Realno merjenje C-ja preko IR (LiPo akumulatorji)

Vse o modelih na elektro pogon ...

Moderator: Scythe

Realno merjenje C-ja preko IR (LiPo akumulatorji)

OdgovorNapisal/-a mihah » 02.02.2012, 16:27

Pozdravljeni modelarji,

proizvajalci nas dobesedno že :^o okoli oznak C. Modelarji v tujini so zato določili preprosto formulo za preračunavanje dejanske C zmogljivosti akumulatorja glede na njegovo notranjo upornost in kapaciteto. Več o tem sem spregovoril na predavanju.

Spodaj prilagam tabelo, ki si jo lahko izobesite v svoj polnilni kotiček. :D Seveda vabljeni k objavljanju rezultatov, pri tem ne pozabite napisati tip akumulatorja, št. ciklov in polnilnika.

Več o IR tudi na videu: http://www.youtube.com/watch?v=N8QhXewc ... r_embedded

Vabljeni k debati!

Slika
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2706
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

Re: Realno merjenje C-ja preko IR (LiPo akumulatorji)

OdgovorNapisal/-a mihah » 06.02.2012, 10:14

Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2706
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

Re: Realno merjenje C-ja preko IR (LiPo akumulatorji)

OdgovorNapisal/-a mihah » 07.02.2012, 20:48

Danes sem dobil Waynov meter Opravil sem testiranja na mojih Gensace. Številke, ki sem jih pričakoval.

Testi 5300tk na elektromodellflug so bolj 4800tke.

Tako so to realno za moje pojme 25C celice, kot paket pa na 25 cm kabla 2.5mm2, z deans ponaredki (0.6 mOhm) in 4 mm (ca 0.5 mOhm) konektorji pa dobrih 15C. ::) Lahko se opazi, da so priključki in kabli potem glavni faktor - celice recimo pri 36*C imajo 3.92 mOhm, kabli in priključki pa 6.28 mOhm.
Predvsem pa je zanimivo to, da pričakovano pade IR z višanjem temperature, vendar skupni IR naraste na račun priključkov. To sem ponovil 2x kajti nisem verjel, ampak pridem do istega zaključka pri tem paketu in pri 5000 40C.

Razveseljivo pa je, da UDP dokaj primerljivo meri IR z Waynomiv metrom, vse je v meji napake. :-bd

Teste lahko naredim vsakemu na njihovih celicah, rabim eno prosto popoldne.
Priponke
gensace1-1.jpg
gensace1-1.jpg (73.32 KiB) Videno 1129 krat
gensace2.jpg
gensace2.jpg (42.16 KiB) Videno 1129 krat
gensace5300.jpg
gensace5300.jpg (37.62 KiB) Videno 1129 krat
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2706
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

Re: Realno merjenje C-ja preko IR (LiPo akumulatorji)

OdgovorNapisal/-a rc schumacher » 07.02.2012, 21:15

Gens ace raztura :-! Sem skoraj ziher, da bilo kere veliko dražje lipote niso toliko sposobne!

Lp
Slika S411ERYX
Uporabniški avatar
rc schumacher
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 257
Pridružen: 28.07.2010, 23:17
Kraj: Mozirje


Vrni se na Elektro.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron