Dilema za brushless

Vse o modelih na elektro pogon ...

Moderator: Scythe

Dilema za brushless

OdgovorNapisal/-a Bad-Boy24/7 » 25.02.2007, 13:28

Kljub izboljšanemu softwareu in mogoče tudi hardwareu se dogaja da novi LRP in Nosram izdelki spustijo dušo. Govorim namreč o BL regulatorjih.
Slika
Slika

Sliki sta iz zadnjih indoor tekem (1:12 in 1:10off-road). Da ne bo kakšne pomote...sam vozim nosram regulator in LRP baterije in sem že dve sezoni več kot zadovoljen. Ampak še vseeno če se odločim za nakup Brushlessa enega izmed teh dveh proizvajalcev ali bom lahko mirno vozil celo sezono tako kot zdaj s tem Nosramovim ali bom vsako tekmo trepetal po staljeni plastiki?

Sem seznanjen o ugodni rešitvi garancije v teh primerih ampak še vseeno lahko za vzrok najdejo drug faktor, kar pa seveda sam nebi hotel. Torej če sam hočem brezskrbno voziti preko cele sezone naj raje posežem po Novak izelkih in trpim termalno izklapljanje sem ter tja, ali izvrsten Genious sistem od Groupnerja, ki pa je še vseeno kar nekaj dražji ali pa kakšna druga varijanta ampak te pa že spet niso EFRA legalne...(Mamba, Pletenberg, Lehner, Kontronik) a vseeno izvstni pogonski sistemi

:roll: :roll:
Uporabniški avatar
Bad-Boy24/7
Naš človek :)
 
Prispevkov: 413
Pridružen: 25.05.2005, 12:43
Kraj: Kamnik

OdgovorNapisal/-a Scythe » 25.02.2007, 13:44

Prva slika je Zakon ... regulator uničil cel avto :wink:

-če se boš odločil za Bk kupi kr LRP .. (nikoli ne moreš vedet z kakimi prenosi se je to vse skupaj skurilo itd ...)
Xray T4, X12 RX8, REDS
www.Toprc.eu
Scythe
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 696
Pridružen: 19.10.2004, 20:58
Kraj: Fram

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 25.02.2007, 16:21

Točno! Če uporabljaš navodila proizvajalca glede prenosov, se težje kaj zgodi, pa kljub temu boš dovolj hiter.

Nikoli pa ne moreš vedeti pri nobeni elektronski zadevi, da bo trajala večno! Ali je to regler, ali boljer, ali mikrovalovna pečica. Zato pa obstajajo garancije.

Jaz pristajam na reglerje na slikah!

Odločitev pa je tvoja!

Boš pa imel priložnost videti kako jih bomo "kurili" na DP Dirkah!

Lep dan
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Bad-Boy24/7 » 25.02.2007, 23:08

Že že da moraš upoštevati navodila proizvajalcev, vendar vseeno se te stavri nebi smele teko kuriti (tudi če nebi upošteval nasveta proizvajalcev)...ali se motim.

Končno ti pa obljubljajo da je stvar 100% softwarsko zaščiteno in še vedno spusti dim :roll: Sem pa videl da se omenjeni komplet pelje odlično in je zelo močan, imel sem pa tudi priložnost videti oz vonjati kako se je v tolminu brez posebnega razloga stopil nosram regler.

Slika

Me pa zelo zanima kako to da nobeden ne poseže po GM-u.
So preprosti, delujejo odlično, v končni fazi je nov motor precej močnejši kot X4,5, in ni nobenega dvoma v prestavno razmerje in regler ZGLEDA malo boljše kot pa plastična škatlica (tudi moj nosram dominator evolution je plastičn škatlica)

http://www.rczone.net/modules.php?name=News&file=article&sid=786

Ali pa recimo Novak Velociti, to so izdelki ki se jih da kupiti pri nas (seveda z garancijo) in še vedno vlivajo nekoliko več zaupanja?!
http://www.teamnovak.com/products/brushless/gtb_system/index.html

Kaj kdo kupuje je stvar njegove odločitve, ampak LRP in Nosram BK reglerja name nista naredila največjega vtisa zaupanja, tako da bom še kar ostal na krtačniku (kar je tudi Andy Moore dokazal na zadnji tekmi) da so krtačke še vedno TOP!!!

