MAIR-CUP SLOVENIJA 2012 - debata

Vse o modelih na elektro pogon ...

Moderator: Scythe

MAIR-CUP SLOVENIJA 2012 - debata

OdgovorNapisal/-a UrosD » 23.11.2011, 21:58

Zdravo. A bo kdo objavili pravilnik za 2012???
Upam da veljajo zadeve ( motor, regler, ETS ) ki smo jih dorekli na sestanku v Bohinju.
Lp.
Lp.
Uroš
Uporabniški avatar
UrosD
Novinec
 
Prispevkov: 20
Pridružen: 07.10.2009, 20:24
Kraj: Hoče

Re: MAIR-CUP SLOVENIJA 2012 - debata

OdgovorNapisal/-a rc schumacher » 23.11.2011, 23:13

Kolikor vem bo sklican še en sestanek kjer se bo fiksno določil pravilnik in mislim da tudi lokacije in datumi...

Lp
Slika S411ERYX
Uporabniški avatar
rc schumacher
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 257
Pridružen: 28.07.2010, 23:17
Kraj: Mozirje

Re: MAIR-CUP SLOVENIJA 2012 - debata

OdgovorNapisal/-a Lojz » 24.11.2011, 11:07

Res je, na zadnji dirki MAIR Cupa smo se dogovorili, da gremo v Stock kategoriji na ETS pravilnik: SpeedPassion CIRTIX regulatorje in SpeedPassion V3 13.5T motorje, da ustvarimo kontrolirano okolje posledično pa bomo potrebovali manj usposobljenega osebja za tehnične preglede. Veliki večini je bil ta predlog všeč, ker so regulatorji in motorji relativno kvalitetni in cena je prav tako ugodna. Najbolj pomemben aspekt pa je zagotoviti enakost pogojev in prekiniti nesmiselno ''oboroževanje'' z drago opremo. Na sestanku je velika večina prikimavala in pozdravljala tak način tekmovanj! Prednost tega je tudi možnost udeležbe na ETS dirkah in Avstrijskem državnem prvenstvu kjer bo prihodnje leto redno vozilo kar nekaj voznikov iz Slovenije.

V našem klubu je regulatorje in motorje kupilo 6 ljudi, ki so v dobri veri verjeli našim dogovorom! Tudi v drugih klubih vem, da so nekateri nabavili opremo …

Jaz osebno podpiram ETS pravilnik (regulator, motor in sem tudi velik zagovornik predpisanih gume) ker se je pokazal za zelo uspešnega. V Stock kategorijah vozi na dirkah po več kot 150 voznikov in tudi več Evropskih držav je prevzelo ta pravilnik za svojega …

To je tudi naj boljša pot za začetnike, saj se dobro ve kaj potrebuješ za dirkanje in pri tem imamo vsi enake pogoje. Ne pa, da te napade prvi z svojo robo in ti ''svetuje'' potem pride drugi in navija za svoje nato se pojavi še ne vem kdo in pametuje potem pa je zmeda tu. Bodoči modelar sploh ne ve kdo mu je svetoval prav, kdo narobe … in preprosto opusti misel na dirkanje.

Da ne bo kdo prišel slučajno na kakšne ''Slovenske'' misli! Jaz nimam nič finančno od tega, če se vozi ETS pravilnik.

LP, Lojz
Xray-REDS-Sanwa
Uporabniški avatar
Lojz
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1151
Pridružen: 04.01.2007, 09:17
Kraj: Maribor

Re: MAIR-CUP SLOVENIJA 2012 - debata

OdgovorNapisal/-a nitro-s » 24.11.2011, 11:12

Upam, da se boste za Classic kategorijo tržali tistega, kar smo se zmenili na sestanku v Bohinju (na zadnji dirki). :--?

Pravilnik za Classic ostane isti kot za sesono 2011. Spremeni se samo teža modela na 1400g (1350g). :-!
LP Stanko

GSM: 051 345-915 ___ E-MAIL: stanislav.kokol@triera.net

XRAY T4 2017 Stock - XRAY X1 2015 - BURI Racer E1.1
SANWA Vortex Gen2 - MM 13.5T Sting - LRP
SANWA M12S
Uporabniški avatar
nitro-s
____________________
____________________
 
Prispevkov: 3291
Pridružen: 15.11.2002, 01:30
Kraj: Maribor

Re: MAIR-CUP SLOVENIJA 2012 - debata

OdgovorNapisal/-a skyflyer » 24.11.2011, 19:38

Zivjo!

