Živjo fantje.
Tule imate s tem veliko več izkušenj, jaz sem si tako igračko od GMa kupil šele pred kratkim, cena v Mibu je bila roko na srce več kot ugodna. Seveda je jasno, da je dobro začeti počasi in postopoma. Vseeno pa me zanima kakšen "tuning" priporočate.
Najprej, ali je serijski 180 motor dovolj konkurenčen. Je podaljšana 180 tka obvezna? Ali raje do 280tke, čeprav sta po meritvah kolega motorja skoraj identična.
Verjetno o krogličnih ležajih ni potrebno dosti razpravljati, saj puše kar hitro verjetno pridelajo nekaj zračnosti.
Brez petih celic tudi ne gre - je masa avtomobila pomembna; AA ali AAA velikost? Kakšna kapaciteta pogonskih baterij je potrebna za 30 minut tekmovalne vožnje (če hipotetično pridirkamo do finala)?
Ali je vse to popolnoma nepotrebno kompliciranje in samo gas gremo na tepih?
Sašo
P.S.: Mogoče bo kdo rekel da je bilo o tem že kaj napisanega - marsikaj je res, a z začetkom Mibo pokala in kar nekaj prodanih avtomobilov je verjetno taka vedno aktualna začetniška vprašanja spet predebatirati.