LRP HV2 4100 Stock Spec (POMOČ)

Vse o modelih na elektro pogon ...

Moderator: Scythe

LRP HV2 4100 Stock Spec (POMOČ)

OdgovorNapisal/-a Joker » 24.03.2009, 14:32

Lep pozdrav. Učeri, se pravi ponedeljek 23. marca sem kupu baterije LRP HV2 4100 Stock spec kot ponavadi je treba baterije najprej natrenirati ko so nove. Kot je pisalo v navodilih, sem najprej use člene spraznil na 0.9V Baterija je bila že izpraznjena na 0,9V, zato sem jih dal polniti z 0.4A Pri polnjenju je šlo use OK. Ko pa je začel polnilec prazniti z 1A je pa enega od členov po cca 20 minutah razneslo. Baterija ni bila vroča. Aja polnilec sem imel nastavljeno na 3 cikle, polnenje 0.4A, praznjenje 1A.Zanima me kaj sem naredil narobe, ali je to neka tovarniška napaka?
Hvala za odgovore.
(Miha Holc, jst sm tisti k je prnesu sprint 2 sport da sva elektriko zrihtala)
Sliki:
Slika
Slika
L.P.
David Jagodic
Uporabniški avatar
Joker
Član
 
Prispevkov: 34
Pridružen: 09.02.2008, 19:27
Kraj: Cerklje na Gorenjskem - Lahovče

Re: LRP HV2 4100 Stock Spec (POMOČ)

OdgovorNapisal/-a kurty » 25.03.2009, 07:46

Tole je pa smola samo mi nekaj ni jasno:

Kot je pisalo v navodilih, sem najprej use člene spraznil na 0.9V Baterija je bila že izpraznjena na 0,9V


1. predvidevam, da si posamezne člene praznil na ustrezen način in nisi to počel recimo z žarnico
2. upam, da nisi celoten paket spraznil na 0.9v!
3. po navodilu proizvajalva se omenjene baterije polni z 4.1A (1C) in ne z 0.4A!

Drugače je možno, da so bili akumulatorji dolgo v skladišču pa je en člen "crknu"
V tem primeru bi moral na polnilcu videl premajhno voltažo pri polnjenju.

Sam uporabljam enake akumulatorje in mi je na enem paketu ena celica crknila, ker nisem bil pozoren in sem jih predolgo pustil prazne.
Će tak paket priklopiš na povprečen polnilec ga bo vseeno polnil samo na voltaži vidiš, da je premajkna (celica v stiku)
Zmoglivejši polnilci pa ti zaradi premajhne napetosti pa parih minutah izklopijo in javijo napako.
Uporabniški avatar
kurty
Naš človek :)
 
Prispevkov: 309
Pridružen: 10.04.2007, 08:08
Kraj: Domžale

Re: LRP HV2 4100 Stock Spec (POMOČ)

OdgovorNapisal/-a Joker » 25.03.2009, 15:51

kurty napisal/-a:Tole je pa smola samo mi nekaj ni jasno:

Kot je pisalo v navodilih, sem najprej use člene spraznil na 0.9V Baterija je bila že izpraznjena na 0,9V


1. predvidevam, da si posamezne člene praznil na ustrezen način in nisi to počel recimo z žarnico
2. upam, da nisi celoten paket spraznil na 0.9v!
3. po navodilu proizvajalva se omenjene baterije polni z 4.1A (1C) in ne z 0.4A!

Drugače je možno, da so bili akumulatorji dolgo v skladišču pa je en člen "crknu"
V tem primeru bi moral na polnilcu videl premajhno voltažo pri polnjenju.

Sam uporabljam enake akumulatorje in mi je na enem paketu ena celica crknila, ker nisem bil pozoren in sem jih predolgo pustil prazne.
Će tak paket priklopiš na povprečen polnilec ga bo vseeno polnil samo na voltaži vidiš, da je premajkna (celica v stiku)
Zmoglivejši polnilci pa ti zaradi premajhne napetosti pa parih minutah izklopijo in javijo napako.

Praznil sem z concept 2 batery conditioner se pravi ta napravca prazni usak člen posebi nastavil sem na 0.9V na člen in spraznil seveda ni bilo kaj sprazniti ker je bila baterija nova in so bili usi členi pod 0.9V ali točno 0.9V
Vem da se polnijo z 4.1A ampak za začetek nesmeš takoj začleti z 4,1A ali pač taka navodila sem dobil od prodajalca. Da posotomoma preidem na 4,1A po približno 3 ciklih
L.P.
David Jagodic
Uporabniški avatar
Joker
Član
 
Prispevkov: 34
Pridružen: 09.02.2008, 19:27
Kraj: Cerklje na Gorenjskem - Lahovče

Re: LRP HV2 4100 Stock Spec (POMOČ)

OdgovorNapisal/-a kurty » 25.03.2009, 16:04

Ti akumulatorji so po zagotovilu proizvajajalca napolnjeni polovično .... ;))
Če so bile celice pod 0.9v potem so pać dolgo ležale v skladišču...

Ker so tovarniško selektirani lahko takoj polniš na polno.

Concept 2 batery conditioner ima precej slabe kontakte zato bodi pri uporabi zelo pozoren, da imajo vse celice kontakt.
Se zlahka zgodi, da boš spraznil samo pet celic namesto šest! Potem veš kaj sledi... :thumbdown:
Uporabniški avatar
kurty
Naš človek :)
 
Prispevkov: 309
Pridružen: 10.04.2007, 08:08
Kraj: Domžale

Re: LRP HV2 4100 Stock Spec (POMOČ)

OdgovorNapisal/-a Alex 76 » 25.03.2009, 16:11

Ali obstaja možnost, da je bil pri lotanju priključkov člen akumulatorja pregret?