Lojz napisal/-a:...da gremo v Stock kategoriji na ETS pravilnik: SpeedPassion CIRTIX regulatorje in SpeedPassion V3 13.5T motorje, da ustvarimo kontrolirano okolje ...


Tole se slisi dobro, vendar je za nekega zacetnika (npr. mene) pomembno da ve tudi kje to kupiti (v Slo, po moznosti), da bo dobil tudi rezervne dele, itd. Morda ne razumem popolnoma scene - ali stock kategorija pomeni katerikoli 1:10 avto, le da ima motor, krmilnik in gume iz predpisanih materialov?

Ali se pri nas kje dobi (po moznosti v kompletu) avto s citrix regulatorjem in 13.5T motorjem? Menim, da ce to ne bo dostopno, da tudi kategorija ne bo uspesna, pozdravljam pa omejene (stock) kategorije, kjer je pomembnejse druzenje in dirkanje od 'navite' (in drage) opreme.

Miha
Lp Miha V.
skyflyer
Član
 
Prispevkov: 65
Pridružen: 21.11.2011, 11:21
Kraj: Ljubljana

Re: MAIR-CUP SLOVENIJA 2012 - debata

OdgovorNapisal/-a Lojz » 24.11.2011, 22:09

skyflyer napisal/-a:Tole se slisi dobro, vendar je za nekega zacetnika (npr. mene) pomembno da ve tudi kje to kupiti (v Slo, po moznosti), da bo dobil tudi rezervne dele, itd. Morda ne razumem popolnoma scene - ali stock kategorija pomeni katerikoli 1:10 avto, le da ima motor, krmilnik in gume iz predpisanih materialov?

Miha


Ravno to pomeni stock kategorijo! Reglerje, motorje in gume bomo naročali skupaj po ugodnejših cenah po novem letu. To bom organiziral jaz v kolikor se bodo ljudje strinjali, ko grem na dirko v Avstrijo prinesem robo zraven... vidim, da me vedno več ljudi kontaktira glede take vrste dirkanja ;) SUPER!
Xray-REDS-Sanwa
Uporabniški avatar
Lojz
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1151
Pridružen: 04.01.2007, 09:17
Kraj: Maribor

Re: MAIR-CUP SLOVENIJA 2012 - debata

OdgovorNapisal/-a miha25 » 29.11.2011, 20:33

Ne manipulirat fantje ....

Ej ta kategorija ne more bit za začetnike prijazna, pa če se gleda v tujino, poglejte, vse leta pa naj gre amplituda številčnosti gor alpa dol majo samostojno klaso za začetnike!
- Vsakega začetnika bo menilo (če ne more dobit avta v sloveniji) oz če ga iz trgovine ne more prpelat direkt na dirko - ker more vam na ljubo cel avto razdret pa nabavt nove komponente... (začetnik ne ve kaj je lotanje, kaj je beseda regler, ...)
Glede sestanka v Bohinju pa nihče ni pritrjeval omenjenemu reglerju niti ne motorju, (ja bilo je govora o švohnejšem motorju, Lojz je omenil 18.5 motorje) Ta motor (pa je bil določen nevem od koga).

GOVORA JE BLO DA PRI ŠVOHNEJŠEM MOTORJU FUNKICIA BOAST ODPADE (saj je delana samo za 13.5 motorje) TOREJ JE NESMISEL MENJAVA REGLERJEV.

- Ja vsi pa vemo da če greš v Avstrijo in poveš da rabiš 15 reglerjev, motorjev, da se cena skoraj prepolovi...

KLASA ZA ZAČETNIKE JE POT DO USPEHA...
Janez MEDJA,
TOPSPEED racing team
041 723 824 po 13 uri
Janez_medja@yahoo.com
http://topspeed.si
miha25
Forumski veteran
 
Prispevkov: 739
Pridružen: 21.09.2004, 02:13
Kraj: nč več Jesenice, BOHINJ je moj domek!

