Pravilnik Elektro 2003

Vse o modelih na elektro pogon ...

Moderator: Scythe

Pravilnik Elektro 2003

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 19.12.2002, 11:02

Pozdravljeni,

a se je kaj naredilo na elektro sceni?

Javite kaj ste se zmenili včeraj na sestanku za elektro sceno, da vem kako naprej.

Lep pozdrav
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a AGuRu » 19.12.2002, 20:54

Kar se tice elektro scene, bodo stvari za naprej kot so bile do zdaj. Ostali bosta nespremenjeni kategoriji stock in modified. Kar je bilo predlogov za elektro, niso bili sprejeti. To je zaradi tega, da zdruzimo cim vec tekmovalcev in jih ne razdrobimo v razlicne skupine. Mislim, da je za slovenijo kategorija stock in modified kar dovolj, zaradi trenutnega stevila tekmovalcev. Problem je se v tem, da se se neve koliko tekmovalcev bo v naslednji sezoni prirejalo dirke za elektro. Trenutno bo amk sigurno, ker je nas cilj se dodatno povecat to smer, za Gorico, DML, ter ostale pa se neve.

Da povem se nekaj kar ni v zvezi s sestankom. AMk bo v naslednji sezoni prirejal tudi pokalne dirke, za katere tecni podatki niso se znani.

lp matej
AMK vrhe Sežana
http://www.amklub-vrhe.si
Uporabniški avatar
AGuRu
Naš človek :)
 
Prispevkov: 156
Pridružen: 11.11.2002, 14:19
Kraj: Sezana

OdgovorNapisal/-a DobnikarA » 19.12.2002, 21:08

Z Avstrijci se dogovarjam za dva termina dirk Alpe Adria Cup, ki jih bo gostila Slovenija. Eden štima, ta drugi je pa pod vprasajem, ker je ravno tisti cas (17 Avg) evropsko prvenstvo v Avstriji, nam pa so "podtaknili" ravno ta termin.
Ne bojte se, kar se tice organizacije (mislim predvsem transponderji), saj so nam obljubili, da bodo merjenje časov prevzeli oni tudi pri nas. Nasa skrb bo priprava proge in druge podrobnosti.
Moram reci, da so pobudo za dirke v Sloveniji dali oni sami, ker to izgleda nekako cudno, ce gre za pokal treh dežel (alpe adria), vse tekme pa gostijo samo oni. Tako je lazje tudi za nas in za Italijane, kar pa bi pomenilo verjetno se malo bolj pisano udelezbo.

lp Ales
šit, spet imam prav...
Uporabniški avatar
DobnikarA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 330
Pridružen: 12.11.2002, 18:11
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a DobnikarA » 19.12.2002, 21:13

Matej, ti še boš vozil Modified? Ce se ne motim te zanima se 1:10 nitro, pa bos potem lahko drzal dve kategoriji?

To samo tako, ker upam, da mi bo lahko kdo mogoce kaj pomagal (pri komunikacijah z italijani in tako... :lol:
šit, spet imam prav...
Uporabniški avatar
DobnikarA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 330
Pridružen: 12.11.2002, 18:11
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a tr » 20.12.2002, 22:13

Kulk nas bo zdej prblizen v stocku?Kaj pa glede gum ostanejo pene?Lp Travca
Uporabniški avatar
tr
Naš človek :)
 
Prispevkov: 235
Pridružen: 18.11.2002, 15:43
Kraj: Žalec

OdgovorNapisal/-a AGuRu » 22.12.2002, 15:52

Zivjo ales,

Verjetno bom se naprej vozil modified, ampak ce kupim benzinarja, potem pa bom vozil stock, ker imam se en avto, yokomota pa bi prodal. Bom se videl kaj se splaca naredit. Mi smo pripravljeni organizirat dirko z avstrijci, kot sem ti ze povedal in mislim da bi bilo to res idelano tudi za nas, ker mislim, da smo ostali edini klub za elektro.....
Travca, pravilnik je trenutno nespremenjen. Pogovoriti se moramo se o sistemu ostevilcenja avtomobilov, ter za moznost dirkanja v obeh kategorijah. Lahko tudi kaj predlagate in svetujete.

