Speed passion

Vse o modelih na elektro pogon ...

Moderator: Scythe

Speed passion

OdgovorNapisal/-a rc schumacher » 10.04.2012, 22:20

Ker je bilo sedaj na zadnji dirko veliko preveč skurjenih regulatorjev in motorjev odpiram teme kjer naj se povejo pametni nasveti kako se tega izogniti. Ter čim več podatkov kaj se je naredilo z vašim regulatorjem/motorju, ki ste ga uničili, da probamo najti kje je problem. Za začetek prosim notri ne pisati bedarij kaj smo "narobe" predpisali v pravilnik itd. To kar je to se bo vozili in sem siguren, da bo ob pravilni uporabi vse skupaj delovalo!

Za začetek sam sem vozil speed passion Cirtix Stock Club Race ESC z motorjem speed passion V3.0 competiton 13.5. Regulator se ob prestavnem razmerju 4.74 ni nikoli segrel nad 35°C. O motorju pa nebo, ker tako ni tapravi.

Oče je pa vozil isti regulator in pa kitajski 13.5 motor. Nekja časa je vse brezhibno delovalo, ko kar naenkrat avto ni več šel. Probala sva veliko različnih načinov in nič ni pomagalo. Z drugim regulatorjem je potem vse delovalo kot je treba. Danes sem probal kje bi bil razlog za odpoved prvega regulatorja a ga nisem našel. Ventilator in bec delujeta, vse lučke gorijo kot je treba le regulatorja se neda več na novo skaliblirati. Bom danes vprašal na speed passion kaj narediti. Verjetno pa drugega kot, da ga reklamiram nebo preostalo. Pri drugem regulatorju pa je, ko je žele vžgati regulator za zadnjo finalno vožnjo začelo kaditi iz kondenzatorja. Zopet iz popolnoma neznanega razloga. Nasrečo pa se je tukaj skurila le ena SMD dioda v vrednosti 0,5€ vendar pa boma za ziher raje zamenjala celoten kondenzator strošek 3€. Torej midva sva v celem dnevu skurila en regulator in en kondenzator.

Zelo čuden primer je bil pri Mateju. Realno lahko rečemo, da je z prestavnim razmerjem 4.0 malo pretiraval in najvrjetneje zato skuril regler in motor. To je še vse razumljivo vendar nekoliko bolj zanimivo posatane, ko sem mu jaz posodil novega original zapakirani regulator. Vse skupaj je priklopil in prižgal vendar na regulatorju so lučke gorele na sprejemniko pa nič. Po večih poskusih problema nismo našli. Danes doma sem vse priklopil in tudi pri meni je bila ista zgodba. Potem pa sem priklopil ubec na sprejemnik in ta je sevad začel delovat. Poleg tega pa se je na regulaotrjo začel vrteti ventilator, ki se prej ni. Vse se je dalo normalno skaliblirati le motor pa še ni deloval. Tako, da tudi ta regler bo šel na potovanje proti Kitajski.

Izmed vseh 9 regulatorjev, ki sem jih jaz dobavil iz Kitajske in jih prodal so sedaj za na servis en očetov in pa ta, ki je bil posojen. Na enem je še šel kondenzator vsi ostali pa so zaenkrat nasrečo delujoči.

Sedaj pa par nasvetov kako se izogniti kurjenjo. Kot prvo za naše proge, ki imajo kratke ravnini in pa zelo veliko pospešovanja odpriporočam uporabo prestavnega pod 4.5 še raje pojdite za kakšno decimalko višje. V toplejšem vremenu uporabite hladilnike za motorje in pa ventilatorje! Nikoli ne imeti preblizu skupaj regulatorja in motorja saj potem nimata prostora za hlajenje in se samo segrevata en drugega.

Mi je pa padla na misel še ena rešitev v primeru, da se bo to z rgulatorji ponavljalo. Uporabili bi lahko zunanji bec saj močnejši digitalni servoti potegnejo kar zanimive tokove in s tem še dodatno obremenijo regulator. Je pa res, da bi bil zunanji bec le še enda dodatna navlaka v avto, ki bi lahko povzročevala probleme zato sam tega še nebo uporabil bom pa imel na rezervi, če bo kdaj treba.

