LRP-HPI CHALLENGE 08

Vse o modelih na elektro pogon ...

Moderator: Scythe

LRP-HPI CHALLENGE 08

OdgovorNapisal/-a DMX » 02.01.2008, 23:09

Na spletetni strani Mantua Model v pravilniku za LRP-HPI CHALLENGE ni nikjer napisano kako bo z novimi BK motorji, ki se jih da že kupiti. Vsi vemo, da ta tekmovanja imajo omejitve. Po karekteristikah so motorji močnejši od starih krtačnih motorjev. Ker v pravilniku nič ne piše sklepam, da motorji niso dovoljeni za leto 2008?
Veliko novincev in začetnikov kupuje BK sisteme kako bo z njimi, če se kateri od njih pojavi na dirkah?

Se misli pravilnik čez leto kaj spreminjati?

Želimo vedeti kaj nas čaka?

Lp Sandi
Priponke
eraser.jpg
tabela
eraser.jpg (55.3 KiB) Videno 5381 krat
1/12th scale on CARPET some of the BEST racing in the WORLD to watch.

JOIN US!

Ain't no sunshine
Uporabniški avatar
DMX
Forumski veteran
 
Prispevkov: 708
Pridružen: 29.03.2004, 12:08
Kraj: Rečica ob Savinji

OdgovorNapisal/-a TITan » 02.01.2008, 23:15

Pravilnik res dvomim, da se bi čez leto kej spreminjal. Tudi na http://www.lrp-hpi-challenge.de ni niker omembe o brushlessih za 2007/2008 sezono.
Uporabniški avatar
TITan
Naš človek :)
 
Prispevkov: 116
Pridružen: 12.11.2002, 21:12
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a kurty » 02.01.2008, 23:25

V pravilniku LRP CHALLEGE za 2008 brezkrtačnih motorjev ni.
Torej v sezoni 2008 se ne bo vozilo BK.
Začetniki se naj pa pozanimajo kaj se vozi na tekmovanju.

P.s v prodaji je marsikaj kar se pa žal ne sme uporabljati na LRP tekmovanjih.... :wink:
Uporabniški avatar
kurty
Naš človek :)
 
Prispevkov: 309
Pridružen: 10.04.2007, 08:08
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a DMX » 02.01.2008, 23:26

Tudi sam sem preverjal njihovo stran preden sem to pisal in nikjer ni bilo govora o BK sistemih.

Bomo še naprej na ščetinah :) bo vsaj kaj za delat med dirko :lol:
1/12th scale on CARPET some of the BEST racing in the WORLD to watch.

JOIN US!

Ain't no sunshine
Uporabniški avatar
DMX
Forumski veteran
 
Prispevkov: 708
Pridružen: 29.03.2004, 12:08
Kraj: Rečica ob Savinji

OdgovorNapisal/-a Bad-Boy24/7 » 02.01.2008, 23:37

DMX napisal/-a:Bomo še naprej na ščetinah :) bo vsaj kaj za delat med dirko :lol:


Ne samo to...itak mormo skurit te 17ke. Joj jest si morm še avto poštimt... pol pa na kakšen LRP, prej pa k Sandiju na BB indoor.

LP
Uporabniški avatar
Bad-Boy24/7
Naš človek :)
 
Prispevkov: 413
Pridružen: 25.05.2005, 12:43
Kraj: Kamnik

OdgovorNapisal/-a kurty » 02.01.2008, 23:44

Kolikor jaz vem v času nastajanja pravilnika še ni bilo možno dobiti LRP BK. Ker se ni vedelo kakšni bodo novi motorji (močnejši/šibkejši) se je odločilo, da jih v sezoni 2008 na dirkah ne bo.

Sredi sezone spreminjat pravilnik in dodati BK je pa malo ne fer... :wink:
Torej se to ne bo zgodilo.


Jaz bom BK-ja kupil takoj ko bo na razpolago in ga imel letos za trening in testiranja...bom povedal kako sem zadovoljen.

