Pregrevanje elektromotora!!!

Vse o modelih na elektro pogon ...

Moderator: Scythe

Pregrevanje elektromotora!!!

OdgovorNapisal/-a C,Mario » 02.07.2007, 10:39

Imam elektromotor LRP (http://www.der-schweighofer.at/web/prod ... prodID=634)

Ko vozim četudi ne bremzam vzvratno vožnjo pa mam izklopleno se fejst pregreva. Motorčem mam v Romitrunic ETC Sport. Prvo sem imeu originalno prestavno razmerje in se je pregrevalo. Pol sem gledau na navodilih za uporabo da morem dati manjši zobnik in sem zmanjšal iz 23zobov na 19zobov. Tako da predpisano prestavno razmerje upošteva. Pregreva pa se še vedno. Kje bi lahko bil razlo. Pa problem je tudi da avtek ne leti bol kot pa z stock motorom. Torej ni pospeškov pa končne tui ni. Upošteval sem tudi timing za katerega piše v navodilih za uporabo za motorček da mora biti 3°.

Prosim za nasvete in se že vnaprej zahvaljujem!

LP!!!
Zadnjič spremenil C,Mario, dne 06.07.2007, 23:02, skupaj popravljeno 1 krat.
Zakaj bi furo ju3 če lahko že dnes razbijem =)
Uporabniški avatar
C,Mario
Naš človek :)
 
Prispevkov: 157
Pridružen: 27.08.2006, 21:45
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a __666__ » 02.07.2007, 11:59

Mogoče imaš pogonski zobnik ( ta na motorčku ) in pa veliki zobnik ( na kardanu ) preveč skupaj in je trenje zelo veliko :?: Drugače pa če si bil prej navajen švohnejšega motorčka je normalno da se 10 ovojni motor dosti bol greje.

lp Marko
MLK Šoštanj

Pravi forumski dRkač...Velencani se Vam iz srca zahvaljujemo za ˝PODARJENIH˝ 42eur...NOT!
Uporabniški avatar
__666__
Član
 
Prispevkov: 90
Pridružen: 13.06.2005, 22:48
Kraj: Velenje

OdgovorNapisal/-a C,Mario » 02.07.2007, 13:45

Pred tem sem meu elektromotor 13T pa se nikoli ni tak segreval,zdaj sem šo preverit razmak med zobnikoma in to ne mora biti krivda tazo ker ko mali zobnik miruje ma vlki malo zračnosti kar pomeni da ga lahko malo zavrtim naprej in nazaj.timing sem preštelo na 0°in upam da bo kaj bolše. Mam pa na elektromotorju sedaj 2 hladilnička original od ETC Sport in še 1 ventilator sem namestil(5V 50×50mm).Elektromotor pa se mi tak segreje da se je kr kabl od reglera dol odlotal :? .Problem pa je tudi da ni performanca.Ker mi je avtek bol pospešo z elektromotorjem 20T in tudi končna je bila večja.

Predlogi in rešitve naj kr dalje padajo :) več glav več ve :D

LP!!!
Zakaj bi furo ju3 če lahko že dnes razbijem =)
Uporabniški avatar
C,Mario
Naš človek :)
 
Prispevkov: 157
Pridružen: 27.08.2006, 21:45
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a C,Mario » 02.07.2007, 13:50

Še to...ko sem elektromotor odstrani sem potisnil avto da bi vido če je mogoče kje trenje ki nebi smelo bit,vendar je avtek brezhuben,torej nisem opazo trenja :)

LP!!!
Zakaj bi furo ju3 če lahko že dnes razbijem =)
Uporabniški avatar
C,Mario
Naš človek :)
 
Prispevkov: 157
Pridružen: 27.08.2006, 21:45
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a ferrarilover » 02.07.2007, 15:17

Najbolje da odpreš motor in pogledaš kak je rotor, krtačke....