Na regulator imam še eno manjšo pripombo, da se ga da programirati le s kartico vendar to ni nek hud problem saj je potrebno nastaviti le premzo. Aja malo bojim se še podatka, ki pravi, da je na regulator samo 90dni garanciji.

Pa, da nebo vse skupaj zgledalo prevel črno. Nam je pa po zaslugi enakih regulaotrjev letos prvič po veliko letih uspelo, da smo bili po ravnin dejanski izenačeni \m/ In to je pomenil seveda le še boljše dvoboje v ovinkih B-)

Lp
Slika S411ERYX
Uporabniški avatar
rc schumacher
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 257
Pridružen: 28.07.2010, 23:17
Kraj: Mozirje

Re: Speed passion

OdgovorNapisal/-a AndrejG » 10.04.2012, 22:52

Lahko, da imajo ti tvoji cenejši, kitajski regulatorji slabše FETE. Se zna zgodit ;) Jaz sem enega skuril na treningu (zamenjal polariteto na bateriji) torej moj feler. Ko smo ga odprli so noter FETI 6kom., ki bi naj zdržali tok 191A. Mogoče v tvojih ni tako. V veliki večini smo vozili prenos 4,5 in je vse delovalo super. To je to za ta denar. Nekateri pač mislijo, da bodo veliko pridobili z nekimi nizkimi prenosi. Jaz bom vedno vozil v okolici 4,5 in pa SP13.5 ;)
LP, Andrej
Uporabniški avatar
AndrejG
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 331
Pridružen: 06.06.2003, 12:52
Kraj: Maribor

Re: Speed passion

OdgovorNapisal/-a rc schumacher » 10.04.2012, 23:13

To bi bilo možno vendar močno dvomim. Saj sem jih dobil od uradnega dobavitleja za celotno Kitajsko. In pa mislim in upam, da se regulatorji ki so original speed passion ne razlikujejo po fetih neglede na to kje jih kupiš. Sta pa crknila tudi 2 Tonjeve regulatoja tako, da milim da na ni tu fora. Sam bolj sumim, da je prišlo do kakšnega serijskega problema zadnje novejše serije ali pa, da smo pa imeli smolo. Glede prenosa pa na competition 13.5 motorju bo 4.5 ziher zdržalo to si verjteno ti vozil na MMM pa to ni več ziher se vse skupaj malo bolj segreva.

Lp
Slika S411ERYX
Uporabniški avatar
rc schumacher
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 257
Pridružen: 28.07.2010, 23:17
Kraj: Mozirje

Re: Speed passion

OdgovorNapisal/-a nitro-s » 11.04.2012, 00:56

Nekateri ste na dirki pretiravali z prestavnim razmerjem. SP priporoča za svoje motorje 13.5T razmerje (Recommended Gearing) 4.8 - 6.0. :-!

Za Xray T3 (ratio 1.9) 4.78 (48P 78/31) - 5.93 (48P 78/25) ;)

Pozimi na tepihu sem uporabljal regler SP Cirtix Stock Club Race in motor SP 13.5T V3.0 in nisel imel nobenih problemov. ::)
Na Xray-u T3 sem imel razmerje 4.63 (78/32) in je motor bil vroč, tako da sem lahko z prstom držal (7 min. vožnje).
Na reglerju in na motorju sem imel ventilator in hladilnik.

Na reglerju je 6 FET-ov 4833N (30V, 191A) in pri zamenjavi polaritete 'crknjo' vsi. ::(

Vedno uporabjajte ventilator na regulatorju SP Cirtix Stock (ne glajte na težo). :-!
LP Stanko

GSM: 051 345-915 ___ E-MAIL: stanislav.kokol@triera.net

XRAY T4 2017 Stock - XRAY X1 2015 - BURI Racer E1.1
SANWA Vortex Gen2 - MM 13.5T Sting - LRP
SANWA M12S
Uporabniški avatar
nitro-s
____________________
____________________
 
Prispevkov: 3291
Pridružen: 15.11.2002, 01:30
Kraj: Maribor

Re: Speed passion

OdgovorNapisal/-a Lojz » 11.04.2012, 08:56

Prvo, če pogledate čase najhitrejših krogov boste opazili, da smo vsi precej skupaj. Razlika je le v konstanti. Spomnite se lanskih rezultatov v stock kategoriji (boost regulator in poljubni 13.5T motor)!

