FG 1:5 Elektro

Vse o modelih na elektro pogon ...

Moderator: Scythe

FG 1:5 Elektro

OdgovorNapisal/-a mihah » 13.02.2004, 22:19

Slika
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 14.02.2004, 00:35

:shock: :shock: :shock: mrcina.
Uporabniški avatar
TomyBoy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 16.05.2003, 22:39
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a slonic » 14.02.2004, 10:53

Zeeelo zanimiv :D
Uporabniški avatar
slonic
Naš človek :)
 
Prispevkov: 154
Pridružen: 03.04.2003, 22:55
Kraj: Sežana

cool

OdgovorNapisal/-a pako » 14.02.2004, 12:25

Avto je prow huuddd sam s temle motorjem pa ne vem ce gre kaj več kot 1:18?? :D
Uporabniški avatar
pako
Naš človek :)
 
Prispevkov: 177
Pridružen: 26.05.2003, 20:50
Kraj: Sodražica

OdgovorNapisal/-a DobnikarA » 14.02.2004, 15:16

S temle se bi pa še kako dalo z brushless-i eksperimentirat (xx število celic, pa bi stvar kr dobr letela) :lol:

lp
šit, spet imam prav...
Uporabniški avatar
DobnikarA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 330
Pridružen: 12.11.2002, 18:11
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a mihah » 14.02.2004, 20:25

Lauterbacher PRO5 Elektro (že kar nekaj let staro...)

Slika
Slika
Slika


http://www.lauterbacher.com/modelle/pro5/pro5.html
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a mihah » 15.02.2004, 01:50

Pa še nekaj besed firme BK Electronics na temo avtomobilov v tem merilu.



We didn't know which motor and controller combination that was suitable, even after tedious calculations. Then we decided to use the LMT 2250/10 motor and a 3080 controller. With the translation it was an everlasting trial and error. However, we found (we think) an ideal setup for this large scale model.

Good power from the lower speed range up to a fabulous top speed of more than 88 mph. We think more diverse fine work and adjustments, as well as other modifications are possible, which could bring the car to approx. 115 mph, with the number of cells being 30 - 32, having an acceleration of approx. 3 - 4.5 Seconds.


Some technical data :

Manuf. Model: GP - Racing - USA (you can order from us)
Model: Nescar 1 : 4
Total length over all: 125 cm
Total width: 50 cm
Overall height: 30 cm

Motor: 2250/10
Load rpm at 24 Cells: 31250
Load rpm at 30 Cells: 39080
Load rpm at 32 Cells: 41670

Controller: 3080 (Controller and motor could be used
with its own water cooling system.)

Weight: ca. 8.5 kg
Rate at present: 88 mph
Sound: Sound module = V 8 Racing car noise.



If we have any new experiences and/or measurements, we will always correct this page with the latest data.

Of course, we can offer the car as a complete car. This model is sold with three different chassis. If you are interested just send us an email or give us a call.

Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a mihah » 15.02.2004, 01:52

Mogoče še pomoč za tiste "nadležne" milje.

88 mph = 141.622272 km/h

115 mph = 185.07456 km/h
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 15.02.2004, 02:23

Pa kaj si ti nor koliko celic.Kako to pol filaš ? Leti pa da to res ni. To bi bilo lepo enkrat videt. To je nekako tako hitro in še hitrejše od C-ja. :)
Uporabniški avatar
TomyBoy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 16.05.2003, 22:39
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a mihah » 15.02.2004, 12:11

Nič posebnega glede polnilcev - Graupner Ultra Duo Plus 30, vsi Schulzeji, Orbiti, ...

Doma moraš imeti dober usmernik (30 A), na terenu pa dober 12 V "svinec" >80 Ah.

Glede tega enkrat videt - sem iskal na netu, o nemška kategoriji 1:5 elektro nisem veliko našel... pri nas pa kej več kot 1:10 na 6 celic BK avtov ne boš našel (ali mogoče pač?!:shock:)

Pridi na kako tekmo ali trening čolnov. Letos bom bil spet zelo aktiven v Hidro 3 klasi (za SP na Poljskem). To ma 20 akujev in gre tudi že kar pestro (nič kaj dosti manj kot 1:8 C)
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš


Vrni se na Elektro.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov

cron