problem

Vse o modelih na elektro pogon ...

Moderator: Scythe

problem

OdgovorNapisal/-a aljaz_ » 04.06.2009, 18:51

zdravo
pri HPI E10 se mi je pojavila napaka:
nekaj časa nazaj sem vozil avto brez problema
zdaj me pa po domače ''zajebava'' elektronika :x
pri vezavi regulatorja z motorjem rdeča in oranžna, ter modra in črna
se pojavlja problem
če je vezano plus in plus, minus in minus mi noče speljati takoj,
za vožnjo nazaj pa ravno obratno
ko menjam pole minus in plus, minus in plus, deluje normalno
kje je napaka? :--?
lp
LP
aljaž ;)
aljaz_
Član
 
Prispevkov: 95
Pridružen: 06.04.2008, 16:38
Kraj: postojna

Re: problem

OdgovorNapisal/-a sheet-boy » 04.06.2009, 20:33

Kaj to menjaš pole na bateriji?
Uporabniški avatar
sheet-boy
Naš človek :)
 
Prispevkov: 116
Pridružen: 21.08.2005, 11:07
Kraj: Ljubljana

Re: problem

OdgovorNapisal/-a sheet-boy » 04.06.2009, 20:37

sheet-boy napisal/-a:Kaj to menjaš pole na bateriji?


Pardon, spregledal sem... Saj piše, da na motorju...
Bistvo je v tem... Motor mora biti priključen tako, da ko daš gas, se mora vrtet v smeri urinega kazalca. Jaz osebno ne vem, kakšen regulator ima E10, ampak ponavadi je taki, da rikverc ne da takoj gasa.

Bolj po domače: Pravilno poveži in poročaj situacijo.
Uporabniški avatar
sheet-boy
Naš človek :)
 
Prispevkov: 116
Pridružen: 21.08.2005, 11:07
Kraj: Ljubljana

Re: problem

OdgovorNapisal/-a aljaz_ » 04.06.2009, 20:41

v navodilih piše da mora iti nazaj po 2 sekundah ustavljanja(2 sekundi držiš petelin nazaj)
če je vse normalno zvezano mi noče takoj pospešiti ampak moram petelin bolj počasi premikati za naprej
ko pa dan v rikverc mi takoj prime moralo bi pa biti ravno obratno
lp
LP
aljaž ;)
aljaz_
Član
 
Prispevkov: 95
Pridružen: 06.04.2008, 16:38
Kraj: postojna

Re: problem

OdgovorNapisal/-a sheet-boy » 05.06.2009, 12:43

Kaj pa komanda? Kakšno maš? Skor ziher maš tam razštelano. Lahko je naštimano throttle reverse in potem se odziva ravno obratno.
Uporabniški avatar
sheet-boy
Naš človek :)
 
Prispevkov: 116
Pridružen: 21.08.2005, 11:07
Kraj: Ljubljana

Re: problem

OdgovorNapisal/-a aljaz_ » 05.06.2009, 13:30

ma ne!!
ni problem v komandi
LP
aljaž ;)
aljaz_
Član
 
Prispevkov: 95
Pridružen: 06.04.2008, 16:38
Kraj: postojna

Re: problem

OdgovorNapisal/-a sheet-boy » 05.06.2009, 16:50

Potem pa žal lahko rečem samo še to... Reglerju se je zmešalo v "softwearu".
Uporabniški avatar
sheet-boy
Naš človek :)
 
Prispevkov: 116
Pridružen: 21.08.2005, 11:07
Kraj: Ljubljana

Re: problem

OdgovorNapisal/-a nitro monster » 07.06.2009, 20:53

....ce se smem priklopit mislim da bo kr drzalo za throttle trim,ce pa to ne vzge pa mislim da se ti je regler razstelal in ga bo treba resetirat in na novo sprogramirat
Uporabniški avatar
nitro monster
Član
 
Prispevkov: 36
Pridružen: 08.11.2008, 23:35
Kraj: maribor

Re: problem

OdgovorNapisal/-a aljaz_ » 07.06.2009, 21:37

hmm
samo kakšni pa bi lahko bili vzroki? :eh:
LP
aljaž ;)
aljaz_
Član
 
Prispevkov: 95
Pridružen: 06.04.2008, 16:38
Kraj: postojna

Re: problem

OdgovorNapisal/-a sheet-boy » 08.06.2009, 13:55

Možni razni udarci, pregrevanje... Za ta dnar je to to.
Uporabniški avatar
sheet-boy
Naš človek :)
 
Prispevkov: 116
Pridružen: 21.08.2005, 11:07
Kraj: Ljubljana

Re: problem

OdgovorNapisal/-a nitro monster » 08.06.2009, 17:19

....tocno tako,ni panike v prilozeni knigici ti bi moralo pisat kako se regler programira prvo pa seveda probas z trothlle trim
Uporabniški avatar
nitro monster
Član
 
