Sestavimo konkurencen elektro 1:10 v SLO

Vse o modelih na elektro pogon ...

Moderator: Scythe

OdgovorNapisal/-a grilnet » 21.06.2004, 10:02

Neki tazga. Žal se slovenski trgovci ne zanimajo za prodajo takih avtomobilov. Očitno! Se bojo pa taki Twingoshopi kot jih imenuješ pri nas registrirali in bojo najverjetneje uradna trgovina.




LP
Uporabniški avatar
grilnet
Forumski veteran
 
Prispevkov: 716
Pridružen: 22.11.2002, 17:06
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a grkman » 21.06.2004, 14:14

Kaj pa mislite o tech electric pro od protecha?
Uporabniški avatar
grkman
Naš človek :)
 
Prispevkov: 211
Pridružen: 04.06.2004, 16:20
Kraj: Kamnik

OdgovorNapisal/-a mai2sky » 24.06.2004, 12:08

@Travca

To z zrebanjem motorjev je ena boljsih idej do sedaj. Sicer jaz nebi sel tako dalec, ker je treba menjati zobnik, priviti motor itd. Predlagam, da bi se predpisalo motor. Verjetno je to najlazje od vsega...

Morda debata za naslednjo sezono, ker bo treba nekaj narediti, da bi do izraza prislo znanje voznika in da bi se vpliv tehnike zmanjsal.

Lp
Igor (prvic bom na tekmi v MB - sodeloval, PRESS)
Uporabniški avatar
mai2sky
Član
 
Prispevkov: 72
Pridružen: 06.05.2003, 07:50
Kraj: Semič

OdgovorNapisal/-a TITan » 24.06.2004, 14:19

Motorja mi ne moremo kr tako določit, razen če dobimo sponzorstvo (recimo vsaj 20% popusta) od neke firme, ker bi vozili sam njihov motor. Na žalost pa pri nas ni takih firm, ki bi bile zainteresirane.
Uporabniški avatar
TITan
Naš človek :)
 
Prispevkov: 116
Pridružen: 12.11.2002, 21:12
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a mai2sky » 24.06.2004, 14:46

Ali gre za pavsalno oceno ali pa je kdo vprasal nase prodajalce glede tega?

Casi se menjajo in zaradi konkurencnosti bo mogocih vec stvari kot prej. Vprasati bi bilo treba: MIBO, Primus, Nebec, TOP Modeltehnik, Mladi tehnik in morda se koga.
Kdo pa naj bi to naredil je drugo vprasanje. Lahko se zmenimo na forumu ali pa v MB na tekmi. Jaz imam ze z F3A sceno veliko posla. Ce bo treba bom pa tudi tu napisal en dopis a nisem poznavalec scene in ne poznam tako dobro kateri motor bi bil potreben oziroma primeren.

Lp
Igor
http://mai2sky.stran.net
Uporabniški avatar
mai2sky
Član
 
Prispevkov: 72
Pridružen: 06.05.2003, 07:50
Kraj: Semič

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 24.06.2004, 15:15

Na žalost pa pri nas ni takih firm, ki bi bile zainteresirane.


Torej je potrebno neko firmo zainteresirat (zanimirat)

Vsi športni marketingi si sami iščejo sponzorstva zelo redko sponzor išče komu bi dal denar . Torej narest je potrebno dobro ponudbo ki bo temeljila na realnih osnovah pa se da koga zanimirat :shock:
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a DMX » 24.06.2004, 15:35

Zivjo :!:
Se moje mnenje :P
Glede se ene kategorije na SLO sceni mislim da bi bilo najbolje ce bi vozili motorje ki ji jih uporabljajo v A in ki jih bodo od zdej naprej na HR .
To so motorji od proizvajalca GM, CORALLY, REDDY, LRP, in so 17x2 ki imajo mirovni timing.So dost ugodni, tm neki cez 30 euro.Ti ki poznajo te motorje in so vozili z njimi vedo da je to TO :!: Dobr je to da lahko z njimi tudi vozimo v TUJINI.
Kr se tice omejitev:MOTOR IN PRESTAVNO RAZMERJE KI BI NAJBOLJ USTREZALO MOTORJU.Ostale omejitve npr:sasija, karoserija, baterije, krtacke, fedrce, gume,...se mi ne zdijo potrebne.
Pozabil sem dodat, da motor je vreden tega denarja.Motor si kupi vsak sam.

KONC SEZONE SE LAHK KEJ DOBIMO IN SE POGOVORIMO KAKO IN KAJ.

lp SANDI 8)
Uporabniški avatar
DMX
Forumski veteran
 
Prispevkov: 708
Pridružen: 29.03.2004, 12:08
Kraj: Rečica ob Savinji

OdgovorNapisal/-a DobnikarA » 24.06.2004, 15:45

mai2sky napisal/-a:@Travca

To z zrebanjem motorjev je ena boljsih idej do sedaj. Sicer jaz nebi sel tako dalec, ker je treba menjati zobnik, priviti motor itd. Predlagam, da bi se predpisalo motor. Verjetno je to najlazje od vsega...