Re: MAIR-CUP SLOVENIJA 2012 - debata

OdgovorNapisal/-a rc schumacher » 29.11.2011, 22:07

Se strinjam z Mihu, da bi ne gledena kašen bo stock in classic rabili eno poceni začetniško klaso. Vsi enak poceni kombo motor 17.5 in pa enak regler in je to to.

Lp
Slika S411ERYX
Uporabniški avatar
rc schumacher
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 257
Pridružen: 28.07.2010, 23:17
Kraj: Mozirje

Re: MAIR-CUP SLOVENIJA 2012 - debata

OdgovorNapisal/-a JC Borcy » 29.11.2011, 23:13

Zdaj pa res moram že nekaj napisat.
Naj mi nekdo lepo prosim razloži kdo so začetniki?
Ali so to novi navdušenci nad avtomodelarstvom, ki bi se radi podali v RC sceno,
ali so to modelarji, ki se že ali pa so se včasih ukvarjali z avtomodelarstvom.

Ne morem se pravilnik pripravljat in upoštevat za voznike, ki jih (še) ni :!:

Namenjen je tekmovalcem, ki ŽE vozijo to kategorijo.
Sam sem tudi tekmoval v elektro kategoriji in vsa moja oprema, ki jo imam mi ne koristi.
Po novih pravilih ne smem uporabit regulatorja, motorja, celic in ostale navlake, ki sem jo včasih moral imet.
Torej moram kupit vse enako kot vsak "začetnik", ker so se pravila v par letih toliko spremenila.
Pravtako je tehnika precej napredovala.

Pa še nekaj. Za začetnike (nove tekmovalce) bi naj skrbeli in pridobivali klubi/društva.
Vsekakor pa jih ne bo privabil tehnični pravilnik.
Žal pa je strošek tega hobija takšen kot je.

Pa upam, da se bo scena ponovno malo zaživela.

P.S.: tehnični pravilnik za 1:10 200mm TC kategorijo je enak že skoraj desetletje.
Torej lahko tekmujem z opremo, ki je stara več kot 5 let ;)
Konkurenčno sigurno ni lahko pa sodelujem.
LP, Borut
Uporabniški avatar
JC Borcy
____________________
____________________
 
Prispevkov: 1204
Pridružen: 10.07.2004, 04:08
Kraj: Maribor

Re: MAIR-CUP SLOVENIJA 2012 - debata

OdgovorNapisal/-a miha25 » 03.12.2011, 02:31

Res je Borut pravilnik jih ne bo privabljal....
A odbija pa jih zelo hitro lahko ....
Še tisto peščico, ki se drzne pomisliti da bi tekmovala, bo kaj hitro minilo iz razloga kot si napisal... vse jovo na novo nabavljat...
Janez MEDJA,
TOPSPEED racing team
041 723 824 po 13 uri
Janez_medja@yahoo.com
http://topspeed.si
miha25
Forumski veteran
 
Prispevkov: 739
Pridružen: 21.09.2004, 02:13
Kraj: nč več Jesenice, BOHINJ je moj domek!

Re: MAIR-CUP SLOVENIJA 2012 - debata

OdgovorNapisal/-a nitro-s » 06.12.2011, 02:13

Končno, da dorečemo, kako v sezoni 2012. :-bd

Gregor po E-Mail-u napisal/-a:Pozdravljeni,

prišel je čas, da se dobimo ter dokončno dorečemo glede pravilnika ter da se tehnika začne nabavljat že janurja :)
Debata bo tekla glede pravilnika kategorij 1/10 Stock, Classic, ter začetne *rookie* kategorije ...
Zato pripravite predloge, ter da speljemo odlično sezono v 2012, kar mislim, da dvoma ni, da je nebi.

Zato sklicujem sestanek 11.12.2011 v Indoor Rečica ob Savinji (kako do sem https://sites.google.com/site/maircupsl ... /bb-indoor ) ob 16.00 uri.

Lp Gregor Banko
LP Stanko

GSM: 051 345-915 ___ E-MAIL: stanislav.kokol@triera.net

XRAY T4 2017 Stock - XRAY X1 2015 - BURI Racer E1.1
SANWA Vortex Gen2 - MM 13.5T Sting - LRP
SANWA M12S
Uporabniški avatar
nitro-s
____________________
____________________
 
Prispevkov: 3291
Pridružen: 15.11.2002, 01:30
Kraj: Maribor

Re: MAIR-CUP SLOVENIJA 2012 - debata

OdgovorNapisal/-a miha25 » 09.12.2011, 12:50

(Hvala Stanko.)

Ker očitno so na sestanek vabljeni samo nekateri. :) jaoo jaoo

Brez besed.

Srečno.
Janez MEDJA,
TOPSPEED racing team
041 723 824 po 13 uri
Janez_medja@yahoo.com
http://topspeed.si
miha25
Forumski veteran
 
Prispevkov: 739
Pridružen: 21.09.2004, 02:13
Kraj: nč več Jesenice, BOHINJ je moj domek!

Re: MAIR-CUP SLOVENIJA 2012 - debata

OdgovorNapisal/-a maja » 26.09.2012, 12:09

Pozdravljeni,

glede na to, da se na večih področjih trudite oživeti modelarske sekcije z RC avti, sam sicer ne sodelujem že nekaj let, si bom dovolil napisati kratko mnenje. Vzrok zato je ponavljajoči se vzorec, ki se ga tako enostavno reši, le vedno se pojavi indic, ki slej ko prej odvrne koga od sodelovanja.

V primeru mair cup-a, vse pohvale, da ste oživeli klase, le bojim se da se marsikomu zadeva odtuji, ko prebira pravilnik-e. Z enostavno spremembo in poudarkom na hobiju, ne zgolj sledenju trendom, bi bil veliko bolj prijazen za širšo množico. Vse kar bi bilo potrebno storiti je ne slediti in fiksirati abotne setupe oz. zreducirati le-te. K nepotrebnemu ustvarjanju kompleksnosti pripomore tudi preveč kategorij. Predlog bi bil, da razmislite o pocenitvi in privabljanju širše množice na enega od načinov ali vsaj v smeri sledečega.. Nefiksiran proizvajalec regulatorja, motorja, gum v vseh kategorijah. Pri stocku, bi upošteval načelo >= št navojev, ter mogoče fiksiran prenos, vkolikor ne bi združili tudi začetniško kategorijo >=. Vsi, ki želijo torej v tujino in odpeljati zgolj z enim motorjem lahko torej vzamejo komplet določenega proizvajalca, kateri pač že je, vsi ostali lahko vgradijo kar želijo, le morebitnim zahtevam s prenosom ter navoji ugodijo. Min maso avtov zvišate za 50g. Uporabljajte najcenejše gume- se pravi pene, ki se vsaj v zadnjih treh vožnjah-finalu ne smejo zamenjati z novimi. A,B,C...so nek način regulator med boljšimi ter začetniki...tako da ne vidim razloga da bi ustvarjali toliko kategorij. Celice 2s. Hardcase ali ne...ne vidim razloga tudi varnostnega ne, da bi komplicirali s tem. Določene spretnosti z rokovanjem se v modelarstvu pričakujejo. Vreča za polnjenje...verjetno smiselno; vseeno dovolite 6nimh, ali lifepo v neki kombinaciji; zviševati krog interesentov ni nikoli slabo. Modified...modified pač...vse kar gre. Čim manj omejitev torej, v stocku pa tiste najnujneše.

Najbolj pomembno pa še vedno ostaja; hobi ni definiran kot nekaj kar ustvarja"ego"; to je nekaj, kar pomaga da ga izgubimo. Rezultat ni pomemben, prav tako nagrade ne.


Lep pozdrav,

Boštjan
Uporabniški avatar
maja
Član
 
Prispevkov: 54
Pridružen: 11.10.2005, 16:12
Kraj: Štajerska

Re: MAIR-CUP SLOVENIJA 2012 - debata

OdgovorNapisal/-a GHOST » 26.09.2012, 15:33

Žal ni to tako preprosto kot si napisal.
Pravilnik je nastavljen tako, da se vsak lahko najde v eni od razpisanih kategorij, tudi začetniki !!!
Žal ni problem v tem kaj si napisal ampak v miselnosti ljudi, .......žal !!
Lp Dean
040/239-554
ghost.013@gmail.com
Kolendar - Avstrijsko DP Elektro 2014
Uporabniški avatar
GHOST
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 796
Pridružen: 30.10.2002, 22:10
Kraj: Maribor

Re: MAIR-CUP SLOVENIJA 2012 - debata

OdgovorNapisal/-a ROBERT LESI » 26.09.2012, 21:02

maja napisal/-a:Pozdravljeni,

glede na to, da se na večih področjih trudite oživeti modelarske sekcije z RC avti, sam sicer ne sodelujem že nekaj let, si bom dovolil napisati kratko mnenje. Vzrok zato je ponavljajoči se vzorec, ki se ga tako enostavno reši, le vedno se pojavi indic, ki slej ko prej odvrne koga od sodelovanja.

