Roboionator napisal/-a:Še zdaj mi ni jasna razlika v 17t in 2x17t.
Hvala
lp.robi
Začetki spoznavanja motorjev:
Motor, ki ga kupiš ima na škatli napisano XXxY
Pri XX (17, 12, 8, ...) pomeni da je bakrena žica tolikokrat namotana na vsako stran rotorja (ponavadi 3 ali 4 deli na rotorju kjer se to mota). Manjša kot je številka manj krat se namota in je zato debelejša žica. Manjša kot je številka hitrejši je motor, ima več moči, ...
Pri Y pa pomeni kolikokrat se žica mota okrog dela na rotorju. Torej če je 17x1 pomeni da je debelejša žica ker se samo 1x namota na vsak del rotorja. Če pa je 17x2 pa pomeni da je žica tanjša in se mota najprej prvič okrog delov na rotorju in nato ko so vsi deli namotani, se še enkrat ponovi motanje na istih delih.
T pri motorji pomeni TURNS (ovojev) - torej 17T pomeni 17 ovojni motor. Ampak še vedno v tem podatku ne veš koliko je Y.
Motorji kot so 23T (23x2) ali 17T (17x2) sponzorirani pri LRP, so eni izmed najboljših motorjev v svoji kategoriji. Vsi imajo srebrne ščetke in 17 Tima zelo dobre magnete in zadnji del. 23T ima malo slabšo izdelavo, toda zaradi cene , je to best buy.
Motorji ki so 12 ali manj ovojev in po vrhu še x1 ali x2 so ročno namotani in ne strojno, zato so ti motorji tudi stestirani in umerjeni. Pri strojno namotanih motorojih je pač kvaliteta spoja na koncu slabša, .... so pa še vedno super motorji.
najhujši krtačni motorji so tako 7x1 različnih proizvajajlcev.
x1 pomeni več obratov v primerjavi x2 več moči. Buggy avti so nekoč vozili x4, pa sedaj vozijo tudi x1. Najraje in najbolje je voziti x1 motorje, ker je žica debelejša in sigurno ne bo pregorela, prej bo šel zadek motorja ali kaj drugega. Če pa voziš LRP prvanstvo ali HPI v tujini, pa je 23T ali 17T od LRP edini motor ki je dovoljen in je res vreden denarja.
Lep dan