Tekmovanje z 1/10 elektro avtomobili v letu 2007

Vse o modelih na elektro pogon ...

Moderator: Scythe

OdgovorNapisal/-a TMC.racing » 11.11.2006, 08:46

Glavno da se ne vozi po EFRI, ker pol mormo vsi druge celice kupit, namreč sedaj po efri velja 5,ne več 6 celic.Lp Travca
Nije moja glava samo za šišanje!!![color=#4000FF][/color]
Uporabniški avatar
TMC.racing
Član
 
Prispevkov: 99
Pridružen: 01.11.2006, 18:19
Kraj: Kurja vas

OdgovorNapisal/-a __666__ » 11.11.2006, 12:49

zakaj pol delajo avte ki so narejeni za 6 celic :?: :roll: :?

brezveze

lp Marko
MLK Šoštanj

Pravi forumski dRkač...Velencani se Vam iz srca zahvaljujemo za ˝PODARJENIH˝ 42eur...NOT!
Uporabniški avatar
__666__
Član
 
Prispevkov: 90
Pridružen: 13.06.2005, 22:48
Kraj: Velenje

OdgovorNapisal/-a DMX » 20.11.2006, 18:38

Eno stvar si zapomnite, nisi vedno najhitrejsi, ce imas najvec moci,(najnovejso tehniko), tudi vozniki, ki tekmujejo na najvisjem nivoju top 30 na EP, poskusajo z mocjo, ki jo obvladajo.

In vedno je isti razlog za slab rezultat, rabim nove baterije, nov motor, ampak ne mislit, da bo to naredilo vecjo spremembo, ce ne bo idealne linije, pravilnih nastavitev, izbira pravih gum, itd...

Ce ves cemu sluzi dolocena nastavitev na avtu in ko bos vozil 5 minut po idealni liniji, nato lahko zacnes misliti na vecjo moc.

Se ena stvar !

mislite, da bo nekdo, ki bo prisel na dirko z modelom na dva motorja 14 celic in z veliko vec moci na voljo, toliko hitrejsi/boljsi od nekoga z 6 mi celicami in z enim motorjem.

Resno zacnite razmisljati za kaj se boste odlocili/le :)

To je letel na MUSKETIRJE iz velenja, ki niso poslal niti enega predloga in niti enega komentarja, razen Brothers Kvar.

VSI ZA ENEGA EDEN ZA VSE ! :D

P.S.: Jaz osebno bom se vedno vozil na 6 clenov in pack za 30 euro ;) ter krtacnika v prihodnji sezoni :lol:

Lp
Uporabniški avatar
DMX
Forumski veteran
 
Prispevkov: 708
Pridružen: 29.03.2004, 12:08
Kraj: Rečica ob Savinji

OdgovorNapisal/-a Bad-Boy24/7 » 20.11.2006, 19:56

DMX napisal/-a:
VSI ZA ENEGA EDEN ZA VSE ! :D

P.S.: Jaz osebno bom se vedno vozil na 6 clenov in pack za 30 euro ;) ter krtacnika v prihodnji sezoni :lol:

Lp


Se pridružujem Sandiju
Uporabniški avatar
Bad-Boy24/7
Naš človek :)
 
Prispevkov: 413
Pridružen: 25.05.2005, 12:43
Kraj: Kamnik

OdgovorNapisal/-a Boški » 20.11.2006, 22:45

Javla se eden od Velenjskih musketirjev!

Moj predlog za LRP-HPI:
- vozijo se pence in gume ( gume drzijo le na ocisceni progi..pri nas pa smo vozili LRP-HPI le na lokalnih parkirniuh prostorih, igriscih...se pravi, da bi morali dovoliti tudi uporabi penc, saj so bolj primerne za te terene)
-karoserija, motorcki in prenos LRP-HPI
-moje mnene je , da bi tudi baterije morale biti omejene


Moj predlog za DP:
-vse OPEN
-1:10
-min. 1500g

Lp Bostjan
Boški
 
Prispevkov: 3
Pridružen: 12.06.2005, 07:51
Kraj: Velenje

OdgovorNapisal/-a 007 » 20.11.2006, 23:34

Boški napisal/-a:Javla se eden od Velenjskih musketirjev!

Moj predlog za LRP-HPI:
- vozijo se pence in gume ( gume drzijo le na ocisceni progi..pri nas pa smo vozili LRP-HPI le na lokalnih parkirniuh prostorih, igriscih...se pravi, da bi morali dovoliti tudi uporabi penc, saj so bolj primerne za te terene)
-karoserija, motorcki in prenos LRP-HPI
-moje mnene je , da bi tudi baterije morale biti omejene


Moj predlog za DP:
-vse OPEN
-1:10
-min. 1500g

Lp Bostjan



Z vsem zgoraj napisanim se popolnoma strinjam!