V primeru mair cup-a, vse pohvale, da ste oživeli klase, le bojim se da se marsikomu zadeva odtuji, ko prebira pravilnik-e. Z enostavno spremembo in poudarkom na hobiju, ne zgolj sledenju trendom, bi bil veliko bolj prijazen za širšo množico. Vse kar bi bilo potrebno storiti je ne slediti in fiksirati abotne setupe oz. zreducirati le-te. K nepotrebnemu ustvarjanju kompleksnosti pripomore tudi preveč kategorij. Predlog bi bil, da razmislite o pocenitvi in privabljanju širše množice na enega od načinov ali vsaj v smeri sledečega.. Nefiksiran proizvajalec regulatorja, motorja, gum v vseh kategorijah. Pri stocku, bi upošteval načelo >= št navojev, ter mogoče fiksiran prenos, vkolikor ne bi združili tudi začetniško kategorijo >=. Vsi, ki želijo torej v tujino in odpeljati zgolj z enim motorjem lahko torej vzamejo komplet določenega proizvajalca, kateri pač že je, vsi ostali lahko vgradijo kar želijo, le morebitnim zahtevam s prenosom ter navoji ugodijo. Min maso avtov zvišate za 50g. Uporabljajte najcenejše gume- se pravi pene, ki se vsaj v zadnjih treh vožnjah-finalu ne smejo zamenjati z novimi. A,B,C...so nek način regulator med boljšimi ter začetniki...tako da ne vidim razloga da bi ustvarjali toliko kategorij. Celice 2s. Hardcase ali ne...ne vidim razloga tudi varnostnega ne, da bi komplicirali s tem. Določene spretnosti z rokovanjem se v modelarstvu pričakujejo. Vreča za polnjenje...verjetno smiselno; vseeno dovolite 6nimh, ali lifepo v neki kombinaciji; zviševati krog interesentov ni nikoli slabo. Modified...modified pač...vse kar gre. Čim manj omejitev torej, v stocku pa tiste najnujneše.

Najbolj pomembno pa še vedno ostaja; hobi ni definiran kot nekaj kar ustvarja"ego"; to je nekaj, kar pomaga da ga izgubimo. Rezultat ni pomemben, prav tako nagrade ne.


Lep pozdrav,

Boštjan




Lepo napisano podpiram mnenje in nasvete in kar je res v tej sceni je druženje modelarjev.
V dandanašnem je pa popularno preračunavanje kako boš zmagau in se bahau.

Obljubim da prihodnost avtomodelarstva v sloveniji bo pisana na kožo vsem ne le nekatirim.
Boštjan upam da se osebno spoznama in kako rečeva.
Zdaj vem kdo so pravi modelarji.



Lp.lesi
Uporabniški avatar
ROBERT LESI
Član
 
Prispevkov: 95
Pridružen: 03.02.2007, 19:59
Kraj: Kisovec

Re: MAIR-CUP SLOVENIJA 2012 - debata

OdgovorNapisal/-a ROBERT LESI » 26.09.2012, 21:28

Pozdravljeni vsi vozniki/ce MAIRCUPA v sezoni 2012.
Imam nekaj informacij glede nejasnosti letošnje sezone, kot vsi vesteje bilo nekaj dirk odpovedanih zaradi dežja ali drugih razlogov, in žal ni bilo odpeljanih vseh 7, ampak!!! le 5 s finalno vožnjo.
Pravilnik je sveto pismo, in kot pojasnjuje le-ta, se 2 najslabši dirki od sedmih ne štejeta za točkovanje.
V tem primeru, ki se je zgodil, je krivec narava ter njena posledica - dež, kar pomeni odpoved dirke, ne pomeni pa da ne šteje, to se pravi v letošnji sezoni bomo sešteli vse odvožene dirke kot veli pravilnik.

