1:24 priprava na dirko?

Vse o modelih na elektro pogon ...

Moderator: Scythe

Je 1:24 avto s serijskim 180 motorjem konkurenčen?

Glasovanje se je zaključilo dne 01.01.2004, 17:14

Da, vse je v prstih
0
Brez glasov
Niti pod razno
0
Brez glasov
Mogoče, ni nujno da je več moči na kolesih prednost
1
100%
 
Skupaj glasov : 1

1:24 priprava na dirko?

OdgovorNapisal/-a frcac » 25.12.2003, 17:14

Živjo fantje.

Tule imate s tem veliko več izkušenj, jaz sem si tako igračko od GMa kupil šele pred kratkim, cena v Mibu je bila roko na srce več kot ugodna. Seveda je jasno, da je dobro začeti počasi in postopoma. Vseeno pa me zanima kakšen "tuning" priporočate.

Najprej, ali je serijski 180 motor dovolj konkurenčen. Je podaljšana 180 tka obvezna? Ali raje do 280tke, čeprav sta po meritvah kolega motorja skoraj identična.

Verjetno o krogličnih ležajih ni potrebno dosti razpravljati, saj puše kar hitro verjetno pridelajo nekaj zračnosti.

Brez petih celic tudi ne gre - je masa avtomobila pomembna; AA ali AAA velikost? Kakšna kapaciteta pogonskih baterij je potrebna za 30 minut tekmovalne vožnje (če hipotetično pridirkamo do finala)?

Ali je vse to popolnoma nepotrebno kompliciranje in samo gas gremo na tepih? :twisted:

Sašo

P.S.: Mogoče bo kdo rekel da je bilo o tem že kaj napisanega - marsikaj je res, a z začetkom Mibo pokala in kar nekaj prodanih avtomobilov je verjetno taka vedno aktualna začetniška vprašanja spet predebatirati.
Priponke
impreza.jpg
impreza.jpg (29.12 KiB) Videno 1788 krat
Uporabniški avatar
frcac
Naš človek :)
 
Prispevkov: 248
Pridružen: 15.12.2003, 16:49
Kraj: Godovič

OdgovorNapisal/-a tornado » 25.12.2003, 17:43

V enem od teh člankov je Miha lepo opisal ta model.
http://mdm.zrcalo.si/forum/viewtopic.ph ... sc&start=0
tornado
Naš človek :)
 
Prispevkov: 308
Pridružen: 08.01.2003, 14:25
Kraj: Maribor

Re: 1:24 priprava na dirko?

OdgovorNapisal/-a mihah » 25.12.2003, 20:08

>
Najprej, ali je serijski 180 motor dovolj konkurenčen. Je podaljšana 180 tka obvezna? Ali raje do 280tke, čeprav sta po meritvah kolega motorja skoraj identična.
>

Če nimaš izkušenj, vozi raje s 130tko. Bolj za živce na zaprtih progah, če ne drugega. Predelava na 280tko lahko počaka, ko pa si pripravljen, pa je predelava preprosta, poglej link, ki ga je dal Rado.

Aja, če najdeš kje 180tko za manj denarja kot navadna 280tka mi sporoči :)

Obvezno je imeti omejitev (EPA) na komandi za plin. Drugače bo zadeva bolj ali manj nevozna.

>
Verjetno o krogličnih ležajih ni potrebno dosti razpravljati, saj puše kar hitro verjetno pridelajo nekaj zračnosti.
>

Jaz še vedno vozim s pušami... dela čist ok.

>
Brez petih celic tudi ne gre - je masa avtomobila pomembna; AA ali AAA velikost? Kakšna kapaciteta pogonskih baterij je potrebna za 30 minut tekmovalne vožnje (če hipotetično pridirkamo do finala)?
>

Če vzameš 280tko teoretično ne bi smel imeti problemov s časom vožnje v polurnem finalu. Meni je popapalo približno 500 mAh.

Bolj problem je z oprijemom. Teoretično najbolj ugodna bi bila izbira KAN 650 2/3 AA akujev, samo so PRELAHKI. Avto ima zadaj preveč oprijema in zadevšna poskakuje kot žaba pri pospeševanju, tudi z najtršimi (črnimi pencami by Conrad). Ko sem jih zamenjal s 5 AA (Sanyo Gold) je bila zadeva bolj vozna, čeprav še vedno ne tisto pravo.... svinec v rit je še edina varianta ki ostane.

>
Ali je vse to popolnoma nepotrebno kompliciranje in samo gas gremo na tepih? :twisted:
>

Ma, malce je kompliciranja, vendar je najbolje, da če maš tepih doma, da malo sprobavaš, predvsem pa trening, trening, trening....
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a mihah » 25.12.2003, 20:11

Sašo, iz tvoje slikce, ki si jo pripel.... nosilci za karoserijo. Priporočam modifikacijo za najlonske vijake. Originalni nosilci so preveč krhki in med tekom, gre karoserija hitro po svoje ;)
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a slonic » 26.12.2003, 16:00

Kje se dobi te najlonske vijake?
Uporabniški avatar
slonic
Naš človek :)
 
Prispevkov: 154
Pridružen: 03.04.2003, 22:55
Kraj: Sežana

OdgovorNapisal/-a mihah » 27.12.2003, 11:32

Med drugim tudi v MIBO ;)
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a frcac » 27.12.2003, 12:28

:lol:

Nosilcev mi še ni uspelo polomiti kljub "tankovski" beli ABS karoseriji in par konkretnih ne preveč nežnih dotikov raznoraznih stvari.

Na forumu sem za nazaj kar dobro pregledal nize sporočil, sem pa kljub vsemu pričakoval kakšen odgovor več - da bi recimo tale tema postala en tak FAQ oziroma šnelkurs za vse tiste ki so avto kupili pa ne vedo kako in kaj pa jih zanima.

Vidim, da je tema kar brana, sodelovanja pa žal ni, čeprav je 1:24 dogajanje zadnje čase kar močno. Škoda.

No če ne drugega, se vidimo na kakšni dirki... :)

Sašo
Uporabniški avatar
frcac
Naš človek :)
 
Prispevkov: 248
Pridružen: 15.12.2003, 16:49
Kraj: Godovič

OdgovorNapisal/-a mihah » 27.12.2003, 14:06

Ma, vsi raje trenirajo, kot pa tipkajo po tipkovnici :)
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

Kapljica

OdgovorNapisal/-a Alex » 29.12.2003, 10:05

Da še jaz dodam kapljico za branje..
Po vseh dirkah na tepihu do sedaj je razvidno, da je bolje imeti model malo pretežak kot pa prelahek...razlog?..Pri sedmih modelih na progi je nemogoče vozit 30 minut brez da bi se koga *dotaknil*... in tisti z boljšim oprijemom in višjo težo ostane bolj ali manj na svoji začrtani poti, tisti drugi pa izvaja piruete, naseda na bankine..itd.. skratka zgublja čas.
Torej, če že zaradi drugega ne, bi bilo že zaradi tega pametno imeti 5xAA namesto 5xAAA, pa 280ko, namesto 130 ali 180...pa mogoče ..še malo dodatne teže za popravljat težišče...tudi Conradove penice pod višjo težo precej pridobijo na oprijemu. Torej.. over 250g...
Edit: Pa še nekaj: Najverjetneje šele pri višji teži modela najlonski vijaki odigrajo svojo pravo vlogo..
LP Alex
Uporabniški avatar
Alex
Član
 
Prispevkov: 59
Pridružen: 02.12.2002, 15:47
Kraj: Ljubljana


Vrni se na Elektro.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov

cron