Kje hudiča so mi že lani rotorje podrejal...
:wink: :D :D :D :D Ja to je to!
Uporabniški avatar
kurty
Naš človek :)
 
Prispevkov: 309
Pridružen: 10.04.2007, 08:08
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a TMC.racing » 03.01.2008, 12:46

Super da bojo še krtačniki, to mi je všeč. Zanima me pa kje bojo pa največkrat lokacije dirk. Skrbi me to, da bo večina dirk v Ljubljani, ne pa po celi Sloveniji.

Kar sem zasledil iz pravilnika, "8.) Prednost pri organizaciji dirk bodo imeli organizatorji, ki so že v preteklosti kvalitetno organizirali tekmovanja z radijsko vodenimi modeli avtomobilov in organizatorji, ki bodo tekmovanja organizirali na lokacijah z veliko obiskovalci"

Upam da pride več lokacij v upoštev, in da se tisti organizatorji, ki imajo možnost ne bojo ustrašili organizirati dirk.
Nije moja glava samo za šišanje!!![color=#4000FF][/color]
Uporabniški avatar
TMC.racing
Član
 
Prispevkov: 99
Pridružen: 01.11.2006, 18:19
Kraj: Kurja vas

OdgovorNapisal/-a kurty » 03.01.2008, 13:12

Dirke bodo pač tam, kjer jih bo kdo pripravljen in sposoben organizirat.
V prvi vrsti je organizacija tekmovanja.

Število gledalcev pa odloča samo v primeru, če bi bilo število potencialnih organizatorjev izredno veliko in je potem ta kriterij smiselen.
Konec koncev si vsi želimo novih tekmovalcev in je to lepa promocija avtomodelarstva.... :wink:
Uporabniški avatar
kurty
Naš človek :)
 
Prispevkov: 309
Pridružen: 10.04.2007, 08:08
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a DMX » 03.01.2008, 14:28

Me pa res zanima koliko jih pozna pravilnik ZAMS a

Citiram iz pravilnika LRP za leto 08

– Pripravljeno dirkališče, ki ustreza predpisom iz pravilnika ZAMS za državno prvenstvo radijsko vodenih modelov avtomobilov.
Osebje, za vodenje dirke (Vodjo tekmovanja, glavnega sodnika, vodjo tehničnih pregledov in pomočnike


Citiram iz ZAMS pravilnika

2.2.Dimenzije steze:
Širina steze mora biti najmanj 4m in največ 6m. Steza mora biti omejena tako, da je ni možno krajšati (»rezati ovinkov«), da modelov ne more zanesti z enega na drugi del steze, in da se modeli ob mejnikih ne morejo poškodovati. Na stezi mora biti vsaj ena ravnina dolžine najmanj 30m. Dolžina steze je najmanj 150m (merjeno po sredini steze). Največja razdalja od sredine vozniškega odra do najbolj oddaljene točke na stezi je 60m.

2.6.Oder za voznike
Oder mora biti dovolj visok, da omogoča dober pregled nad celotno progo, širok pa najmanj 1.25m. Oder mora biti zaščiten pred vremenskimi vplivi (sonce, dež …). Biti mora postavljen tako, da omogoča vsem tekmovalcem - voznikom enak pregled nad stezo, da jih ne motijo nikakršne ovire. Za vsakega tekmovalca mora biti na odru prostora vsaj 0,8 m, torej mora biti dolg najmanj 10x0.8 = 8m.
Tekmovalci se na označena mesta na odru postavijo po uvrstitvah iz kvalifikacij.


…še bi lahko našteval.

Upajmo da se najdejo takšni poligoni, proge, ki bodo ustrezale pravilniku.Tudi za tekmovalno komisijo bo potrebno poskrbeti, da bodo ta tekmovanja na višjem nivoju. Vsaka čast organizatorjem, ki bodo vse to izpolnjevali. Da ne bomo potem celo prvenstvo vozili samo na eni progi.

Lp
1/12th scale on CARPET some of the BEST racing in the WORLD to watch.