Predvsem pa bi pri LRP morale biti baterije omejene, še boljše kar LRP 3700 celice, kajti predvsem baterije naredijo poleg talenta največjo razliko ! Kajti drugače je vse samo tekmovanje denarja.
Predvsem pa sem za to da tisti ki so letos bili v 23T in 17 T v končnem seštevku na prvih treh mestih NE morejo voziti začetniške 23T kategorije, ravno tako tudi tisti ki so v DP bili med prvimi tremi (no pa saj to so isti)

Za DP pa open vse! in 6 celic!


Lp 5R
Uporabniški avatar
007
Član
 
Prispevkov: 35
Pridružen: 15.11.2005, 01:20
Kraj: Veleje

OdgovorNapisal/-a Bad-Boy24/7 » 21.11.2006, 00:05

Predvsem pa bi pri LRP morale biti baterije omejene, še boljše kar LRP 3700 celice, kajti predvsem baterije naredijo poleg talenta največjo razliko

Za DP pa open vse! in 6 celic!


Lp 5R[/quote]


Vse lepo in prav, samo s tem se pa ne strinjam. Če imam možnost kupiti 4200 oz 4300 novejše baterije (mogoče bojo še kaj bolj napolnjene s kapaciteto) pa res ne mislim kupovati 3700, ker sem tudi parkiriščni voznik in mi tista minuta vožnje več po zaprašenem prakirišču pomeni preveč. Tako da baterije naj ostanejo tako kot so.

Drugače se pa brez problema da kupit tudi 3700SHV baterije z visokimi napetostmi za 100€...


Lep dan
Uporabniški avatar
Bad-Boy24/7
Naš človek :)
 
Prispevkov: 413
Pridružen: 25.05.2005, 12:43
Kraj: Kamnik

OdgovorNapisal/-a __666__ » 21.11.2006, 10:08

Miha mislim da je tu govora o kategoriji 23T.
Omejitev baterij.
Milsim da noben začetnik ne bi kupil baterij za 100EUR.Tudi jaz ne.
Sem pa sam v letošnji sezoni videl da baterije zelo veliko pomenijo.Je bila razlika med mojimi za 20EUR in drugimi za 100 EUR

lp Marko
MLK Šoštanj

Pravi forumski dRkač...Velencani se Vam iz srca zahvaljujemo za ˝PODARJENIH˝ 42eur...NOT!
Uporabniški avatar
__666__
Član
 
Prispevkov: 90
Pridružen: 13.06.2005, 22:48
Kraj: Velenje

OdgovorNapisal/-a Bad-Boy24/7 » 21.11.2006, 12:10

OK dam roke stran in popolnoma zastopim. Samo razumi da omejitev baterij na 3700 nič ne pomeni. Hotel sem samo povedati, da se v tem primeru tudi da dobiti baterije GP3700SHV z noro visokimi napetostmi ki prav tako stanejo okoli 100€...tako da če se gre v omejitve raje recite za kategorijo 23T baterije do 40€, 17T pa baterije "open".


Drugače se je pa tudi že govorilo, da drugo leto 23T vozijo samo začeniki. Torej prvi 3 oz 4 iz lestvice DP vozijo samo 17T. Tako ni skrbi :D


Pa lep dan!
Uporabniški avatar
Bad-Boy24/7
Naš človek :)
 
Prispevkov: 413
Pridružen: 25.05.2005, 12:43
Kraj: Kamnik

OdgovorNapisal/-a klauzz » 21.11.2006, 14:23

1. LRP pokal:

Mislim da smo mislili tako:

Marko, Boški in Levak (pa jaz tudi):

Baterije omejene. Če vozimo določen cup (recimo v našem primeru je bil letos to LRP)...
Če podpiramo proizvajalca v smislu uporabe motorja in drugo leto (napovedano) še gum, a ne bi bilo potem pametno ta cup še bolj osmisliti (in poenotiti v smislu tehnike) in predpisat celice. Predpisat v tem smislu da se uporablja celice pokrovitelja pokalnega tekmovanja - točno določen tip in konec.
Se pravi - predpisali smo enake vse poglavitne dejavnike ki so odvisni denarja - ostane še samo talent in iznajdljivost tekmovalca samega. Le tu se bo pokazalo kdo res dobro VOZI.
Temu bi se potem res reklo LRP pokal.
Resda je moje osebno mnenje in mnenje tekmovalcev, ki jih s svojim glasom zastopam, da se pustijo gume odprte - se pravi ne predpisujemo Vtec - ampak to je le naše mnenje, zaradi narave prog na katerih vozimo.
Kot rečeno - celice so iz tehničnega področja dirke najpomembnejši dejavnik in... ...tudi v F1 je bencin predpisan.