BTW: da se ti je pa tako segrel da se ti je odspajkal motor pa močno gvomim bi se prej rit motorja stopila... :roll: vrjetno nisi dobro zaspajkal pa tresljaji pa rado odpade :wink:

LP
Miha
Uporabniški avatar
ferrarilover
Naš človek :)
 
Prispevkov: 316
Pridružen: 04.01.2006, 15:52

OdgovorNapisal/-a C,Mario » 02.07.2007, 16:27

Vrjami da se je odlotalo ker se je tui rit motorja stalila pa vstran padla :?
Na srečo sem meu stari motor LRP ki ima isto rit in sem menjal.

LP!!!
Zakaj bi furo ju3 če lahko že dnes razbijem =)
Uporabniški avatar
C,Mario
Naš človek :)
 
Prispevkov: 157
Pridružen: 27.08.2006, 21:45
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a DMX » 02.07.2007, 17:43

...motor nižjega cenovnega razreda :)

npr. tudi če v navodilih priporočajo prenos 9.2 za 10 ovojni motor, še to ne pomeni, da je to pravo razmerje za progo kjer je dolžina kroga 300m. Vsi dejavniki vplivajo, velikost gum, koliko je pospeševanja v samem krogu, dolžina ravnine, če je, sam oprijem gum z podlago, kašna je končna hitrost, čas same vožnje, krmilnik je potrebno odpreti, zelo dobro je za tranzistorje, da jih odpremo do konca ( oz pohodimo gas do konca, da ne vozimo celih 5 min z polovico gasa )

Preden motor odpremo je potrebno označiti timing, ki ste ga nastavili, dobro je tudi če preverimo kako se vrtijo ležaji. Na rotorju se morejo žice prilagajati ne smejo biti črno obarvane, sam kolektor je dobro čistiti na 5 voženj. Ko sestavljamo motor je potrebno paziti, da ne obrnemo rit motorja na glavo ( za 180 stopinj ). Potrebno je preveriti če imamo na obeh ščetinah fedrci, tudi žički od ščetin je dobro preveriti, da katera od njiju ne visi stran ( da ni samo hladen lot ). Preden ga vstavimo v avto je potrebno ščetine malo uteči. ( motor run-in ) Timing pa nastavljamo na sami progi kjer se odločimo za xxx tip gum ter xxx prenos potem pa na zahtevnost proge ( koliko je samega pospeševanja prilagodimo timing motorju ).

Lp Sandi
1/12th scale on CARPET some of the BEST racing in the WORLD to watch.

JOIN US!

Ain't no sunshine
Uporabniški avatar
DMX
Forumski veteran
 
Prispevkov: 708
Pridružen: 29.03.2004, 12:08
Kraj: Rečica ob Savinji

Re: Pregrevanje elektromotora!!!

OdgovorNapisal/-a C,Mario » 06.07.2007, 23:02

Še mogoče kakšen nasvet???
Zakaj bi furo ju3 če lahko že dnes razbijem =)
Uporabniški avatar
C,Mario
Naš človek :)
 
Prispevkov: 157
Pridružen: 27.08.2006, 21:45
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a sheet-boy » 09.07.2007, 16:37

Hladilnik je tudi zelo priporočjiv.
Uporabniški avatar
sheet-boy
Naš človek :)
 
Prispevkov: 116
Pridružen: 21.08.2005, 11:07
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a C,Mario » 09.07.2007, 18:03

Imam hladilnik aluminjast in ventilator 5×5cm(5V-ker ma regler 5V napajanja). :D Sem nadoknadno dokupo pa sploh ni razlike v temperaturi :?

LP!!!
Zakaj bi furo ju3 če lahko že dnes razbijem =)
Uporabniški avatar
C,Mario
Naš človek :)
 
Prispevkov: 157
Pridružen: 27.08.2006, 21:45
Kraj: Maribor


Vrni se na Elektro.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov

cron