JOIN US!

Ain't no sunshine
Uporabniški avatar
DMX
Forumski veteran
 
Prispevkov: 708
Pridružen: 29.03.2004, 12:08
Kraj: Rečica ob Savinji

OdgovorNapisal/-a Lojz » 03.01.2008, 15:04

Pozdrav,

Naj nekaj pojasnim glede pravilnika za LRP 2008. Osnovni pravilnik, ki je objavljen na spletni strani Mantua Model je praktično kopija originalnega nemškega pravilnika LRP 2008! LRP sproti (skozi celotno sezono) prilagaja pravilnik, torej nič ne bodo prepovedali ampak stvari samo dodajajo/odobrijo (primer BK ali LiPo). BK-ji, ko bodo dovoljeni se bodo vozili na 5 celic in z drugačnimi prenosi kot krtačni motorji (tisti, ki bodo vozili krtačne motorje bodo dalje vozili 6 celic in sedanji prenos).

SLO pravilnik bo skozi sezono 2008 … sledil originalnemu pravilniku (Nemški LRP 2008). Za maj so napovedani BK-ji (torej jih bo dovoljeno voziti, ni pa potrebno!!!) Za sezono 2009 pa je predvidena odobritev LiPo.

Pri odobritvi BK-jev je težava v prenosih za posamezne šasije, saj mora hitrost biti prilagojena krtačnim motorjem (iste možnost BK vs. KRTAČNIK)!! Pa še BK-ji se bodo vozili na 5 celic. Verjetno bo vse znano nekje spomladi … in ko bo LRP zadevo odobril se bo tudi naš pravilnik prilagodil …

Se pravi vsi, ki že imajo BK-je jih bodo lahko še letos uporabili ostali pa dalje vozili krtačnike ali pa …

LP, Lojz
Xray-REDS-Sanwa
Uporabniški avatar
Lojz
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1120
Pridružen: 04.01.2007, 09:17
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a kurty » 03.01.2008, 15:13

Ja tole sem tudi jaz parkrat prebral že v lanskem letu in se spraševal od kdaj imam tako dolgega.... :D :D :D Mere iz pravilnika pa tiste na terenu mi nekako niso šle skupaj.

Se pa nisem v to pretirano poglabljal, ker pač nisem organizator oziroma potencialni organizator.... :wink:

Mogoče bi bilo dobro, da potencialni organizatorji kakšno rečete z organizatorjem tekmovanja in se stvari doreče gleda na stanje v Sloveniji... :wink:
Uporabniški avatar
kurty
Naš človek :)
 
Prispevkov: 309
Pridružen: 10.04.2007, 08:08
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a DMX » 03.01.2008, 16:56

Ravno to sem imel v mislih, zato pa sem tudi postavil vprašanje, če se bo pravilnik čez leto dopolnjeval. Že lani je bilo govora o tem, da naj bi se BK sistemi že v letu 08 vozili na 5 celic
in vsi, ki ne bodo menjali ali prestopili na BK komplete bodo vozili stare motorje na 6 celic.

Samo tu pa potem nastane problem, prestopno obdobje, ki ni ravno priljubljeno, vemo, da spet tukaj denar igra veliko vlogo.

Kot si že sam omenil teža modela za katero vemo, da je sedaj po pravilih EFRA 1350g pri 5 celicah. In ker se bomo prilagajali nemškemu pravilniku, bi bilo lepo, če potem prilagodimo tudi točkovanje. Samo točkovanje se mi zdi veliko bolj pošteno, tudi nižje uvrščenim voznikom nudi večje število točk,kot sedanje točkovanje iz DP, kar potem tudi potegne za sabo,da ima samo tekmovalec večjo maralo in je še vedno v igri za višja mesta.

In če imamo potem že vse po LRP-HPI pravilih ,bi bilo lepo videti, da so tekmovalci po koncu tekme tudi za to nagrajeni kot v tujini po vsaki tekmi ter na koncu v finalu. A le tisti tekmovalci, ki tekmujejo v LRP HPI CHALLENGE. Vemo, da je Nebec letos dodal še 2 dodatni kategoriji TAMIYA TT-01 in HPI E-10.

