Letošni "in" elekto motorji

Vse o modelih na elektro pogon ...

Moderator: Scythe

Letošni "in" elekto motorji

OdgovorNapisal/-a TITan » 01.05.2004, 00:40

Me zanima kaj je letos nekje najbolši elektro motor najvišjega ranga. Motor bo sicer šel v čoln, sam večinoma majo avtomobilisti več pojma o novejših krtačnih elektro motorjih. Motor bo sigurno 15 ovojen (kar je problem, ker večina ročno navitih modifidov gre samo do 14 ovojev). Za sedaj se mi zdi še najbolša varianta dat Big Jimu (http://www.bigjimracing.com) navit motor na osnovi Reddyovega Kryptona, ampak z rotorjem za visok navor (več železja).

P.S. Pozdrav po dolgem času.
Uporabniški avatar
TITan
Naš človek :)
 
Prispevkov: 116
Pridružen: 12.11.2002, 21:12
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a DobnikarA » 01.05.2004, 13:39

Ziv spet po dolgem času... :lol:

Ja, bo kar res, "Top rang" krtacni motorji ponvadi ne grejo nad 14 ovojev, kar zna biti problem (vsaj če hočeš dobit motor za čoln). Res je tudi, da se ponavadi le redko uporabi rotor, ki ima več kot 14 ovojev (govorim za avte) in se te firme ne ubadajo prav dosti s tem, da bi prodajale tudi za malo manj širše množice...
Toliko se trenutno sicer nisem zanimal za motorje, da bi vedel, katero znamko bi dobil tudi 15 ovojno, pred leti pa vem da so imeli Orion "Crome" serija vse vrste rotorjev za dobit :roll:

Zdaj jaz bi na tvojem mestu naredil tako, kot si ze sam rekel. Bi si probal dobit ustrezen rotor (pač tak ki ti da čimveč navora), kupil pa bi najnovejše ohišje (recimo od Orion Revolution). Po podatkih imajo teli novi motorji od Oriona več navora od konkurence :roll: Big Jim-a sicer ne poznam, če pa je tebi znan kot v redu zadeva, uporabiš tega. Saj tu ni neke velike znanosti, kot ze sam veš... Probaj se še malo pozanimati glede tega. Sicer pa 14 ovojni pa ne more priti v poštev? Najlazje bi bilo to, pa kupiš kar cel motor... :lol:

lp Ales
šit, spet imam prav...
Uporabniški avatar
DobnikarA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 330
Pridružen: 12.11.2002, 18:11
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a mihah » 01.05.2004, 14:29

Tit, se spomniš Maksa Matveeva na EP 2000. Če me spomin ne vara je vozil na 14 ovojnega, mogoče celo na 12. Samo spedenan pa je bil čoln v nulo 8) Problem je predvsem v tem, da so takrat imele 3000ke skoraj za 1 V nižjo napetost kot danes ta "ostre" GP3300 :wink:
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a TITan » 01.05.2004, 15:56

@Miha: Mel je 12t motorčk. In v pondelk prejšen sem z hladnimi 2h polnimi gp3300 zvozu na Kosezah 8min z 14t rotorjem :D

Big Jim je pa ustvaril Trinity D4, P2K, pomagal pri vseh novih Reddy motorjih, naredil rotor za lanskoletni LA SAW 6 celičen rekord...
Uporabniški avatar
TITan
Naš človek :)
 
Prispevkov: 116
Pridružen: 12.11.2002, 21:12
Kraj: Ljubljana


Vrni se na Elektro.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov

cron