Drugo, ne rečem, da so vsi sami krivi za okvare regulatorjev a pre-niski prenos definitivno ne goduje ne motorju ne regulatorju. Predpisani prenosi s strani proizvajalca niso brez razloga. Lansko celo zimsko prvenstvo, ETS dirka, Avstrijsko državno nisem opazil nekih težav.

Jaz vozim 4.5 že ne vem koliko dirk in treningov pa še nisem nič skuril, morem hitro potrkat, da se kaj ne pripeti še meni ;)

LP, Lojz
Xray-REDS-Sanwa
Uporabniški avatar
Lojz
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1151
Pridružen: 04.01.2007, 09:17
Kraj: Maribor

Re: Speed passion

OdgovorNapisal/-a twins55 » 11.04.2012, 12:40

Samo za info fantje, sam sem v kvalifikacijah vozil prenos 4.263 in nisem imel nobenih težav (motor 79st, regulator 34st konstantno), potem pa, ko sem videl da se reglerji in motorji "kurijo" kot po tekočem traku sem v finalu vozil 4.500 (za ziher).
Drugače pa, meni je elektronika delala brezhibno samo gume nisem imel prave.
(regulator + motor kupljen januarja pri TOPRC)

lp
"Race against time, or just to survive"
Uporabniški avatar
twins55
Naš človek :)
 
Prispevkov: 225
Pridružen: 22.02.2005, 18:30
Kraj: Ljubljana

Re: Speed passion

OdgovorNapisal/-a skyflyer » 11.04.2012, 17:56

rc schumacher napisal/-a:Mi je pa padla na misel še ena rešitev v primeru, da se bo to z rgulatorji ponavljalo. Uporabili bi lahko zunanji bec saj močnejši digitalni servoti potegnejo kar zanimive tokove in s tem še dodatno obremenijo regulator.


Domen, tole je dejansko moj pomislek pri tej stvari. Moj servo ima stall current 4-5A, medtem ko je Citrix deklariran za 2A. Tamiyin stock regler za brushed motor se je sesedel po parih obratih tega servota, naprimer. Ali ima kdo moznost pomeriti dejanski tok ki ga servo potegne (jaz nimam pri roki nobenega taksnega splitterja za servo kabel)?

Sicer pa... moj Citrix je tudi crknil. Ventilator ne deluje, lucke se prizgejo, BEC ne deluje. Prodajalec pravi da ga bo zamenjal, vozil sem pa razmerje 4.49. Motor se je sicer segrel na cca 80 oC, vendar regler ni bil vroc. Ko je crknil (po 1 minuti zadnje finalne voznje) pa sta bila tako regler kot motor hladna. Vozil sem pa z LRP Eraser stock spec 13.5T motorjem (hvala Lovro!).

Miha
Lp Miha V.
skyflyer
Član
 
Prispevkov: 65
Pridružen: 21.11.2011, 11:21
Kraj: Ljubljana

Re: Speed passion

OdgovorNapisal/-a rc schumacher » 12.04.2012, 17:06

Da ne zamenjate polaritete si lahko v primeru, da uporabljate hard case lipote katere imajo vse na enaki strani + in - enostavno prilagodite dolžino kablov tako, da eden od obeh kablov sploh nebo dosegel napačnega pola in neboste mogli narobe priklopiti.

Kot imam jaz

Slika

Rdeč kable na regulatorju je prekratek, da bi sploh dosegel minus na lipotih ;)

Drugače pa poglejet mogče najdete po ugodnih cenah kaj iz speed passnove strani saj imajo kar veliko razprodajo. Vendar končna cena z carino še vedno ni ravno nizka.