Moje skromno mišljenje.

Tukaj članek, ki pa je žal v angleščini,itak pa vsi znate angleško

LRP HPI Challenge of goes Brushless! , the LRP HPI Challenge is decided as the first mark cup on Brushless engines will change! The overwhelming advantages of the Brushless engines (no maintenance, no coals, achievement equality) have us arrange this topic with highest priority to advance. However we have thereby naturally further the basic values, those the LRP HPI Challenge the largest German running series made in the focus: Equal chances and payable, reglementiertes material. Fortunately the world-well-known LRP R&D department, whose engines won already 2007 4 DM and EM title (with Ronald of peoples and Benni Groeschel, stands for us), for the order. We will develop therefore Challenge Brushless engines, which can be examined by the TK's clearly for regulation conformity. Because Fairness stands with us completely above. Starting from 1.5.2008, so planning, is to become certified both in that 17th - Challenge, and in the stick - Challenge, in each case a new LRP Brushless engine. This engine will be first ADDITIONAL to the past engines permitted, at least to inclusive DM/OEM 2008. Also for the Brushless engines we will remain faithful for the Challenge prescription, it therefore for both engines a prescribed maximum reduction will give, whose value at present we determine in extensive tests. LRP HPI Challenge of goes 5-cell? The experiences in the Modifiedklassen showed that the step of 6 to 5 cells was very good. On the one hand the costs of Top Wettbewerbsakkus (LRP HV² VTEC 4200 Factory team 6 cells UPE sink: 59,99?, 5 cells UPE: 49,99?). In addition the load of the engines and electronics (lower temperatures and fewer defects) sink. The achievement of the cars is nevertheless very good, due to the tremendous development at the Akkumarkt: 5 cells LRP HV² VTEC 4200 have more achievement, than before a few years usual 6 cells with 3300er Akkus. However we would like to follow in this question that, which the DMC (German Minicar club) decides. We assume at the sport federation day on 17.+18.11. the decision for 5 cells for the DMC class route car standard is made. If this comes in such a way, then the Brushless becomes engines starting from 1.5. in the Challenge also with 5 cells driven, in that 17th + stick class. The "old" engines drive further with 6 cells. If the DMC decides for the whereabouts with 6 cells, then also the Challenge remains with 6 cells. For this reason we can communicate today also still no performance data or reductions for the new LRP Brushless Challenge engines. Our tests show however that we both with 5 cells, and with 6 cells, which past speed that 17th and Challenge can meet stick also with Brushless engines and will. The running out classes super sport and GTI (both end with the DM/OEM 2008), are led in any case with 6 cells and the well-known engines to end.


Lp
1/12th scale on CARPET some of the BEST racing in the WORLD to watch.

JOIN US!

Ain't no sunshine
Uporabniški avatar
DMX
Forumski veteran
 
Prispevkov: 708
Pridružen: 29.03.2004, 12:08
Kraj: Rečica ob Savinji

OdgovorNapisal/-a *katy* » 03.01.2008, 17:15

Na rcweb.de sm zaznal en članek glede LRP-a.Za eno celico cenejše tekmovanje vsaj za tiste ko si lastite brashlesse :twisted:
lp Gregor

Članek:
Hello! The DMC has yesterday decided the class route car standard umzubennen in sport. In addition are permitted engines starting from 1.5.2008 5 cells and 9.5T Brushless in sport, and the standard will become. Which means for the Challenge/resolutions of the Challenge of executive committee:

For those 17th we will bring a LRP 9.5T Brushless engine to class. This will be based on the high-quality Vector X11 housing (European champion powerplant Modfied 2007) and thus a UPE of approx.. 89,90? have. This engine is homologiert of LRP as new DMC sport engine that is called (past) 17th the Challenge and DMC sport (in former times standard) can with the same engine is driven. Who wants to drive with the LRP 9.5T Brushless engine, which must do this with 5 cells, to weight 1450g, like DMC. Thus engine and Akku are alike as in DMC sport in this class. The present 17th Challenge engine may be inserted, with 6 cells and the past translation uebergangsweise further, at least to inclusive DM 2008. The translation 9.5T/5Zell will be specified in such a way that the achievement is equal as the combination 17T/6Zell/6.6 translation. This works very well, how our tests showed a running with Luxembourg (1/8 outdoor course), Augsburg(Halle) and Goldstein (very small resounded).

