Napisal/-a DobnikarA » 10.01.2003, 23:23
Stvar je Matej konkretno ocenil in se strinjam z njim. Mislim da za letos ni smiselno večjih sprememb, razen teh dveh stvari s stevilkami in moznosti tekmovanja v obeh kategorijah. To so po mojem mneju tudi najvecje slabosti zdajsnjega pravilnika.
Pri številkah si Dejan predlagal iste številke celo leto in navzkrižno varianto. Z zdajšnjo jaz vsekakor nisem zadovoljen (celo leto iste številke), ker sam vem, kaka zmeda nastaja pri vnosih v računalnik, zaradi česar potem nihče ne ve kateri starta, kam po rangu sodi, itd. Zavzemam se izkljucno za to, da prevzamemo sistem Avstrijcev (kvalifikacije svoja številka po rangu glede na prejšnjo sezono oz. trenutno uvrstitev v prvenstvu, v kvalifikacijah stevilka ki je tudi startno mesto tekmovalca v A,B,C... finalu). Stvar je tako neprimerno preglednejsa kot katerakoli druga varianta. Številko bo pač vsak moral zamenjati (verjetno) po kvalifikacijah, in to je to. Mateja seveda razumem, ker veva, da je tekmovanje tako res neprimerno lažje voditi, za tekmovalce in gledalce pa je bolj pregledno.
Udeležba v obeh klasah? Zakaj pa ne? Seveda sem za to, saj je tekmovalcev že tako ali tako premalo. Kdor hoče voziti več, pa naj!
Kdor ima dosti celic, gum,... motorjev (jaz sicer nisem med tistimi), naj mirno plača +1000 SIT in vozi obe klasi.
Glede še ene kategorije pa mislim, da razen Dejana in še nekaterih entuzijastov ne bo dovolj kandidatov, da bo stvar zanimiva. Če vozijo trije ali štirje, je to bolj zguba za organizatorja kot dobiček (z nakupom pokalov seveda). Sam vem, da vožnja v dveh kategorijah tekmovalcu na koncu postane prej breme kot užitek in sem sam s tem nehal. Veliko jih bo, ki se bodo strinjali z mano (če ne prej pa po koncu sezone ali dveh).
lp Ales
šit, spet imam prav...