Tekmovanje z 1/10 elektro avtomobili v letu 2007

Vse o modelih na elektro pogon ...

Moderator: Scythe

Tekmovanje z 1/10 elektro avtomobili v letu 2007

OdgovorNapisal/-a R.R.E » 20.10.2006, 16:18

Zanima me kaki so načrti in ideje za tekmovanje v prihodnji sezoni. Ima kdo kašne idej kar se tiče Državnega prvenstva in Pokalnih dirk"Lrp pokal ali Lrp hpi pokal".Sprememb glede pravilnikov, novosti vse kar se nas tiče.LP
Art of producing!
Power to the people!!!
Uporabniški avatar
R.R.E
Novinec
 
Prispevkov: 23
Pridružen: 30.08.2005, 16:13
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a __666__ » 22.10.2006, 21:44

Jaz sem definitivno za to da ostane tako kot je bilo :!:
Da se lahko npr. na LRP tekmah vozijo gume ali pene in pa poljubna karoserija.Bomo dobili še kakšnega tekmovalca zraven
Na HPI je itak določeno kaj je treba voziti.
Za dp pa naj ostane tako kot je bilo...Open klasa.Edino kar mene moti je pa to da imamo skupaj z bencinarji.Če bo še naprej tako jaz najbrž ne bom več vozil DP-ja.
Itak je dosti ostalih tekem.

no to je moje mnenje....da slišimo še ostale

lp Marko
MLK Šoštanj

Pravi forumski dRkač...Velencani se Vam iz srca zahvaljujemo za ˝PODARJENIH˝ 42eur...NOT!
Uporabniški avatar
__666__
Član
 
Prispevkov: 90
Pridružen: 13.06.2005, 22:48
Kraj: Velenje

OdgovorNapisal/-a Bad-Boy24/7 » 23.10.2006, 15:29

Se strinjam s tabo _666_

Mogoče le navidez HPI pokal prinese večjo izenačenost med tekmovalci (iste karoserije, gume, motor je pa že tako ali tako iz LRP pokala in je vsem znan). Je pa največjo problem, ker smo si letos (2006) LRP pokal zamislili kot začetnikom prijazno kategorijo (poceni štartnina, motorji LRP 23T in 17T zelo zmogljiva in cenovno dostopna, in open za gume in kaorserijo) kar pa po mojem mnenju HPI-LRP pokal ni.

Zdaj pa če se ne motim štartnina v HPI challenge znaša 17€ /4080SIT in če hočeš biti konkurenčen menjaš gume na vsako tekmo, si ob 10000SIT, kar mi pa nikakor ne zveni začetnikom primerno in mi ne diši. Tako da sem za to da vozimo LRP pokal še naprej in bo sigurno tako zabavno kot je bilo na teh tekmah do sedaj!

Kar se pa tiče DP tekmovanja, sem pa defenitivno zato da se odcepimo in imamo posebej orgaizirano samo 1/10 elektro touring disciplino. Državno prvenstvo je bolj profesionalno ampak kaj ko tega odnosa do nas "štromarjev" nikakor ni bilo, oz bil je občutek, da smo v napoto. Nič ne rečem, na vsaki tekmi posebej sem zelo užival, samo kaj ko...

Je pa nekaj slišati o EFRI elektro pravilniku, kateri pa meni ni pogodu in verjetno tudi ostalim uporabnikom modernih brezkrtačnih pogonov, saj so/smo tukaj zelo omejeni in tisti ki tekmujemo, dobro vemo kaj se lahko vozi na tekmah z EFRA pravilnikom! OPEN rula in vozim in bom verjetno še vozil ščetke!!


Torej da zaključim, lepo bi bilo o tem odprto govoriti, da vemo na kaj in kako moramo biti drugo leto pripravljeni!

Jaz bi ponovil preteklo sezono.

Pa lep dan
Uporabniški avatar
Bad-Boy24/7
Naš človek :)
 
Prispevkov: 413
Pridružen: 25.05.2005, 12:43
Kraj: Kamnik

OdgovorNapisal/-a R.R.E » 23.10.2006, 16:02

Jaz bi tudi se z vsem strinjal z badboyem in 666. In sem tudi zato da se osamosvojimo, in imamo svoje dirke, kar se tiče DP 2007, sem za čisto open kategorijo brez efre. To se pravi, brezkrtačniki vse firm ne samo po seznamu efre, saj je tako več tekmovalcev v igri za tekme.