Stick class
For the stick we will bring a LRP 13.5T Brushless engine to class. This is developed on (more favorable) the LRP Eraser platform, however with a Sintered rotor (temperature-steadier). The engine will be not as strong as the well-known LRP Vector X11 13.5T, and thus exactly the achievement strength of the well-known LRP 23x2 stick Challenge of engine to correspond. The UPE for this engine probably becomes with 59,90? lie. In this class we will correspond to the desire of many hobby pilots, and further with 6 cells will remain. The DMC sport driver (5 cells) is led by this demarcation automatically toward 17T/9.5T Challenge. Thus stick remains reserving the genuine hobby pilot, as it was also meant. To be able to welcome we are pleased strong DMC driver (all the same whether from Modified or sport) in the Challenge, but become then please in 17T/9.5T. the translations fixed for the two engines so that the Brushless 13.5T and the 23x2 stick Challenge achievement are. The tests with running in Luxembourg (1/8 outdoor course) and Goldstein (very small resounded) showed that this very well functioned.

GTI/Classic class
There we for the stick class a 6Zell Brushless engine develop that the same achievement as the 23x2 stick engine bring lie it near to permit these also in the GTI/Classic Challenge. This follows the desire of many drivers (no coals, no maintenance). Also in the GTI/Classic class it remains with 6 cells. The translation will be specified in such a way also here for both engines that both engines achievement are.

Schedule: The additional Brushless engines was announced for May 2008. Particularly the 13.5T engine for the stick class is however already quasi finished developed and must be produced "only". Possibly we can already permit these starting from February to 2008, what naturally above all the drivers wish themselves with the 23x2 the stick Challenge engine of problems to have. Thus, at the latest May, hopefully in former times. Of course the engines only then permitted if we large quantities to supply to be able, so that all want to transfer those also to transfer immediately to be able.
Yours sincerely
Uporabniški avatar
*katy*
Novinec
 
Prispevkov: 18
Pridružen: 06.08.2007, 18:12
Kraj: Mozirje

OdgovorNapisal/-a kurty » 03.01.2008, 17:39

Kot je že Lojz povedal. Načeloma naj bi bilo maja znano kako in kaj bo z BK-ji. Problem seveda ostaja z menjavo sredi sezone čemur se lahko izognemo samo z tem, da se letos pravil ne spreminja. Bo pač organizator povedal kako in kaj.

Res se ZGLEDUJEMO po nemškem prvenstvu samo Slovenija še ni Nemčija in tudi kmalu ne bo... :wink:

Kar se nagrad tiče: Non stop berem, da vam je to hobi itd istočasno pa vseskozi nagrade...je vedno premalo a ne?

Dajte se enkrat postaviti v vlogo organizatorja ali sponzorja. Me res zanima koliko bi namenili za nagrade v dvomiljonski vasi.... :wink: Nemcev je pač za en odtenek več pa baje imajo malce boljše plače.... :wink:

TAMIYA TT-01 in HPI E-10 nista dodani kategoriji LRP CHALLENGE 2008.
Gre za to, da se pripravljena proga bolje izkoristi.
Torej vozi se TAMIYA TT-01, HPI E-10 in LRP CHALLENGE 2008!
A res ne želite za enako delo malo več štartnin pobrat.
Konec koncev je ista praksa na pravih avtomobilskih tekmovanjih....
Uporabniški avatar
kurty
Naš človek :)
 
