V bistvu se pri Stocku (ko enkrat vozis na najvisji ravni - torej brez ene same napake) dobra baterija enako pozna kot pri Modified. Gre pac za tiste desetinke volta več, ki pridejo v motor in ti dajo "extra boost". Povdarjam pa, da razlike med 2400, 3000 ali 3300 verjetno ko bos vozil sploh ne bos obcutil. Verjetno bi se danes se dalo voziti tek z 2000 mAH baterijami brez problema...
Ce ti gre bolj za cenejso varianto, lahko mirno posezes po 2400, ce pa ti ni skoda dati nekaj vec, pa bos dobil najnovejso tehnologijo, ki jo lahko kasneje uporabis tudi v Modified,... Kot rezerva za naprej mislim.
Sam sem v Modified postopoma ze videl, da tehnologija samo napreduje in so zdajsnje 3300 zaenkrat najvec kar lahko dobis (tako najvecja napetost kot kapaciteta/seveda posledicno manjsa upornost). Izbira bo predvsem od tebe odvisna.
Vecja kapaciteta pa ti bo prinesla le daljsi cas vozenj, hitrejse kroge pa ti prinese: 1. večja napetost
2.dobra voznja!!!
lp Ales
šit, spet imam prav...