Morda debata za naslednjo sezono, ker bo treba nekaj narediti, da bi do izraza prislo znanje voznika in da bi se vpliv tehnike zmanjsal.

Lp
Igor (prvic bom na tekmi v MB - sodeloval, PRESS)


Ja Travca ze malo bolj ve, namreč te ideje o zrebanju motorjev niso nobena novost. :wink: Ta princip se ze odkar vozim v Avstriji uporablja pri nekem pokalu. Organizator torej za sezono hrani motorje in vse uporabljene po vsaki dirki tudi ponovno pripravi, tekmovalec pa sam izžreba svoj motor pred dirko...So pa to motorji 14x3. Poleg tega ima tudi omejene gume, torej da vozimo vsi z istimi.
Saj smo tudi že sami hoteli uvesti nekaj takega, samo nobeden si ne upa prevzeti odgovornosti za motorje nase (nabava, evidenca, priprava,...). Tezko je tudi zaradi tega, ker bi se pri nas znalo dogajati sledeče: enkrat 3 tekmovalci, enkrat 10, enkrat nobeden,...na koncu pa prideš do tega, da se to ne splača. Tudi ta trgovec v Avstriji s tem sistemom nima prav nobenega dobička, prej izgubo (pa vozi vsakih po 20 tekmovalcev!).

So pa zanimivi boji takole z enakimi motorji. Samo da ne bo kdo mislil, da je s tem problem neenakosti v tehniki rešen :lol: Zatem je pa odločilna predvsem moč pogonskih celic, ki niso omejene...pa še marsikaj zraven... Dejstvo je, da so po mojih izkušnjah na prvih mestih še vedno isti obrazi kot na tistih tekmah, kjer ni omejitev...
Torej omejitev tehnike že prinese nekaj več izenačenosti (predvsem tisti se približajo, ki še ne znajo krotiti močnih motorjev), ampak v osnovi pa princip ostaja isti. Dirkanje tudi ni nič cenejše - prej dražje. Odštevaš denar za gume, ki so uporabne samo za ta pokal (so druge boljše), pa tudi štartnina je dražja za ceno vzdrževanja motorjev (torej +cca. 60%).

Torej sam tudi nisem zato, da bi imeli tak princip. Bolje tako da se omeji motor in ga ima vsak sam (kot lani v Stock). Samo lazje je reči kot storiti - ne želim spet da vse breme postavljanja omejitev pade name, to se morajo interno zmeniti med seboj tisti, ki bi tudi vozili v kategoriji, jaz pa lahko zraven pomagam.
Situacija se zaplete že pri tem, da bi bilo treba verjetno spet iti z elektrom "po svoje", torej da se elektro in bencin vozi ločeno (zato so za letos tudi črtali Stock...), pa potem izbira motorjev in postavljanje pravil... :roll: Ja, zapletena situacija :?

lp Ales
šit, spet imam prav...
Uporabniški avatar
DobnikarA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 330
Pridružen: 12.11.2002, 18:11
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a tr » 24.06.2004, 17:18

@Titan
Kako ne moremo določit motorja?saj za stock je bil tud določen,saj od začetka so vsi gm kupovali.
@Dobnikar
Aleš dejmo prediskutirat zadevo,pa se bomo skupi odločl, nate se pač obračamo ker imaš največ izkušenj.





S Petrom sva govorila in ogotovila da bi mogli imet en trpežen motor,ki če bi si ga vsak posameznik kupil zdržal celo sezono,pri pravilnem vzdrževanju in uporabi.Ki bi imel ugodno ceno,da bi bila hitrost avta nekje vmes med stock in modified.Pa z ležaji seveda.
Napište še kakšno idejo ajde dejmo.Lp Travca
....... No comment......
Uporabniški avatar
tr
Naš človek :)
 
Prispevkov: 235
Pridružen: 18.11.2002, 15:43
Kraj: Žalec

OdgovorNapisal/-a TITan » 24.06.2004, 18:09

travca napisal/-a:@Titan
Kako ne moremo določit motorja?saj za stock je bil tud določen,saj od začetka so vsi gm kupovali.


Ja. In kaj je potem ratal iz klase ko je GM reku da lahko motorje dobavla sam še po 2x ceni? Pa pri stocku ni bil določen GM Pinacle Stock, ampak stock motor po približnih svetovnih pravilih.

2wd se je kr dobro sam omejeval. z 11t motorjem nisi bil nič hitrejši kot z 14t. Celic nisi mogel pokurit če si še tako probaval. Pence so bile poceni (za finale pač en komplet Road Hawksov)...