Prispevkov: 309
Pridružen: 10.04.2007, 08:08
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a TMC.racing » 03.01.2008, 17:53

Zdej pa res eno vprašanje ki me bega. Naprimer to razumem pač da brušles pa 5 celic, pač zato ker motorji ne zdržijo, sem slišal da se kvarijo. Zdej sezona 2009 pa lipo plus brušles. Lipo ma ja večjo nazvino voltažo ki je 7,4. To ne razumem najbolj. Zdej uvajajo 5 celic potem bojo šli na lipo, še na več. Kaj bojo prenose zmanjšali al kaj. Ni mi jasno najbolj. Lp T
Nije moja glava samo za šišanje!!![color=#4000FF][/color]
Uporabniški avatar
TMC.racing
Član
 
Prispevkov: 99
Pridružen: 01.11.2006, 18:19
Kraj: Kurja vas

OdgovorNapisal/-a kurty » 03.01.2008, 18:43

Človek sezono 2008 še začeli nismo pa si že skrbi za sezono 2009 delaš... :roll: :shock: :D :D :D
Uporabniški avatar
kurty
Naš človek :)
 
Prispevkov: 309
Pridružen: 10.04.2007, 08:08
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a TMC.racing » 03.01.2008, 18:51

ne sploh ne, sam ni mi logično. Zato pa vprašam. LP T
Nije moja glava samo za šišanje!!![color=#4000FF][/color]
Uporabniški avatar
TMC.racing
Član
 
Prispevkov: 99
Pridružen: 01.11.2006, 18:19
Kraj: Kurja vas

OdgovorNapisal/-a DMX » 03.01.2008, 22:24

:D Zato pa sem tisto zgoraj napisal. Kdo pa pravi, da moremo sploh slediti tujini. Za večino bi bilo bolje, da ostane tako kot je. Nagrade isto kot lani, na koncu sezone naj odloči žreb na finalni dirki. Že pri gumah imamo novost za letošnje leto iz 27R na 30R. Se pravi nobeden komplet gum od lani ne pride v upoštev. Kje je potem še regulator, motor (ki ne bosta kunkurenčna novi tehniki) in novi praznilci, ker stari ne bodo več uporabni.

Lepo da teče debata o tem in upam, da sponzor tega tekmovanja pove svoje odločitve pravočasno.(tukaj, da lahko ljudje preberejo)

Lp Sandi :wink:
1/12th scale on CARPET some of the BEST racing in the WORLD to watch.

JOIN US!

Ain't no sunshine
Uporabniški avatar
DMX
Forumski veteran
 
Prispevkov: 708
Pridružen: 29.03.2004, 12:08
Kraj: Rečica ob Savinji

OdgovorNapisal/-a DMX » 03.01.2008, 22:35

Travca napisal/-a: Naprimer to razumem pač da brušles pa 5 celic, pač zato ker motorji ne zdržijo, sem slišal da se kvarijo. .


Tudi o tem se je pisalo, da so imeli slab materjal, po prvih testih so se hitro vrnili nazaj od koder so prišli.
1/12th scale on CARPET some of the BEST racing in the WORLD to watch.

JOIN US!

Ain't no sunshine
Uporabniški avatar
DMX
Forumski veteran
 
Prispevkov: 708
Pridružen: 29.03.2004, 12:08
Kraj: Rečica ob Savinji

OdgovorNapisal/-a kurty » 03.01.2008, 23:30

Glej uradna stran organizatorja LRP CHALLENGE SLOVENIJA je http://www.mantua-model.si :wink:
Tam si zainteresirani lahko preberejo pravila igre :wink:

Tale forum je pa za prosto debato približno tako kot vaška gostilna... :wink:, kjer se sicer veliko govori samo to niravno merodajno.... :wink:
Uporabniški avatar
kurty
Naš človek :)
 
Prispevkov: 309
Pridružen: 10.04.2007, 08:08
Kraj: Domžale

Naslednja

Vrni se na Elektro.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov

cron