Prispevkov: 36
Pridružen: 08.11.2008, 23:35
Kraj: maribor

Re: problem

OdgovorNapisal/-a nitro monster » 08.06.2009, 17:20

...aja pa javi kaksno je stanje :thumbup:
Uporabniški avatar
nitro monster
Član
 
Prispevkov: 36
Pridružen: 08.11.2008, 23:35
Kraj: maribor

Re: problem

OdgovorNapisal/-a aljaz_ » 08.06.2009, 17:39

ja stanje :D
s avtom sem zadovoljen(več ali manj :D )
deluje normalno edino povezave s regulatorjem in motorjem sem zamenjal
aja pa ima to lahko kakšne posledice? :--?
drugače pa je
čez nekaj časa bom zamenjal regulator in motor (pa mi lahko kdo pove koliko moči premore konstrukcija avtomobila?) zamenjal bom plastične ležaje s kovinskimi (originalne)
pa morda tudi olne vzmeti
to bo to ;))
LP
aljaž ;)
aljaz_
Član
 
Prispevkov: 95
Pridružen: 06.04.2008, 16:38
Kraj: postojna

Re: problem

OdgovorNapisal/-a aljaz_ » 08.06.2009, 17:40

nitro monster napisal/-a:....tocno tako,ni panike v prilozeni knigici ti bi moralo pisat kako se regler programira prvo pa seveda probas z trothlle trim

ja od regulatorja pa piše samo o nekem fail safe :--?
ne razumem kaj bi pomenilo ( ne kot besedi kot dejanje v avtomobilu :D )
LP
aljaž ;)
aljaz_
Član
 
Prispevkov: 95
Pridružen: 06.04.2008, 16:38
Kraj: postojna

Re: problem

OdgovorNapisal/-a nitro monster » 09.06.2009, 08:45

...fail safe pomeni da pri izgubi signala ali kakersne koli motnje avto ne bo nekontrolirano spiz.....o(po domace povedano) saj vrne servo v nevtralni polozaj.Glede motorja pa,zdaj je not 27 ovojni ce se ne motim jaz mislim da bi kakega 17T moralo zdrzat v kolikor ti to regler dopusca ker imajo tudi limit ovojev ali pa boljsi regler.Z zamenjavo VSEH lezajev pogonske gredi in zobnikov v difu pa tudi se kaj mocnejsega kako 13,5T.Priporocam pa od LRP
Uporabniški avatar
nitro monster
Član
 
Prispevkov: 36
Pridružen: 08.11.2008, 23:35
Kraj: maribor

Re: problem

OdgovorNapisal/-a aljaz_ » 09.06.2009, 13:34

ja glede tuning delov jih je dosti (alu gred, stabilizatorji, oljni amoltizerji, ležaji, fiksni diff,..)
samo nevem kje v slo. so dobavljivi (nekaj v mantua models)
regler dopušča do 23T
lahko pa ugradim 15T z novim regulatorjem
LP
aljaž ;)
aljaz_
Član
 
Prispevkov: 95
Pridružen: 06.04.2008, 16:38
Kraj: postojna

Re: problem

OdgovorNapisal/-a nitro monster » 09.06.2009, 19:28

....ja moje mnenje je da je 15T z novim reglerjem prekzadosten ce govorimo o driftu saj rabis trenutni navor ne koncno hitrost razen ce mislis dirkat pol pa mislim da imas mnogo drugih modelov ki bolje izpolnjujejo to zvrst voznje.Hja,deli pa tak kot si reko mantua,delko,hobi & guns ali pa v Avstriji.
Uporabniški avatar
nitro monster
Član
 
Prispevkov: 36
Pridružen: 08.11.2008, 23:35
Kraj: maribor

Re: problem

OdgovorNapisal/-a sheet-boy » 09.06.2009, 21:12

17-ka za lrp challenge gre k sto mater, če je pravilno porihtana in ulaufana. Je 10x boljša kot kakšen škart roba 15t motor.
AMPAK PAZI!!! Ko kupuješ regler, ne verjemi tistim bučam, ki gor piše, kolk OVOJEV zdrži. Gre se ta za, kolk TOKA zdrži.
Uporabniški avatar
sheet-boy
Naš človek :)
 
Prispevkov: 116
Pridružen: 21.08.2005, 11:07
Kraj: Ljubljana

Re: problem

OdgovorNapisal/-a aljaz_ » 09.06.2009, 22:15

koliko pa gredo 17T lrp?
LP
aljaž ;)
aljaz_
Član
 
Prispevkov: 95
Pridružen: 06.04.2008, 16:38
Kraj: postojna

Re: problem

OdgovorNapisal/-a aljaz_ » 09.06.2009, 22:19

aja glede reglerja bi tale bil primeren :D
http://www.airsoft-proshop.com/catalog/ ... cts_id=263
LP
aljaž ;)
aljaz_
Član
 
Prispevkov: 95
Pridružen: 06.04.2008, 16:38
Kraj: postojna

Naslednja

Vrni se na Elektro.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov

cron