Zelim vam vesele praznike,
matej
AMK vrhe Sežana
http://www.amklub-vrhe.si
Uporabniški avatar
AGuRu
Naš človek :)
 
Prispevkov: 156
Pridružen: 11.11.2002, 14:19
Kraj: Sezana

OdgovorNapisal/-a tr » 06.01.2003, 23:44

Ja jaz predlagam da bi se lahko vozilo v obeh kategorijah in da na začetku leta dobimo številke in jih imamo celo leto tako kot pri formuli 1.To se mi zdi nekot še najbolj logično.Zanima me koliko dirk bo kaj drugo leto zdej če je samo še en klub je pol vse odvisn od njega.Zdej sredi leta se pač nemore nardit državne dirke.Aja pa zakaj samo penke pri stock kategoriji en dobr razlog.Lp Travca
Uporabniški avatar
tr
Naš človek :)
 
Prispevkov: 235
Pridružen: 18.11.2002, 15:43
Kraj: Žalec

OdgovorNapisal/-a TITan » 07.01.2003, 12:01

Pene so ene od najcenejših gum (~5k SIT na komplet z platišči) in se zelo lepo in zvezno rabijo (Hawke lohk po eni vroči tekmi stran vrzeš).
Uporabniški avatar
TITan
Naš človek :)
 
Prispevkov: 116
Pridružen: 12.11.2002, 21:12
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a tr » 07.01.2003, 19:29

Kake pitshimizu pa men kr dolg drzijo al pa cs27 se obnesejo pomoje bi lahko uporabljal tud navadne gume ne samo pene.Sicer je pa res da pet cukov za gume ni veliko.Ja cs27 pridejo 30 eur štiri z inserti pa 4felge so 5eur.pa verjetn dalje drzijo ko pa ellegi penke.Lp Travca
Uporabniški avatar
tr
Naš človek :)
 
Prispevkov: 235
Pridružen: 18.11.2002, 15:43
Kraj: Žalec

OdgovorNapisal/-a DobnikarA » 07.01.2003, 20:18

Konec koncev; sicer ni nikakrsnih zadrzkov z moje strani da se dovoli se kake druge gume. Vprasanje je le ce je tega treba?
Stock kategorija naj bi bila čim cenejša (dejstvo je da so pene še vseeno najcenejse), obenem pa ste sami videli, da je to za na slovenskem sploh najboljsa guma, ce izberes pravo. Tisti ki na dirki v Stock kategoriji ne bo imel pen, se lahko kar poslovi od dobre uvrstitve (garant!)
Spomnite se Sezane: Posladkana proga, pa ni bilo druge, kot da das gor pene.
Mislim, da se pac s tem pravilom olajsa izbiro gum zacetniku, ker potem nima skrbi (ah kere inserte, kere trdote gume,...), pa če ze izbere, potem pa po vsem vidi, da bo moral kljub vsemu odsteti se za ene pene (ker so vsaj na vecini prog najboljse...?) Po mojem je tako lažje :roll:

lp Ales
šit, spet imam prav...
Uporabniški avatar
DobnikarA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 330
Pridružen: 12.11.2002, 18:11
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a AGuRu » 10.01.2003, 10:18

Kar se tice pravilnika za naslednjo sezono bi spremenili samo dve stvari. Prva so stevilke, ki so se v letosnjem letu po trenutnih pravilih izkazale kot prava nocna mora, ter moznost udelezbe v obeh kategorijah. Prosim da predlagate se kaj v zvezi s stevilkami. Osebno se mi zdi, da ker bomo letos imeli vecje udelezbe tekmovalcev, se slaca na vsaki tekmi podeliti nove stevilke. Tako bi vsi tekmovalci dobili stevilko po kateri bi jo vsi gledalci prepoznali. Mislim da je manjsa skrb za organizatorje, da vsakis podelijo nove stevilke, kot da se ukvarjajo z iskanjem podeljenih stevilk, jih porazdelit, ter novim udelezencem podelit nove.... itd. (upam da me razumete). Cilj je v tem, da naredimo celotno tekmovanje bolj uporabnikom, tako tekmovalcm kot organizatorjem, prijazno in s tem dosezemo boljso kvaliteto tekmovanj.
Glede udelezbe v obeh kategorijah, predlagam, da je dovoljeno tekmovati v obeh. To pravilo je bilo postavljeno zaradi tega, da bi boljsi tekmovalci iz modified pustili stockerjem svojo konkurencnost. Letos pa nas je pripeljalo do tega, da so se stockerji ze nekoliko oblikovali glede njihovega znanja, ki je ze na zelo visoki ravni, zaradi cesar bi bilo pametno, da lahko tekmovalci tekmujejo v obeh kategorijah. Tako bi tekmovalci lahko uzivali tako v voznji v stock (ki zahteva veliko natancnost), ter voznji v modified, za katero je potrebno se toliko vec znanja.