Odrezek v pravilniku MAIRCUP 2012:
Priznanja in točkovanje :
V vsaki skupini prejmejo prvi skupni trije priznanja, katere priskrbi podjetje Mair. Organizator se sam odloči ali bo dal nagrade tudi za ostale finalne skupine. Za skupnega pokalnega zmagovalca v kategoriji prejmejo prvi trije tekmovalci pokale. V sezoni 2012 se bo izvedlo 7 dirk, od katerih se tekmovalcu šteje za skupno uvrstitev do 5 najboljših rezultatov za skupno razvrstitev v prvenstvu.

Moja odločitev kot glavni v tekmovanju MAIRCUP je otemeljena, brez ogovarjanj in podobnih zadev, in ne se trudit preračunavat, ampak se sprijaznite z realnostjo.
Zdaj vem kdo so pravi modelarji.



Lp.lesi
Uporabniški avatar
ROBERT LESI
Član
 
Prispevkov: 95
Pridružen: 03.02.2007, 19:59
Kraj: Kisovec

Re: MAIR-CUP SLOVENIJA 2012 - debata

OdgovorNapisal/-a AndrejG » 26.09.2012, 22:18

Je čisto OK napisan pravilnik. Predlogi g. Boštjana pa upam, da ne bodo doživeli kakšne realizacije. Elektro avto NI za pene. Vsak začetnik bo lahko gume vozil dalj časa, kot pene pa še višina avtomobila se mu ne spreminja ... Za STOCK kategorio je super, da je regulator in motor predpisan. Jaz bi še gume. Tako vsaj imajo vsi enake možnosti.
Prenos se določi najnižji in to je to. Brez kompliciranja.
Druženje. Ne mi rečt, da se pride na dirko samo družit. Vsak je na svoj način tekmovalen in pravilno je tako.
LP, Andrej
Uporabniški avatar
AndrejG
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 331
Pridružen: 06.06.2003, 12:52
Kraj: Maribor

Re: MAIR-CUP SLOVENIJA 2012 - debata

OdgovorNapisal/-a GHOST » 26.09.2012, 22:20

Bravo Andrej !!
Lp Dean
040/239-554
ghost.013@gmail.com
Kolendar - Avstrijsko DP Elektro 2014
Uporabniški avatar
GHOST
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 796
Pridružen: 30.10.2002, 22:10
Kraj: Maribor

Re: MAIR-CUP SLOVENIJA 2012 - debata

OdgovorNapisal/-a AndrejG » 26.09.2012, 22:22

Sem pozabil še na celice. Ni variante, da se vozi kaj druga kot hardcase. Bi rad videl tvoj izraz, če bi ti pri trku šla celica rakom žvižgat in skurila vse kar je na avtu in še kaj. Je danes zelo velika izbira le teh in cenovno dostopna vsakemu, ki se ukvarja z avtomodelarstvom.
LP, Andrej
Uporabniški avatar
AndrejG
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 331
Pridružen: 06.06.2003, 12:52
Kraj: Maribor

Re: MAIR-CUP SLOVENIJA 2012 - debata

OdgovorNapisal/-a ROBERT LESI » 26.09.2012, 22:45

Fantje pozabljate, da naš MairCup ni Avstrija, ali kjer vam je lepše in boljše, tako da, brez repenčenja. Pač če kateremu kaj ne paše, naj vozi v Avstriji, ki so tako, kot vsi pravte, profiti, ampak ne veste pa koliko vlagateljev je tam, da zraste taka infrastruktura. Pač MairCup je zasnoval Lesi s pomočjo kolegov. Proga v Kisovcu se pa ne more primerjat s finim asfaltom, tako, da bomo vozili modelarji, ne pa dirkači, ki jim je zgolj zmaga najbolj pomembna in lepo bi prosil, da glejmo na vse ne samo na ene, ok, hvala.
Zdaj vem kdo so pravi modelarji.



Lp.lesi
Uporabniški avatar
ROBERT LESI
Član
 
Prispevkov: 95
Pridružen: 03.02.2007, 19:59
Kraj: Kisovec

Naslednja

Vrni se na Elektro.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron