Regulator in ovoji

Vse o modelih na elektro pogon ...

Moderator: Scythe

Regulator in ovoji

OdgovorNapisal/-a lenko » 19.02.2006, 20:45

Imam vprašanje.
Lastim si regulator LRP, ki zmore krmiliti do 13 ovojne motorje.
Po tokovni zmogljivosti pa prekaša tudi nekatere nolimit regulatorje.
Bi lahko nanj priključil recimo 10 ali 12 ovojni motor?

LP
lenko
Naš človek :)
 
Prispevkov: 152
Pridružen: 27.09.2003, 19:11
Kraj: Preddvor

OdgovorNapisal/-a Scythe » 19.02.2006, 21:07

Sicer nevem kako lahko regulator ki ima omejitev tam nekje 13ovjev prekaša no limit!!

-sam imam regutator ki v navodilih piše 13 ovojev , pa mi je zanj Dejan Š. svtoval da naj ga niti na 17ovojev ne vozm da nebo kaj narobe ker sem ga uporabljal na 300 motorju !!!

-nato sem kupil regulator tako imenovan no limit (piše gor 610A kar ej ogromno)

-moje mnenje je da so to regulatorji ki komaj zdržijo 13 ovojne motorje
(saj veš trgovec napiše čim niže) pomoje je tudi od prenosa odvisno in vse kolko tak motor štroma potegne je pa sigurno 13 neka meja ki jo v fabriki dajo zato da se je držimo!!

jaz ti priporočam da raje ne priklaplaš !!! če pa se na forumu pojavi kdo ki je to že probal in ti bo lahko pomagal pa hvala bogu !!!

Upam da sem kaj pomagal!!!
Xray T4, X12 RX8, REDS
www.Toprc.eu
Scythe
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 696
Pridružen: 19.10.2004, 20:58
Kraj: Fram

OdgovorNapisal/-a lenko » 19.02.2006, 21:24

Moj zmore 120A trajnega toka med tem ko neki carson ali nekaj podobnega zmore okrog 60A pa je nolimit.
lenko
Naš človek :)
 
Prispevkov: 152
Pridružen: 27.09.2003, 19:11
Kraj: Preddvor

OdgovorNapisal/-a grkman » 19.02.2006, 21:31

Če zdrži 120A potem lahko nanj priklučiš 10 ovojni motor.Samo naj še kdo drug pove ker jaz nisem nek strokovnjak.



lp
Uporabniški avatar
grkman
Naš človek :)
 
Prispevkov: 211
Pridružen: 04.06.2004, 16:20
Kraj: Kamnik

OdgovorNapisal/-a Scythe » 19.02.2006, 21:40

Moje stališče je tako da govorim to kar slišim od ljudi ki vem da vedo kaj govorijo tudi moj regulator Protech MEGA 100 zmore 120A (za tega pa mi je Dejan(TC4) svetoval naj se ne igram !!!

če bo kdo probal ali 120A zdrži 10ovojev pa naj napiše na forum ker je ta moj 120A regulator dosti manjši od tistega 610A
(ne vrjamem da bi 120A zdržalo 10 ovojev stem da moj ma 120 tistega toka ki ga prenese dlje časa trenutni pa okol 300 pa vseeno nisem priklopil nevem no )

-da pa je 60A no limit pa nemore bit res !!! definitivno saj se lahko z motorjem graupner 300 (ki ga uporablam v x-rayu M18) pogovarjamo o trenutnih tokih ki so od 30-50A!!!
Xray T4, X12 RX8, REDS
www.Toprc.eu
Scythe
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 696
Pridružen: 19.10.2004, 20:58
Kraj: Fram

OdgovorNapisal/-a lenko » 19.02.2006, 21:44

http://www.der-schweighofer.at/web/prod ... prodID=627

http://www.der-schweighofer.at/web/prod ... prodID=627

Tukej sta dva, ki sta po amperaži švohnejša od mojega pa sta nolimit
lenko
Naš človek :)
 
Prispevkov: 152
Pridružen: 27.09.2003, 19:11
Kraj: Preddvor

OdgovorNapisal/-a grkman » 19.02.2006, 21:47

Za Carsonove reglerje sem enkrat prebral da so jajca in da je edini dober regler od Carsona Champ.

lp
Uporabniški avatar
grkman
Naš človek :)
 
Prispevkov: 211
Pridružen: 04.06.2004, 16:20
Kraj: Kamnik

OdgovorNapisal/-a lenko » 19.02.2006, 21:51

Na drugem linku je champ.
lenko
Naš človek :)
 
Prispevkov: 152
Pridružen: 27.09.2003, 19:11
Kraj: Preddvor

OdgovorNapisal/-a Scythe » 19.02.2006, 22:08

hvala za linke zelo presenečen!!!! :shock:
Xray T4, X12 RX8, REDS
www.Toprc.eu
Scythe
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 696
Pridružen: 19.10.2004, 20:58
Kraj: Fram

OdgovorNapisal/-a MaNe » 19.02.2006, 22:21

Prvo morate ločit trajni tok od trenutnega in impulznega.
Za trajnega veste vsi kak je. Pri trenutnem proizvaljalec pove kolko amperov zdrži regler npr. za 10s ali manj. Impulzni pa je pri speljevanju, ko je tok največji.

Zaj, če ti na reglerju piše, da ti zdrži 13 ovojni motor, pol ti ga lahko res zdrži, ali pa se ti bo pregrel in ugasno. Moraš sprobat, drugače pa lahko prevntivno, daš gor motor z malo več ovoji.
LP
Nejc
Uporabniški avatar
MaNe
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1351
Pridružen: 11.11.2002, 10:29
Kraj: Slivnica pri Mariboru

OdgovorNapisal/-a lenko » 19.02.2006, 22:27

Razliko med trajnim in impulznim poznam.Do velikega toka pa pride tudi med zaviranjem-se trudim da ga ni oz. ga je čim manj.