Pokrovitelj pokala tu po moje ne bo imel nič proti, saj bo s tem prodajal poleg motorjev tudi celice, ampak... ...to pomeni, da bo pokal upravičil svoje ime iz tega vidika, da bodo predpisani artikli ORNG poceni. Drugače mu lahko rečemo pokal žblj in v pravilnik napišemo pač da se vozi določen produkt.
Ne, nisem pozabil na nagrade in vso podboro ki nam jo je organizatorjem Janez nudil skozi kompletno leto. Še enkrat HVALA in respect!
Mislim, da se vsi strinjamo, da je bil v (sedaj še) letošnjem letu storjen velik korak naprej in da je LRP pokal skozi sezono upravičil svoje ime.
Ampak ne smemo stagnirati!

Nakar se poraja drugo vprašanje - približevanje oz. poenotenje s pravili LRP - HPI challenga.
Vprašati se je potrebno kaj hočemo in kaj je smiselno - in izmed obojega potegnit suma sumarum.
Komerciala v tem športu vedno bo - brez tega ne bomo mogli - kar pa ne pomeni nujno, da se moramo brezpogojno prilagajat pravilom drugih.

Velenjčani nismo spali - čeprav na forumu nismo bili nevemkaj dejavni se je o tem kar nekaj govorilo in sestankovalo - naša stališča so jasna in bodo tudi zastopana na jutrišnjem sestanku.

Ker pa živimo v demokratični skupnosti (kao), bi predlagal še nekaj:
O glasovanju -> vsak klub ima en glas. Hm...
V končni fazi bodo pokal vozili tekmovalci in ravno ti so edino dejstvo, ki ga lahko letos izluščimo. Evidenca je vodena in vidi se kateri tekmovalci so recimo vozili vsaj 3 dirke -> iz tega se lahko potegne število tekmovalcev/klub, ki so vozili vsaj 3 dirke. Po mnenju našega kluba bi bilo smiselno glasovanje po sistemu elektorskih glasov. Zakaj? Klub bo nastopal enotno - ne bom jaz po svoji volji - tudi moja prepričenja se v določenih detajlih razlikujejo od tistega kar je bilo sprejeto, a bom vseeno zastopal klub. Ne zdi se nam fer, da bi klub, ki ima recimo dva tekmovalca zastopal en glas, ampak se glede na število vseh "klubiranih" tekmovalcev, ki so letos odvozili najmanj 3 tekme sestavi število ki predstavlja 100%, nato se odstotek udeležbe kluba šteje kot odstotek glasovalne pravice.

Se pravi - klub zastopa povzetek ki ga je par postov više napisal Boški.
To ne pomeni, da hočemo na vsak način uveljavit svojo voljo, ampak nam bi pač to najbolj pasalo. To ne pomeni, da če pač ne bo sprejeto po naše, da bomo dirke bojkotirali in nevem kaj še.
Noben se nima namena kregat - sploh pa zdaj ne, ko smo speljali tako lepo sezono. V vseh pogledih v katerih mogoče naša stališča ne bi bila sprejeta se bomo poskusili prilagodit vkolikor se bomo lahko.

Uspeh spremembe pravil se bo seveda poznal na udeležbi sami - ne govorim na nivoju našeg kluba, ampak na splošno gledano za pokal.

Uspešnost tekmovanja po letošnjih pravilih nam je takorekoč zagotovljeno - imamo tudi eno tekmo LRP-HPI challenga - ki bo seveda ločena od ostalih (baje jo organiziramo mi), in bo seveda speljana po pravilniku ki ji ustreza. Kdor jo bo hotel vozit se bo pač prilagodil.

Tako kot smo se prilagodili našim pravilom letos in kot se jim bomo tudi prihodnje leto.

Se pravi - odprta tema je samo še karoserija in gume (nezanemarljiv predlog: celice)

Mislim, da se bomo pa o tem lahko čist lepo pogovorili.

Še nekaj o sestanku:
Ali ima Roman glasovalno pravico ali je le prisoten s predlogom?
Če se gremo glasovanje na podlagi preteklega leta, kot sem predlagal, potem MLK in Banko nimata ločenih glasov, ampak se % Bankotove udeležbe na tekmovanjih šteje pri MLK - vendar moram o tem govorit še s Sandijem in slišat njegovo stališče.
______________________________________________________

2. DP

povzemam post Boškija - to je tudi stališče kluba.

______________________________________________________

Lep pozdrav!