Kar se pa tiče, lrp in hpi pokalov pa ne morem kej veliko pametovat, ker se nobene dirke nisem udeležil vem pa da so fantje zelo uživali in se meli čudovito. Sem pa za cenejšo varijanto. Blo bi res lepo da se oglasijo tudi "najpomebnejši" v tej debati in da še oni povejo svoje mnenje.


Vsekakor je čudovita tema za debato, kako izboljšati in narediti še bolj zanimivo vse skupaj, ter na nivoju, z namenom da se bomo imeli odlično na tekmah, skratka da bomo uživali.Lp
Art of producing!
Power to the people!!!
Uporabniški avatar
R.R.E
Novinec
 
Prispevkov: 23
Pridružen: 30.08.2005, 16:13
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a MaKi » 23.10.2006, 16:52

Vi se samo osamosvojite sj ste sami debili pri elekto.
Vsi ste tk pametni da vm kr škodi.


NITRO JE ZAKON
MaKi
 

OdgovorNapisal/-a MANTUA » 23.10.2006, 16:56

Tekmovanja za pokal LRP so bila v letošnjem letu zelo uspešna, zato se bomo potrudili, da bodo v prihodnji sezoni še boljša in zanimivejša.

V tej temi lahko tekmovalci, ki ste tekmovali na tekmovanjih v letošnji sezoni opišete svoje vtise in prispevate predloge za prihodnjo sezono.

Dokončna pravila bomo sprejeli skupaj s predstavniki društev in sponzorjev. Zavedati se morate, da tekmovanj v takšni obliki, kot so bila ne bi bilo brez sodelovanja organizatorjev dirk in brez sponzorjev, ki so prispevali več kot 500.000,00 SIT v obliki nagrad in drugih prispevkov.

Vsi, ki imate resne predloge o izboljšanju tekmovanj, se torej o tem posvetujte v vašem modelarskem društvu, vaš predstavnik pa vas bo zastopal na sestanku, kjer se bomo odločali o pravilih.

...In še nekaj:

Vsi ki predlagate spremembe v stilu "trebalo bi...", raje napišite, kaj boste osebno storili za izboljšanje dirk (ste pripravljeni organizirati dirko, pomagati pri organizaciji,...).
Uporabniški avatar
MANTUA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 411
Pridružen: 06.01.2003, 12:33
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Bad-Boy24/7 » 23.10.2006, 17:40

Organizacija LRP tekmovanj je bila nadvse uspešna in povsod izvedena brez zapletov in nikoli ni bilo nobenih problemov. Takšni so bili tudi odnosi med tekmovalci. Nikoli pa ni bil problem pomagati pri organizaciji (tako je bilo z aktivnimi tekmovalci).

Po forumu opazim, da je vedo več zagnanih modelarjev, tudi v mojem kraju in skoraj sigurno se lahko drugo leto računa na še kakšno dodatno tekmo LRP, poleg že znanih lokacij!

Naprej pa resno prosim, da se komentarjev zgoraj podobnim vzdržite, pravtako pa želim odgovor "višjih sil" kaj nas lahko čaka v prihodnji sezoni.



Pa lep dan
Zadnjič spremenil Bad-Boy24/7, dne 09.04.2007, 09:55, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Bad-Boy24/7
Naš človek :)
 
Prispevkov: 413
Pridružen: 25.05.2005, 12:43
Kraj: Kamnik

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 24.10.2006, 08:18

Open ali tekmovanje za DP:

- naj bo tako kot je bilo, open, gume, motorji, 6 celic, kakršen koli BK tako kot smo imeli že letos, karoserije, ... skratka vse enako.
? vprašanje ? LIPO ? Če se dovoli LIPO, kar me sploh ne moti, mora imeti celica lipo enako ali manj kot 7,2V.
- če gremo na svoje: ali bomo do zveze dobili denarno pomoč, katero dobi organizator dirke, glede na to, da se bo dirka odvijala izven termina ali dirkališča, kjer bo večina voznikov.
- Predlog: 3 dirke v SLO, 3 dirke v CRO. 4 dirke štejejo za DP. Če imaš licenco za SLO DP, dobiš točke tukaj, če imaš licenco za DP CRO, dobiš točke tam, če pa nimaš nobene licence, se ti točke pripišejo v tabelo INTERNATIONAL OPEN RACE. Torej ena vožnja, kjer nas bo več in ti lahko prinese točke v treh tabelah.

Enostavno nas je premalo (8-11 tekmovalcev). Ali bo organizatorju se splačalo organizirat dirko za to število voznikov? S tega vidika je bolje, da se združimo s Hrvati. V bistvu bo moral tisti, ki bo hotel imeti 100% izkupiček točk, le enkrat iti na Hrvaško, tudi Hrvati le enkrat v Slovenijo.