LP
Alex
Alex 76
 
Prispevkov: 6
Pridružen: 26.10.2006, 11:49
Kraj: Ljubljana

Re: LRP HV2 4100 Stock Spec (POMOČ)

OdgovorNapisal/-a Joker » 25.03.2009, 16:13

Aha hvala za opozorilo!
Očito so res kar nekaj časa ležale v skladišču saj mi je Concept 2 batery conditioner takoj izklopil USE člene.
Hvala šeenkrat za use informacije!
L.P.
David Jagodic
Uporabniški avatar
Joker
Član
 
Prispevkov: 34
Pridružen: 09.02.2008, 19:27
Kraj: Cerklje na Gorenjskem - Lahovče

Re: LRP HV2 4100 Stock Spec (POMOČ)

OdgovorNapisal/-a Alex 76 » 25.03.2009, 16:24

Ali obstaja možnost, da je bil pri lotanju priključkov člen akumulatorja pregret?

LP
Alex
Alex 76
 
Prispevkov: 6
Pridružen: 26.10.2006, 11:49
Kraj: Ljubljana

Re: LRP HV2 4100 Stock Spec (POMOČ)

OdgovorNapisal/-a kurty » 25.03.2009, 18:35

Sem šele sedaj opazil kako imaš spajkane kontakte za priklop.
Osebno ti ne priporočam tak način saj boš imel težave pri posameznem praznenju z kontakti.

1. uporabi vezico kot je med členi in jo zakrivi za 90 stopinj
2. en del prispajkaj na celico tako, da je zakrivljeni del nad celico
3. na zakrivljenem delu nad celico prispajkaj kontakt
4. na praznilcu odvij in prestavi prvi in zadnji kontakt v linijo z ostalimi

Tako narejen paket ti na praznilcu ne bo razrival končnih kontaktov in paket bolj zanesljivo drži na vseh točkah.
Uporabniški avatar
kurty
Naš človek :)
 
Prispevkov: 309
Pridružen: 10.04.2007, 08:08
Kraj: Domžale

Re: LRP HV2 4100 Stock Spec (POMOČ)

OdgovorNapisal/-a sheet-boy » 25.03.2009, 21:22

Pomojem je razlog to, da je bila vsaj tista celica pri lotanju močno pregreta.
Uporabniški avatar
sheet-boy
Naš človek :)
 
Prispevkov: 116
Pridružen: 21.08.2005, 11:07
Kraj: Ljubljana

Re: LRP HV2 4100 Stock Spec (POMOČ)

OdgovorNapisal/-a JC Borcy » 25.03.2009, 23:51

1. ta celica je bila pri lotanju pregreta - verjetno vse (vsaj 80W spajkalnik potrebuješ za to z veliko/široko konico)
2. verjetno si pri lotanju konektorja stopil izolacijo in je celica prišla v kratek stik kar je kasneje pri polnjenu močno segrelo člen in ga odprlo.
3. če bi jo razneslo bi paket malo drugače zgledal :mrgreen:
LP, Borut
Uporabniški avatar
JC Borcy
____________________
____________________
 
Prispevkov: 1201
Pridružen: 10.07.2004, 04:08
Kraj: Maribor

Re: LRP HV2 4100 Stock Spec (POMOČ)

OdgovorNapisal/-a Lojz » 26.03.2009, 08:35

Moram reči, da se nam je s temi celicami to pogosto dogajalo, ne samo nam tudi kolegom iz sosednje Avstrije. Po mojem mnenju je problem v skladiščenju celic pri transportu oz. proizvajalcu! LRP v svojih internih navodilih za distributerje in prodajalce piše, da morajo celice 1x na mesec sprazniti (balansirati) in napolniti na predpisano vrednost (tiste ki niso uspeli v tem roku prodati). To lahko storiš, ko členi še niso zalotani tako, da jih daš na Concept 2 praznilec (nezalotane eno po eno) in na praznilec preko eksternih kablov priklopiš polnilec ter napolniš člene ...

Sedaj pa pomembno vprašanje: ali misliš, da prodajalci to delajo, če potrebuješ za en paket celic 1.5 ure? Na zalogi pa imaš kaj vem koliko paketov!

LP
Xray-REDS-Sanwa
Uporabniški avatar
Lojz
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1120
Pridružen: 04.01.2007, 09:17
Kraj: Maribor

Re: LRP HV2 4100 Stock Spec (POMOČ)

OdgovorNapisal/-a Lojz » 26.03.2009, 08:39

PS: te celice imajo nenormalno nizko notranjo upornost in se zelo hitro spraznijo. Jaz sem napolnil celice na 2000 mA in po dveh tednih so bili nekateri členi tako prazni, da jih praznilec ni niti zaznal (praznil sem z Trinity DPD, ki ti vsako celico posebej analizira http://www.thinkomnimedia.com/pages/sco ... =43&page=3 )

LP
Xray-REDS-Sanwa
Uporabniški avatar
Lojz
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1120
Pridružen: 04.01.2007, 09:17
Kraj: Maribor

Re: LRP HV2 4100 Stock Spec (POMOČ)

OdgovorNapisal/-a Joker » 26.03.2009, 17:43

Celica ki mi jo je razneslo je popravljena. zahvaljujem se Mihu Holcu in Mantua model trgovini ki so mi zamenjali člen ki mi ga je razneslo ter stestirali če je sedaj use OK. Baterija sedaj deluje brezhibno.
Očitno je bil res problem pri skladiščenju!
L.P.
David Jagodic
Uporabniški avatar
Joker
Član
 
Prispevkov: 34
Pridružen: 09.02.2008, 19:27
Kraj: Cerklje na Gorenjskem - Lahovče


Vrni se na Elektro.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov

cron