Lep pozdrav,
Matej
AMK vrhe Sežana
http://www.amklub-vrhe.si
Uporabniški avatar
AGuRu
Naš človek :)
 
Prispevkov: 156
Pridružen: 11.11.2002, 14:19
Kraj: Sezana

OdgovorNapisal/-a AGuRu » 10.01.2003, 10:23

Sem pozabil omeniti se gume, ampak mislim da je ales dobro razlozil prednosti pen. Za enkrat bomo ostali z penami. Ce pa bo stevilo tekmovalcev naraslo, bomo mogoce naslednje leto naredili se stock pro kategorijo, v kateri bo vse (razen motorja) neomejeno.
(kar tako povem se to, da imajo pene vec trenja kot gume, zato bi postale razlike med tekmovalci zelo ocitne in kategorija nezanimiva...)

Se nekaj sem se spomnil povedat: Letos bodo dirke na razlicen termin kot benzinci, kar pomeni, da bo dirkanje potekalo zelo hitro.

lp matej
AMK vrhe Sežana
http://www.amklub-vrhe.si
Uporabniški avatar
AGuRu
Naš človek :)
 
Prispevkov: 156
Pridružen: 11.11.2002, 14:19
Kraj: Sezana

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 10.01.2003, 15:55

Lep pozdrav vsem skupaj,

matej lepo si povedal, da bomo dirkali posebej - to je že vredno enega piva.

Mislim, da se elektro razvija v smer, kjer se ne da voziti skupaj z bencinarji, saj imajo oni preveč časa voženj, in mi moramo čakti.

To je edini razlog, drugače je meni bilo všeč z bencinarji. Pa še ko je ružlo, so gledalci prišli gledat in jih je bilo več, pa so se nekateri tako lahko odločili tudi za elktro.

Meni je glede pravilnika vseeno, saj imam dirk v avstriji še preveč. Dajte se samo hitro zmeniti, da še se lahko kaj naroči iz tujine in potem dirkamo.

Dajmo narediti stock pro z gm truck motorejm (ali pa truck kategorijo).

Glede številk, pa bi morali imeti iste številke kot je bila razvrstitev prejšnjega leta. Tako bi si lahko dal pošpricati številko na karoserijo ali si dal izdelati svojo nalepko, katero bi imel na avtu zmeraj.

To je tako kot pri formuli, kjer je 1 zmeraj imel številko 1.

Dobnikar Aleš 1 modified, .....
Jaz 1 stock, .....

Če pa bi se skupaj vozilo, pa se dajo številke že na začetku leta tako.
prvi v modified 1, prvi v stock 2, drugi v modofied 3, drugi v stock 4, .... tako navzkrižno, pa dobimo končne celoletne številke.

Jaz dobim tako številko 2 !!!


TRUCK rules - dajmo to organizirat - pro stock ali truck !!!!

Lep pozdrav
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 10.01.2003, 15:56

Da še dodam:

1 kategorija modofied
1 kategorija stock
1 kategorija pro stock ali truck

Pa vsi lahko vozijo povsod.

Pa še več denarja dobi organizator.

2500 sit po kategoriji + 1000 sit po vsaki novi.

Pa pokale dajte gravirat, ali pa rajši dajte vsakemu kilo pršuta !!!!

Za razmislit
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a asso » 10.01.2003, 22:35

Lep pozdrav!

To je zelo tehten predlog, da bi imel vsak tekmovalec svojo številko.
Tudi 3 kategorije kjer bi lahko vozil vsak tekmovalec ni slaba varianta.
Za gume pa se pridružujem mnenju Dobnikarja.