Lp
Slika S411ERYX
Uporabniški avatar
rc schumacher
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 257
Pridružen: 28.07.2010, 23:17
Kraj: Mozirje

Re: Speed passion

OdgovorNapisal/-a AndrejG » 12.04.2012, 21:26

Da ne zamenjate polaritete si lahko v primeru, da uporabljate hard case lipote katere imajo vse na enaki strani + in - enostavno prilagodite dolžino kablov tako, da eden od obeh kablov sploh nebo dosegel napačnega pola in neboste mogli narobe priklopiti.


Majstore, mi to vse vemo. Ker pa sem imel različne tipe baterij in so bile polaritete na različnih mestih mi ta rešitev ni prišna v poštev. Sedaj pa je vse tako kot mora bit ;)
LP, Andrej
Uporabniški avatar
AndrejG
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 331
Pridružen: 06.06.2003, 12:52
Kraj: Maribor

Re: Speed passion

OdgovorNapisal/-a rc schumacher » 20.06.2012, 15:53

Eno vprašanje je že kdo vzel iz motrja ven ležaje? Danes sem jih hotel dobiti ven in niso šli lepo pa tut z malo sile niso šli. Bolj pa nisem hotel, da jih nebi uničil. kako jih vi ven dobite?

Lp
Slika S411ERYX
Uporabniški avatar
rc schumacher
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 257
Pridružen: 28.07.2010, 23:17
Kraj: Mozirje

Re: Speed passion

OdgovorNapisal/-a GHOST » 20.06.2012, 17:03

rc schumacher napisal/-a:Eno vprašanje je že kdo vzel iz motrja ven ležaje? Danes sem jih hotel dobiti ven in niso šli lepo pa tut z malo sile niso šli. Bolj pa nisem hotel, da jih nebi uničil. kako jih vi ven dobite?

Lp


Ni potrebe da jih jemlješ ven, razen če jih hočeš menjati !!
Očistiš jih lahko, ne da jih jemlješ ven.

1.del - http://www.youtube.com/watch?v=6iFTO54uGM0&feature=plcp
2.del - http://www.youtube.com/watch?v=Pt7O2qiuP4g&feature=plcp
3.del - http://www.youtube.com/watch?v=DJlLstmmie4&feature=plcp
Lp Dean
040/239-554
ghost.013@gmail.com
Kolendar - Avstrijsko DP Elektro 2014
Uporabniški avatar
GHOST
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 796
Pridružen: 30.10.2002, 22:10
Kraj: Maribor

Re: Speed passion

OdgovorNapisal/-a rc schumacher » 20.06.2012, 21:30

To vvem samo kaj pa ce zelis menjati?

Lp
Slika S411ERYX
Uporabniški avatar
rc schumacher
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 257
Pridružen: 28.07.2010, 23:17
Kraj: Mozirje

Re: Speed passion

OdgovorNapisal/-a paka » 20.06.2012, 22:06

Ali je mogoče imel kdo problem z odvitjem vijakov na MMM motorju? Jaz namreč enega ne morem odviti, pa sem že vse probal.

LP
paka
Novinec
 
Prispevkov: 10
Pridružen: 23.02.2012, 15:20
Kraj: Izlake

Re: Speed passion

OdgovorNapisal/-a rc schumacher » 20.06.2012, 22:07

paka napisal/-a:Ali je mogoče imel kdo problem z odvitjem vijakov na MMM motorju? Jaz namreč enega ne morem odviti, pa sem že vse probal.

LP


Pa je tako mocno zasravfan ali si unicil glavo vijaka?

Lp
Slika S411ERYX
Uporabniški avatar
rc schumacher
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 257
Pridružen: 28.07.2010, 23:17
Kraj: Mozirje

Re: Speed passion

OdgovorNapisal/-a mihah » 20.06.2012, 22:12

Ležaji so lahko na lahko prilepljeni z anaerobnim lepilom - pomaga gretje nad ca 250 st. C ali pa so notri dani tako, da segrejejo ohišje, ležaje pa se ohladi. Drugače bo na silo šlo težko. Si mogoče pisal na Speedpassion support?
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2706
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

Re: Speed passion

OdgovorNapisal/-a mihah » 20.06.2012, 22:12

paka napisal/-a:Ali je mogoče imel kdo problem z odvitjem vijakov na MMM motorju? Jaz namreč enega ne morem odviti, pa sem že vse probal.