Pa lep večer še naprej
Uporabniški avatar
Bad-Boy24/7
Naš človek :)
 
Prispevkov: 413
Pridružen: 25.05.2005, 12:43
Kraj: Kamnik

OdgovorNapisal/-a DobnikarA » 26.02.2007, 00:43

Sam tole pa potem res se ni tako daleč in taka revolucija da bi bla nuja vso "staro" modelarsko kramo zamenjat :roll: Saj brezkrtačarji trgajo, samo kaj ti potem pomaga če se to vse poslikano prevečkrat dogaja brez pravega razloga? LRP je recimo za avtomobiliste se vedno naj izbira prav zato, ker si vedel da bo take napake krila garancija, samo se sprasujem, če si bodo to lahko še nadalje privoščili in predvsem, da si ne bodo razprodali ugleda zaradi takih pripetljajev...saj ne rečem, dogajalo se je tudi prej s krtačniki, samo s tem ko si recimo kupil LRP ali Nosram, se je človek počutil sigurnega da je kupil neko skoraj 100% zadevo, ki bo v normalnih okoliščinah delala kot je treba, če pa slučajno ne bo, pa jo enostavno pošlje nazaj in dobiš novo. Zdaj pa veš da novo boš ze dobil, samo "clear mind" pa še vedno nisi ni če bo delala...Če je treba tok pazit kaj boš dal gor zaene zobnike, pol si takorekoč prisiljen dat gor tisto kar bo delalo, ne pa tisto kar bi bilo lahko hitrejse? Sej Dejan se še spomni kako včasih ni blo teh težav, dal si tak motor (s pravim timingom seveda:) in tako razmerje kot si ga rabil, pa mogoče na račun krtačk in bolj zazganega kolektorja, samo regler pa skoraj nikoli ni bil vprasanje.
Povod za pisanje mi je pa slika tega 1:12 avta, ker tistih borih nekaj 100 gramov teže ne bi smelo bit nikakršen problem za elektroniko, je mogel pa met skoraj direktni prenos gor da mu je to nardilo na takem avtku, ne vem no, čudim se temu, za 1:12 pa res...
Je pa tudi resnica, da če folk ne bo kuril reglerjev tudi ne bo baze ki bi dala odgovore kaj je treba izboljšat in je po tej strani to že v redu, da razvoj teče dalje,cajt bo pa že naredil svoje, tko kot je vedno, mi bomo pa lahko zadovoljni...Bom takrat skoraj sigurno kej nazaj na elektro prešaltal,me bo prov mel spet probat kam je in kam ni šlo od tistih casov:)

lp Ales
šit, spet imam prav...
Uporabniški avatar
DobnikarA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 330
Pridružen: 12.11.2002, 18:11
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 26.02.2007, 08:33

Na evropskem so tudi Graupnerje in Orione kurili. Sicer me pa še najbolj moti pri omenjenih, da moraš gor dati 3x bikaste kondenzatorje da se sploh normalno pelje! To je blamaža, da imaš potem neko kondenzatorako bombo na avtu.

To je bilo kot v starih časih (dobnikar), ko je kupil takrat najmanjši regler na svetu - mislim da je bil ravno nosram in potem je moral dati zraven največji kondenzator na svetu da sta se ujemala s servom.

Sigurno so krtačniki še naprej zelo dobri in konkurenčni, samo je tukaj redno vzdrževanje ker te ena napaka tudi stane pokvarjenega motorja in če se kdo spomni moje izkušnje iz Sežane, kjer sem ob nepravilnem timmingu tako segrel motor, da se je shotky dioda odlotala in je potem tudi skurilo moj GM regler XC12, ki je takrat veljal za najboljšega.

Pri teh stvareh pa ni garancije, tako ne za motorje kot zelo malo verjetno tudi za reglerje.

Torej se lahko zgodi ob nepoznavanju da na prvi vožnji uničiš motor (ponavadi, zadnji del motorja, kjer se vse stali) in potem ni več poti nazaj. Pri BK od LRP pa pot je in še vedno bo.