Uroš
If there's a WHEEL - there's a way!
klauzz
Novinec
 
Prispevkov: 10
Pridružen: 14.07.2006, 17:51
Kraj: Velenje

OdgovorNapisal/-a 007 » 21.11.2006, 18:48

Bad-Boy24/7 napisal/-a:OK dam roke stran in popolnoma zastopim. Samo razumi da omejitev baterij na 3700 nič ne pomeni. Hotel sem samo povedati, da se v tem primeru tudi da dobiti baterije GP3700SHV z noro visokimi napetostmi ki prav tako stanejo okoli 100€...tako da če se gre v omejitve raje recite za kategorijo 23T baterije do 40€, 17T pa baterije "open".


Drugače se je pa tudi že govorilo, da drugo leto 23T vozijo samo začeniki. Torej prvi 3 oz 4 iz lestvice DP vozijo samo 17T. Tako ni skrbi :D


Pa lep dan!


Takole bom rekel v avtomodelarstvu elektro 1/10 zaenkrat še niso naredili nobene take drage zadeve da je tisti ki imamo denar nebi mogli kupit, tako da sem z omejitvijo baterij mislil zgolj na izenačevanje , če smo že izenačeni po prenosu, motorjih, širini avtomobila, karoseriji, najboljše bi bilo imeti kar stick pack nekih baterij vsi enake LRP VTEC 3700 je bil zgolj kot primer lahko so tudi drugačne, vendar bi morale biti dostopne tudi tistim ki želijo tekmovati pa nimajo za ta namen ravno nekih velikih sredstev

Lp
Uporabniški avatar
007
Član
 
Prispevkov: 35
Pridružen: 15.11.2005, 01:20
Kraj: Veleje

OdgovorNapisal/-a klauzz » 21.11.2006, 20:54

No in potem bo ratala debata, kdo so pa začetniki.
Pa mi potegnite jasno linijo kdo je začetnik in kdo ne.

Ne morete.

Vedno se bo nekdo čutil ogoljufanega...
If there's a WHEEL - there's a way!
klauzz
Novinec
 
Prispevkov: 10
Pridružen: 14.07.2006, 17:51
Kraj: Velenje

OdgovorNapisal/-a miha25 » 22.11.2006, 00:46

Tut jest nakratko...

lrp 23, 17
Glede omejitve baterij sem mnenja, da je brez potrebe omejevanje baterij-fiksiranje. Kot dejstvo lahko pritrdim Roku, oz. še bol na našem primeru, ko je v Velenju (mimo grede odlična dirka!) na član Andraž Noč dosegel 1 mesto 23t v b finalu z baterijami (novimi za 5 čukov) poleg tega je naredu, kar nekaj napak tako, da bi kljub temu, da je zdaleč najmlajši (12 let) lahko prilezel precej višje.
Menim, da bi tovrstno omejevanje zretkalo vrste modelarjev! To pa za to ker trenutno lahko prideš na dirko tudi z baterijo za 4.000 čuke in se imaš fajn. Glede pravilnika je razumljivo, da ne bo nikoli za vse prav, izkušnje so pokazale, da dalši k je pravilnik dalši je spisek zapletov. (ker se ne da narediti 100 %) Že če pogledamo pravilnike z prejšnih let..., oz pravilnik iz Hpi lrp Austrije, Enostavno, jasno in bistveno. Pa še to tople vode se ne da odkriti tu, tako da bi se bilo vredno zgledovati po uspelih pokalih.

Vsi smo ljubitelji avtkov, z tem smo si podobni, prav tako je ne na zadnjem mestu podpora za dirke merilni sistem, nagrade.. Pa naj bo pokal čunga lunga alpa nevem, kaj če bo:
1. cenovno dostopen
2. če dodo organizatorji dirk
3. če bodo nagrade

Bo pokal uspe poa tudi če slavni odidejo, prišli bodo novi, drugače pa se bo zgodilo kot na hrvaškem ko številčnost močno peša na račun ko je bilo veliko skrbi o tehničnih detajlih za bolše tekmovalce, na podporo iz spodaj pa se je pozabilo.


Zelo malo je pa govora o ideji oz idejah katere bomo mogli razčistit.

v okviru ZAMS:

- dirke DP posebaj elektro
- dirke DP skupaj z LRP ch.
- dirke skupaj elektro z nitraši (kot to leto)
- dirke skupaj z raly kategorijo
- itd

- številom dirk LRP
- številom dirk DP
Janez MEDJA,
TOPSPEED racing team
041 723 824 po 13 uri
Janez_medja@yahoo.com
http://topspeed.si
miha25
Forumski veteran
 
Prispevkov: 723
Pridružen: 21.09.2004, 02:13
Kraj: nč več Jesenice, BOHINJ je moj domek!