LP


So res malo bolj zategnjeni, vendar pri meni ni bilo težav.
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2706
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

Re: Speed passion

OdgovorNapisal/-a paka » 20.06.2012, 22:25

rc schumacher napisal/-a:
paka napisal/-a:Ali je mogoče imel kdo problem z odvitjem vijakov na MMM motorju? Jaz namreč enega ne morem odviti, pa sem že vse probal.

LP


Pa je tako mocno zasravfan ali si unicil glavo vijaka?

Lp



Zelo so bili zategnjeni (no eden je še zmeraj) in ja sedaj se mi je že glava uničla.

LP
paka
Novinec
 
Prispevkov: 10
Pridružen: 23.02.2012, 15:20
Kraj: Izlake

Re: Speed passion

OdgovorNapisal/-a rc schumacher » 20.06.2012, 22:43

Hmm potem pa imas problem, če hočeš dobiti narazen. Moji so bili zategnjeni v mehaj noramlnega in nisem imel problema z razdiranju.

Glede na to, da je placa pri glavi bolj malo bi teško šlo, da bi v glavo vijaka vrezal tanko ravno črto in potem odšravfal z navadni izvijačem.

Sam, če nebi šlo drugače bi poskusil na zadnji strani povrtati vijak da razpate in potem razdrl motor. Bi pa po vsej vrejtnosti pri sem uničil zadnji del motorja in bi rabil novega http://www.fast-webshop.com/tonisport/eshop/2-1-Speed-Passion/10-2-Motor-Accessories/5/1050-Speed-Passion-End-Bell-Unit-for-V3-0-Motors

Lp
Slika S411ERYX
Uporabniški avatar
rc schumacher
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 257
Pridružen: 28.07.2010, 23:17
Kraj: Mozirje

Re: Speed passion

OdgovorNapisal/-a rc schumacher » 03.08.2012, 23:35

Danes v Celovcu na trenigu sem malo potestiral in primerjal moje sp motorje.

Najprej sem vozil 13.5MMM z prenosom 4.93. Motor je bil po 8minutah na otip zelo vroč. Pod nizikim obrati je motor imel veliko moči in imel sem občutek, da občasno tudi malo cuka.

Potem sem dal gor 13.5 V3.0 in prenos 4.04. Motor je bil po 8minutah hladnejši od MMM kljub veliko nižjem prenosom. Na ravnin je bila končna večja (zaradi prenosa) v ovinkih pa je bilo v spodnjih vrtlajih malo majn moči in ta se mi je zdela bolj linearno razporejena. Tako se mi je zdela vožnja s tem motorju hitrejša in lažja.

Verjetno bi z nižjem prenosu na MMM motorju dosegel boljše čase kot jih je mogoče z V3.0 vendar za moje pojme je težji za voziti in pa tvegali bi uničenje saj se zelo greje. V primeru MMM vs. V3.0 bi sam vrjetno izbral V3.0.

Lp
Slika S411ERYX
Uporabniški avatar
rc schumacher
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 257
Pridružen: 28.07.2010, 23:17
Kraj: Mozirje

Re: Speed passion

OdgovorNapisal/-a Stocker » 04.08.2012, 15:31

Super Domen, da si testiral in kot videt je tale V 3.0 super motor, ker tale MMM se res vsem greje.
2 Fast 4 U and Still Smokin 2
Slika
Tamiya 417X
LRP SXX TC
Uporabniški avatar
Stocker
Naš človek :)
 
Prispevkov: 258
Pridružen: 09.01.2003, 01:01
Kraj: Rečica ob Savinji /Maribor

Naslednja

Vrni se na Elektro.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron