Poglejte kaj nam ponujajo iz japonske. Natancno si oglejte izpeljavo jermenov tega avtomobila, ter njegovo enostavnost. Razen tega, da je avto kicast, je vse narejeno po najvecji logiki, kar je po mojem mnenju tudi zelo dobro, ker marsikatere novosti ki jih proizvajalci uvajajo v industriji teh modelov, so prisiljene, ker bi radi vec zasluzili.
http://www.kawadamodel.co.jp/e/sigma/images/full_2.jpg
Pri avtu so opazne stevilne nastavitve, s katerimi lahko nastavis vse podrobne kote za zavijanje ter premik amortizerjev. Opazne so tudi dolge roke in zgornji linki, ki omogocajo zelo dober prenos teze v ovinkih.
http://www.kawadamodel.co.jp/e/sigma/images/front_2.jpg
http://www.kawadamodel.co.jp/e/sigma/images/front_1.jpg
Japonci so se z novim avtomobilom zelo potrudili in upostevali kar nekaj novih ugotovitev za nastavitve od drugih znanih proizvajalcev, vendar nacina kako imeti enojen jermen in akumulatorje po sredini sasije ni se nihce ugotovil, razen Kyoshota, ampak kx-1 ni opazen, zaradi slabe geometrije, ki postavi avto macno v ozadje konkurence.
Pozdrav matej