OdgovorNapisal/-a klauzz » 22.11.2006, 09:28

Tako je Miha25!

Baterije so bile le predlog, kateri pač zahteva diskusijo.

V imenu Velenjčanov takole (po današnjih debatah):
Najbolj bi nam bilo všeč, če bi LRP ostal tak kot je bil letos.
Če pa se že imamo namen približevat pravilom HPI, pa bi bilo najbolje, da ne kompliciramo in to naredimo takoj in ne "per partes" - v eni potezi smo vsa vprašanja v zvezi s pravilnikom rešili, ker je že napisan (prevedemo ga in gotovo).
Zakaj bi se matrali in letos gume, drugo leto mogoče karoserije,...
...če je vojska ja vojska za vse.
Resda vozimo tekmovalci - malo pa sem si te dni ogledoval pokalno tekmovanje, ki je (po mojem mnenju) najboljše organizirano. Tamiya cup.
Jasno napisan pravilnik in stvar laufa - že 20+ let - na svetovni, kontinentalnih in državnih ravneh.

Se pravi še enkrat povzetek:
Če spreminjamo karkoli, potem gremo takoj na HPI challenge, raje pa bi videli, da ne spreminjamo nič.

Kar se števila tekem tiče lahko govorim samo za tekme, ki jih bo organiziral naš klub.
Letos je bila generalka, stvari smo naštudiral, "infrastruktura" je. Župan je na naši strani :).
Drugo leto smo v stanju orgaizirat dirke kot se bomo zmenili. Cca. 1 mesec prej moramo vedeti in lahko brez problema zrihtamo.
Planiramo 3 dirke. 1xLRP, 1xDP in 1xHPI challenge. O organizaciji ostalih jasno ne morem govorit.
V stanju smo organizirat tudi dirko ki bi bila DP in LRP skupaj, vendar je potem vprašanje, koliko tekmovalcev bo potem vozilo obe...
To žal ni odvisno od organizatorja. Res bi z organizatorskega vidika bile dve muhi na en mah...
Pač - praksa bi morala pokazat.
Podoben problem se je pokazal letos, ko so nekateri v LRP-ju hoteli vozit obe kategoriji, se na začetku zagnali, pol so pa videli da je mal kriza. Zdaj še pa DP zraven... Vikend? Saj pravim - za organizirat boljš, za tekmovalce pa malo slabše. Ne vem kako je z denarjem od zveze - to se bomo menil na sestanku.

Pravim - vozili bomo - v vsakem primeru, le naredit je treba, da bo čim manjši osip tekmovalcev. Kaj osip... ...nadaljevat se mora letošnja tendenca ! :D

Se vidimo zvečer!
If there's a WHEEL - there's a way!
klauzz
Novinec
 
Prispevkov: 10
Pridružen: 14.07.2006, 17:51
Kraj: Velenje

OdgovorNapisal/-a matej rozman » 22.11.2006, 17:18

Lepo podravljeni,

ker se mi ne ljubi brat, bom povedal samo moje mneje:

-Prepovejmo NiMh baterije-dovoljene samo LiPo 2S 8)
-Prepovejmo krtačne motorje-dovoljen samo brushless 8)

In potem ste se vsi, ki ste tole prebrali nasmejali in rekli, da sem malo čez les....
Pa sej sem res.....ampak, kadar imam prav imam pač prav. Ta predloga sta nujna za izboljšanje konkurenčnosti in pocenitev tekmovanja za tekmovalce.

Podpiram LRP pokal, takšen kot je bil z vsemi členi v pravilniku za 2006 (torej tudi gume za 2007).

NE PODPIRAM LRP-HPI CHALLENGE!!!

Lep dan,

Matej
Uporabniški avatar
matej rozman
Član
 
Prispevkov: 73
Pridružen: 19.02.2005, 10:57
Kraj: Velenje

OdgovorNapisal/-a MANTUA » 01.12.2006, 15:12

V prihodnjih dneh, bom nekoliko bolj na široko opisal, na kak način se sprejemajo pravila za sponzorirana prvenstva, kakršno je tudi LRP-HPI prvenstvo. Ker je prvenstvo povezano z velikimi stroški, ki jih v celoti pokrijejo sponzorji in organizatorji imajo oni glavno besedo pri določanju pravil, ki so usmerjena v čimvečjo izenačenost med tekmovalci.

Sponzorirano prvenstvo kot je LRP-HPI Challenge je le eno izmed tekmovanj in z ničemer ne določa pravil Državnega prvenstva ali kateregakoli drugega prvenstva. Vsak organizator lahko postavi pravila za katera presodi da so najbolj primerna in se o njih posvetuje z osebami, ki so za to kompetentne, zato upam da bo LRP-HPI Challenge za zgled vsem ostalim, ki se bodo lotili organizacije tekmovanj za modele avtomobilov.

Več podrobnosti bom napisal v prihodnjih dneh, vse modelarje pa vabim da se v čimvečjem številu udeležijo dirk za LRP-HPI Challenge Slovenija 2007. S sponzorji, organizatorji in sodelavci se bomo potrudili, da bomo na dirkah ponudili najbolj izenačeno in najcenejše tekmovanje za začetnike in izkušene tekmovalce, ki si bodo na dirki lahko brezplačno izposodili mnogo potrebnega materiala in dobili veliko tehnične pomoči. Takšen način tekmovanja bodo znali ceniti predvsem začetniki z omejenim proračunom, saj se bodo lahko enakovredno kosali z ostalimi tekmovalci. Z znanjem, ki ga bodo pridobili na tem tekmovanju se bodo lahko v prihodnosti udeleževali mnogo zahtevnejših (in tudi dražjih) tekmovanj.
Uporabniški avatar
MANTUA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 411
Pridružen: 06.01.2003, 12:33
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a maja » 02.12.2006, 22:07

Pozdravljeni,

moje osebno mnenje glede ELEKTRO kategorij v Sloveniji:

LRP Challenge oz. LRP-HPI Challenge oz. 17T Challenge:
Kategorija je perspektivna v primeru pravilnika kot je bil do sedaj oz. po mojem mnenju po pravilih:
- open gume ali pene
- 17T LRP motor ali 23T LRP motor glede na to da se podpira ta določena znamka od katere so določene nagrade
- vse karoserije (mogoče 1:10 in vse šasije do max širine 200mm; lahko homemade; omejitev samo s prenosom in številom celic ter seveda omejeni motorji od določenega proizvajalca na podlagi česar se dela obojestranska korist
- zadnji pogon; sprednji pogon ali 4WD
- tudi tovornjaki karoserije, formule itd.

Glede HPI paketov nimam popolnoma nič proti, vendar je to glede na dejstva mimo usekana pot. Primer je obljuba zadnjih velikih nagrad na HPI-LRP Challengu v Krapini, kjer nagrade niso dosegale podobnih vrednosti kot v SLO. Zavedati se je potrebno, da psihologija množic in čredni nagon je sredstvo za doseganje poslovnih uspehov; prav tako je kultura Avstrijcev po prikazanem na nizkem nivoju kot tudi njihov ego. To ni posploševanje ampak dejstva videna na tekmah. Ne gre tu za metanje vseh v isti koš, vendar za večinski delež.

V primeru da se podpirajo točno določene znamke kot npr. LRP-HPI vsaj jaz želim vedet kaj bo ta znamka zagarantirala meni in drugim, da imam ali imajo sotekmovalci od nje na tekmah. Kar pomeni da v primeru da kupujem in podpiram točno določeno podjetje, želim vedet za skupni sklad, ki ga znamka nameni nagradam v celi sezoni. V nasprotnem primeru je z vidika hobija to povsem nesprejemljiva podpora nekomu, ki si na naš račun ustvarja monopol, ki se kasneje kaže v kulturi in naturi namišljenih pomembnežev na tekmah. Vsi od nečesa živimo, kaj in kako to sprejmemo je pa poglavje zase in bi moral to razčistiti vsak s samim seboj. To se je dogajalo na zadnji dirki v Krapini. V primeru da posamezniki ne vidimo kaj imamo od tega da podpiramo določeno znamko in neke dolgotrajnejše vzajemne koristi, potem predlagam da se hodi na tekme izključno zaradi hobija in se temu primerno priredi pravilnik. Tako bi vsi vedeli zakaj smo na dirki in bi z vidika hobija bil ta družabni dogodek prijaznejši.


OPEN za DP:


