sem Carcona Champ. Zdržal je 12 ovojne motorje brez problema, vse kar je bilo nižje je regler delal motnje?! Pojma nimam zakaj!
Imam Cirrusa, ki je enak kot champ. Motnje na motorjih pod 12! Samo to je bilo stestirano v dežju! Takrat pa je vedno vprašanje glede motenj.
Imel sem LRP SPPEDY PRO (stari - ki ni avtomatic). Dela na vseh motorjih! Je pa malo vroč pri zverinah!
Na kratko!
Reglerji, ki so vsaj nad cca. 120 eur in gor piše no limit, vam bodo te motorje tudi v resnici zdržali!
Je pa prednost ta, da če proizvajalec napiše tudi na kakšnih cenejših reglerjih no limit in regler tega ne zdrži, se le tega lahko reklamira! Torej prodajalec ki vam ga proda, mora vedeti ali še prej preveriti ali so padatki resnični in prodajalec stoji za njimi!
Tudi sam stil vožnje avtomobila vpliva na to ali se regler greje ali ne! GAS/BREMZA/GAS nikoli ni bila reglerju ali motorju v pomoč! GAS/SPUŠČANJE GASA/GAS ... to je dobitna kombinacija.
Glede Amperov! V elektro modelarstvo potekajo tokovi in moči takšne kot si niti zamisliti ne morete! Le vprašajte se kako je mogoče 4300 baterijo sprazniti v 5 minutah!
Lep dan