Je pa LRP nardil sedaj nov relger z novim softwarom in boljšo funkcijo hlajenja, pa je mogoče, kot je Dobnikar rekel, le LRP našel rešitev, kjer jo s tem ko jih mi kurimo oni dobivajo povratne informacije in zadeve popravljajo.

Samo bom vozil še naprej LRP in za tiste najbolj divje, bo sedaj v kratkem prišel ven tudi motor s 653W in 70.560 obrati. Namenjen pa bo bolj 5 celičnim dirkam, lahko pa se ga tudi vozi s 6 ali več, samo priporočam testiranje po vsaki minuti, predenj se ga da v pogon na dirko.

Bom pa zadevo sam tudi stestiral, ko pride motor v Slovenijo, in poročal o tem.

Tisti regler je skurilo, ker je kolega iz hrvaške (Robi) dal avto iz vročega avta, kjer se je vozil v Tolmin direktno na progo in šel vozit. Zunaj je bilo 10 stopinj in se je nardil kondenz, kateri je nekako skuril zadevo.

Drugače pa smo kurili zaradi:
7,9 prenos na eu. Dovoljen je 8.5 in tam so mi rekli da lahko grem do 8.0. pa sem šel še nižje. (potrebno je tudi vedeti, da vsak stil vožnje ni enak in zato ni enak graf temeperature ... če greš kdaj v travo ali izletiš kako drugače, in šrataš iz nule, je to dodatnih nekaj stopinj, ali stil vožnje gas/bremza, .... zato je za določene zadeve tudi potrebno znati voziti.)

Enega smo skurili, ker je na eu prišla voda noter.

Enega je preprogramiral motor ki je izdahnil. Potem so ga preprogramirali pa ni delal tako kot bi mogel pa so ga potem takoj zamenjali za novega.

Motor je šel eden, ker smo mislili da ni vzdrževanja pa je! Vsaj malo. Ali spredaj ko so 4 luknje za vijačenje, je te luknje dobro prekriti z nalepko.

Enega je roman skuril (motor) ker je pred štartom kazal kako njegov motor leti (polni gas z avtom v roki) pa lepo piše da se to ne zme in je rotor uničil, pa oba lagerja. Vse so zamenjali! Čeprav v tem primeru ne bi rabili!

Lrp je ne glede kako gledate na zadeve, zelo dobra odločitev. Za druge pa je kaj drugega. Imam pa še doma za prodat (ugodno) dva nova motorja reedy Ti 8x1 in 9x1. To pa je za tiste druge.

Lep dan
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a mihah » 26.02.2007, 20:19

Zanimive izkušnje z BK reglerji.

Je kdo mogoče slišal za Kontronik Jazz ali Schulze Force? :idea:
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a maja » 26.02.2007, 22:44

Krivdo valiti na napačen prenos je zavajanje publike. Za ta namen je zaščita proti pregretju ali prevelikemu toku. Če ta zaščita ne deluje nastane kar je na slikah. Če pritrdijo alu ploščico-rebro direktno na fete, zgovarjate se pa na slab zrak v Tolminu in neupoštevanje vremenske napovedi, potem je to znak namerne slabe izdelave po želji praznenja zalog in čim večjega pretoka blaga ter denarja. Ubrali so pač taktiko, ki s pravimi kupljenimi ljudmi deluje.

Moj Genius 80 in GM EVO1 in Kontronik Twist 55 delajo brez težav. Trenutno strašijo ribe v Savi v ECO modelu. Poskusite v čolnu z zgoraj omenjenimi regulatorji in motorji (Nosram, LRP...)... Termalna zaščita na Geniusu 80, ki ga imam v lasti dela BP. Testiral namerno s 5.9 prenosom. Nastavitve so rahlo zakomplicirane na začetku, ko se navadite in če posedujete vmesnik za PC pa je zadeva super. Kakšen je novi GM95 ne vem, ker ga nisem imel možnosti testirati, lahko pa trdim da je stara verzija 80 odlična. Prav tako ne morem prehvaliti Twista. Kapo dol;) Brushless for life time. Res da v overallu po performancih- najnovejši namenski sistemi so zmogljivejši a ne zamenjam za nobenega od naštetih. Pa če mi daste tri. Drugo kar me moti je, da namerno zavajate javnost o nekih superiornih zadevah, ki so posiljeni uporabnikom. Razumem ekonomske interese a upam da večina še vedno ostaja pri hobiju.

