mai2sky napisal/-a:@Travca
To z zrebanjem motorjev je ena boljsih idej do sedaj. Sicer jaz nebi sel tako dalec, ker je treba menjati zobnik, priviti motor itd. Predlagam, da bi se predpisalo motor. Verjetno je to najlazje od vsega...
Morda debata za naslednjo sezono, ker bo treba nekaj narediti, da bi do izraza prislo znanje voznika in da bi se vpliv tehnike zmanjsal.
Lp
Igor (prvic bom na tekmi v MB - sodeloval, PRESS)
Ja Travca ze malo bolj ve, namreč te ideje o zrebanju motorjev niso nobena novost.
Ta princip se ze odkar vozim v Avstriji uporablja pri nekem pokalu. Organizator torej za sezono hrani motorje in vse uporabljene po vsaki dirki tudi ponovno pripravi, tekmovalec pa sam izžreba svoj motor pred dirko...So pa to motorji 14x3. Poleg tega ima tudi omejene gume, torej da vozimo vsi z istimi.
Saj smo tudi že sami hoteli uvesti nekaj takega, samo nobeden si ne upa prevzeti odgovornosti za motorje nase (nabava, evidenca, priprava,...). Tezko je tudi zaradi tega, ker bi se pri nas znalo dogajati sledeče: enkrat 3 tekmovalci, enkrat 10, enkrat nobeden,...na koncu pa prideš do tega, da se to ne splača. Tudi ta trgovec v Avstriji s tem sistemom nima prav nobenega dobička, prej izgubo (pa vozi vsakih po 20 tekmovalcev!).
So pa zanimivi boji takole z enakimi motorji. Samo da ne bo kdo mislil, da je s tem problem neenakosti v tehniki rešen
Zatem je pa odločilna predvsem moč pogonskih celic, ki niso omejene...pa še marsikaj zraven... Dejstvo je, da so po mojih izkušnjah na prvih mestih še vedno isti obrazi kot na tistih tekmah, kjer ni omejitev...
Torej omejitev tehnike že prinese nekaj več izenačenosti (predvsem tisti se približajo, ki še ne znajo krotiti močnih motorjev), ampak v osnovi pa princip ostaja isti. Dirkanje tudi ni nič cenejše - prej dražje. Odštevaš denar za gume, ki so uporabne samo za ta pokal (so druge boljše), pa tudi štartnina je dražja za ceno vzdrževanja motorjev (torej +cca. 60%).
Torej sam tudi nisem zato, da bi imeli tak princip. Bolje tako da se omeji motor in ga ima vsak sam (kot lani v Stock). Samo lazje je reči kot storiti - ne želim spet da vse breme postavljanja omejitev pade name, to se morajo interno zmeniti med seboj tisti, ki bi tudi vozili v kategoriji, jaz pa lahko zraven pomagam.
Situacija se zaplete že pri tem, da bi bilo treba verjetno spet iti z elektrom "po svoje", torej da se elektro in bencin vozi ločeno (zato so za letos tudi črtali Stock...), pa potem izbira motorjev in postavljanje pravil...
Ja, zapletena situacija
lp Ales
šit, spet imam prav...