- karoserije morajo biti OPEN
- celice morajo biti OPEN (število celic in vrsta celic)
Tu lahko pridobijo tisti, ki uporabljajo krtačne motorje, ki brez težav ob primernem prenosu morajo zdržati 7 celic, prav tako bi morali zdržati to tudi regulatorji. oz. tu pridemo bližje vsaj malemu razmišljanju z glavo in modelarsko vzpodbudo in preurejanjem zadev ter iskanjem maximuma iz določene opreme. Na tak način niste več primorani na določene artikle in tudi več poti vam je odprtih.
- motorji OPEN; če kdo vidi smisel lahko da v model 900 motor ali 600 in toliko celic da zadeva funkcionira; dejstvo je da neke fizikalne lastnosti obstajajo in z večjim motorjem ni nujno da pridobite karkoli. Mogoče pa; in to je bistvo OPEN kategorije. Iznajdljivost in ne pravilnik o tem kaj morate kupiti v trgovini. OPEN bi moral glede celic, šasij (1:10 ali celo vseh do max 1:10) motorjev, biti odprt. Na tak način bi vzpodbujali en drugega kaj in kako je kdo pripravil, naredil itd. In zadeva bi postala zanimivejša. Prav tako cena večih navadnih, neselektiranih, nepušnjenih celic tako v STOCK kategorijah in OPEN kategorijah ne dosega vrednosti kompleta 6ih vrhunskih celic. Dejstvo pa je, da brez vrhunskih celic na STOCK- LRP ali HPI tekmah ne morete posezati po višjih mestih. Kar pa za OPEN v obliki kot sem opisal zgoraj ne drži. Kot dokaz je lahko moj najhitrejši krog tako na zadnji dirki v OPEN v Zagrebu in na DP SLO, celice pa so bile navadne (ne SHV) že izmučene, na tekmi 5x polnjenje IB 4200 iz katerih se je kadilo. In cena tega kompleta je precej nižja od kompleta vrhunskih celic. V primeru 7ih celic (to je 6evrov dodatnega stroška) kakšen EFRA BK proti navadnemu krtačniku bo težko toliko hitrejši kot se je to dogajalo do sedaj, pa čeprav bo imel za napajanje vrhunskih 6 celic.

Torej moj predlog za OPEN:

- vse karoserije do 200 mm
- vse šasije do 200 mm (homemade, kjerkoli pogon ali 4WD)
- vsi motorji
- vse celice in poljubno število celic
- 6 minut trajanje teka

To je moje mnenje glede hobija s katerim se ukvarjamo, odločitev pa bo sprejel vsak sam pri sebi, upam da izključno v korist hobiju in druženju ter čim višjim hitrostim in čim večjim zanimivostim in raznolikostim na tekmah v smislu različnih rešitev OPEN kategorije.

L.p.

Boštjan Vintar
Uporabniški avatar
maja
Član
 
Prispevkov: 54
Pridružen: 11.10.2005, 16:12
Kraj: Štajerska

OdgovorNapisal/-a maja » 02.12.2006, 22:08

Vse je napisano v smislu pocenitve in v prid hobiju. Komur se zdi smotrno vsake 2 meseca kupit 3 poke najboljših, najselektiranih, najpušnjenih kompletov šestih celic, ob prihodu novih celic z večjo kapaciteto pa še v tistem trenutku samo za ta namen delan popolnoma nov motor, ker stari ob težjem prenosu tega ne bo zdržal; ta bo še vedno najboljši ker bo imel tisti trenutek vse novo in naj naj. Poleg tega bo delan za točno določeno število minut. In imel bo najboljše za 6 celic v tistem trenutku. Na drugi strani bo nekdo dodal celico za 6 eurov, pa še te bo dobil 14 celic za ceno 6ih najboljših in pridobil 40 Watow plusa napram prej z eno dodatno. Mogoče bo uporabil motor z višjim številom ovojev in debelejšo žico in dodal 2 celici. Poglej in 80W dodatnih je tu. In 7 celic slabih za nižjo ceno, bo primerljivo 6im vrhunskim. Zraven bo še malo uporabil glavo in enačbe, naredil si kakšno zadevo sam in glej lahko bo rekel da je to celo podobno hobiju in modelarstvu. Razen če je uporabljanje glave tako težko opravilo? Potem pač brž v trgovino spet po najboljših 6 celic (x3) in po ifmar; efru,... karkoli motor za celice v tem momentu, ki ne bo več dober ko pridejo nove celice.
Razumem da nekateri ne bodo hoteli in mogoče celo ne razumejo bistva predloga, seveda se to od določenih tudi ne pričakuje. Če se takšni predlogi sprejmejo bodo tisti, ki ogromno vlagajo v ta hobi še vedno v špici tisti, ki pa v to ne vlagajo toliko oz. jim to ni smotrno pa bodo bližje kot so bili do sedaj. Open mora biti prikaz zmogljivosti in prikaz iznajdljivosti. Za vse ostale je v Avstriji HPI challenge. Ali prvenstvo Atlantide. Oz. tudi v SLO če se bo večina tako odločila. Oz. Stock kategorije v SLO, s katerimi ni popolnoma nič narobe. Samo vsak mesec nov paket 6ih celic bo potreben (x3). Za primerjavo; s Sandijem na zadnji dirki v Krapini kljub uvrstitvi v A finale nisma imela nobenih možnosti. Celice ki stanejo in jih imajo določeni na tone, so pač razred zase. Torej je tu neka izenačenost za manj denarja tudi farsa. Tu pa je možnost da se izvede neskomercializirano tekmovanje OPEN, ki je tekmovanje za DP. Kdor pa si sestavi celo šasijo popolnoma sam pa bo sigurno v središču pozornosti, pa čeprav bo vozil na 5 celic. Ne bo zanimivo ko se doma narejen avto pelje bolje od TC4? (ALi pa od T2 ali TRF ..)