Ona varianta z pršutom Dejan tudi ni slaba, pa še malo refoška zraven
pa oliv, potem pa je tak al tak vseeno če dirkaš ali ne, samo, da ne srečaš dupleškega vrečarja.

LP

Jernej
Uporabniški avatar
asso
Naš človek :)
 
Prispevkov: 229
Pridružen: 20.11.2002, 19:11
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a DobnikarA » 10.01.2003, 23:23

Stvar je Matej konkretno ocenil in se strinjam z njim. Mislim da za letos ni smiselno večjih sprememb, razen teh dveh stvari s stevilkami in moznosti tekmovanja v obeh kategorijah. To so po mojem mneju tudi najvecje slabosti zdajsnjega pravilnika.
Pri številkah si Dejan predlagal iste številke celo leto in navzkrižno varianto. Z zdajšnjo jaz vsekakor nisem zadovoljen (celo leto iste številke), ker sam vem, kaka zmeda nastaja pri vnosih v računalnik, zaradi česar potem nihče ne ve kateri starta, kam po rangu sodi, itd. Zavzemam se izkljucno za to, da prevzamemo sistem Avstrijcev (kvalifikacije svoja številka po rangu glede na prejšnjo sezono oz. trenutno uvrstitev v prvenstvu, v kvalifikacijah stevilka ki je tudi startno mesto tekmovalca v A,B,C... finalu). Stvar je tako neprimerno preglednejsa kot katerakoli druga varianta. Številko bo pač vsak moral zamenjati (verjetno) po kvalifikacijah, in to je to. Mateja seveda razumem, ker veva, da je tekmovanje tako res neprimerno lažje voditi, za tekmovalce in gledalce pa je bolj pregledno.

Udeležba v obeh klasah? Zakaj pa ne? Seveda sem za to, saj je tekmovalcev že tako ali tako premalo. Kdor hoče voziti več, pa naj!
Kdor ima dosti celic, gum,... motorjev (jaz sicer nisem med tistimi), naj mirno plača +1000 SIT in vozi obe klasi.
Glede še ene kategorije pa mislim, da razen Dejana in še nekaterih entuzijastov ne bo dovolj kandidatov, da bo stvar zanimiva. Če vozijo trije ali štirje, je to bolj zguba za organizatorja kot dobiček (z nakupom pokalov seveda). Sam vem, da vožnja v dveh kategorijah tekmovalcu na koncu postane prej breme kot užitek in sem sam s tem nehal. Veliko jih bo, ki se bodo strinjali z mano (če ne prej pa po koncu sezone ali dveh).

lp Ales
šit, spet imam prav...
Uporabniški avatar
DobnikarA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 330
Pridružen: 12.11.2002, 18:11
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a dgrejtest » 17.01.2003, 11:14

Evo mene po dolgem casu spet (oz na tem forumu prvic...):

Pred zimo se je nekaj govorilo o zamenjavi stock motorja... kaj je zdaj s tem? ostaja nespremenjeno ali bo dovoljen kaksen drug motor?

Hvala!
Pero
dgrejtest
Novinec
 
Prispevkov: 17
Pridružen: 17.01.2003, 11:04
Kraj: Trzin

OdgovorNapisal/-a tr » 17.01.2003, 12:44

Si boš mogel kupit stock motorcek, ni druge ,stvar ostaja ista.A boš furu letos.Lp Travca
Uporabniški avatar
tr
Naš človek :)
 
Prispevkov: 235
Pridružen: 18.11.2002, 15:43
Kraj: Žalec

OdgovorNapisal/-a dgrejtest » 17.01.2003, 12:50

ma se zna zgodit... sem ze lani nameraval, pa je pol zmanjkal $$ za celice... bom letos ene 2 paketka nabavil, pa se vidmo.. :)

pero
dgrejtest
Novinec
 
Prispevkov: 17
Pridružen: 17.01.2003, 11:04
Kraj: Trzin

OdgovorNapisal/-a tr » 17.01.2003, 12:52

Ja pa že maš motorcek al ne.Lp Travca
Uporabniški avatar
tr
Naš človek :)
 
Prispevkov: 235
Pridružen: 18.11.2002, 15:43
Kraj: Žalec

Naslednja

Vrni se na Elektro.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov

cron