Serpent Viper 977-e

Vse o modelih na elektro pogon ...

Moderator: Scythe

Serpent Viper 977-e

OdgovorNapisal/-a mihah » 20.10.2014, 23:10

Po dolgem času bom napisal na forum kaj drugega kot oglas 8-[

Vsem zaineresiranim bi rad predstavil model, ki je (in mogoče še bo) poskrbel za malo (ali pa tudi precej) svežega vetra v naših in tujih tekmovalnih vrstah. Predstavitev bo potekala po delih - vsak dan malo. Je le preveč vse naenkrat ;-)

Zadnje dve leti sem ponovno v tekmovalnih avtomobilskih vodah, s sotekmovalci se odlično razumemo in zabavamo. Vsekakor mi cesta trenutno bolj leži. Iz poceni, a konkurenčnih 1:10 modelov Sakura XI Sport sem prešel letos tudi na 1:8 GTe do zadnje pridobitve - 1:8 C Elektro - Serpent Viper 977-e. Mogoče je glavni krivec kolega Sašo, morda tudi Tomaž, a o tem mogoče kdaj drugič.

Nekaj zgodovine:

Modele 1:8 C elektro spremljam že nekaj časa. Preko RC Tech foruma se mogoče zve na enem mestu še največ od leta 2007 dalje: http://www.rctech.net/forum/electric-ro ... d-car.html
Tudi 977e je dobil svojo stran: http://www.rctech.net/forum/electric-ro ... -977e.html

Prvi zanimiv model so in še vedno imajo švicarji - http://www.platzhirsch.net/ . Ko pa vidiš ceno in vse res exkluzivne komponente, te pa mine.. Motonica je dala pred nekaj leti ven zanimive modele, a precej neprimerno postavitev akumulatorjev navzven. Serpentov model 966 je imel kar 4 posamezne saddle 1S3P akumulatorje in obilico vijakov... no potem pa je letos končno priše 977e:

http://promo.serpent.com/977e/

Slika

Najprej bi se rad zahvalil Jerneju iz TOP RC - http://www.toprc.eu/sl za res enkratno podporo in pripravljenost pomagati. Model je na voljo tule: http://www.toprc.eu/sl/serpent-viper-97 ... ep-s904002

V tej temi bi rad predstavil gradnjo, probleme, rešitve, ideje, itd. okoli modela. Poleg 1/10 modified modelov in seveda kraljevske 1:8 IC kategorije je to najhitrejši tip modela na pisti.

Upam, da bo branje zanimivo. Mogoče še prej kratek video: https://www.youtube.com/watch?v=5OC6IarsNPg

Kot prvo naj omenim, da se takega modela ne da kar tako peljati po tudi še tako urejenih parkiriščih saj bo veliko razočaranje. Bolje poseči po 1:8 GT oz 1:8 offroad modelih. Tak model spada samo in le na pripravljeno stezo z veliko oprijema. Prav tako je potrebno biti skrajno previden, saj je model pri hitrostih nad 100 km/h lahko tudi zelo nevaren ob neprimernih znanjih in neodgovorni vožnji.

Pa pojdimo po vrsti.

Model pride v dokaj oz. presenetljivo majhni škatli. Dejansko je to samo golo podvozje!

Slika

E nalepka čez nitro motorček :)

Vsebina - res vrhunski materiali - je tipično razvrščena po vrečkah:

Slika

Žal, sem zaman iskal tipična tiskana navodila. Našel sem pa tole:

Slika

Zadnje čase sem postal ljubitelj DryFluida - ima ga tudi TOP RC - ležaji so dobili vsi po kapljico:

Slika

Hop na stran - http://www.serpent.com/product/904002/downloads/ , poteg navodil dol na tablico in gremo... no, navodila so pisana res in skoraj izključno za tiste, ki imamo že kar nekaj izkušenj. Mnogo stvari, ki so nam skoraj samoumevne je izpuščenih.

Slika

Ker sem privrženec nizke mase, sem že prej pri Američanih http://www.fastener-express.com/ naročil aluminijaste vijake. Samo kritični bodo ostali originalni, jekleni.

Slika

Sestavljanje:

Že pri prvem koraku sem naletel na problem - namestitev zegerjevega obročka brez klešč ](*,)

Slika

Rešitev pol ure kasneje: Navaden izvijač in velika mera potrpljenja in na koncu boleči prsti :oops:

Slika

Nadaljevanje sledi...
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2706
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

Vrni se na Elektro.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron