Avto za LRP-HPI Classic Challenge

Vse o modelih na elektro pogon ...

Moderator: Scythe

Avto za LRP-HPI Classic Challenge

OdgovorNapisal/-a jure95 » 14.04.2009, 14:27

Zanima me kateri avto je boljši za LRP-HPI Classic Challenge?
Ta:
http://shop.mantua-model.si/index.php?i ... od_id=3735
Ali ta:
http://shop.mantua-model.si/index.php?i ... od_id=3755
Z motorizacijo:
http://shop.mantua-model.si/index.php?i ... cat_id=460
Zdaj pa me zanima koliko vas vozi "stock" in koliko "13.5t(brushless)"? Začetnik pa nisem saj imam tamiya tt-01.Sedaj pa me je prijelo da bi malo vozil LRP-HPI Classic Challenge.Zato vas prosim za mnenje.Kakšne baterija bi mi priporočili za ta avto oz. vso elektroniko! ;)) ;))



LP Jure :)
Uporabniški avatar
jure95
Naš človek :)
 
Prispevkov: 112
Pridružen: 24.01.2007, 15:53
Kraj: Črni kal

Re: Avto za LRP-HPI Classic Challenge

OdgovorNapisal/-a jure95 » 14.04.2009, 14:31

Zanima me še ali ima ta avto mantua model(nebec) na zalogi oz. vse kar bi rabil za vozit LRP-HPI Classic Challenge!?!?



LP Jure
Uporabniški avatar
jure95
Naš človek :)
 
Prispevkov: 112
Pridružen: 24.01.2007, 15:53
Kraj: Črni kal

Re: Avto za LRP-HPI Classic Challenge

OdgovorNapisal/-a Alex 76 » 14.04.2009, 17:05

Odločitev za tekmovanje v kategoriji LRP Classic Challenge je sicer odlična, žal je pristop dokaj problematičen. Če se najprej podrobno prebere pravilnik, bodo lahko vprašanja veliko tehtnejša.
Kar se tiče nakupa pa je najbolje obiskati trgovino Mantua model, kjer bodo najlaže in najtočneje postregli z odgovori kaj je in česa ni na zalogi, vendar glede na izkušnje večjih težav pri tem nebi smelo biti.

LP
Alex
Alex 76
 
Prispevkov: 6
Pridružen: 26.10.2006, 11:49
Kraj: Ljubljana

Re: Avto za LRP-HPI Classic Challenge

OdgovorNapisal/-a jure95 » 14.04.2009, 17:38

Ja sej zato sprašujem, ker se mi ne splača samo po mnenje hodit iz kopra v ljubljano samo zaradi ene stvari.Če že bi šel po avto.
Uporabniški avatar
jure95
Naš človek :)
 
Prispevkov: 112
Pridružen: 24.01.2007, 15:53
Kraj: Črni kal

Re: Avto za LRP-HPI Classic Challenge

OdgovorNapisal/-a FASTLANE » 14.04.2009, 17:48

Če se želiš udeležiti na Classic dirkah se ti naj bolj splača kupiti Cyclona Classic, ker že vsebuje karoserijo, gume in zobnik ki so predpisani na dirkah.
Glede pa motorja in elektronike pa je odvisno kaj ti finance dopuščajo.
Kakor že povedano si pri Mantua v LJ na pravem naslovu.

Lp. Dali
Uporabniški avatar
FASTLANE
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 588
Pridružen: 26.12.2005, 02:09
Kraj: Maribor

Re: Avto za LRP-HPI Classic Challenge

OdgovorNapisal/-a jure95 » 14.04.2009, 18:38

Ja kot sem že prej omenil se mi ne splača hodit gor.Finance....hmmm pripravljen sem že odšteti do 600€ s tem da komando že imam!Če je zdaj lažje....Hvala za hitre odgovore!!!!
Uporabniški avatar
jure95
Naš človek :)
 
Prispevkov: 112
Pridružen: 24.01.2007, 15:53
Kraj: Črni kal

Re: Avto za LRP-HPI Classic Challenge

OdgovorNapisal/-a Alex 76 » 14.04.2009, 18:48

1. Na prvi povezav se nahaja model HPI Sprint 2 z motorjem Flux. Takšna motorizacija v omenjenem tekmovanju ni dovoljena. Prav tako ni dovoljena karoserija, pnevmatike in zobniški prenosi.
2. »Zdaj pa me zanima koliko vas vozi "stock" in koliko "13.5t(brushless)?«
V omenjenem pokalnem tekmovanju sta dovoljena dva elektro motorja; krtačni in brezkrtačni, vendar oba v izvedbi „Stock“.
3. »Zanima me še ali ima ta avto mantua model(nebec) na zalogi oz. vse kar bi rabil za vozit LRP-HPI Classic Challenge!?!?«
Nihče razen trgovca ne more podati konkretnega odgovora na to vprašanje, ostali lahko zgolj ugibamo, kar pa pri nakupu ne pomaga veliko.

Iz zgornjih dveh točk izhaja moje priporočilo po branju navodil, saj po tem prvo vprašanje nebi bilo niti zastavljeno, oziroma bi bilo zastavljeno nekoliko drugače, prav tako pa bi bilo tudi drugo deležno nekaterih sprememb.

Če se vrnem na prvotno vprašanje. Nedvomno je najboljša odločitev HB Cyclone S. Najbolje je kupiti nesestavljen model, če je le dovolj znanja za to. Optimalni pogon je brezkrtačnim elektro motor (50470) in kakovosten krmilnik; ker s pravilnikom ni določen je omejitev zgolj v financah. Akumulator; odvisno od izbranega krmilnika obratov. Če ta ne podpira LiPo tehnologije, potem NiMH sicer je malenkostno boljša odločitev LiPo. Servo motor je glede na nizke hitrosti zadovoljiv tudi malenkost preprostejši. Komanda; odvisno od finančnih sredstev in dosedanjih izkušenj. Polnilnik; nekaj, kar je v doglednem času pogonski akumulator sposobno napolniti, torej ne eden preprostejših modelov. Prav tako je zaželena tudi možnost praznjenja z visokimi tokovi. Poleg tega bi se našlo še nekaj malenkosti. Takšno nakupovanje je dokaj kompleksno opravilo in verjetno bo potrebno narediti kak izlet do trgovine.

LP
Alex
Alex 76
 
Prispevkov: 6
Pridružen: 26.10.2006, 11:49
Kraj: Ljubljana


Vrni se na Elektro.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov

cron