Schulze, Kontronik Jazz nekateri poznamo a nimamo žal v lasti ker še ni nič od posedovanega (stari Genius, Twist, EVO 1 ki mislim da je preoblečen FUN) crknilo. Pri 70-ih ko mi crkne omenjeno bom kupil novo.;)

l.p.

Boštjan Vintar
Uporabniški avatar
maja
Član
 
Prispevkov: 54
Pridružen: 11.10.2005, 16:12
Kraj: Štajerska

OdgovorNapisal/-a Scythe » 26.02.2007, 23:15

Ko meni pri 70-tih ne bo več veljala garancija ... bom tudi kupil novo oz. razmišljal o drugih Bk kombo sistemih :wink:
Xray T4, X12 RX8, REDS
www.Toprc.eu
Scythe
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 696
Pridružen: 19.10.2004, 20:58
Kraj: Fram

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 01.03.2007, 00:56

Tiste prve dve sliki sta še stari reglerji in na prvi sliki se vidi, da ima gor 4.5 motor! Žal to ne gre. S starim reglerjem je šel gor max. 4-star motor. Kar je v bistvu 5.5. Tista spodnja slika pa gre spet za star regler in verjetno 4.5 motor spet gor.

Za 4.5 ali celo 3.5 je potrebno imeti popolnoma nov regler - link spodaj!

Tako kot sem rekel. Držite se navodil proizvajalcev, vprašajte uporabnike in skupaj boste vedeli do kod lahko greste! Če se tega držite ne bo problemov.

http://www.rcworld.ch/neueprojekte.asp?id=4164

Dilem več ni!

Lep dan
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a maja » 08.03.2007, 18:22

Za vse, ki želijo imeti kvaliteto in uživati v vožnji. Stari Asso pripravljen, da razpade. 1:8 IC PentaTurbo Greenline.

Za vse, ki imate namen kupiti kvalitetne brezkrtačne sisteme; za vse, ki niste tako bogati, da bi kupovali "poceni", proizvajalci, katerih marketing (še) naj ne bi bil edini razlog za nakup...proizvajalci, ki jih imejte v mislih, ko se boste odločali o nakupu BK sistema...


- Schulze http://www.schulze-elektronik-gmbh.de
- Kontronik http://www.kontronik.com/
- Hacker http://www.hacker-motor.com
- Plettenberg http://www.plettenberg-motoren.com
- GM http://www.gm-racing.de
- Lehner http://www.lehner-motoren.com
...





Prijeten dan želim,

Boštjan Vintar
Priponke
dsc01376j.jpg
BL for real. Kontronik Twist 55, Schulze, 11.1V LiPo 8000 mAh. Going wild. Not a plestik fentestik.
dsc01376j.jpg (17.08 KiB) Videno 3998 krat
Uporabniški avatar
maja
Član
 
Prispevkov: 54
Pridružen: 11.10.2005, 16:12
Kraj: Štajerska

OdgovorNapisal/-a maja » 07.04.2007, 21:31

Pozdravljeni,

nekomu sem obljubil posnetek, z avto opremo v čolnu. Kvaliteta posnetka je slaba, služi namenu.

l.p.

Boštjan


http://www.igluit.com/hobi_posnetki/Rad ... output.avi
Uporabniški avatar
maja
Član
 
Prispevkov: 54
Pridružen: 11.10.2005, 16:12
Kraj: Štajerska

OdgovorNapisal/-a Bad-Boy24/7 » 07.04.2007, 22:29

:D Obljubil tudi meni! Kaj naj rečem...tako kot na cesti->Twist rula!
Uporabniški avatar
Bad-Boy24/7
Naš človek :)
 
Prispevkov: 413
Pridružen: 25.05.2005, 12:43
Kraj: Kamnik

OdgovorNapisal/-a DMX » 08.04.2007, 19:29

:D Odlicno !