Moj predlog za nasledno sezono: Začetniška kategorija, ki je čisto odprta, samo da se na progo zlije milnica :twisted:
Uporabniški avatar
TITan
Naš človek :)
 
Prispevkov: 116
Pridružen: 12.11.2002, 21:12
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a mai2sky » 24.06.2004, 20:56

Ja res je težko kaj premakniti. Morda kako rečemo še v MB.

@Aleš
Jasno, da so na stopničkah najboljši. Občutek zadnjih pa je boljši, ker zvejo, da morajo še malo potrenirat, saj se ne da izgovoriti več na tehniko.

@Travca
Lepo razmišljaš v smislu rešitve. Take rabimo mi začetniki.

@TITan
Milnica in kake dobre mačke v milnici pa bodo (bomo) vsi zadovoljni. Gledalci tudi.

Mogoče niti ne vem dobro kje je težava a v NM sem imel občutek, da zelo velike volje za elektro ni. Škoda, ker je vzdrževanje glede na druge relativno poceni.

Lp
Igor
Uporabniški avatar
mai2sky
Član
 
Prispevkov: 72
Pridružen: 06.05.2003, 07:50
Kraj: Semič

OdgovorNapisal/-a lenko » 05.07.2004, 13:15

A bi lahko dirkal z avtom Hpi super rs4.Je približno za 20% večji od 1:10.

Lep pozdrav
lenko
Naš človek :)
 
Prispevkov: 152
Pridružen: 27.09.2003, 19:11
Kraj: Preddvor

OdgovorNapisal/-a mai2sky » 08.07.2004, 22:57

Zdravo!

Modrovali smo ze a se nic dogovorili. Hrvati so ze iznasli zadevo in si jo oglejte na strani:

http://public.srce.hr/za-mod/prva.htm

in o motorjih na strani:

http://public.carnet.hr/za-mod/phpbb/viewtopic.php?t=47

Nekateri nasi tam uspesno tekmujejo. Ali je to pravi pristop tudi pri nas? Morda ena kategorija no limit in ena kot na HR OPEN? Na isti dirki lahko tekmovalec vozi v obeh, ce uspe hitro menjati motorje ali pa ima vec avtov. Pa se vozili bi lahko doma in pri sosedih...

Lp
Igor
Uporabniški avatar
mai2sky
Član
 
Prispevkov: 72
Pridružen: 06.05.2003, 07:50
Kraj: Semič

OdgovorNapisal/-a tr » 09.07.2004, 19:05

Ja super,to bi blo fajn.lp Travca
....... No comment......
Uporabniški avatar
tr
Naš človek :)
 
Prispevkov: 235
Pridružen: 18.11.2002, 15:43
Kraj: Žalec

OdgovorNapisal/-a DMX » 10.07.2004, 00:18

JA GREMO NAŠI :!: Cimprej eno organizirat pa bo.

lp SANDI 8)
Uporabniški avatar
DMX
Forumski veteran
 
Prispevkov: 708
Pridružen: 29.03.2004, 12:08
Kraj: Rečica ob Savinji

OdgovorNapisal/-a JC Borcy » 10.07.2004, 04:10

Mene pa zanima kako se obnašajo CONRAD-ovi modeli???
Cena je zelo nizka od 99 € dalje 540 klass motor.
Me zanima če je dovolj dober za začetek ali pa tekmovanje

Več Info na http://www.conrad.at

LP, Borut
Uporabniški avatar
JC Borcy
____________________
____________________
 
Prispevkov: 1201
Pridružen: 10.07.2004, 04:08
Kraj: Maribor

Hojla,

OdgovorNapisal/-a rcman » 10.07.2004, 08:55

Za začetek bo verjetno vredu. Sam ne pričakuj preveč.
Tudi na tekmo lahko prideš, če ustreza vsem predpisom, kar ne bi smelo biti problem.

LP
Tadej
Uporabniški avatar
rcman
Naš človek :)
 
Prispevkov: 101
Pridružen: 11.11.2002, 13:40
Kraj: Litija

OdgovorNapisal/-a JC Borcy » 10.07.2004, 14:39

Hvala.

LP, Borut
Uporabniški avatar
JC Borcy
____________________
____________________
 
Prispevkov: 1201
Pridružen: 10.07.2004, 04:08
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Stocker » 12.07.2004, 01:43

p.s. JC Borcy

Ena dobra izbira za začetnika pa še cena ni too much!! :D ( copy Asso Tc3)
Evo link http://www.robitronic.com/robitronic.htm
Cena pičlih 130Evrov
:shock:
Lp Gregor
Uporabniški avatar
Stocker
Naš človek :)
 
Prispevkov: 254
Pridružen: 09.01.2003, 01:01
Kraj: Rečica ob Savinji /Maribor

OdgovorNapisal/-a DMX » 12.07.2004, 08:53

Dobr avto, pa deli so pocen :!:

lp SANDI 8)
Uporabniški avatar
DMX
Forumski veteran
 
Prispevkov: 708
Pridružen: 29.03.2004, 12:08
Kraj: Rečica ob Savinji

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Elektro.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov

cron