No danes je končno tako daleč, da je poleg ene skromne slikce videt tudi premikajoče slikce z zvokom
Torej za kaj se gre?
Najbrž sem komur že precej presedal, ker sem toliko motovilil s tem BK pogonom v modelih avtomobilov. Sigurno je kdo posumil, da se nekaj "kuha" v Holčevem labu
Model sem našel po vztrajnem iskanju in sicer second hand, zelo dobro ohranjen Super HPI EP. Na kratko povedano nek križanec med 1/10 in 1/8. Po odzivih BK uporabnikov v teh modelih zadevšna za ta denar ponuja še največ.
http://www.hpiracing.com/kits/super_rs4/main.htm
Model je res zelo robustno narejen in se da z nekaj spretnosti odpraviti skoraj vso zračnost v rokah, krmiljenju, ...
Motor je Lehner 1530/9, vrti se 3175 obratov na V pri obremenitvi pod maks. izkoristkom. Krmilnik je BK 1895, sprogramiran, da je minimalni čas o ničelnega do maks. plina kar 1,3 sekunde. To ne samo blagodejno na porabo toka in daljše čase vožnje ampak predvsem na prenos in jermene in "lažjo" vožnjo pri slabšem oprijemu.
Akumulatorji so "dinozavri". RC1600 4/5 NiCd. 12 celic. To zadostuje za okoli 8 do 10 minut vožnje. Napolnejo se v cca 15 do 18 minutah. Z dvemi paketi se da z malo vmesnega počitka voziti skoraj nemoteno.
Še nekaj besed:
Pogon lahko iz sebe iztisne 1.5 KS, teoretično na zelo zelo kratek čas tudi 2 KS. Masa modela je okoli 1700 - 1750 g pripravljen na vožnjo.
Krivulja izkoristka je med 10 in 70 A zelo zelo položna, torej se da končno hitrost "regulirati" kar z ustreznim prestavnim razmerjem. Navora bo vedno dovolj. Največje prestavno razmerje (za najmanjše hitrosti), ki je bilo uporabljeno na spodnjem video posnetku daje v teroji hitrosti okoli 70 do 80 km/h. Sicer mmam še mnogo bolj zmogljive motorje, samo mislim, da bo tale setup meni osebno popolnoma odgovarjal za začetek. Problem so akuji. Ti ki so sedaj notri so kar mali "dinozavri" ampak jih imam in se si rekel, dejmo jih nekje pametno uporabit.
Če bi se res poglobil, bi dal malo bolj "oster" motor in ustrezne LiPo akuje. Časi vožnje bi bili pri okoli 100 g manjši masi okoli 30 do 40 minut, pospeševanje bolj brutalno (če je oprijem), končna hitrost pa še višja ...
Se bo mogoče še letos zgodilo
Model je na slikah že s Enneti pencami za modele 1/8 C. Manjkajo samo še vmesniki... pence so pa precej (!) lažje kot originalne, mnogo pretrde gume.
Video:
Proga KTL
Originalne gume (zelo slabe, vse štiri so težke kar četrt kile, pa še napihnejo se pod brzino in drsajo v karoserijo)
Voznik: Jaro, ki je zelo zelo previdno dodajal plin, zaradi slabega oprijema..
http://www.modelarji.com/upload/SEP1.WMV
Po takile vožnji pa po progi z zelo malo plina:
Motor : 35 st. C
Regler: 25 st. C