To si vozil na 7 clenov ?

Letos bo pestro, sami BK na sceni , razen par izjem z mano na celu, se vedno na krtacnikih.

Se vidimo v Tolminu.

Lp Sandi
1/12th scale on CARPET some of the BEST racing in the WORLD to watch.

JOIN US!

Ain't no sunshine
Uporabniški avatar
DMX
Forumski veteran
 
Prispevkov: 708
Pridružen: 29.03.2004, 12:08
Kraj: Rečica ob Savinji

OdgovorNapisal/-a maja » 09.04.2007, 11:40

DMX napisal/-a:...razen par izjem z mano na celu, se vedno na krtacnikih.



Najboljši in tisti, ki si to privoščijo, vozijo na krtače.

l.p.
Uporabniški avatar
maja
Član
 
Prispevkov: 54
Pridružen: 11.10.2005, 16:12
Kraj: Štajerska

OdgovorNapisal/-a DMX » 10.04.2007, 11:14

maja napisal/-a:
DMX napisal/-a:...razen par izjem z mano na celu, se vedno na krtacnikih.



Najboljši in tisti, ki si to privoščijo, vozijo na krtače.

l.p.


8) wannabe one of them !

tisti, ki si to privoščijo,...
vozijo BK :lol:

ostali pa zelijo, da jim stari krtacniki odsluzijo svoje, sele potem, bo BK sluzil dalje. :D
1/12th scale on CARPET some of the BEST racing in the WORLD to watch.

JOIN US!

Ain't no sunshine
Uporabniški avatar
DMX
Forumski veteran
 
Prispevkov: 708
Pridružen: 29.03.2004, 12:08
Kraj: Rečica ob Savinji

OdgovorNapisal/-a maja » 10.04.2007, 17:52

Ne drži. BK je drag samo ob napačni izbiri. Ali pa, če želiš vsake 2 meseca najnovejše. Zame je BK poceni. Pozabljate tudi, da zadeve delajo drage tudi pushnene celice. Ker jih ne uporabljam, poleg tega uporabljam star motor in regulator, je zadeva poceni. Poleg tega vse našteto uporabljam v vsem kar imam. Nekje sem tudi prebral, da je nabolje da uporabljate en paket enkrat na dan. LOL. Ne 3..rabite vsi tisti sedaj 6! Če pa imate 3, pa se lahko hvalite, da ste zato slabši ker je to samo hobi in nič več. :lol:

Pa še stari avto bom vozil. Če pa bo zopet kakšna namerna kamikaza pa se bo potrebno kaj pametnega spomnit, ker tega verjetno prenašal ne bom več. Pamet v glavo prosim. Pa če se že dogovarjate, ne delajte tega na odru.

Če kupiš krtačnega 7x1 pa seveda zraven pushnene celice in če prišteješ koliko rotorjev in krtačk in dodatne opreme potrošiš, je to za tiste, ki si to privoščijo. So pa ponavadi najhitrejši. Tudi ti nisi izjema. Glede na opremo, baterije, avte..si v vrhu. Če še prištejemo tvoje znanje, izkušnje in staž plus mirno roko in konstanto, ki jo tudi zaradi mirnega in bolj "linearnega" pospeševanja in prednosti krtačnikov pridobiš, si najboljši.

Posplošeno: BK je drag ob napačni izbiri ter ob uporabi pushnenih celic. Če pa imaš doma en kup rotorjev in regulatorjev za krtačne, poleg tega pa najnovejše pushnene celice, pa nimaš razloga da bi kupoval BK. Ali? Samo upam da pravega...pa kaže da ne bo nič iz tega ;)

p.s.