Glede Hrvatov, da bi se strinjali s tem, je tudi potrebna odobritev s strani vseh klubov. To so samo ideje, katere bi se morale doreči še v tem letu na nekakšnem sestanku.

Tudi druga opcija: OPEN in LRP/HPI skupaj. V soboto lrp/hpi v nedeljo open, ali vse v nedeljo.

LRP:
Letos je LRP potekalo v čudovitem vzdušju. Torej spreminjati pravila ne bi bilo smiselno. Je pa res, da je ta LRP bil napravljen v želji, da bi nekoč uspeli v Sloveniji imeti HPI CHALLENGE SLOVENIJA, kar bi pomenilo še večje nagrade in še večjo konkurenco.

Glede na odziv in organizacijo, sem uspel za drugo leto dobiti eno dirko za HPI CHALLENGE, ki se bo odvijal v VELENJU. Točen datum bomo še zvedeli, bo pa nekje v poletnih časih. Kot smo lahko videli, je v Krapino sedaj prišlo na HPI dirko 20 Avstrijcev! V Velenju jih bo še več! Torej večja promocija Velenja, Slovenije in velika konkurenca.

Tako imamo željo v letu 2008 imeti svoje HPI prvenstvo Slovenije. Ker nas v bistvu ni nikjer in bomo drugo leto le del Avstrije jug, moramo le njim pokazati, da imamo resno željo imeti svoje prvenstvo. To jim pa lahko le na način, da se držimo originalnega pravilnika, ki zahteva gume, feltne in karoserije. Ko smo lani napisali pravilnik, smo vsem lepo povedali da bi v letu 2007 imeli vsi enake gume, feltne in karoserije HPI, tako da je bilo in še je dovolj časa, da se le to kupi. Komplet HPI 23T stane 60 eur ter 17T 80 eur (karoserija, motor, gume, feltne).

Torej predlog je da se LRP Challenge preimenuje v LRP - HPI CHALLENGE in se uporabi originalen HPI pravilnik. Prijavnine se ne bodo spremenile in bodo zmeraj ostale v Sloveniji 2000 sit na klaso ali 3000 sit na dve klasi. Gume so lahko videli vozniki v 23T v Krapini, da so moje stare ki sem jim posodil ostale skoro nespremenjene, torej se lahko z gumami vozi tudi več dirk, kakor sedaj s penami. Strošek paketa pa je v primerjavi z vsemi stroški, ki jih imate v modelarstvu res majhen.

Glede gum, če se sprejme ta pravilnik, pa bodo sigurno še dodatno lahko sponzorirene s strani Mantua Models, katere so bile že sedaj na dirkah po 25 eur za komplet vseh 4 gum z inserti in felnami!

Dogovorite se med seboj v klubih in imejmo sestanek nekje konec novembra. Vsak klub naj napiše predloge in naj jih izglasujejo, te predloge naj pošljejo vsem ostalih elektro klubom, da se tudi ta klub pripravi nanje in jih v klubu izglasujejo. Te predloge kasneje prisotni na sestanku potrdijo. Vsak klub ima en glas!

Vsi naj pripišejo kateri naslov je za kateri klub relevanten. Čimprej napišite svoje naslove, da se vam navzkrižno pričnejo pošiljati predlogi!

MSM - dejan.sabeder@gmail.com

Rok za oddajo predlogov je 24.11.2006
Sestanek pa bi lahko bil 7-14 dni kasneje!

Lep dan
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a R.R.E » 30.10.2006, 11:40

Ja kaj pravijo začetniki in tisti ki bi vozili drugo leto te kategorije?Vse je potihnilo.LP
Art of producing!
Power to the people!!!
Uporabniški avatar
R.R.E
Novinec
 
Prispevkov: 23
Pridružen: 30.08.2005, 16:13
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Stocker » 30.10.2006, 13:20

še moje skromno mnenje...
Open naj bo open,brez li-po celic(predrage zaenkrat ko bo cajt zato bomo jih mel :) ),brashless nč po efri(vsi proizvajalci)

LRP-HPI Chalange isti pravilnik ki ga majo pač vsi(razen gume ali pene, karoserija vse),štartine iste kot letos,druga mislim da ni potrebno spreminjat.

Drugo leto upam da nas bo še več na DP kot tudi na LRP-HPI chalange dirkah.

