Napisal/-a Alex 76 » 14.04.2009, 18:48
1. Na prvi povezav se nahaja model HPI Sprint 2 z motorjem Flux. Takšna motorizacija v omenjenem tekmovanju ni dovoljena. Prav tako ni dovoljena karoserija, pnevmatike in zobniški prenosi.
2. »Zdaj pa me zanima koliko vas vozi "stock" in koliko "13.5t(brushless)?«
V omenjenem pokalnem tekmovanju sta dovoljena dva elektro motorja; krtačni in brezkrtačni, vendar oba v izvedbi „Stock“.
3. »Zanima me še ali ima ta avto mantua model(nebec) na zalogi oz. vse kar bi rabil za vozit LRP-HPI Classic Challenge!?!?«
Nihče razen trgovca ne more podati konkretnega odgovora na to vprašanje, ostali lahko zgolj ugibamo, kar pa pri nakupu ne pomaga veliko.
Iz zgornjih dveh točk izhaja moje priporočilo po branju navodil, saj po tem prvo vprašanje nebi bilo niti zastavljeno, oziroma bi bilo zastavljeno nekoliko drugače, prav tako pa bi bilo tudi drugo deležno nekaterih sprememb.
Če se vrnem na prvotno vprašanje. Nedvomno je najboljša odločitev HB Cyclone S. Najbolje je kupiti nesestavljen model, če je le dovolj znanja za to. Optimalni pogon je brezkrtačnim elektro motor (50470) in kakovosten krmilnik; ker s pravilnikom ni določen je omejitev zgolj v financah. Akumulator; odvisno od izbranega krmilnika obratov. Če ta ne podpira LiPo tehnologije, potem NiMH sicer je malenkostno boljša odločitev LiPo. Servo motor je glede na nizke hitrosti zadovoljiv tudi malenkost preprostejši. Komanda; odvisno od finančnih sredstev in dosedanjih izkušenj. Polnilnik; nekaj, kar je v doglednem času pogonski akumulator sposobno napolniti, torej ne eden preprostejših modelov. Prav tako je zaželena tudi možnost praznjenja z visokimi tokovi. Poleg tega bi se našlo še nekaj malenkosti. Takšno nakupovanje je dokaj kompleksno opravilo in verjetno bo potrebno narediti kak izlet do trgovine.
LP
Alex