Ste se vsi, ki kupujete igračkaste brushlesse vprašali koliko toka konstante rabite, da dobite iz 5ih celic 600W? No zato, pa rabite najdražje celice ;). Doba, ko bodo ljudje spoznali, da prek fizike ne morejo bo prišla kmalu. In takrat bodo Vsi vozili Li.Po oz. celice prihodnosti ter še bolj pomembno prave motorje brez senzorjev in regulatorje, ki ne bodo en kup plastike. In takrat bo to postal hobi! Tudi za vse tiste. DO takrat pa boste vsak mesec kupovali novo. Res me zanima koliko bo najnovejši avto npr. Cyclon z najnovejšim komercialnim motorjem z najnovejšim regulatorjem z najnovejšimi celicami hitrejši od mojega starega TC3 z motorjem letnika..hm..katerega že? Kdo ve? 2002?2003?...in z navadnimi, nepušnjenimi, neselektiranimi celicami za 6,1 EUR po komadu. Točno, LiPo ne bom vozil, ker jih še nimam, ker mi pravilnik drugje tega ne dovoljuje. Se pravi da imamo na open pravilnik prihodnosti! 2 paketa celic imam za vse kategorije dovolj. Za celo leto. Kako? Če kupite ib 4200 ali VTEC pushnene, selektirane itd. vam bodo pocrkale..na koliko časa? Že moja navadna iz švejga 1. serija brez oznak je ena crknila a sem jo z "zappanjem" obudil.

Nihče ne piše o tem koliko celic vam je že "ostalo" brez elektrolita, koliko celic pade na 0V, koliko vam jih je pocrkalo. Pa vem sam da ogromno. Toliko EUR *6,1 iz police v trgovini! Ne iz druge roke za protiusluge fantje! ;) Koliko boste hitrejši? Bo vredno?...

Samo še celice dobim, pa gremo na zrak v Tolmin. Se vidimo upam! ;) V prelepih krajih s samimi pristaši sproščenega vikenda. ;)

l.p. :lol:
Uporabniški avatar
maja
Član
 
Prispevkov: 54
Pridružen: 11.10.2005, 16:12
Kraj: Štajerska

OdgovorNapisal/-a Scythe » 10.04.2007, 19:24

maja napisal/-a: Če pa bo zopet kakšna namerna kamikaza pa se bo potrebno kaj pametnega spomnit, ker tega verjetno prenašal ne bom več. Pamet v glavo prosim. Pa če se že dogovarjate, ne delajte tega na odru.


pi... v mene se je tut en tip z poceni Bk-jem skoz neki zaletaval ..dajte no lepo vas prosim ne ga veš nagovarjat... če pa že se dogovorite to prej in izvedite tako da nebo zgledalo preveč namerno :oops:
Xray T4, X12 RX8, REDS
www.Toprc.eu
Scythe
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 696
Pridružen: 19.10.2004, 20:58
Kraj: Fram

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 10.04.2007, 21:48

No pa smo danes pripravili svoj novi najnovejši TC regler od LRP-ja. Zadeva me je še bolj presenetla, saj ima ogromno prednosti kot stari regulator. Enakoi je ostalo, zelo lepo pregleden setup, kateri se da z lahkoto sprogramirat.

Kaj pa je novega:

- resnično zelo hiter ventilator, ki je namontiran nižje v samo alu hladilno rebro. Do sedaj še nisem imel tako hitrega ventilatorja, ki bi tako močno pihal.
- če držiš pred startom 5s bremzo, se vključi quick start in služi samemu štartu na začetku dirke (to so prej imeli ipc reglerji od LRP-ja)
- kar pa je najpomembneje, po odvoženi dirki, vse ugasneš, se usedeš v box in držiš tipko MODE, takrat prižgeš regler in ta ti prične utripat, šteješ lučke in če utripne samo 5x pomeni da je v to tista temperatura pri kateri se regler izklopi in čaka da se ohladi, če pa je utripnil več krat (naprimer 8x) pomeni vsaj višji utrip od 5x - 8 stopinj do tiste meje, kjer bi se regler izklopil. Primer: utripne 10x, kar pomeni 40 stopinj do izklopa.

Sedaj je samo, da to vse skupaj stestiramo.

Lep dan
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a maja » 10.04.2007, 22:58

Zanimivo.
Priponke
frlol.gif
frlol.gif (1001 bajtov) Videno 3527 krat
Uporabniški avatar
maja
Član
 
Prispevkov: 54
Pridružen: 11.10.2005, 16:12
Kraj: Štajerska

Naslednja

Vrni se na Elektro.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov

cron