Se vidimo
lp Gregor
Zadnjič spremenil Stocker, dne 07.11.2006, 21:13, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Stocker
Naš človek :)
 
Prispevkov: 254
Pridružen: 09.01.2003, 01:01
Kraj: Rečica ob Savinji /Maribor

OdgovorNapisal/-a Bad-Boy24/7 » 05.11.2006, 11:00

Po rahlem premisleku se nekako strinjam z LRP-HPI pravilnikim (če priznam, me je motila samo cena štarnine avstrijskih kolegov--->17€).


Malo pa gledam predloge za DP-open. Lepo je bilo slišat predloge tudi malo bolj odgovornih, kar se pravilnika tiče, oseb vendar jaz še vedno open razumem kot čisto open kategorijo. Torej tolernaca tudi do Li-Po baterij (zakaj ne če toleriramo uporabo drugih BK sistemov pa se vseeno spogledujemo z EFRA pavilnikom). Zdej cena se mi ne zdi tukaj pravi razlog, saj je spodoben bk pogon v primerjavi z krtačnim tudi cca 100€ dražji.

Tako da bi blo fino če bi beseda tekla tudi glede tega.

PS:mislim pa da nobenega ne bo konec, če bomo še naprej vozili IIIIII celice :D
Uporabniški avatar
Bad-Boy24/7
Naš človek :)
 
Prispevkov: 413
Pridružen: 25.05.2005, 12:43
Kraj: Kamnik

OdgovorNapisal/-a __666__ » 06.11.2006, 16:33

tudi jaz se najbol strinjam z Boštjanom Vintarjem
mogoče bi blo res pametno imeti 5 min tek za DP

Vintar for president :)

lp Marko
MLK Šoštanj

Pravi forumski dRkač...Velencani se Vam iz srca zahvaljujemo za ˝PODARJENIH˝ 42eur...NOT!
Uporabniški avatar
__666__
Član
 
Prispevkov: 90
Pridružen: 13.06.2005, 22:48
Kraj: Velenje

OdgovorNapisal/-a nelarozi » 06.11.2006, 18:41

Motor: Velikost 540, krtačni in brezkrtačni vseh proizvajalcev
Baterije:6 Ni-Cd, Ni-Mh členov (Sub-C) ali 2 lipo člena
Karoserija: Touring Car –Sedan

Ostalo pa tako kot letos. :wink:
Chassis: Team Losi JRXS Type R
Power: Team Tekin - Trak Power

http://www.tesnila.com
http://www.brisalci.com
Uporabniški avatar
nelarozi
Naš človek :)
 
Prispevkov: 141
Pridružen: 16.10.2004, 16:43
Kraj: Rocen

OdgovorNapisal/-a Sajo » 06.11.2006, 19:21

Jaz sem slišal da se bo efra pravilnik spremenil na 5 celic in na najmanjšo dovoljeno maso 1350g.

http://forum.teamxray.com/viewtopic.php ... highlight=
Performance through evolution
Uporabniški avatar
Sajo
Član
 
Prispevkov: 46
Pridružen: 16.12.2002, 18:48
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Scythe » 06.11.2006, 19:35

Sajo napisal/-a:Jaz sem slišal da se bo efra pravilnik spremenil na 5 celic in na najmanjšo dovoljeno maso 1350g.

http://forum.teamxray.com/viewtopic.php ... highlight=


Jaz sem celo slišal da bo 4 celice ! nima veze !

-Sajo mi ja mormo bit kontra efri !!!
Xray T4, X12 RX8, REDS
www.Toprc.eu
Scythe
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 696
Pridružen: 19.10.2004, 20:58
Kraj: Fram

OdgovorNapisal/-a __666__ » 06.11.2006, 20:03

jaz sem za to da ostane tako kot je bilo ali gremo na čisto open.
bol sem za to da gremo na čisto open.

če bi vozili DP na 4 celice boljše da gremo vozit vsi LRP challenge 23T pa bomo vozli enako hitro....4 celice - brezveze

lp Marko
MLK Šoštanj

Pravi forumski dRkač...Velencani se Vam iz srca zahvaljujemo za ˝PODARJENIH˝ 42eur...NOT!
Uporabniški avatar
__666__
Član
 
Prispevkov: 90
Pridružen: 13.06.2005, 22:48
Kraj: Velenje

OdgovorNapisal/-a TMC.racing » 07.11.2006, 11:26

Rok_pro napisal/-a:
Sajo napisal/-a:Jaz sem slišal da se bo efra pravilnik spremenil na 5 celic in na najmanjšo dovoljeno maso 1350g.

http://forum.teamxray.com/viewtopic.php ... highlight=


Jaz sem celo slišal da bo 4 celice ! nima veze !

-Sajo mi ja mormo bit kontra efri !!!



Takle komentar je čisto brez vrednosti. Ker očitno nočejo določeni razumet, ali pa res ne razumejo zakaj sploh debatiramo tle. Kar se EFRE tiče, pač ima določen vpliv, nima pa vedno vseh idealnih rešitev, večini ki se ne strinjamo s tem pa se nam zdi, da tle nastopajo točno določene firme.
Meni osebno se to ne zdi nič narobe, če si nardijo prvenstvo v svoj prid, ampak je to zaviranje inovativnosti, ustvarjalnosti, in iznadljivosti, ter v končni fazi to sploh ni več modelarstvo.

Zdej če lahko kupim močnejši motorček, ki ima isto ceno ali pa malenkost dražji in zelo kvaliteten, in da kupim Li-poli baterije, ki so bolše in lažje, in bom s tem povečal svoj čas vožnje in posredno tudi treninga, ter še dlje časa užival, je to za mene idealna rešitev da grem v to panogo.
Ker če pa kupim motor, in se naslanjam na enega proizvajalca samo zato, ker vem da je kvaliteta slaba, da mi v primeru da se motor pokvari v 14 dni da novega je pa mal mim če mene kdo vpraša.
Pejte si kupit osebni avto ki vam ga bojo vsake 14 dni zamenjali, bi ga imeli 5 let? Dvomim.
Kaj hoče tle povedati MAJA " aka Boštjan Vintar", je predvsem to, da lahko taka stvar poceni tekmovanje v tem smislu da itak ne mormo pretentati fizike, in da vse skupaj odpira več opcij in načinov, za uspešne nastope v Državnem pokalu ali prvenstvu.
Zato, prosim da se neha to in da vsak pri sebi razčišti, kaj hoče pa nej to tudi pove, in da se upošteva volja večine, ker če ne, si bom mogu sam nardit progo, z miljon varjantami, kjer bom uporabil vso svojo inovativnost in iznadljivost, in bom vozil po svojih pravilih in užival.
Pa še nekaj sem opazil, da nekateri res preveč resno jemlete to vse skupaj, Mogoče premalo seksate ali pa še sploh ne.

Z svojo glavo Travca!
Nije moja glava samo za šišanje!!![color=#4000FF][/color]
Uporabniški avatar
TMC.racing
Član
 
Prispevkov: 99
Pridružen: 01.11.2006, 18:19
Kraj: Kurja vas

a

OdgovorNapisal/-a miha25 » 07.11.2006, 20:44

Pa še jest,

- naj spomnim da nas je pred letošnjo sezono ni blo na tekmah 6 tekmovalcev (komej) in da je očitno ključ do uspeha letošnji pristop.
- glede izkušenj iz preteklih 2 let, ko so se na forumu (v času zime) večinoma porodile samo zamere nebi komentiral se pa povečini strinjam z zgoraj napisanim. Na tekmi na Jesenicah 19.11.06 bomo nardili en (ne uradni) sestanek v času odmora in konsolidirali vaše predloge kasneje na sestanku društev (kot lansko leto) pa dokončno uskladili predloge.

l.p.
Janez MEDJA,
TOPSPEED racing team
041 723 824 po 13 uri
Janez_medja@yahoo.com
http://topspeed.si
miha25
Forumski veteran
 
Prispevkov: 723
Pridružen: 21.09.2004, 02:13
Kraj: nč več Jesenice, BOHINJ je moj domek!

Ja mislim da:

OdgovorNapisal/-a Zagorac » 08.11.2006, 13:45

Open je open. 1500g min, 200mm sirine i ostalo kaj ko ima. Tak bumo mi s NOSRAMOM i NIMH baterijama najbrzi.

A kup nek bude po LRP-HPI pravilima.


Predlazem i da SLO i HR voze zajedno isto prvenstvo jer je interesantnije kad na utrku dojde 30 vozača nego 13.

I jos: 5 open utrka 1 slabija se odbija i 7 kup 2 slabije se odbijaju.

Pozdrav svim modelarima!
Zagorac
Novinec
 
Prispevkov: 21
Pridružen: 29.03.2004, 16:25
Kraj: Krapina

OdgovorNapisal/-a __666__ » 10.11.2006, 23:56

hm...kaj pa ostali? Vam je vseeno kaj se vozi?

lp Marko
MLK Šoštanj

Pravi forumski dRkač...Velencani se Vam iz srca zahvaljujemo za ˝PODARJENIH˝ 42eur...NOT!
Uporabniški avatar
__666__
Član
 
Prispevkov: 90
Pridružen: 13.06.2005, 22:48
Kraj: Velenje

Naslednja

Vrni se na Elektro.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov

cron