Nelarozi: 540 motor. Veš sploh kaj je to? Mi napišeš točne mere za tak motor? Imaš šubler pa si svojga zmeri?Po kakšni logiki ti predlagaš 540 motor? Mabuchija 540?539? Li-po? Zakaj pa ne LI-mangan, li-ion? SUB C?Mere za subC ?Kadmij, ki ni preveč zdrav ne bi smel vozit! Prosim ne pišite bedarij! Za to imate čvek.

Če predlagate kakšno zadevo naredite to konstruktivno ali pa pač najprej knjige v roke, iskanje argumentov zakaj ne želite da kdo vozi 280 motor ali pa mambo za 1:18 ali pa zakaj ne v 1:10 avto kilogramski motor? Dajte mi razložte zakaj ne smem vozit speed 600 motor ker ga imam npr. v avionu. Ker bo predober? Ste hecni? Pa speed 300 bi tut rad mel not. Zakaj ne? Ne pišite samo zaradi pisanja oz. ker vam nekdo tako naroči. Ali pač. Če se seveda tako smatra ta forum.

Seveda pa razumem določene...v zagati..daš za 3 komplete 6ih celic 250 eurov in jih zamenjaš na 2 meseca, potem pa bo nekdo z neko celico za 6 eurov ali manj, ki jo bo dodal kompletu navadnih celic skoraj tako hiter kot tisti prej omenjeni..ali pa dal 2 in pridobil 80W? To pa že ne...

To je predlog za OPEN. Kdor bo se strinjal s tem predlogom verjetno mu ni samo za to, da kupuje zadeve kot mu jih kdo naroči. Obstaja verjetnost da želi narediti nekaj sam in smatra to kot hobi. Vse ostale profije čaka sijoča karijera profesionalnega voznika RC avtov. In tisti si vzemite toliko časa in pokažite na tekmah kaj ste sposobni z lastno glavo skup spravit. Potem pa celo bo kdo živel od tega. Seveda je to vse predlog nekoga, ki ni v društvo RC PBC in nima licence ter smatra zadevo kot hobi neodvisnega kandidata.

4 celice? 5 celic?
Because motor explode..of course if you have IFMAR, EFRA BL motor. It explodes for sure. It is made to explode. No jobs without selling.

..spet farsa za nov trend prodaje... Kako bodo regulatorji prenašali tako velike tokove pri tako nizki napetosti?Da bodo znižali št. celic, da se znebijo tako velikih stroškov pri eksplozijah motorjev?Katerih že? EFRA, IFMAR, ki se prodajajo po kilah? Ni to zelo smešno; glede na to kako so EFRA zadeve kvalitetne? Zanesljive? Komedija pa taka. Prihajajo extra sensored motorji! 32 senzorjev extra zanesljivih! Vse za vas dragi kupci! Takoj v trgovino gospe in gospodje!


to je moj zadnji post v tej temi. Odločite se sami. Predloge pa pošljite predsedniku zveze za elektro sekcijo Slovenije (DMX), ta pa bo verjetno postopal v smislu čim večje objektivnosti in postopal v skladu z željami večine. Upam da se odločite neprisiljeno in samostojno ter po možnosti objektivno.

Prijeten ostanek dneva/večera želim,


Boštjan Vintar
Uporabniški avatar
maja
Član
 
Prispevkov: 54
Pridružen: 11.10.2005, 16:12
Kraj: Štajerska

OdgovorNapisal/-a matej rozman » 03.12.2006, 01:01

...bravo....
Vintar je zadel....
Tako je, dragi moji modelarji, težka je modelarska....in vidim, da bo v 2007 še težja, zato se bom izključil iz boja v elektro sekciji in se poizkusil v nitro, pravila so tam že nekaj let enaka in se kaj bistvenega ne bo spremenilo....še vsaj nekaj časa... se vidimo?

lp, Matej
Uporabniški avatar
matej rozman
Član
 
Prispevkov: 73
Pridružen: 19.02.2005, 10:57
Kraj: Velenje

Prejšnja

Vrni se na Elektro.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov

cron