Zanimive so mi samo razlike med podatki, ki jih podajajo proizvajalci.
lenko
Naš človek :)
 
Prispevkov: 152
Pridružen: 27.09.2003, 19:11
Kraj: Preddvor

OdgovorNapisal/-a grkman » 19.02.2006, 22:28

Daj povej kater regler od LRP-ja imaš?


lp
Uporabniški avatar
grkman
Naš človek :)
 
Prispevkov: 211
Pridružen: 04.06.2004, 16:20
Kraj: Kamnik

OdgovorNapisal/-a MaNe » 19.02.2006, 22:30

Ja eni proizvalci bi radi iz svojih proizvodov iztisnili največ in včasih malo pretiravajo, samo ponavdi pa so podatki pravi.

Je pa tak kot je vedno, malo dnara malo muzike.
LP
Nejc
Uporabniški avatar
MaNe
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1351
Pridružen: 11.11.2002, 10:29
Kraj: Slivnica pri Mariboru

OdgovorNapisal/-a lenko » 19.02.2006, 22:31

Uporabljam pa LRP AI super reverse digital
lenko
Naš človek :)
 
Prispevkov: 152
Pridružen: 27.09.2003, 19:11
Kraj: Preddvor

OdgovorNapisal/-a MaNe » 19.02.2006, 22:38

Pri LRPju ponavdi dajo točne podatke, tak da ti bi moral zdržat 13 ovojni motor. Lahko probaš kaj močnejšega dat gor, pa boš vido če se ti bo regler pregrel ali ne.
LP
Nejc
Uporabniški avatar
MaNe
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1351
Pridružen: 11.11.2002, 10:29
Kraj: Slivnica pri Mariboru

OdgovorNapisal/-a Scythe » 19.02.2006, 22:39

pri bremzanju pride res do velikih tokov pri regulatorjuh brez vzratne vožnje namestiš eno šotki diodo in problem je rešen!!!

-vendar pa sem še vedno mnenja da regulatorji tam okoli 120A niso no limit za motorje!!
Xray T4, X12 RX8, REDS
www.Toprc.eu
Scythe
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 696
Pridružen: 19.10.2004, 20:58
Kraj: Fram

OdgovorNapisal/-a DMX » 19.02.2006, 22:42

Tyco napisal/-a:Lahko probaš kaj močnejšega dat gor, pa boš vido če se ti bo regler pregrel ali ne.


tocno, tako. :)
1/12th scale on CARPET some of the BEST racing in the WORLD to watch.

JOIN US!

Ain't no sunshine
Uporabniški avatar
DMX
Forumski veteran
 
Prispevkov: 708
Pridružen: 29.03.2004, 12:08
Kraj: Rečica ob Savinji

OdgovorNapisal/-a MaNe » 19.02.2006, 22:49

Rok, če ti bi motor rabo 120A bi mel celice prazne v 2 min.
Regler, ki zdrži 120A trajnega toka je ziher no limit.
LP
Nejc
Uporabniški avatar
MaNe
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1351
Pridružen: 11.11.2002, 10:29
Kraj: Slivnica pri Mariboru

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 20.02.2006, 11:08

Da še jaz nekaj povem! Škoda, da sem na toliko dirkah, da se ne morem prej javit in kakšem post zmanjšat.

Sam sem imel protecha 13 turns. Zdržal je 13 ovojen, toda le 3 minute. Na srečo se je preglel in ustavil (tak ima program) in zgubil sem dobro uvrstitev. Imel sem ga zgolj za dežne dirke, ki sem ga celega zaščitil.

Uporabljal sem stare reglerje LRP Indy 500, ... velie kvadratne reglerje, ki so resnično bili super reglerji starih generacij in so zdržali vse kar si gor prilotal.

Imel sem tudi Robitronica Modified za 59 eur, ki je no limit. Zdržal je 9 ovojni motr na buggyju vendar se je pregreval in ugašal. Tako da ga ne bi ravno priporočal. Toda buggy je eno on road pa drugo. Ima pa ga vintar in smo rekli da ga bomo stestirali na eni dirki ali bo zdržal HARO 8x1!

Imel sem Carcona Champ. Zdržal je 12 ovojne motorje brez problema, vse kar je bilo nižje je regler delal motnje?! Pojma nimam zakaj!

Imam Cirrusa, ki je enak kot champ. Motnje na motorjih pod 12! Samo to je bilo stestirano v dežju! Takrat pa je vedno vprašanje glede motenj.

Imel sem LRP SPPEDY PRO (stari - ki ni avtomatic). Dela na vseh motorjih! Je pa malo vroč pri zverinah!

Na kratko!


Reglerji, ki so vsaj nad cca. 120 eur in gor piše no limit, vam bodo te motorje tudi v resnici zdržali!

Je pa prednost ta, da če proizvajalec napiše tudi na kakšnih cenejših reglerjih no limit in regler tega ne zdrži, se le tega lahko reklamira! Torej prodajalec ki vam ga proda, mora vedeti ali še prej preveriti ali so padatki resnični in prodajalec stoji za njimi!

Tudi sam stil vožnje avtomobila vpliva na to ali se regler greje ali ne! GAS/BREMZA/GAS nikoli ni bila reglerju ali motorju v pomoč! GAS/SPUŠČANJE GASA/GAS ... to je dobitna kombinacija.

Glede Amperov! V elektro modelarstvo potekajo tokovi in moči takšne kot si niti zamisliti ne morete! Le vprašajte se kako je mogoče 4300 baterijo sprazniti v 5 minutah!

Lep dan
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor


Vrni se na Elektro.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov

cron